Vriendelijke benadering, eerlijke antwoorden, meedenken, betrouwbaar

Er wordt goed naar je geluisterd, er wordt meegedacht, je krijgt eerlijke antwoorden, houden zich aan de afspraken nemen de tijd voor je. Inmiddels 6 jaar trouwe klant en nog steeds zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, betrouwbaar, goede service en kwaliteit

Vriendelijk, goede service, goede prijs /kwaliteit

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk en een ongedwongen sfeer

Eerlijk advies en een goede prijs voor zowel de verkoop als de aankoop van de nieuwe auto.

Prima!!

Vriendelijk, goede oplossingen, goede service! Jammer voor mij persoonlijk te ver weg voor onderhoud. Ik wenst vader en zoon een supergoede toekomst met de Suzuki dealerschap!! Verder loopt mijn Toyota RAV4 prima! BEDANKT!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel in afspraak kunnen maken,duidelijke onderlinge afstemming,mee denken op financieel gebied,zorgen voor een andere wagen tijdens eigen auto reparatie,prettig in contact.

gewoon goed

Maakt beloftes waar. Komt afspraken na. Correcte- en plezierige omgang met klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en altijd vriendelijk en prima uitleg

Een hele goede service,en klant vriendelijk .gewoon goed

• Faciliteiten wachtruimte

Een echte aanrader deze garage, vakmanschap, proffesionaliteit en vriendelijkheid.

Binnen 1 week werd deze prachtige Suzuki Swift geleverd voor Yvonnes dochter Cindy. Een echte aanrader deze garage (Auto Toonder Kapelle). Vakkundig, professioneel en uiterst vriendelijk.

Zeer goede aftersale bij Auto Toonder in Kapelle

Enkel maanden geleden een bijna nieuwe Suzuki gekocht bij Auto Toonder. Na ruim 16 jaar in een Toyota corola stationwagen gereden te hebben, wel overwogen overgestapt naar een Suzuki cross hybride. De Suzuki cross hybride is een auto met zeer veel technisch vernuft. De cruise control in combinatie met de radar werkt uitstekend. En zo zijn er nog veel meer opties die het rijgemak en de veiligheid bevorderen. Dat is wel wennen en vraagt een goede instructie. Zoon Jan de Toonder heeft mij daar heel goed bij geholpen. Zodoende een prima aftersale bij Auto Toonder in Kapelle. Bram Tissink

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en tevreden met mijn nieuwe auto.

Ik heb bij auto Toonder op een prettige manier een andere auto gekocht.

Service familiebedrijf

Suzuki celerio gekocht aan de hand van een proefrit aan huis. Uitgebreide informatie gekregen van Jan en later contact met z'n vader. Paar maanden later liepen de banden leeg, kon direct langskomen. Alles nagekeken en een leenauto meegekregen. Kosteloos nieuwe velgen onder de auto. Servicepasje bij de aankoop gehad met pechhulp. Oftewel swinters uren wachten op de anwb is verleden tijd. Houd je van een bedrijf waar je op kan vertrouwen, ik ook. Daarom na ervaringen met verschillende autobedrijven verwacht ik Jan en zijn vader jaarlijks te zien en met een lach, want ze hebben ook humor. Kortom tevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Puike Fiat Panda automaat uit 2015 gekocht (jan/feb 2021)

Inmiddels bijna twee maanden en 2000 kilometers geleden onze 'nieuwe' tweedehands Fiat Panda gekocht van vader Arjan & zoon Jan Toonder, die toevallig exact het weinig gangbare type Panda met automaat èn deelbare achterbank aanboden dat wij zochten — en dat ook nog tegen een redelijke prijs. Dus wij helemaal vanuit Amsterdam naar Kapelle in Zeeland gereden om 'm te bekijken en uitproberen. Lang verhaal kort: de Panda verkeerde in uitstekende staat en voelde 'als nieuw'. Jan wist al onze vragen te beantwoorden en gaf ons keurig alle ruimte om er, gewoon voor onze eigen gemoedsrust, thuis nog even over na te denken. Twee dagen later de knoop doorgehakt, een kleine week later de nieuwe Panda opgehaald (en onze oude ingeleverd) — en sindsdien rijdt Panda ons als een tiereliertje naar onze volle tevredenheid overal heen. Nul mankementen, alles werkt. Jan stuurde ons keurig zoals hij had beloofd achteraf nog de handleiding toe die aanvankelijk ontbrak (blijft handig als je ineens een lamp moet vervangen oid) en die hij bij de vorige eigenaar had opgevist. Enige itempje wat uiteindelijk nog ontbrak was een kabeltje voor de TomTom-navigatie. Nou ja, vooruit, dat hebben we toen zelf maar voor 15 euro op Marktplaats gekocht. Kortom, niets dan goeds over Arjan+Jan en hun mensen. Als ze volgende keer toevallig weer de auto hebben die we zoeken, kopen we die zó weer van ze!

Goed tot zeer goed

Prima service Zeer klantvriendelijk Alles Corona-proof

Topservice!

Klasse wagen gekocht, goede prijs, afleverpakket alles erop en eraan, helemaal gelukkig mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service. Afspraak is afspraak.

Makkelijk een afspraak maken. Deskundige mensen. Prijsopgaaf vooraf bij reparatie.

• Faciliteiten wachtruimte

Een duidelijke en eerlijke vak garage!

nette en duidelijk benadering van de klant, betrouwbaar, geven je uitleg wat wel en niet kan.

prima zoals altijd

Niets op aan te merken , topbedrijf !

Prima Service

Ben prima geholpen bij deze vakkundige garage. Advies op maat en persoonlijk gevoel.

• Faciliteiten wachtruimte

Bijzonder klantgericht en een uitstekende service

Zie bovenstaande Een bedrijf om aan een ieder aan te bevelen

• Faciliteiten wachtruimte

auto is opgehaald en thuisbezorgd heel fijn

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Klantvriendelijk, top service!

Aankoop auto en service ervan, heel goed!

Top vakgarage !

We hadden mooi ervaring met deze vakgarage. Ik had mooi auto gekocht, met goede service en mooi prijs. We zijn tevreden.

Prima garage

Je wordt vriendelijk ontvangen en goeie service

super service

hele fijne service, zoals altijd!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer tevreden en blije klant

Door mijn zus in kontakt gekomen met garage den Toonder. Zij sprak altijd vol lof over de behandeling,deskundigheid en dat er naar je geluisterd wordt en mee gedacht. Afgelopen donderdag mijn nieuwe Suzuki Swift opgehaald. Er was alle tijd voor de uitleg en de vragen die er nog waren. Arjan bedankt voor alles......een tevreden klant uit Spijkenisse