
uitstekende service, en collegialiteit. Wij worden altijd perfect geholpen door magazijn en werkplaats.
goede ervaring na een gesprek waren we er snel uit om de Audi A1 te kopen voor mij een gunstige prijs en een goede inruilwaarde voor onze auto al met al zeer tevreden
Geachte heer Lensen, bedankt voor uw leuke reactie en we wensen u nogmaals veel plezier met uw nieuwe auto.
Ik bracht mijn auto voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt. Eerder dit jaar had ik van Auto Kar een cadeaubon gekregen die me recht gaf op 10 % korting bij de eerstvolgende servicebeurt van mijn auto. Deze bon heb ik bij het terug ophalen van mijn auto bij de servicebalie ingeleverd met het doel deze te verzilveren. Tot mijn verbazing werd er over een zeer klein deel van het totaal bedrag van bijna 600 euro de 10 % korting afgetrokken. Er zijn bij dit garagebezoek GEEN reparaties uitgevoerd! Dat betekend voor mij dat alles in dit geval onder servicebeurt en servicekosten valt en als zodanig gerekend en verrekend dienen te worden. Ik ben hier zeer ontstemd over en vindt de blij-maker van een 10% korting- / tegoedbon bij de eerstvolgende servicebeurt een zeer misleidende vorm van reclame maken. Jammer, na een aantal jaren van afwezigheid en bij andere garages in onderhoud geweest te zijn dacht ik na terugkeer het vertrouwen in Auto Kar weer terug te hebben maar dit voorval geeft toch weer een imago deuk.
Goedemorgen meneer Verbeek, Afgelopen weekend hebben we een reactie van u mogen ontvangen n.a.v. een enquête. Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen om op die enquête te reageren. Zojuist heb ik getracht u telefonisch te bereiken. Dat is helaas niet gelukt. Vandaar dat ik u nu dit bericht stuur. Ik heb met intern overleg gehad over hoe het allemaal is verlopen. De receptiemedewerker gaf aan dat hij de kortingskaart inderdaad van u heeft mogen ontvangen toen u de auto weer op kwam halen. Die heeft u keurig op tijd ingeleverd. Hij heeft toen wel meteen uitgelegd dat de 10% korting alleen gegeven wordt op de beurt en niet op de gehele factuur. Ook heb ik nogmaals kritisch naar de verjaardagskaart gekeken om te zien of we aan de tekst van die kaart iets moeten doen. Wellicht dat de communicatie aan de voorkant niet zou kloppen. Maar ik moet concluderen dat er duidelijk op de kaart staat dat u 10% korting krijgt op de onderhoudsbeurt en niet op het gehele factuurbedrag. De factuur die u dus heeft ontvangen klopt. Ik vind het vervelend dat de goedbedoelde boodschap van ons bij u anders is overgekomen. Dat vind ik jammer en daarvoor bied ik onze excuses aan. We proberen juist om onze trouwe vaste klanten te belonen met dit gebaar. Daarom hopen we dat we u in de toekomst toch weer bij ons bedrijf mogen verwelkomen.
goed werk en vriendelijk.
Nu bijna een jaar klant en wordt altijd keurig en netjes geholpen. Duidelijk prijsopgave vooraf.
Beste Esmeralda, bedankt voor je positieve reactie en hopen je ook na dit eerste jaar nog jaren als klant bij Auto Kar te mogen zien.
Goede ervaringen.
Top garage !!
Zeer tevreden. Echt uitstekende service en vriendelijk personeel. Stond deze keer met kapotte auto in Utrecht. Ze zijn me meteen gaan kijken hoe ze me konden helpen en hebben mij en de auto uiteindelijk gewoon opgehaald. De dag erna kon ik deze weer gerepareerd ophalen.
Bij de afspraak onderhoudsbeurt bleek ook de distributieketting versleten na bijna 150.000 km. Deze gelijk laten vernieuwen gelijk met de grote beurt. Dit alles zoals wij van dit bedrijf gewent zijn tot volle tevredenheid. vr. gr. M de Rijke
Geachte heer de Rijke, erg bedankt voor de leuke reactie. Bij deze reparatie dachten we graag met u mee en dat blijven we in de toekomst uiteraard ook graag voor u doen. To een volgende keer.
Van Bredastraat 1
4651 LR Steenbergen
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.