Super service!

Vandaag mijn Nissan Pulsar opgehaald, wat een topservice van deze garage. Auto keurig nagekeken, bumper overgespoten vanwege lakschade. Het mooiste wat deze mannen gedaan hebben is de auto vasthouden totdat ik weer thuis was. Al met al een top service en klant vriendelijkheid!!

Netjes en goed geholpen.

Andere auto gekocht netjes en goed geholpen. En een goede uitleg Top.

Geweldige ervaring bij aanschaf auto bij Melse auto’s in Vlissingen

Eerst per mail (17:58 uur) mijn interesse in een occasion kenbaar gemaakt. Om 18:12 al een fijne reactie. Op verzoek enkele foto’s toegezonden en de dag erna kreeg ik per mail al een alleszins redelijke inruilaanbod. Vanwege de weersomstandigheden (storm Eunice) en de af te leggen reisafstand van 200 kilometer werden mij door Frank enkele dagen tijd gegund (tot de storm was gaan liggen) om de Audi Q2 te kunnen gaan bewonderen. Ik kwam aan in een garage waarin heel veel mooie jonge occasions stonden. Net een snoepwinkel! Vervolgens keurig door Frank ontvangen en na een heerlijke kop koffie zijn we de Q2 (met de groene plaat er al op) gaan bewonderen. De auto verkeerde werkelijke in een uitmuntende staat! Daarna heb ik een proefrit gemaakt en was de koop heel snel gesloten. Ook toen ik paar dagen later nog met enkele aanvullende wensen kwam had Frank steevast maar één antwoord: “dat gaan we regelen!”. Ik vond dit een ongelooflijk prettige ervaring! Frank heeft mij fantastisch geholpen aan een prachtige auto! Het kan dus wel!

Zo kan het ook

Via internet een VW Golf gezien, maar ik woon op 2,5 uur rijden van Vlissingen, wel wat ver voor alleen een proefrit. Vandaar dat de heer Melse aanbood om de auto vóór de proefrit al te poetsen en rijklaar te maken, zonder verdere verplichtingen. Bij het bezoek aan de showroom werd uitgebreid de tijd genomen om de auto te bekijken en uitleg te geven over de werking. Dat de auto perfect reed, maakte de ervaring alleen maar beter. Maar geen druk of vage verkooppraatjes, de keuze werd geheel aan mij gelaten, een zeer ontspannen ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed en vriendelijk geholpen bij aanschaf en aflevering

Tijdens mijn zoektocht naar een vervanger voor mijn Mitshubishi Colt van 2011 met ruim 200.000 km op de teller, kwam ik ook een leuke Skoda Roomster (automaat) van ongeveer dezelfde leeftijd met nog geen 40.000 km op de teller. Na een belletje (omdat ik toch van ver moet komen naar Vlissingen) een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst stond de auto al klaar en kon ik ruim de tijd nemen voor mijn proefrit. De auto beviel goed en na het nodige vriendelijke onderhandelen, zonder druk, besloten de auto te kopen. Jammer genoeg duurde het wat langer dan normaal voordat de auto afgeleverd kon worden (vanwege de vakantieperiode.). Heb de auto nl gekocht met afleverpakket. Ook de aflevering verliep heel netjes en werd er ruim de tijd genomen. Niet alleen het papierwerk ed, maar ook een goede uitleg van de bediening van de auto gekregen. Een aanrader om hier je volgende auto te kopen. Ik heb de auto nu een week in gebruik.

tevreden klant

We hebben auto Melse ervaren als een eerlijk bedrijf. Met een zeer mooie auto voorraad.(ze zien eruit als nieuw) Aangezien we met de trein moesten komen, werden we zelfs opgehaald op het station in Vlissingen. Onze tevredenheid is groot en we zijn blij met onze aankoop. Bedankt Saco Melse en medewerkers. vr gr Math en Marianne Verdonschot

• Faciliteiten wachtruimte

Alleen maar goede ervaringen met garage Melse !!

Ruim 40 jaar klant bij Melse. Uitstekende service, prima personeel en directie. Vakmensen !! Ze denken met je mee en geven goede tips..... Zeer klantvriendelijk gerichte garage. Koffie staat altijd klaar en men neemt de tijd voor een goed gesprek. Kan eenieder deze garage aanraden !!

• Faciliteiten wachtruimte

betrouwbare garage en vriendelijke mensen

Uitstekende keuze geweest

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende flexibele en oplossingsgerichte service!

Na herhaaldelijk flink pech te hebben gehad met een (elders gekochte) auto werd ik uitstekend geholpen door zowel de werkplaats- alsook de verkoop medewerkers. Mijn eigen auto werd vakkundig gerepareerd en er werd helder gecommuniceerd over de te verwachten kosten. Over vervangend vervoer werd niet moeilijk gedaan, ook niet toen reparatie langer dan verwacht ging duren. Uiteindelijk is mijn oude auto bij de garage gebleven en heb ik een nieuwe gekocht. De service die daarbij geboden werd was wederom voortreffelijk! En niet geheel onbelangrijk; de prijs voor de nieuwe auto was concurerend en de inruilwaarde voor mijn eigen auto was boven verwachting.

5 sterren Vakgarage

Tiguan gekocht met al wat kms op de teller.Aankoopgesprek en proefrit, alle tijd daarvoor, perfect geholpen door Frank.Had aanvankelijk een hardnekkig probleem met wat later vervuiling in het brandstofsysteem bleek te zijn.Zelfs na de garantieperiode nog door Melse kosteloos verholpen.Woon wel wat verder van Vlissingen af maar ben blij dat ik bij deze garage mijn auto heb gekocht.Blijf met plezier nog een tijdje met mijn Tiguan rijden maar als ik weer toe ben aan een andere auto weet ik wel waar ik die ga kopen. Nogmaals bedankt,Leo!

Zeer positief

Vandaag onze BMW opgehaald.Auto is keurig netjes afgeleverd zoals overeen gekomen.Vanaf moment van binnen lopen ftot aflevering keurig en vriendelijk geholpen door Frank.Nam alle tijd en gaf ook alle tijd om de auto te bekijken en mee te proef rijden.Alle vragen beantwoord en contact als zeer prettig ervaren.Woon in Apeldoorn en de terugreis genoten van onze aankoop!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk no nonsense bedrijf.

Mooie Skoda gekocht waarbij zowel de aflevering als de nazorg na een klein issue zeer goed en netjes is verholpen. Klasse bedrijf waar de klant centraal staat. Aanrader!

Snel opgelost!

Vandaag rij ik samen met mijn moeder om een aantal boodschappen in haar auto. Helaas was er een oneffen stoeprand, waar ik met de onderkant van de bumper op vast zat. Deze was helemaal losgekomen. Natuurlijk op een zaterdag, heel vervelend want haar eigen garage was gesloten. Dus ik bel naar garage Melse en leg het uit, geen probleem, kom maar langs. De auto werd op de brug gereden, koffie werd aangeboden en na 15 minuten was het klaar, met een kleine vergoeding. Fantastisch, wat een service, dank je wel! Ook werd verteld dat onderhoud van de auto ook mogelijk is. Aangezien mijn moeder 83 jaar is, wel vitaal maar alles gaat wat moeilijker. De auto wordt dan opgehaald en weer thuis gebracht, wat een oplossing. Mijn moeder was helemaal opgelucht, fijn dat dit mogelijk. Nogmaals bedankt. Laura

• Showroom N.v.t.

Goed geslaagd bij vakgarage Melse

Ik heb bij Melse een 2de hands Golf Sportsvan gekocht. De auto bleek over nog veel meer opties te beschikken als vermeld in de advertentie. De auto is keurig afgeleverd en volgens afspraak zijn alle aandachtspunten in orde gemaakt. Niets op aan te merken dus.

• Faciliteiten wachtruimte

Een tweedehandsauto via internet gevonden bij dit bedrijf. Ik woon zelf 200km van het bedrijf af en kende het nog niet. Vriendelijke ontvangst, bij aflevering aangenaam verrast doordat niet alleen de geschreven contractafspraken nagekomen waren maar ook de zaken die mondeling gezegd werden tijdens eerste bezoek zoals we maken de remmen wel in orde (--> daadwerkelijk 4 nieuwe remschijven gemonteerd). No nonsense, tot nu toe perfecte service, nog 6 maanden bovag garantie, maar hopelijk niet nodig natuurlijk.

Goede service en behulpzaam personeel.