Snel opgelost!

Vandaag rij ik samen met mijn moeder om een aantal boodschappen in haar auto. Helaas was er een oneffen stoeprand, waar ik met de onderkant van de bumper op vast zat. Deze was helemaal losgekomen. Natuurlijk op een zaterdag, heel vervelend want haar eigen garage was gesloten. Dus ik bel naar garage Melse en leg het uit, geen probleem, kom maar langs. De auto werd op de brug gereden, koffie werd aangeboden en na 15 minuten was het klaar, met een kleine vergoeding. Fantastisch, wat een service, dank je wel! Ook werd verteld dat onderhoud van de auto ook mogelijk is. Aangezien mijn moeder 83 jaar is, wel vitaal maar alles gaat wat moeilijker. De auto wordt dan opgehaald en weer thuis gebracht, wat een oplossing. Mijn moeder was helemaal opgelucht, fijn dat dit mogelijk. Nogmaals bedankt. Laura

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Goed geslaagd bij vakgarage Melse

Ik heb bij Melse een 2de hands Golf Sportsvan gekocht. De auto bleek over nog veel meer opties te beschikken als vermeld in de advertentie. De auto is keurig afgeleverd en volgens afspraak zijn alle aandachtspunten in orde gemaakt. Niets op aan te merken dus.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Een tweedehandsauto via internet gevonden bij dit bedrijf. Ik woon zelf 200km van het bedrijf af en kende het nog niet. Vriendelijke ontvangst, bij aflevering aangenaam verrast doordat niet alleen de geschreven contractafspraken nagekomen waren maar ook de zaken die mondeling gezegd werden tijdens eerste bezoek zoals we maken de remmen wel in orde (--> daadwerkelijk 4 nieuwe remschijven gemonteerd). No nonsense, tot nu toe perfecte service, nog 6 maanden bovag garantie, maar hopelijk niet nodig natuurlijk.

Goede service en behulpzaam personeel.