Top garage!

Na jaren geen auto, een i30 i-magine gekocht ergens anders en bij bartelen gevraagd of deze bij hun in onderhoud kon. Gelijk geregeld, onderhoudsbeurten keurig gedaan, communicatie altijd super en aardig. Weten altijd een probleempje met de auto samen met je als klant op te lossen. Duidelijke afspraken. Top service.!. Tot de volgende keer weer! Dames en heren bedankt.

Goede service!

Na enkele jaren mijn I30 in onderhoud te hebben gehad bij Bartelen in Roosendaal ben ik akkoord gegaan met het voorstel om weer een jong gebruikte I30 te kopen. De aflevering van deze I30 ging op een prettige manier, er werd ruim de tijd genomen om e.e.a. wat veranderd was aan de auto uit te leggen. Tevens werd er de moeite genomen om de Bluelink app op mijn smartphone te installeren. Top!!

Prettig gevoel, zowel bij de koop vd auto en de aflevering

Vertrouwd gevoel, familiebedrijf waar de klant centraal staat, degelijk en betrouwbaar merk en bedrijf

Goeie ontvangst. Hebben goed geholpen met mijn allereerste auto te kopen. Echt een hele goeie zaak. Bedankt voor alles!!! Groetjes Naomi

deskundig personeel, goede service en uitleg

voor ons gevoel een goede deal gekregen, we kwamen voor een grote beurt van onze Ix20 en gingen naar buiten met een nieuwe Kona Hybride...... Klaar voor de toekomst!

Super service

Onze Santa Fe was jaren in onderhoud bij een merkloze Bovag garage. Toen wij op vrijdagmiddag de auto na een grote onderhoudsbeurt, 4 nieuwe banden, apk keuring, airco en vervanging van stuurhuis terug naar huis reden stopte plots de auto er mee. Van de garage kreeg ik te horen "bel de ANWB maar". ?? Ik heb zojuist heel wat centjes bij jullie achter gelaten opdat de auto ok is en dan nu deze reactie ? Vervolgens garage Bartelen gebeld en deze was onze reddende engel in nood, ondanks dat we daar geen klant waren. Kijk, deze mensen hebben het goed begrepen en bieden de medemens nog een helpende hand. Auto goed gerepareerd en tot aan de volgende beurt en apk zonder problemen kunnen blijven rijden. Voor ons geen andere garage meer.

Fijne persoonlijke benadering

Wij hebben een prima ervaring ondervonden met het aanschaffen van onze volgende auto. In een zeer relaxte sfeer, werden we geholpen en geadviseerd. Proefritjes waren snel geregeld.

Persoonlijk en prettig geholpen

Wij hebben hier onze Seat Arona gekocht (occasion) en wij voelden ons hier helemaal thuis. Verkoper Rens is vriendelijk, gastvrij, neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Niets is te veel. Ook oplevering was prettig en we kregen nog een heerlijke taart. Auto verder prima in orde. Heel klein kritiekpuntje; er zat wel erg weinig benzine in. Stond al meteen op reserve terwijl wij onze inruilauto ingeruild hadden met meer dan een halfvolle tank.. Dat was een beetje jammer. Ondanks dat heel tevreden.

Prettige sfeer

Prettige sfeer En goed geholpen En echte aanrader bartelen Roosendaal

Goede en behulpzame dealer

Altijd goed geholpen en klantvriendelijkheid staat voorop!

Klantvriendelijke service.

Aangekocht occasion. In het begin wat problemen maar toch naar alle teveredenheid opgelost.

geweldig

beste macy, we rijden nu 2 weken een hyndai bayon. we zijn al een paar keer naar rotterdam gereden enz , hij rijdt geweldig. wat hebben wij geboft met jullie , vakmensen , zo aardig -spontaan-gewoon echte brabantse gezelligheid, en de koffie staat altijd klaar. dochter macy kan erg goed met de klanten overweg en is erg vriendelijk. zeker een aanrader om naar garage Bartelen in roosendaal te gaan. Dank jullie wel, en hopen op veilige kilometers te maken Fam Schmeits

Eenvoudig gezegd!! Al Jaren een uitstekende Service in Elk Opzicht!!

Wanneer Ik gebruik moest maken, van hun service!!Was het De Service die Ik op dat moment nodig had!! Niets Aan toe te voegen!!!

Zakelijk correct, maar uiterst klantvriendelijk!

De juiste mensen werken hier op de juiste plek en allemaal ten dienste van de klant.

Goede ontvangst en nette uitleg van onze vragen.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de punten waar we mee kwamen. De reparatie was snel ontdekt en keurig uitgevoerd.

Goed geholpen door het bedrijf.

Vraag omtrent laden Ionic 5

Bedrijf bezocht vr 07-12-2021 met vraag om te kijken naar probleem nieuwe Ionic 5 laden bij Shell Recharge . Onvriendelijk door balie personeel ontvangen ,de toon die de muziek bij aanvang maakt,zoals vraag bij vorige Hyundai” laat u dan hier de onderhoudsbeurten doen als wij u helpen “ !!!???? Al bij al auto niet gekocht bij Bartelen ,verdere communicatie samen geëscaleerd, door verkoopster weggestuurd. Geen aankoop bij Bartelen ,bij deze dealer kan je heel moeilijk terecht als je daar niet hebt gekocht niet echt klantvriendelijk.

Goedendag heer Restiau, Bedankt voor uw onterechte review. U komt binnen met een grote mond, eist dat ons personeel gelijk van de auto's afgehaald worden van de wacht klanten om u PER DIRECT te helpen. Onze receptioniste heeft het heel netjes uitgelegd dat u in de wachtruimte plaats mocht nemen en u daarna geholpen werd, maar dit deed u niet. Tenslotte gaat u met uw grote mond onze klanten in de showroom lastig vallen die een nieuwe auto willen kopen. Hier zijn wij niet van gediend en heeft onze leidinggevende uw verzocht het pand te verlaten. Wij hebben uiteraard uw dealer gebeld en die wisten gelijk over wie wij het hadden. Wij gaan hier dus ook verder niet meer op in.

Geweldige service

Afgelopen zaterdag waren mijn man en ik er voor een nieuwe Hyundai te kijken. Alle verkopers waren druk bezig met klanten en wij werden geholpen door de eigenaar zelf. Lekker bakje koffie of thee, proefrit en daarna de offerte. Alles geheel vrijblijvend en je merkt echt dat dit nog een warm familie bedrijf is!! Hele fijne ervaring hebben wij.

Beste Miep, Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hopen jullie binnenkort terug te zien en als er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag! Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.

Geweldig service

Heel vriendelijk en klant gericht aanbevelingen

Hartelijk dank Sebastian, graag tot ziens. Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.

bedrijf wat afspraken niet nakomt en asociale eigenaar

afspraken welke gemaakt worden bij de aankoop van een nieuwe auto worden na vertrek van betreffende verkoper niet meer nagekomen. als je er dan over wil praten is de eerste vraag of dit op papier staat. en daarna wordt direct het gesprek beëindigd. en verbreekt hij de verbinding.

Beste heer Dingenouts, Erg jammer dat u blijft beschuldigen. Vanaf aankoop van uw Kona kunnen wij u niet tevreden stellen. Over alles heeft u wel iets, terwijl iedereen zijn stinkende best doet voor onze klanten. Er valt altijd over alles te praten, maar u blijft beschuldigen. Wij gaan dus hierop niet meer in.

Goede service!

Snelle en goede service, Vriendelijk personeel, Duidelijke uitleg Kortom top autobedrijf!

Hartelijk dank Elaine voor jouw review, graag tot een volgende keer! :-)

Uitstekende service en niet opdringerig

Super uitleg, niets moet alles mag

Wat leuk Rene, fijn dat je het naar je zin heb gehad en graag tot ziens! :-) .

Onderhoudsbeurt weer prima uitgevoerd

Niet goedkoop, maar weer prima uitgevoerde onderhoudsbeurt.

Prettig gesprek gehad

Bijzonder leuke ervaring om autobedrijf Bartelen te bezoeken. En het uitstekende advies wat wij hebben mogen ontvangen van de verkoper. Helemaal top.

Alles prima

Goed bedrijf bijzonder vriendelijk geholpen. Dit bedrijf weet met wat ze bezig zijn. Wij als klant zeer tevreden,kan alleen maar adviseren neem eens een bezoek bij dit bedrijf.