
Goede service Ik word op de hoogte gehouden als er meer reparaties nodig zijn
Vriendelijk en behulpzaam. Fijne garage om je auto daar te onderhouden.
Auto gebracht voor motorstoring. Duidelijke uitleg wat ze gaan doen met de eerste kosten. Na vaststellen diagnose doorgekregen wat het gaat kosten en hoe lang het duurt. Geen dubbel verhaal, maar duidelijkheid
Werd prima geholpen door de dames.
Goede service vriendelijk personeel gezellige wachtruimte lekkere cappuccino
Repareren terwijl je wacht
lekker vlot
Dit weekend 2 auto's ingeruild en 2 auto's gekocht. Bij een bekend BOVAG garage adres waar we al eerder hadden gekocht met goede ervaring, dus de verwachtingen waren hoog. Helaas was dat NU niet zo. De door ons te kopen auto's waren beiden hoger geprijsd dan de ANWB/BOVAG koerslijst ! De in te ruilen auto's incl. goede banden en met een nog geen week nieuw APK rapport werden beiden lager gewaardeerd dan die ANWB/BOVAG koerslijst. Nu had er één een defecte airco dus allez : extra mindering van ca. 500 euro. Het extra zekerheid pakket van de Dames ( a 545) werd eerst nog bij de vraagprijs opgeteld. Maar waarom zou je dat wensen want de auto was gezien hun advertenties al op 72 punten gecontroleerd. De korting op de aankoop van de beide auto's bedroeg : 2 x de aftrek van het zekerheid pakket dat er eerst was bijgeteld en 190 euro :'take-it-or-leave-it' met de melding dat er al veel aan de auto's was gedaan en men zich anders in de vingers zou snijden. De deal werd toch bekrachtigd en we reden huiswaarts. Bleken er geen matten in de FIAT te liggen en geen hoedenplank in de POLO te zitten. Toen we daar verhaal op haalden was de melding: nee die zitten er niet bij ! Na 5 min. rijden begon in mijn POLO het lampje olie bijvullen en servicepunt op zoeken te branden. Toen we daarover reclameerde was de melding : tsja de extra zekerheid servicebeurt a 545 per auto was niet gekozen. We mochten er kennelijk niet vanuit gaan dat beide auto's compleet waren. Door hen was zeker niet gemeld dat er wat miste en ook niet dat in ieder geval bij de 72 controle punten de bandenspanning en het oliepeil niet waren gecontroleerd. Drie dagen nadien krijg ik als mosterd na de maaltijd nog de herinnering dat de hoedenplank er niet bij zit en wat die nieuw kosten en dat ze ook op marktplaats te koop staan. Ik gun ieder zijn omzet. Maar dat heb ik nu allemaal zelf moeten kopen in plaats dat men dat van de eigen winst had afgetrokken of ons hier in had gecompenseerd. Helaas en spijtig: afrader!
Mijn autootje moest voor de APK en een kleine beurt. Ook waren er onduidelijke piepjes tijdens het rijden. Hierover belden ze netjes om de kosten door te geven en te overleggen of het gerepareerd moet worden. Heel fijn! Bij het ophalen kreeg ik nog wat instructies mee (nieuwe remblokken) en zag ik dat m'n auto gezogen was en m'n voorruit van stuifmeel ontdaan was. Bijna jammer dat de APK maar 1x per jaar is!
From the service im really happy just 0.5 start as communication was a bit tricky but we get there. Both sides try a bit English, a bit of Dutch :)
Mijn klacht werd binnen een week succesvol verholpen.
Uit mijn ervaring, vriendelijk heel fijn om als vrouw, zo binnen te lopen en ze hebben tijd voor een praatje, het is gewoon geweldig en fijn om daar een auto te kopen of te laten repareren, bij de Dames Hurkmans
Een voorbeeld voor alle andere garages!
vooraf duidelijke afspraken.
Ervaring met de vakgarage is goed. Communicatie is goed. Ze houden je op de hoogte als ze iets opmerken aan je auto voordat ze gaan sleutelen. Vakkundig. Auto wordt schoongemaakt echt een pluspunt Hahah. Verder gewoon een top garage
Er werd alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk op mijn tandartsafspraak te laten komen :-)
Omdat mijn afspraak verzet moest worden ivm uitval van een monteurhad ik die andere dag een leenauto nodig ipv een leenfiets omdat ik naar mijn vader moest in Tilburg. Die hoefde ik daarom niet te betalen! Dat noem ik nog eens service!!
Snel geholpen toen mijn auto stuk was
Altijd Oke
Super snel gerepareerd
Ze zijn zeer klant vriendelijk. En geven duidelijke prijsopgaven. Er vind goed overleg plaats als er onverwachte reparaties/vervanging van onderdelen nodig zijn. Ze zijn daarin niet opdringerig. De onderhoudsbeurt duurde iets langer als verwacht maar dat is een klein minpuntje. Ik ben heel tevreden.
Ik rij al 40 jaar en weet waar ik naar moet kijken voor zover het gaat
Kon snel terecht en probleem ook opgelost. Wel pas volgende dag auto op kunnen halen maar dat zat verder niet in de weg.
graag het iban nummer van je bank meesturen als tekst ipv als plaatje, dan kan ik die selecteren om te plakken in een bank opdracht
De extra service die is gedaan geeft De Dames een hogere score
Afrikalaan 1 A
5232BD Den bosch
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.