Patrick heeft heel goed en doortastend ingespeeld op onze wensen

We kenden dit bedrijf nog niet maar kwamen er bij toeval terecht omdat we een andere auto nodig hadden, nadat mijn auto total loss was aangereden. Patrick had goed in de gaten waar we naar zochten en heeft ons ook direct een proefrit aangeboden in een auto die ons beviel. Het bedrijf had de auto ook dezelfde dag nog rijklaar met uitstekende service. We zijn er heel tevreden over en we rijden weer met plezier en met vertrouwen in de garanties en service van het bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Zonder verkoophaast mijn eerste auto gekocht

Ik was al een tijdje aan het rondstruinen op marktplaats en ander platforms voor een goede tweedehands auto. Patrick raadde mij toen een seat leon aan die hij had staan. 100 K op de teller en voelt aan als nieuw! Na een proefrit was ik verkocht. Super blij met de aankoop en de 1 jaar garantie die ik niet zou hebben wanneer ik via marktplaats oid een auto zou kopen! Daarnaast zat er geen haast bij het verkopen vanuit PK. Top ervaring en dus ook mijn eerste ;-) + een lekker bakkie koffie

Top ervaring!

Een paar dagen geleden een Hyundai ix35 gekocht bij PK automobielen, met veel opties en weinig km stand. Kevin heeft mij snel en vriendelijk geholpen. Ik kon ook meteen een proefrit maken! Na inruil van mijn oude wagen kon ik één dag later mijn nieuwe auto ophalen. En niet onbelangrijk zonder afleveringskosten! Heel tevreden! Bedankt Kevin.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige en betrouwbare garage en zeer aardige eigenaar !

Verleden jaar hier een onderhoudsbeurt gehad voor mijn Opel , heel betrouwbaar gevoel krijg je hier ! Ontzettend vriendelijke eigenaar met zijn vrouw , was nog ontzettend gezellig ook , met heerlijke koffie , tijdens het wachten ! Ook de onderhoudsbeurt viel qua prijs heel erg mee ! Vandaag de auto hier verkocht , ook een hele mooie prijs ervoor gekregen , de auto werd zelfs thuis opgehaald !! Na een uur stond het afgesproken geld al op onze rekening , en was de auto gevrijwaard ! In een woord , perfecte service en onderhoud , echt TOP ! Joost

Fijne service!

Op aanraden van mijn vader hier mijn auto gekocht. Hele fijne service en een mooie auto voor een goede prijs! Zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Persoonlijk touch en wederzijds vertrouwen

Wij hebben vandaag onze Opel GrandlandX opgehaald. Wat een geweldig bedrijf is PK auto. Goed meedenkend, oplossingen zoekend. En ongevraagd 4 nieuwe banden geplaatst en remschijven nog vervangen. Zonder meerkosten. Hij rijdt als een zonnetje. Wij zijn heel blij. Patrick bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Persoonlijk, vriendelijk en geweldige service

Bij binnenkomst direct opvallend geïnteresseerd en met persoonlijke aandacht, meedenken en oprecht advies. Dezelfde dag auto gekocht. Na klapband maanden later dezelfde dag snel geholpen. Geweldige service, vriendelijke medewerkers, zou iedereen Patrick en team aanraden.

• Faciliteiten wachtruimte

Tweede vw tiguan gekocht prettig zaken doen met Patrick aankoop snel beklonken door een goede inruil van oude auto en een lekkere koffie geschonken door Bob wederom heel blij met de auto

• Faciliteiten wachtruimte

Super garage met vriendelijke en behulpzaam personeel.

Per toeval terecht gekomen bij PK Auto’s nadat ik daar mijn nieuwe VW T-Roc daar gevonden had. We komen uit Limburg, maar het was zeker de moeite om daar naar toe gaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We waren er zo uit en heb mijn oude T-Roc met tevredenheid kunnen inruilen. Al met al en super garage bedrijf. Mvg. Yvonne en Jack

• Faciliteiten wachtruimte

ik voel me bevoorrecht met de PK vak garage in Velserbroek

het voelt als een lot uit de loterij! men onderscheidt zich niet alleen door klantvriendelijkheid; maar vooral door het deskundige team. men staat altijd meteen voor je klaar! Als er een probleem is denkt men met je mee om te kijken hoe dit goed en zo voordelig mogelijk snel op te lossen. Niet alleen via bestaande protocollen, maar zo mogelijk denkt men ook out of the box. Hier kan menige merk dealer nog van leren. ik kan het iedereen aanraden met dit geweldige bedrijf kennis te gaan maken. Hun bereidwilligheid heeft keer op keer diepe indruk op me gemaakt.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige ervaring en klant is koning

Ruim 6 jaar geleden zijn wij verhuisd naar Velserbroek. Tegen de tijd dat de auto voor APK gekeurd moest worden, op zoek gegaan naar een garage die deze keuring kon uitvoeren. Zo kwamen wij bij PK Vakgarage terecht, en het “klikte” gelijk. Vriendelijk en duidelijk omtrent de kosten, maakten we een afspraak met de mededeling, dat indien er meer kosten zouden zijn, dit eerst aan ons gemeld zou worden. Nu, ruim 6 jaar later werd onze auto te duur (15jaar) en waren er te verwachten kosten. We zijn in gesprek gegaan met Patrick Koel van Vakgarage wat in de toekomst het beste voor ons zou zijn wat betreft mobiliteit. Eerlijk en objectief kregen we een helder advies, wat resulteerde in inruil en aankoop van een auto met trekhaak, die onze caravan naar vakantie bestemmingen kan trekken. Snel werden we het eens en zijn onder de indruk van de vlotte afwerking. Wij hopen in de toekomst nog lang klant te zijn PK Vakgarage in Velserbroek. Waarvan akte. A Beersma www.kampeerkok.nl

Super goede ervaring!

Wij hebben hier onze audi Q3 gekocht. Erg goed geholpen tijdens ons bezoek, vakkundige medewerkers en nemen tijd voor de klant. Echt een aanrader!

Geweldige klantvriendelijkheid en service

BMW225 gekocht. Perfect afgeleverd. Mooi opgepoetst en alles in orde. De klantvriendelijke benadering voelde heerlijk aan. Zo wil je altijd wel behandeld worden. TOP!

• Faciliteiten wachtruimte

een auto kopen met een goed gevoel.

Had de verkeerde auto aangeschaft. Aan Patrick uitgelegd hoe en waarom. Hij had een goed alternatief voor mijn auto en hadden snel een deal. Een prettige manier om een andere auto aan te schaffen met goede informatie. Nieuwe auto vakkundig afgeleverd en de paar punten die ik nog had werden in no time verholpen door zeer vriendelijk personeel. De volgende auto koop ik hier zeker weer en voor onderhoud kan ik ook hier prima terecht. Duidelijk en transparant.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb daar mijn Suzuki s Cross gekocht zeer vriendelijk ontvangen ik moest twee weken wachten op mijn centen om hem te betalen was geen enkel probleem Patrick zette hem opzij met het bordje verkocht erop en nu heb ik hem grandioos rijd heerlijk en gastvrij ontvangen door Patrick alsof je hem jaren kent wat je ook wil hij doet zijn best om het zeer goed te regelen mijn volgende auto koop beslist bij hem

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede ervaring met aankoop andere auto

Na een lange zoektocht naar een andere auto , kwamen we bij PK Auto terecht. Patrick heeft ons geholpen en dit voelde goed en vertrouwd aan dus gun factor Patrick bedankt !!wij zijn super blij met onze mooie Auto.

• Service N.v.t.

Goed gevoel

Deskundig en gevoel voor de koper, na een afspraak en proefrit was het het gevoel en vertrouwen goed: Deal was snel gemaakt Top bedankt PK Auto

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geweldige garage met heel vriendelijke en deskundige mensen

Ik kwam kijken naar een andere auto omdat mijn auto te lage instap had zocht ik een auto met hogere instap auto. Ik werd welkom geheten door de eigenaar Patrick een hele vriendelijke man die mij meteen koffie aanbood en samen met mij ging kijken wat er voor mij mogelijk was. Toen bleek hij een prachtig mooie blauwe Honda Jazz had staan, een heel complete auto met hoge instap, ik mocht gelijk een proefrit maken. Kortom ik was zeer tevreden en kreeg een hele mooie inruil prijs voor mijn auto en daardoor hoefde ik niet veel bij te leggen voor deze zeer mooie Honda Jazz. Kortom ik ben heel vriendelijk en zeer goed geholpen bij deze zeer deskundige auto zaak, en kan het iedereen aanraden.

• Faciliteiten wachtruimte

Auto gekocht bij een ander bedrijf, dezelfde dag zat het toch niet zo lekker even langs pk geweest. De auto laten checken en ons gevoel klopte. De wijze raad over de beste keuze die we konden maken richting dit bedrijf en de auto hebben wij ter harte genomen en nagedacht hoe nu verder te gaan tot Patrick (eigenaar)de volgende dag belde hij had een ruildeal en de auto die hij kreeg bleek perfect voor ons! Topservice van een topbedrijf die zelfs in de vrije tijd mee willen denken.

Top service bij aankoopkeuring

Ik heb in de buurt van Velserbroek een auto gekocht, maar voor ik een definitief akkoord wilde geven vond ik het van belang om de auto eerst te laten keuren omdat ik de auto kocht via een handelaar die de auto geïmporteerd had. In mijn zoektocht kwam ik uit bij PK Autoservice. In de ochtend gebeld of ik langs kon komen, en dat was geen probleem. De monteur gaf aan dat hij verschillende keuringen had, en dat hij zou bepalen hoe uitgebreid hij zou worden tijdens de eerste check. Al vrij snel kwam hij erachter dat ik een keurige auto wilde kopen en heeft mij van alle punten die hem opvielen op de hoogte gebracht. Zo waren er wat onderdelen overgespoten en ontbrak er een cruciale onderhoudsbeurt. Verder een keurige auto. Bij het afrekenen was de monteur zo aardig om niet de gehele keuring in rekening te brengen, maar gewoon een uur te factureren. Al met al een top ervaring met deze garage! een duidelijke vakman met passie voor zijn werk!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top garage! Top service !

Top garage !Top service ! Vriendelijk personeel en Patrick de eigenaar een eerlijk en open persoon . Wil je een andere auto aanschaffen is deze garage een echte aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn auto had parkeerschade.( zonder briefje) Hier werd de schade volledig gerapareerd. Ben erg blij. Prachtig gedaan.

Top auto gekocht

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf geen gepush om een auto aan de man te brengen mooie vw tiguan gekocht voor een ook niet onbelangrijk mooie prijs

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar, eerlijk en prima service!

Zeer blij met de aanschaf van de Mazda CX5. Prima geholpen door Patrick en overige personeel. Prettige sfeer en met een goed gevoel weggereden met onze auto. Patrick is zeer betrokken en houdt van zijn vak. We komen zeer zeker terug bij deze VAKgarage.

• Faciliteiten wachtruimte

Wij zijn al een aantal jaren klant bij Patrick en zijn team, onderhoud wordt altijd vakkundig uitgevoerd. Recent hebben wij een Mazda CX-5 bij Patrick gekocht. Zonder problemen konden wij een proefrit maken en naderhand was de onderhandeling prettig en soepel verlopen. Onze oude Kia Sportage ingeruild, Patrick bood ons hierbij een nette en reële inruilprijs. No nonsens aanpak, niet opdringerig en een prettige omgang. Wij kunnen dit bedrijf ten zeerste aanraden, zowel voor de aanschaf van een auto als voor het onderhoud ervan.