Eerste indruk meteen heel goed! Gemoedelijke sfeer!

Zeer prettig geholpen door Patrick, niet opdringerig, voelde vertrouwd en gemoedelijk! Dan is het ook de gun factor om bij hem een auto te kopen. En we zijn ook superblij met de mooie auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Heb mijn mini clubman bij hun gekocht.

Ben erg goed geholpen en heb mijn auto daar ook in onderhoud en daar ben ik heel erg blij mee .Van de week ging motor lampje branden ,mocht er dus niet meer mee rijden ,ze hebben mijn auto met een aanhanger opgehaald en de volgende dag weer gerepareerd en wel wederom weer terug gebracht ...en dat allemaal kosteloos ,super service !!

Fantastisch bedrijf en vandaag mijn 2e auto opgehaald

Al jaren bekend met dit fantastische autobedrijf. Vandaag mijn Audi ingeruild voor een Mercedes. Alles tot in de puntjes geregeld met super fijne medewerkers. De eigenaar Patrick stelt je snel op je gemak en heeft ten aller tijde het beste met je voor om de juiste keuze te maken. Zeker een aanrader voor iedereen.

Top bedrijf !

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. Vorige week via internet bij deze garage terechtgekomen. Op het moment dat wij langs gingen was het net even druk met belangstellenden voor verschillende auto’s maar we werden keurig begroet en er werd meteen een kopje koffie aangeboden. Een proefrit was geen enkel probleem. De koop was daarna snel gedaan ! Patrick is een zeer vriendelijke verkoper/eigenaar. Blij dat we hier terecht zijn gekomen en kan dit bedrijf zeker aanbevelen !

• Faciliteiten wachtruimte

Meer Dan 5 sterren waardig, XXXXX + X ! ! !

Een misunderstand mijnerzijds, Is door bedrijf royaal en zonder probleem tot volle tevredenheid opgelost. PK autoservice beveel ik dan ook ten volle aan. Klantgericht correct en vriendelijke vakkundige monteurs. Een bedrijf met een klasse uitstraling waar je graag terugkomt.

Eerlijke Garage

Wij hadden onze auto al in reparatie en nu ook onze nieuwe auto hier gekocht. Faire prijs voor de auto gekregen die wij inruilde en de nieuwe auto werd tiptop afgeleverd. Geen gezanik over details, klant is koning.

Uitstekend!!

Zeer tevreden!! Goede service, vriendelijk personeel. Als je een gebruikte "jonge" auto met weinig kilometers op de teller zoekt, kan ik PK in Velserbroek van harte aanbevelen.

Klik!

Wij zoeken een nieuwe auto. Op internet toevallig bij PK terecht gekomen. Vriendelijk ontvangst en meteen een goede klik! Patrick denkt graag mee en geeft mij een goed gevoel. We hebben onze nieuwe auto bij hem gekocht.

• Service N.v.t.

Goede service en eerlijk

Na jaren onderhoud aan mijn Honda CRV, hebben we een CRV hekocht van 2013. Er was een dingetje maar de er werd meegedacht en ze belden ons zelf met mogelijkheden. Uiteindelijk is het gevonden, was een probleem(pje) dat moeilijk op te roepen was. Het is nu prima en we zijn erg tevreden over de gang van zaken.

Een aanrader

Een bijzonder prettig contact, goede service en relaxte sfeer. Al met al een aanrader mede door het aanbod en kwaliteit.

Vriendelijk en vertrouwd.

Keurig net en verzorgd bedrijf. Daarbij wordt je zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ook in werkplaats vriendelijk en erg netjes. Kortom een prima en vertrouwde indruk van dit nog jonge bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen. Dit team denkt echt met je mee en doet er alles aan om mij als klant een top ervaring te laten hebben. Zeker een aanrader en een compliment waard

Hele goede en prettige ervaring voor ons bij dit bedrijf. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen met een kop koffie.

• Service N.v.t.