Zeer (klant)vriendelijk en service gericht bedrijf.

Auto Toonder, zeer klantvriendelijk en meedenkend. Een man een man, een woord een woord. Vanuit het Westland terecht gekomen in Kapelle voor de aanschaf van onze Citroën C4 Picasso. Het was het aantal km rijden waard. Er valt goed zaken te doen met Auto Toonder. Tussen aankoop en aflevering nam de heer Toonder contact met ons op, om ons te vertellen over het verloop van de afleveringsbeurt en informeerde of we alle documenten van onze in te leveren auto al bij elkaar hadden. Dit gesprek hebben we als zeer prettig ervaren, een extra service wat ons niet eerder is overkomen.

• Faciliteiten wachtruimte

super vriendelijke professionele zaak, een aanrader

Auto Toonder doet alles zoals het moet. goede uitleg, reële aanpak, klantvriendelijk en meedenkend. Men neemt ruim de tijd voor uitleg. Wij hebben er met veel plezier een occasion Vitara gekocht. Deze Suzukideaker is volgens ons: Een echte aanrader!

super garage

onlangs een schitterende witte toyota aygo xplay gekocht bij autobedrijf toonder. auto was schitterend en prima inruil bod van onze oude auto gekregen. zeer prettig telefonisch contact gehad , auto toonder is een hele fijne garage met hele goede service!!

Nog altijd tevreden

Heb mijn Vitara hier alweer voor een 2e beurt gebracht. Alles is naar tevredenheid uitgevoerd en de heren hebben aan een halve woord genoeg geen poes pas. Er wordt gedaan wat er van te voren is besproken. Heb ook een speciale coating laten aanbrengen ook dit is keurig uitgevoerd voor een schappelijk prijs. De auto ziet er na 5 jaar nog steeds nieuw uit. De service; Is meer dan goed en betrouwbaar ik kom vanuit Rotterdam dat zegt niet alles natuurlijk,.. maar wel genoeg over de kwaliteit die hier geboden wordt. Betrouwbaarheid staat bovenaan mijn lijstje en een echte suzuki kenner zal dat zeker wel begrijpen. Randy Rotterdam

• Faciliteiten wachtruimte

Ben zeer tevreden op de manier waarop ik geholpen ben bij autobedrijf Toonder in Kapelle

Auto vroeg in de middag gebracht en later die zelfde dag weer opgehaald Nieuwe accu geplaatst plus een kleine onderhoudsbeurt Zeer tevreden hoe het is gegaan

ll

Klantvriendelijk en goed werk

Klantvriendelijk en goed onderhoud. Vooraf overleg over extra werkzaamheden of kosten.

PRIMA

Gewoon, goed

accuratesse

accuratesse, klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid, goede prijs/kwaliteitverhouding, uitstraling betrouwbaarheid, kortom aan te bevelen

• Faciliteiten wachtruimte

Laagdrempelig en een fijne persoonlijke noot.

De persoonlijke benadering is heel plezierig. Er wordt goed met je meegedacht en we komen er altijd weer uit.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service. Begripvol. Goede adviezen!

Een aantal keren kwamen mijn man en ik in een moeilijke situatie. Er was altijd een luisterend oor en een helpende hand. Wij zijn altijd heel goed geholpen.

Blij met de garage

Alles weer perfekt verlopen

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, vriendelijk en beleefd personeel, staan altijd klaar voor de klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Als nieuwe klant was het heel fijn en persoonlijk!

Als toevallige geïnteresseerde voorbijganger uit Brabant een hele fijne ervaring! Het monden zelfs uit in de aanschaf van een nieuwe Auto! Ook de aflevering was prima geregeld en ge genieten van de fijne wagen die Auto Toonder geleverd heeft! Wij wensen de aanwezige medewerkers nog een fijne tijd in de aankomende december maand die toch anders zal verlopen door deze Corona pandemie!

Eerlijk en betrouwbaar familiebedrijf

Gastvrije ontvangst. Eerlijk bod voor inruilauto. Nette aflevering van de nieuwe auto. Vriendelijk en klantgericht geholpen. Top!

Heel goed!

Geen op- of aanmerkingen.

Prima geholpen !

Snelle professionele service !

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service met een lach

vriendelijke mensen en altijd goed worden geholpen

snel en goed

Snel en goed gerepareerd

Vakmensen

Duidelijke heldere afspraken, vlot en vakkundig werk.

• Faciliteiten wachtruimte

Weer prima te woord gestaan en goed geholpen.

Na afspraak auto gebracht ,keurig thuis gebracht. Auto klaar ,belletje auto gebracht met rekening, hoef dus zelf niet de deur uit. Wat een service!!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en vriendelijke service.

Met een kapotte koplamp mag je natuurlijk niet rond rijden. Dus zodra ik het ontdekte belde ik garage Toonder en ik kon op de valreep nog net rond sluitingstijd komen. De koplamp werd meteen vervangen en ik kon weer de weg op! Super service.

• Faciliteiten wachtruimte

De dienstverlening is SUPER!

• Faciliteiten wachtruimte

Attent, correct, vakbekwaam en vriendelijk.

Als ik probleempjes heb met mijn Suzuki Liane dan hoef ik maar een telefoontje te plegen en is in bijna alle gevallen bereid om direct advies te geven en evt. een noodzakelijk snelle reparatie voor te stellen. Prijsafspraken zijn altijd correct en betrouwbaar,

Heel goed