4 sterren: goede service, goed behandeld
Al sinds wij in Amersfoort zijn komen wonen (2012) is Vakgarage Isselt onze vaste garage voor het onderhoud van onze twee auto\'s. Het hele team van Vakgarage staat voor kwaliteit (tegen een faire prijs), vakbekwaamheid, transparantie, hulpvaardigheid en een vriendelijke benadering. Er wordt eerlijk advies gegeven, meegedacht als een reparatie ook op een alternatieve of goedkopere manier kan worden uitgevoerd en de koffie staat altijd klaar. In tijden van hoge nood, zoals het op een barre winterdag geen beweging in de auto krijgen terwijl deze thuis voor de deur staat, is een belletje genoeg en in een mum van tijd staat Marcel, Mo, Kees of Paul aan de deur om de gevraagde service te verlenen. Sommige garages doen moeilijk wanneer je bij een bepaalde reparatie eens even de garage in wil lopen om over de schouder van de monteur mee te kijken en een praatje te maken. Niet bij Vakgarage Isselt. Meekijken en uitleg krijgen is geen probleem. Zo is het ook een standaard service om vervangen onderdelen nog even te bewaren tot je er als klant naar gekeken hebt, mocht je die behoefte hebben. Ben je bij gepland onderhoud onthand qua vervoer, dan biedt vakgarage Isselt altijd de mogelijkheid van een vervangende auto. Gezien de doorgaans drukke agenda van de hardwerkende heren is dit logischerwijs niet altijd mogelijk bij onvoorzien onderhoud, maar de gemiddelde klant zal hier alle begrip voor hebben. Vakgarge Isselt heeft altijd een keurige selectie tip-top-in-orde occasions staan. Doorgaans geen dikke topklassers, maar wel altijd mooie instappers en middenklassers van betrouwbare merken met een interessante kilometrage, een keurige staat van inzichtelijk onderhoud en praktisch in nieuwstaat. Wij kunnen met alle ervaringen die we door de jaren heen hebben met Vakgarage Isselt geen enkel minpunt bedenken. We zijn al vele kleine, leuke attenties zoals sleutelhangers, ruitenkrabbers, handschoenen waarmee geappt kan worden en pepermuntjes rijker geworden. Het enige wat we ons al jaren afvragen...Hoe kunnen zulke hardwerkende vakspecialisten toch elke dag weer zo goedgemutst, vriendelijk en klantgericht in de pauzes koffie drinken, terwijl er op nog geen meter afstand een vitrinekast vol kwaliteitswhiskeys staat ;)