
Originele beoordeling
Beste Sharonne van Halteren, Bedankt voor uw reactie, erg jammer om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij ons bedrijf. Graag wil ik wel onze kant van het verhaal toelichten, uw verhaal is niet helemaal compleet. Als eerste wil ik benadrukken dat wij onze planning voor de week helemaal vol hadden zitten, u belde mij op dat de APK bijna was verlopen en toch hebben wij ruimte vrij gemaakt in onze te drukke planning om u te helpen. De auto is tevens van 2011 en niet van 2013, ook de kilometerstand die u doorgeeft in de review is niet kloppend. U geeft aan dat de auto goed onderhouden was maar wilde toch het onderhoud niet laten uitvoeren waar het voertuig wel aan toe was. Wij konden uit het onderhoudsboekje geen duidelijkheid halen wanneer de auto voor het laatst was onderhouden. Tijdens de APK is de auto op een aantal gebreken afgekeurd, op uw verzoek wilde u deze niet laten maken. Wij kregen vanuit de RDW een steekproef omdat wij de auto meldde al zijnde afkeur. De APK-steekproef controleur vond twee van de vijf gebreken die niet juist waren afgekeurd. Eén hiervan waren de remmen aan de voorzijde. Deze waren ernstig verroest en erg onveilig, alleen op 0.5mm niet voldoende om af te keuren. De betreffende controleur gaf zelfs aan dat hij dit ook als afkeur had gemeld i.v.m. de veiligheid van de klant. Ook wij hebben veiligheid hoog in ons vaandel staan. Het tweede punt ging om de verlichting, het kentekenlampje brandde tijdens onze keuring niet, tijdens de steekproef brandde deze wel. later hebben wij het nog even gecontroleerd, het kentekenunit maakte slecht contact, hierdoor gaat deze dus soms aan en soms uit. De andere drie punten waren overduidelijk afkeur en dat is ook zo geconstateerd door de controleur. Het genoemde bedrag van 1500,- komt omdat wij gebruik moesten maken van originele merk onderdelen. Wij hebben een offerte gemaakt en u advies gegeven wat te doen aangezien de auto te onveilig was om mee verder te rijden. Dit omdat onder andere de remmen aan de achterzijde niet goed werkten en versleten waren en aan de voorzijde erg verroest en slechtwerkend. Ik heb u dit duidelijk uitgelegd en met behulp van afbeeldingen laten zien. U gaf ter plekke aan dat u mij had begrepen en dat u het er mee eens was. Het was uw keuze hier niks aan te doen. Wij helpen u uit de brand en zorgen ervoor dat u geen hoge boete krijgt i.v.m. het missen van de APK, wij boden u een gratis leenauto aan en gaven u een advies wat nu te doen, wij dachten met u mee om samen op de sloop voor onderdelen te gaan kijken, wij geven ter plekke onze kleine fout toe en leggen alles uit. Ik lees dit alles niet in de door u geschreven review. Dat u vervolgens met dit niet kloppende “beklaag” rond gaat bij verschillende mensen vind ik dan zeker ook niet netjes. Ik heb later nog contact met u opgezocht en geprobeerd dit alles op een goed einde te verlopen, nogmaals onze excuses aangeboden en geprobeerd om iets terug te kunnen doen. U liet niks merken en wilde niet mee werken. Via deze weg hoop ik u nogmaals te kunnen bereiken en dit probleem nog eens uit te leggen om u alsnog als een tevreden klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Glenn Spanjaard
Originele beoordeling
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd