Prima service Netjes overlegd wat er moest gebeuren

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen en superblij met mijn nieuwe aankoop

Goede en snelle mailwisseling voor maken van afspraak voor proefrit. Daarna volgende snelle en prima afspraken tav de koop.

Fantastisch

Geweldig bedrijf, die altijd voor je klaar staat en heel behulpzaam is.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles als prettig ervaren.

Zijn geholpen door Dimitri, dit als heel prettig ervaren.

Vriendelijk behulpzaam en vakkundig

Snel een afspraak, altijd op tijd, extra service en vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Een garage waar je met vertrouwen je auto kunt laten repareren, goede prijs kwaliteit verhouding.

Er is altijd een goed en duidelijk overleg over wat er wel of niet aan de auto moet worden gerepareerd. Auto beschikbaar wat erg fijn is omdat ik niet in Bunschoten woon.

betrokken en professioneel

goede service vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle dienstverlening en goede service

Snelle dienstverlening en prima service

• Faciliteiten wachtruimte

waren alle bedrijven maar zo klantvriendelijk

Ik kom al jaren bij de firma Blokhuis ik woon zelf in Amstelveen maar de ervaring van service heb ik leren kennen bij hen in Bunschoten -Spakenburg en rij daar dan ook met veel plezier naar toe

Zeer goede service

Onlangs een 2e hands auto daar gekocht. Kwam helaas met pech onderweg te staan. Garage kwam er direct aan en heeft gelijk vervangend vervoer geregeld. Ondanks men afhankelijk dacht dat het probleem verholpen was bleek het helaas na een korte periode niet het geval. Men heeft ook hier weer kosteloos een periode vervangend geregeld. De garage had nu net zolang gezocht en uiteindelijk het probleem gevonden en opgelost. Voor de zekerheid hebben ze ook andere onderdelen die wellicht te maken konden hebben met het gevonden probleem uitvoering onderzocht. -men is erg behulpzaam, zowel bij de aanschaf van de auto als bij de reparatie onlangs. -ze komen hun afspraken goed na en hielden ons goed op de hoogte over de voortgang van de reparatie

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en kwaliteit tegen een goed prijs

Zeer behulpzaam personeel, altijd wel een leenauto mogelijk en het werk wordt netjes en kwalitatief goed uitgevoerd. En dat allemaal voor een goede prijs. Additionele diensten als wegenwacht hulp als onderdeel bij de grote beurt/APK maken het helemaal af. De auto is altijd op de weg dankzij deze vakmensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk Alleen de rekening was hoger dan de eerste keer werd gezegd Volgende keer wil ik hiervan op de hoogte worden gesteld

• Faciliteiten wachtruimte

Goed overleg omtrent de afspraak en de werkzaamheden die gedaan moeten worden. er wordt naar de klant geluisterd.

Fijne mensen

Goede serves

professioneel, correct en betrouwbaar

Een garage met de uitstraling en gedrag van een professioneel bedrijf.

Snelle service

Met 40 weken zwangerschap deed mijn auto het ineens niet meer. Na een belletje kwamen ze op afspraak langs. De auto moest mee en ik werd op de hoogte gesteld van de kosten. De auto is dezelfde dag nog gemaakt. Het enige jammere is dat de man-uren veel meer kostte dan wat er kapot was. 36 euro voor een krukassensor en bijna 200 euro moeten betalen...

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijk, vriendelijk, geen verrassingen een goede service tegen een faire prijs

Recent heb ook onze oude punto ingeruild voor een veel nieuwere fiat 500. De auto was zoals op de website beschreven, ik kom op korte termijn proefrijden en we waren het snel over de (inruil)prijs eens. Ook achteraf netjes geholpen toen de navigatie niet goed werkte, er bleek een update nodig te zijn. Tip top! Dank jullie wel!

Super Service!

Een week nadat ik mij occasion (met Bovag garantie) gekocht had ging mijn LED dagrijverlichting defect. Na telefonisch contact is dit netjes binnen een aantal werkdagen opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Bagger, meer kan ik er niet over zeggen

Ik voel mij totaal belazerd door dit bedrijf. Vorig jaar een Peugeot bij hen gekocht voor meer dan 6.000 euro, en ik heb er alleen maar gezeik mee gehad. De auto bleef elke keer maar olie lekken, en zelfs na meerdere reparaties is de auto nog steeds olie aan het lekken. Bij aflevering is de auto APK gecontroleerd, maar later bleek de handrem kabel te blijven hangen en nog veel erger: de remslangen waren volledig doorgeroest. Na dat de garage dit allemaal gecorrigeerd heeft, bleek het olie probleem maar terugkomen zoals eerder gezegd. Alles wat ze hebben gerepareerd bleek niet te helpen. Het ergste van alles is nog dat de verkoper gewoon moedwillig ons een bagger auto verkocht heeft, omdat het een auto met een THP motor bleek te zijn. Ik ben een leek als het op auto's aankomt, dus ik ga ervan uit dat de verkoper eerlijk is. Blijkt dat deze motoren erom bekend staan bij mensen met kennis om hun hoge olieverbruik!!! Elke 2000 km kon je er weer liters olie ingooien en dat is echt niet normaal!!!! Nu heb ik uit pure frustratie de auto verkocht omdat ik helemaal gek werd van dat ding, en kan dus na 1 jaar gebruik meer dan 4.000 euro afschrijven. Dit autobedrijf kan ik niemand aanraden. De verkoper/leidinggevende Dimitri is een chagrijnig figuur als we weer met een terechte klacht naar hun terugkwamen, het bedrijf is totaal niet eerlijk over de auto's die zij verkopen als zij weten dat het voertuigen zijn met een slechte naam. Hoewel ze wel elke keer de auto weer hebben geprobeerd te repareren, is het ze nooit gelukt om het naar behoren op te lossen. Maximaal geld vragen voor een slecht product!!!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbare en vriendelijke garage

Mijn oom had bij Vakgarage Blokhuis een Peugeot gekocht, helaas werkte de auto niet mee en kwam steeds een aantal storingen binnen de garantie periode. In totaal 6 keer terug geweest en elke keer waren ze vriendelijk en begripvol en alles gemaakt onder garantie. Het is echt top service en mijn oom is ook weer blij. Ik zou iedereen aanraden om zaken te doen met Vakgarage Blokhuis.

• Faciliteiten wachtruimte

Positieve ervaring, vriendelijk, behulpzaam.

Goed gevoel overgehouden bij de aankoop van onze auto