prettig en snel geholpen

prettig en snel geholpen

Uitstekende service

Helaas kwam ik met pech langs de weg en ben ik uitgekomen bij Vakgarage Isselt. Helaas was mijn chauffeur vrij ;) en had ik op dat moment geen vervoer. Iemand van het team heeft mij weggebracht. De auto was dezelfde dag nog gerepareerd en er is duidelijk over gecommuniceerd.

Goede Service

Ik heb mijn auto voor APK langsgebracht en doe dit volgend jaar ook zeker.

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie, en prettige communicatie vooraf en geen verrassingen achteraf.

Vakgarage Isselt is meer dan een garage/autodealer. Op allerlei manieren merk je dat het een sociale onderneming is: je auto is in goeie handen én het is daar prettig langskomen.

Goede service met duidelijke afspraken

Goede service met duidelijke afspraken

top service

snel mijn auto probleem ontdekt en een eerlijk advies. met een goed resultaat het weer opgelost. top gewoon

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle service en weer betrouwbaar op de weg

In 1 dag veel geregeld. Fijn dat er een leenauto beschikbaar was. Advies over ingrepen wordt gewaardeerd, zeker omdat de keuze wel aan de klant wordt gelaten.

Meedenkende vakkundige garage.

Naar aanleiding van de eigen bevindingen van de garage wordt overlegt wat wel of niet goed is om te doen, ook al dacht zelf aan iets anders, wat niet nodig bleek.

Keurig volgens afspraak geholpen

Zeer goede afspraken gemaakt over wat er aan portier mankeerde. Blij dat het portier wat niet meer open ging weer open gaat.

Inzichtelijke informatie

Goede voorlichting en uitgebreide informatie.

Top service!!!

Voor het eerst onze auto ( Volkswagen Up black 75 pk) gebracht voor onderhoud. Duidelijke checklist overzicht ( zelfs met een aantal foto’s) en daarbij de aandachtspunten. Na telefonische contact met wat vragen, daarna opdracht geven om de zaken te herstellen. Keuring netjes een bericht gekregen dat de auto weer klaarstond om opgehaald te worden. Kunnen voorlopig weer veilig de weg op :).

• Faciliteiten wachtruimte

Waardeloos! Komt afspraak niet na!

Was uitgegaan van de goede reviews van deze garage. Had ik beter niet kunnen doen. Heb mijn auto gebracht voor reparatie van de achterste krukaskeerring. Waren een prijs van €500,- all in overeengekomen. Had mijn auto 14 dgn gelden ook al gebracht maar toen waren de bouten/moeren van uitlaat erg verroest. Heb deze zelf weer gangbaar gemaakt. Mijn auto op 16-2 opnieuw gebracht. Op 18-2 kreeg ik bericht dat mijn auto klaar was en de rekening was €879.28. Dat geloof je toch niet!!! Om het spruitstuk los te maken, wat natuur-lijk erg vast zat na 17 jaar, moet ik €400,- extra betalen. We hebben naar eer en geweten de reparatie uitgevoerd krijg je dan ook nog te horen!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Dick, Wij betreuren ten zeerste dat je teleurgesteld bent in onze geleverde service. De initiële offerte was inderdaad € 500, zonder eventuele bijzonderheden, Echter toen je de Lexus de eerste keer bracht heb ik heel duidelijk gezegd dat i.v.m. diverse vastgeroeste aanbouwdelen de reparatie niet kon worden uitgevoerd voor dit tarief en heb je zelfs geadviseerd om deze reparatie niet te laten uitvoeren. Ik heb toen ook gezegd dat de kosten bij herstel vele malen hoger zouden uitvallen dan initieel gedacht en dat dit alleen op regie basis te doen is (uur=factuur) U heeft tegen mijn advies toch de reparatie laten uitvoeren en dit hebben wij dan ook met de grootste zorg gedaan. Er is zoals gezegd 10.5 uur aan jouw auto gewerkt en deze uren zijn op een half uur na aan je gefactureerd, Eerlijk is eerlijk recht is recht en krom is krom. nogmaals wij betreuren dat jouw Lexus tegenviel, echter dit kun je ons niet aanrekenen. Met vriendelijke groet, Namens Vakgarage Isselt ,Marcel Goemaat

Vakgarage Isselt, daar kun je op vertrouwen.

Ik heb “blind” een occasion vanaf een advertentie gekocht bij deze vakgarage, dan ga je uit van vertrouwen…..wel, dat hebben ze niet geschonden sterker nog, het vertrouwen in deze vakgarage is tot grote hoogte gestegen. De juiste uitstekende begeleiding en het nakomen van afspraken kan in mijn ogen niet beter ! Het gehele team bedankt. Ton Burger, Soest

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Totaal ontzorgd met eerlijke adviezen

Ik ben pro-actief geholpen en kreeg daarbij gevraagd en ongevraagd advies. Qua service volledig ontzorgd.

meedenken en niet afdwingen

er wordt rekening gehouden met het gebruik van de auto

zeer tevreden

zeer fijne service laagdrempelig doordat marcel heel relaxed is,geen poeha,voel me daardoor meer op mijn gemak als bij een deftige dealer... ook word er coulant met garantie omgegaan!

Super service

Wederom prettig geholpen, auto stond snel weer klaar

Snel en "vak"kundig .

Kreeg snel een overzicht van de technische staat van mijn auto via mail. Na een uitvoerig tel. Overzicht, werd ik 's middags al gebeld dat de auto klaar stond.

Super!

Je kan er snel terecht! Goede service en je word er eerlijk geholpen.

Heel goed

Goede communicatie en goede service

Prima, snelle afhandeling

Prettig

Heel fijn dat jullie zo snel mij kon helpen, aan nieuwe 4 seizoenen banden

Top bedrijf

Communicatie prefect. Afwikkeling netjes. Uitleg van de reparatie keurig

• Faciliteiten wachtruimte

Het team van Vakgarage Isselt heeft mij zeer goed geholpen met het vinden van een mooie 2e hands auto. Ze hebben tevens alle zaken tot in detail gemaakt, om hem weer als nieuw te laten rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle service, zeer klantvriendelijk!

Vakgarage Isselt komt afspraken na. Zij werken snel en nauwkeurig! Wij komen graag weer terug.