Goed onderhouden, goed opgelapt

Dacht een leuke goed onderhouden auto te hebben gekocht uit 2010 Distributieriem was bij mij bekend dat dit binnen 30.000 km moest en dat de airco bijgevuld moest worden. Maar de verkoper had in de onderhoud historie gekeken en verzekerde mij dat er door de vorige eigenaar veel in was geïnventariseerd en hij voor de komende jaren probleemloos mee kon. Hem 3 maand later wegbrengen voor standaard beurt en airco vullen bij mijn vaste onderhouds garage. Blijkt dat onder de auto het nodige is gelast aan subframe en uitlaat en de remmen ook de nodige onderhoud nodig waren, enz. Helaas na 3.5 maand op advies van hem de auto niet opgeknapt maar toch een andere auto gekocht Onder goed onderhouden valt bij deze vakgarage klaarblijkelijk ook oplappen..... voor ons geen zaken meer met deze vakgarage

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

leuke variatie aan auto's

snel handel kunnen doen. met prijzen soms wat aan de hoge kant maar is hier ook genoeg ruimte tot onderhandeling in.

super service !

Ik ben een heel tevreden klant. Een goed adres; vlotte dienstdienstverlening, vakkundige mensen , leuk & enthouisast team, staan altijd voor je klaar! Voor het reguliere onderhoud of bij pech. Bijvoorbeeld toen onze auto vanuit het buitenland naar de garage was gebracht en er bij thuiskomst al een vervangende auto op het erf stond. En met de nieuwe verlichting ben ik ook heel blij. Gewoon een dikke 10 dus :)

Geweldig geholpen

Flexibel, duidelijk en vlot. Goed afspraken mee te maken! Aanrader

van niets willen weten

Mijn ouders hebben hier in 2015 een auto gekocht. Nu we de auto zelf in de verkoop hebben blijkt dat de rdw; een geen oordeel geeft. Wat blijkt in 2011 is de stand teruggezet van 19124 naar 13336, nu is dit maar 6000km en het kan natuurlijk een schrijffout zijn maar je hebt een niet kloppend tellerrapport. Ik moet er bij zeggen dat dit terugzetten(fout opschrijven) eerder is gebeurd,maar een vakgarage die bij de BOVAG is aangesloten heeft de plicht om al zijn auto's te controleren. Peter Soepboer Burgum

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende service en vriendelijk behulpzaam personeel

Ik ben al jaren eens zeer tevreden klant bij deze garage. Vertrouwd en top service. Koffie staat altijd klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede en vriendelijke monteurs met verstand van zaken . koffie staat altijd klaar

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, prima en deskundige monteurs

Al vele jaren kopen wij de auto's bij Bouma & Sepp. Monteurs zijn deskundig, verkoopteam lekker gewoon en zonder fratsen. Bij een probleem met de auto ben je geen nummer maar klant! Je wordt vaak direct geholpen.

Super vakkundig opgelost!

Onbekend bij geluid van de motor. Duidelijk overlegt en vakkundig opgelost!

Uitstekende service!

Vlak voor onze vakantie een probleem met de auto. We konden meteen terecht en er werd van alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen. Het is gelukt en wij konden op tijd vertrekken voor onze vakantie! Nogmaals dank!

Vertrouwd

Ik ben al jaren eens zeer tevreden klant bij deze garage. Vertrouwd en top service!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Super hoe snel men reageert en probleem vakkundig oplost

startproblemen, na grondig onderzoek en overleg is dit probleem perfect en naar volle tevredenheid opgelost. super

Vriendelijk en goed

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht. Heb vier jaar met kapotte airco gereden, omdat reparaties niet naar behoren werden uitgevoerd. Wel ontving ik elke keer nadat ik was geweest een hoge rekening. Ook werd ik niet gewezen op het feit dat mijn distributieriem vervangen diende te worden en mijn remmen werden niet nagekeken (stond wel op de rekening).

• Reden bezoek Andere reden