Daar ik totaal geen verstand van auto,s heb en mijn eigen garagehouder er ineens mee op hield, was ik eigenlijk een beetje radeloos. Van verschillende mensen kreeg ik een tip van “ga naar de hyundaigarage op de Ettenseweg ., wij zijn er al jaren Ik ben gegaan en heb totaal geen spijt, ze hebben me voor 100% geholpen en kreeg nog lekkere koffie op de koop toe. Ik kan nu met een gerust hart op vakantie gaan met de auto. Alsnog mijn hartelijke dank en ik hoop nog jaren door jullie geholpen te worden

Beste Mevr. de Bruyn, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Een hele fijne vakantie toegewenst namens het team van Hyundai Bartelen Roosendaal.

Goede en nette service

Binnengekomen met een fijne ontvangst, kopje koffie en goede uitleg. Vriendelijke mensen en nette service. Ongeziene schade werd nog netjes verholpen voordat de auto werd geleverd.

superrrrrrrrrr

ben erg tevreden met mijn kona,en we zijn goed geholpen ,bij bartelen roosendaal

Erg prettig geholpen

Als vervanging van mijn oude i30 een IONIQ hybride occasion gekocht. Er werd alle tijd voor me genomen, meegedacht en advies gegeven, op een prettige informele manier. Bij aflevering kreeg ik zelfs een bos bloemen. Tot nu toe ben ik erg blij met mijn nieuwe auto!

Derde auto gekocht en zoals altijd “SUBLIEM”

Wat moet ik nog zeggen altijd wordt je goed en vriendelijk behandeld en elk evt. probleem wordt tot in de puntjes opgelost zodat je altijd tot volle tevredenheid weer kan genieten van je auto!

Fantastisch!

Een hele fijne ervaring om mijn auto bij Autobedrijf Bartelen op te halen. Zeer vriendelijk geholpen. Alles duidelijk uitgelegd. Ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto.

prima familie bedrijf zeker aanrader.

Goede voorlichting , prima kwaliteit auto. afhandeling een 10 + Nergens beter.

Onze nieuwe I20 voldoet geheel aan onze wensen.

Na een paar kleine probleempjes vóór en tijdens het afleveren werd alles keurig in orde gebracht. Waarvoor hulde.

Erg prettige ontvangst en gezellige showroom.

Na 10 jaar probleemloos rijden met onze I20 vonden we het tijd voor een nieuwe auto en dus moest het weer een Hyundai worden. Ditmaal viel de keuze op de I30. Bartelen had een zo goed als nieuwe staan en er werd meteen een proefrit voor ons geregeld. Binnen 100 meter hadden we beslist, dit gaat hem worden!! De verkoper, Dhr Peter Warlich heeft zijn best gedaan om alles snel rond te krijgen en binnen een week konden we de auto ophalen, glimmend en als nieuw. Daarnaast verliep alles in een erg prettige sfeer en dat vinden we ook heel belangrijk. Het bedrijf straalt vertrouwen uit en we kunnen het van harte aanbevelen! Anneke en Jan Zwager

Gewoon in een woord super

Al jaren klant en t blijft leuk om daar n auto te kopen gezellig en nette service

Super service

Dit is de 2de auto die wij aanschaffen bij hun en we blijven terug komen. Top service en alle afspraken worden nagekomen. Echt top!!

Tot nu toe....prima

Rijdt heel lekker. Voldoende opties. De eerste 300 km waren prima.

Zeer vakkundige verkoper

Uitstekend en een zeer goede kennis van zaken.

Helemaal top

Goede service en zeer goed advies zeer bekwaam geholpen helemaal top

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf!

Voor onze nieuwe auto moesten er snel spijkers met koppen geslagen worden hetgeen Renz en Peter met volle overtuiging ter hand namen. De nieuwe auto is keurig netjes afgeleverd en mijn vrouw kreeg nog een mooie bos bloemen ook!

Zeer tevreden.

Wij zijn heel tevreden. Snelle levering en vriendelijk personeel.

Uitstekende service en heel klantgericht

Al jarenlang trouwe Hyundai rijder eerst bij Ossenblok toen bij Van Osta en nu bij de firma Bartelen. Altijd bieden zij goede service en denken echt in oplossingen. Kortom super tevreden Hyundai rijders

zeer goed service

altijd hele goede service en goede garage en staan altijd voor je klaar vanuit getrouwe hyundai rijders al 28 jaar tot op heden

Eerste kennismaking was perfect.

Voor de afspraak goed ingelicht over de werkzaamheden en de prijs zonder bijkomende reparaties. Daarna telefonisch contact gehad dat remblokken vernieuwd moesten worden en wat de bijkomende kosten zouden bedragen.

Persoonlijke Service

Een goede en persoonlijke service! Bij Autobedrijf Bartelen in Roosendaal wordt er tijd voor je genomen en niets is teveel. Service met een glimlach!

De auto rijdt prima

Een superfijne auto, met echt heel veel extra`s!!

We hadden een hele goede ervaring met Peter Warlich van autobedrijf Bartelen. Goede service, deskundig en vriendelijk en behulpzaam!

Dank u wel voor deze mooie review. Veel rijplezier toegewenst met uw ioniq EV!

Heel goed geholpen En veel geprobeerd Maar niet alles lukt Super personeel Fam. Satter Ridderkerk👍👍👍☕️☕️☕️

Beste Frits, Bedankt voor uw leuke review. Fijn dat jullie tevreden zijn, wij doen ons best voor u om de financiering rond te krijgen. Onze verkoper houd jullie op de hoogte. Met vriendelijke groet, Macy Bartelen

leuke mensen

na wat gedoe over de afleverdatum ben ik een zeer tevreden koper van de mooie e-kona

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekend goede service

Uitstekend heel vriendelijk personeel