Originele beoordeling
Goedendag heer Restiau, Bedankt voor uw onterechte review. U komt binnen met een grote mond, eist dat ons personeel gelijk van de auto's afgehaald worden van de wacht klanten om u PER DIRECT te helpen. Onze receptioniste heeft het heel netjes uitgelegd dat u in de wachtruimte plaats mocht nemen en u daarna geholpen werd, maar dit deed u niet. Tenslotte gaat u met uw grote mond onze klanten in de showroom lastig vallen die een nieuwe auto willen kopen. Hier zijn wij niet van gediend en heeft onze leidinggevende uw verzocht het pand te verlaten. Wij hebben uiteraard uw dealer gebeld en die wisten gelijk over wie wij het hadden. Wij gaan hier dus ook verder niet meer op in.
Beste Miep, Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hopen jullie binnenkort terug te zien en als er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag! Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.
Hartelijk dank Sebastian, graag tot ziens. Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.
Beste heer Dingenouts, Erg jammer dat u blijft beschuldigen. Vanaf aankoop van uw Kona kunnen wij u niet tevreden stellen. Over alles heeft u wel iets, terwijl iedereen zijn stinkende best doet voor onze klanten. Er valt altijd over alles te praten, maar u blijft beschuldigen. Wij gaan dus hierop niet meer in.
Hartelijk dank Elaine voor jouw review, graag tot een volgende keer! :-)
Wat leuk Rene, fijn dat je het naar je zin heb gehad en graag tot ziens! :-) .
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd