Zoals altijd vakkundig en prettig!

Gedienstige vaklui!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en denken met je mee.

Goed geholpen, alleen de leenfiets was jammer. Zeker een aanrader qua onderhoud en apk.

goed en degelijk

mijn eerste keer bij vakgarage amersfoort ,vriendelijk en goed geholpen .

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima service en alles zoals afgesproken. De dag voor de afspraak krijgen een berichtje.

niet meer maar ook niet minder repareren voor een acceptabele prijs

niet meer maar ook niet minder repareren voor een acceptabele prijs

• Faciliteiten wachtruimte

prima prettig geholpen snelle service en duidelijke afspraken

uitstekend , kon tijdig een afspraak maken voor een kleine beurt werd prettig en snel geholpen keurig gebeld na check wat er nodig was aan onderhoud met prijsopgave

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn bedrijf, redelijk geprijsd, snelle service

Meedenkende en vakkundige garage

Vlot, in goed overleg vakkundig uitgevoerde service.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben zeer tevreden over deze garage.

Vakgarage Isselt doet sinds 3 jaar al het onderhoud aan mijn Volvo S60 en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Vakbekwame monteurs stellen de juiste diagnose en eventueel geconstateerde gebreken worden je per foto toegestuurd met een opname rapport. Zeer professioneel bedrijf en vriendelijk personeel.

Kundig en vriendelijk

Vriendelijke mensen bellen netjes als er wat extra moet gebeuren Service is uitstekend. Deze garage is een aanrader..

Versnellingsbak olie vernieuwd Snel geregeld

Altijd vertrouwd goed

Duidelijk, vriendelijk en vakbekwaam

Ook als je langs komt voor een klein euvel, word je vriendelijk te woord gestaan en terplekke het probleem opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Volgens mij werd ik bedonderd

Volgens mij worden alleen de positieve reviews geplaatst, maar goed probeer het nog maar een keer. Laatst heeft mijn zoon zijn KIA PIcanto voor APK gebracht. Kosten 1.300 euro, best veel in de wetenschap dat hij bij zijn vorige APK ook 1.000 euro kwijt was, inclusief 4 nieuwe banden. Bij navraag werd aangegeven dat er ´iets met de achteras´ was, 4 nieuwe banden ruitenwissers, accu en nog wat andere werkzaamheden. We vonden dit best veel dus hebben het niet gedaan, bij afrekenen werd niet het standaard bedrag gerekend maar ruim 100 euro meer omdat er veel onderzoek was gedaan,...Nou ja bewijs maar dat het niet zo is. Vervolgens de auto naar Kwikfit gebracht voor APK, wat bleek, het enige wat gedaan moest worden was 1 nieuwe band en voor de rest APK goedgekeurd, voor totaal bedrag van 124 euro. Bleek ook dat er bij Vakgarage bij de vorige beurt niet 4 nieuwe banden waren gemonteerd maar 3. Beetje vreemd en onbetrouwbaar allemaal en zal niet meer zo snel terug gaa.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Henk, ondanks meerdere ( vergeefse) pogingen van mijn kant om contact met u te krijgen, wil ik u en de lezers van uw review wat duidelijkheid geven hoe het gegaan is. Dank voor uw review, jammer dat het u de laatste keer niet bevallen is bij ons bedrijf. Ik heb de review goed gelezen en ben even in de historie van de auto gedoken. En ik wil graag wat nuance aanbrengen in het verhaal. Wij hebben in Mei 2018 wel degelijk 4 banden gemonteerd op de auto, echter reed uw zoon op 29-04-2020 de band linksachter kapot en hebben wij deze op zijn verzoek voor een goedkoop exemplaar vervangen. Wij hebben bij het bezoek in Mei dit jaar aangegeven dat er iets vreemds is met de slijtage van de achterbanden en er waarschijnlijk een sporing probleem is waardoor de banden vele malen harder slijten dan normaal. Er was inderdaad 1 band onder de 1.6 mm apk eis, de rest van de banden hebben wij in het kader van het gevraagde onderhoud geadviseerd om te vervangen omdat deze gedurende het aankomende jaar zouden kunnen gaan zorgen voor uitglijders. Bij onderhoud kijken wij verder vooruit dan bij alleen een APK, want de APK is een momentopname. Uw zoon heeft ook keurig een APK formulier meegekregen waar de afkeurpunten op staan vermeld. Wij melden namelijk alle afkeuren ook af bij de RDW om discussie te voorkomen. Wat betreft het gefactureerde bedrag van de laatste keer( volgens u ruim 100 Euro) : Er is een afspraak gemaakt voor APK en onderhoud, dan wordt er verder gekeken da de bovengenoemde momentopname. Tevens maakt de monteur bij de (door u verstrekte) onderhoudsopdracht een uitgebreid digitaal verslag van de staat van onderhoud en de geadviseerde werkzaamheden ( het EVHC rapport) Deze is aan uw zoon gemaild, dit doen wij allemaal om alles zo transparant mogelijk te werken. De prijs van deze werkzaamheden zit normaal in de prijs van het onderhoud, echter als de klant er voor kiest om het onderhoud niet te laten uitvoeren, factureer ik altijd de gewerkte tijd ( 0.5 uur) door. Dit is wel zo reëel, gezien de arbeid ook geleverd is. Er is aan uw zoon € 99.56 doorbelast in alle eer en geweten. Ik betreur het ten zeerste dat u het gevoel heeft bedonderd te zijn, wij staan er juist om bekend dat we open en eerlijk werken en altijd met open vizier strijden! Als u aangegeven had zoals bij de Kwik-Fit dat het u alleen om de APK ging was de uitslag hier hetzelfde geweest als daar.

Snelle en uitstekende service

Snelle en klant vriendelijke service. Nemen de tijd om uit te leggen wat er aan de hand is. Geven een prijs van de te verwachten kosten.

• Faciliteiten wachtruimte

een fijne openhartige garage eigenaar en bijzonder servicegericht

Stond voor de keuze dat ik een andere auto zocht. Door toeval most ik bij dit bedrif zijn. De eigenaar maakte meteen een zeer prettige indruk. Zag een auto staan die mij wel wat leek. en vrij vlot tot zien gekomen.

Ouderwets goed

Vrijdag mijn nieuw aangeschafte vw polo opgehaald. Het totale plaatje bij deze garage is mij zeer goed bevallen. Erg vriendelijk, deskundig,?duidelijke afspraken, kortom….ouderwets goed. Marcel, bedankt!

Zeer goede service

Was een terugkerend probleem dat door de garage goed is opgelost

• Faciliteiten wachtruimte

Wordt gebeld als er meerdere werkzaamheden worden geconstateerd en tevens de meerprijs

Vriendelijk en betrouwbaar!

Ik kwam naar vakgarage Isselt ivm een APK-keuring. Ik werd vriendelijk geholpen en kon makkelijk afspraken maken over de auto ophalen en dergelijke. Een beetje prijzig maar ik heb wel het gevoel dat ik waar krijg voor mijn geld.

• Faciliteiten wachtruimte

Heel klantvriendelijk. Goede service. Top!

Heel positief.

gewoon goed!!!!!

De eerste keer een bezoek gebracht aan de Vakgarage, Kwam telefonisch al heel goed en duidelijk over ,ook de afspraak die ik had gemaakt voor onderhoud was keurig op tijd en goed gemaakt Werd van te voren goed geïnformeerd wat er ging gebeuren en hoe laat ik mijn auto weer kon halen., Al bij al heb ik een zeer goede indruk van deze garage gekregen en zal bij verder onderhoud zeker terug komen. Een klein puntje heb ik toch ,er werd mij een leenfiets aangeboden. ben aardig op leeftijd en moet naar de andere kant van de stad, dat viel voor mij wel even tegen, misschien zijn E-Bikes daar beter voor .

Snel en goed

• Locatie N.v.t.

soepel

gemakkelijk afspraak gemaakt, fiets meegepakt, weer opgehaald en klaar. Helpt natuurlijk wel dat ik geen kosten had.. aan mn 20 jaar oude toyota..

Goede ervaring

Goede ervaring