heel goed

ik ben altijd vriendelijk en goed geholpen

Wat je ver haalt......

Sinds 2008 rij ik in een Suzuki Swift. Nooit problemen en een heerlijke auto. Inmiddels zijn zowel de Swift als ik, wat ouder en dus op zoek naar een sportieve auto met een hoge zit. Als echte auto liefhebber en ervaring met Suzuki als bijzonder betrouwbaar, ben ik op zoek gegaan en uiteindelijk bij Van den Toonen in Kapelle terecht gekomen. Na een zeer prettig telefoongesprek met Jan, in de Swift gestapt en na 1,5 uur was ik er. Beginnen met koffie! Het voelde meteen welkom en na een fijne proefrit met een prachtige Vitara en het bekijken van mijn Swift, hebben we de deal kunnen afmaken. Er werd aan alle kanten met mij meegedacht en het is gelukt! Ik ben er, eerlijk gezegd, heel trots op want heb er hard voor moeten werken, maar doordat Jan goed heeft overlegd mag ik hem na mijn vakantie ophalen. Echt heel blij mee! Dank voor alle goede zorgen en de geweldige service, Jan!! We zien elkaar binnenkort en daarna natuurlijk 1x per jaar voor het onderhoud (dan maak ik er meteen een weekendje Zeeland van :-) Hartelijke groet, Wendy (uit Zaltbommel)

goede service, zeer klantvriendelijk

Zoals in de aanhef aangeven, goede service en zeer klantvriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Super vriendelijk, meedenkend en bereid de klant goed op weg te helpen

Lieve vrouw wijkt met de honda crv uit over het gras en een grote knal. Ze was ergens over een hard deel gereden. Stuur goed scheef. En we waren op vakantie in zeeland en we wilden zondag weer vertrekken maar zeker zijn dat het veilig zou zijn. Alle garages in de buurt geen tijd en waren ook niet bereid of willend tijd te maken om even naar de auto te kijken en eventueel uit te lijnen. Steeds verder uit de buurt van Oostkapelle gezocht en gebeld tot ik bij Toonder uitkwam en hier waren ze zeer willend te helpen. Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Echt een aanrader. En wij konden weer veilig naar huis rijden. Top toonder bedankt.

• Faciliteiten wachtruimte

leuke zaak en vriendelijke mensen

Netjes geholpen ondanks drukte, auto klaar maken zou een paar weken duren maar werd al na 3 dagen gebeld dat de auto einde week opgehaald kon worden en stond netjes pik en span klaar op ons te wachten. Tof.

Uitstekende behandeling

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ongecompliceerd en zonder smoesjes gewoon goed geholpen.

Zowel het eerste telefonische contact met werkplaats voor overleg over onderhoud van een niet bij Toonder gekochte auto was goed en men nam alle tijd voor advies. Onderhoud is een week daarna uitgevoerd naar tevredenheid. In showroom tijdens onderhoud rondgekeken en kennis gemaakt met de eigenaar en later met de zoon. Door het prettige contact binnen 2 weken 2 auto's gekocht. Voor mijn vrouw en dochter. Iedereen was tevreden!!

Klantvriendelijk, goede service

Goede ervaring.

Netjes en correct geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke benadering, eerlijke antwoorden, meedenken, betrouwbaar

Er wordt goed naar je geluisterd, er wordt meegedacht, je krijgt eerlijke antwoorden, houden zich aan de afspraken nemen de tijd voor je. Inmiddels 6 jaar trouwe klant en nog steeds zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, betrouwbaar, goede service en kwaliteit

Vriendelijk, goede service, goede prijs /kwaliteit

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk en een ongedwongen sfeer

Eerlijk advies en een goede prijs voor zowel de verkoop als de aankoop van de nieuwe auto.

Prima!!

Vriendelijk, goede oplossingen, goede service! Jammer voor mij persoonlijk te ver weg voor onderhoud. Ik wenst vader en zoon een supergoede toekomst met de Suzuki dealerschap!! Verder loopt mijn Toyota RAV4 prima! BEDANKT!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel in afspraak kunnen maken,duidelijke onderlinge afstemming,mee denken op financieel gebied,zorgen voor een andere wagen tijdens eigen auto reparatie,prettig in contact.

• Showroom N.v.t.

gewoon goed

Maakt beloftes waar. Komt afspraken na. Correcte- en plezierige omgang met klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en altijd vriendelijk en prima uitleg

Een hele goede service,en klant vriendelijk .gewoon goed

• Faciliteiten wachtruimte

Een echte aanrader deze garage, vakmanschap, proffesionaliteit en vriendelijkheid.

Binnen 1 week werd deze prachtige Suzuki Swift geleverd voor Yvonnes dochter Cindy. Een echte aanrader deze garage (Auto Toonder Kapelle). Vakkundig, professioneel en uiterst vriendelijk.

Zeer goede aftersale bij Auto Toonder in Kapelle

Enkel maanden geleden een bijna nieuwe Suzuki gekocht bij Auto Toonder. Na ruim 16 jaar in een Toyota corola stationwagen gereden te hebben, wel overwogen overgestapt naar een Suzuki cross hybride. De Suzuki cross hybride is een auto met zeer veel technisch vernuft. De cruise control in combinatie met de radar werkt uitstekend. En zo zijn er nog veel meer opties die het rijgemak en de veiligheid bevorderen. Dat is wel wennen en vraagt een goede instructie. Zoon Jan de Toonder heeft mij daar heel goed bij geholpen. Zodoende een prima aftersale bij Auto Toonder in Kapelle. Bram Tissink

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en tevreden met mijn nieuwe auto.

Ik heb bij auto Toonder op een prettige manier een andere auto gekocht.

Service familiebedrijf

Suzuki celerio gekocht aan de hand van een proefrit aan huis. Uitgebreide informatie gekregen van Jan en later contact met z'n vader. Paar maanden later liepen de banden leeg, kon direct langskomen. Alles nagekeken en een leenauto meegekregen. Kosteloos nieuwe velgen onder de auto. Servicepasje bij de aankoop gehad met pechhulp. Oftewel swinters uren wachten op de anwb is verleden tijd. Houd je van een bedrijf waar je op kan vertrouwen, ik ook. Daarom na ervaringen met verschillende autobedrijven verwacht ik Jan en zijn vader jaarlijks te zien en met een lach, want ze hebben ook humor. Kortom tevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Puike Fiat Panda automaat uit 2015 gekocht (jan/feb 2021)

Inmiddels bijna twee maanden en 2000 kilometers geleden onze 'nieuwe' tweedehands Fiat Panda gekocht van vader Arjan & zoon Jan Toonder, die toevallig exact het weinig gangbare type Panda met automaat èn deelbare achterbank aanboden dat wij zochten — en dat ook nog tegen een redelijke prijs. Dus wij helemaal vanuit Amsterdam naar Kapelle in Zeeland gereden om 'm te bekijken en uitproberen. Lang verhaal kort: de Panda verkeerde in uitstekende staat en voelde 'als nieuw'. Jan wist al onze vragen te beantwoorden en gaf ons keurig alle ruimte om er, gewoon voor onze eigen gemoedsrust, thuis nog even over na te denken. Twee dagen later de knoop doorgehakt, een kleine week later de nieuwe Panda opgehaald (en onze oude ingeleverd) — en sindsdien rijdt Panda ons als een tiereliertje naar onze volle tevredenheid overal heen. Nul mankementen, alles werkt. Jan stuurde ons keurig zoals hij had beloofd achteraf nog de handleiding toe die aanvankelijk ontbrak (blijft handig als je ineens een lamp moet vervangen oid) en die hij bij de vorige eigenaar had opgevist. Enige itempje wat uiteindelijk nog ontbrak was een kabeltje voor de TomTom-navigatie. Nou ja, vooruit, dat hebben we toen zelf maar voor 15 euro op Marktplaats gekocht. Kortom, niets dan goeds over Arjan+Jan en hun mensen. Als ze volgende keer toevallig weer de auto hebben die we zoeken, kopen we die zó weer van ze!

Goed tot zeer goed

Prima service Zeer klantvriendelijk Alles Corona-proof

Topservice!

Klasse wagen gekocht, goede prijs, afleverpakket alles erop en eraan, helemaal gelukkig mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service. Afspraak is afspraak.

Makkelijk een afspraak maken. Deskundige mensen. Prijsopgaaf vooraf bij reparatie.

• Faciliteiten wachtruimte

Een duidelijke en eerlijke vak garage!

nette en duidelijk benadering van de klant, betrouwbaar, geven je uitleg wat wel en niet kan.