Prettige sfeer

Prettige sfeer En goed geholpen En echte aanrader bartelen Roosendaal

Goede en behulpzame dealer

Altijd goed geholpen en klantvriendelijkheid staat voorop!

Klantvriendelijke service.

Aangekocht occasion. In het begin wat problemen maar toch naar alle teveredenheid opgelost.

geweldig

beste macy, we rijden nu 2 weken een hyndai bayon. we zijn al een paar keer naar rotterdam gereden enz , hij rijdt geweldig. wat hebben wij geboft met jullie , vakmensen , zo aardig -spontaan-gewoon echte brabantse gezelligheid, en de koffie staat altijd klaar. dochter macy kan erg goed met de klanten overweg en is erg vriendelijk. zeker een aanrader om naar garage Bartelen in roosendaal te gaan. Dank jullie wel, en hopen op veilige kilometers te maken Fam Schmeits

Eenvoudig gezegd!! Al Jaren een uitstekende Service in Elk Opzicht!!

Wanneer Ik gebruik moest maken, van hun service!!Was het De Service die Ik op dat moment nodig had!! Niets Aan toe te voegen!!!

Zakelijk correct, maar uiterst klantvriendelijk!

De juiste mensen werken hier op de juiste plek en allemaal ten dienste van de klant.

Goede ontvangst en nette uitleg van onze vragen.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de punten waar we mee kwamen. De reparatie was snel ontdekt en keurig uitgevoerd.

Goed geholpen

Goed geholpen door het bedrijf.

Vraag omtrent laden Ionic 5

Bedrijf bezocht vr 07-12-2021 met vraag om te kijken naar probleem nieuwe Ionic 5 laden bij Shell Recharge . Onvriendelijk door balie personeel ontvangen ,de toon die de muziek bij aanvang maakt,zoals vraag bij vorige Hyundai” laat u dan hier de onderhoudsbeurten doen als wij u helpen “ !!!???? Al bij al auto niet gekocht bij Bartelen ,verdere communicatie samen geëscaleerd, door verkoopster weggestuurd. Geen aankoop bij Bartelen ,bij deze dealer kan je heel moeilijk terecht als je daar niet hebt gekocht niet echt klantvriendelijk.

Goedendag heer Restiau, Bedankt voor uw onterechte review. U komt binnen met een grote mond, eist dat ons personeel gelijk van de auto's afgehaald worden van de wacht klanten om u PER DIRECT te helpen. Onze receptioniste heeft het heel netjes uitgelegd dat u in de wachtruimte plaats mocht nemen en u daarna geholpen werd, maar dit deed u niet. Tenslotte gaat u met uw grote mond onze klanten in de showroom lastig vallen die een nieuwe auto willen kopen. Hier zijn wij niet van gediend en heeft onze leidinggevende uw verzocht het pand te verlaten. Wij hebben uiteraard uw dealer gebeld en die wisten gelijk over wie wij het hadden. Wij gaan hier dus ook verder niet meer op in.

Geweldige service

Afgelopen zaterdag waren mijn man en ik er voor een nieuwe Hyundai te kijken. Alle verkopers waren druk bezig met klanten en wij werden geholpen door de eigenaar zelf. Lekker bakje koffie of thee, proefrit en daarna de offerte. Alles geheel vrijblijvend en je merkt echt dat dit nog een warm familie bedrijf is!! Hele fijne ervaring hebben wij.

Beste Miep, Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hopen jullie binnenkort terug te zien en als er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag! Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.

Geweldig service

Heel vriendelijk en klant gericht aanbevelingen

Hartelijk dank Sebastian, graag tot ziens. Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal.

bedrijf wat afspraken niet nakomt en asociale eigenaar

afspraken welke gemaakt worden bij de aankoop van een nieuwe auto worden na vertrek van betreffende verkoper niet meer nagekomen. als je er dan over wil praten is de eerste vraag of dit op papier staat. en daarna wordt direct het gesprek beëindigd. en verbreekt hij de verbinding.

Beste heer Dingenouts, Erg jammer dat u blijft beschuldigen. Vanaf aankoop van uw Kona kunnen wij u niet tevreden stellen. Over alles heeft u wel iets, terwijl iedereen zijn stinkende best doet voor onze klanten. Er valt altijd over alles te praten, maar u blijft beschuldigen. Wij gaan dus hierop niet meer in.

Goede service!

Snelle en goede service, Vriendelijk personeel, Duidelijke uitleg Kortom top autobedrijf!

Hartelijk dank Elaine voor jouw review, graag tot een volgende keer! :-)

Uitstekende service en niet opdringerig

Super uitleg, niets moet alles mag

Wat leuk Rene, fijn dat je het naar je zin heb gehad en graag tot ziens! :-) .

Onderhoudsbeurt weer prima uitgevoerd

Niet goedkoop, maar weer prima uitgevoerde onderhoudsbeurt.

Prettig gesprek gehad

Bijzonder leuke ervaring om autobedrijf Bartelen te bezoeken. En het uitstekende advies wat wij hebben mogen ontvangen van de verkoper. Helemaal top.

Alles prima

Goed bedrijf bijzonder vriendelijk geholpen. Dit bedrijf weet met wat ze bezig zijn. Wij als klant zeer tevreden,kan alleen maar adviseren neem eens een bezoek bij dit bedrijf.

Zoals al jaren, heel tevreden met m'n nieuwe Hyundai!

Rijd al jaren een Hyundai naar alle tevredenheid zonder enkele problemen, nu een Tuscon hybride en daarvoor 2 Ionics hybride, waarmee ik reuze blij mee ben qua rijprestaties en zuinigheid, kortom top!

Vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Tijdens mijn vakantie in de regio ben ik supergoed geholpen met pech aan de auto. Vriendelijk en laagdrempelig. Duidelijke afspraken en goede technische kennis. Hartelijk dank! Evengoed van een onbezorgde vakantie genoten. :)

Superfijn familie bedrijf, persoonlijke benadering en perfecte service

Wij komen al jaren bij Auto bedrijf Bartelen, we worden hier altijd vriendelijk en met persoonlijke benadering ontvangen. Dit is nog echt een FAMILIE BEDRIJF waar de mensen de klanten kennen en omgekeerd. En niet een filiaal van van Mossel, Louwman, Bochane groep of één van die andere zeer onpersoonlijke megabedrijven, waar de medewerkers net zo snel wisselen als de autovoorraad. De service en ondersteuning bij Bartelen is al jaren op hoog niveau. Recent weer een Hyundai bij hen besteld.

Goede service, betrouwbaar en eerlijk zaken doen.

Goede service, betrouwbaar, nemen de tijd, dringen niet aan, geven eerlijk advies en inruilprijs.

Vriendelijke verkoper, goed ingeruild en schitterende auto gekocht

Renz heeft goed zijn best gedaan tijdens de corona om rekening te houden met ons. Zo hebben we een proefrit kunnen maken met een auto die 3 dagen niet was gebruikt. Toen de auto werd afgeleverd bleek de trekhaak er nog niet te zijn - niet de schuld van Bartelen. Een week later zouden we net de caravan naar de camping gaan. Direct werd een oplossing gezocht en hebben we een bus van Bartelen mogen gebruiken. Keurig! Er werd zelfs aangeboden om de bus weer op de camping te komen ophalen! De auto, Tucson HEV, bevalt prima en is erg zuinig. Na ca 1.300 km staat het verbruik op 1:20,1. Het is een feest om met de auto te mogen rijden! Heel veel hulpmiddelen zijn voorhanden en werken perfect. Dit is onze eerste Hyundai en we zijn nu al fan! We zijn blij met Bartelen en met de Tucson.

Geweldige auto!

Ik ben heel blij met deze auto alles is naar mijn wens!

Prima service wordt altijd goed geholpen

Kom al jaren bij familie auto bedrijf Bartelen altijd een luisterend hoor .De service is altijd prima in order,en de koffie staat altijd klaar.Dat gegeven dan blijf je terug komen prima autobedrijf mvrg fam,Ruud en Ria Arrias

Mooie auto.

Via het internet waren we op zoek naar een mooie SUV. Uiteindelijk zagen we bij Bartelen in Roosendaal een mooie Santa Fe staan ter vervanging van onze oude Santa Fe. De auto had precies wat we wilden en de overeenkomst was snel gesloten. Renz gaf uitleg en had alle tijd om ons door het proces te begeleiden. We rijden nu een paar weken en tot volle tevredenheid. Geen spijt dus, groete, fam. Vermeulen,, Heesch.