Was super fijn geholpen

Ben superfijn en snel geholpen en ook een goede prijs

Gewoon goede service

alles keurig voor elkaar

We hebben een auto gehuurd: het ging allemaal gesmeerd !

• Locatie N.v.t.

Uitstekend geholpen.

Goed advies. Prima geholpen. Vakmanschap. J. Dee

Subliem!

Wat een topbedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service, snelle hulp.

Zeer goed zoals altijd.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

goede service en vriendelijk uitleg.

Super slechf

Ik heb een suzuki swift gekocht bij deze garage met 6 maanden garantie. Bij de deal hebben we afgesproken dat de auto een grote beurt zou krijgen, en de remmen vervangen zouden worden. Dit zou hoogstens een paar dagen duren maar dat duurde uiteindelijk 2 weken. De reden hiervoor was heel vaag. Nadat ik hem gekocht had en na 3 dagen terugbelde omdat de stuur niet meer terug ging in zijn rechtuitstand werd mij geadviseerd om langs te komen en dat zij het zouden repareren. Direct toen ik aankwam werd al gezegd dat het mijn eigen schuld was en zeiden ze, met tegenzin, dat zij het probleem gingen verhelpen. 1 dag later weer de auto opgehaald en direct gemerkt en verteld dat het probleem helemaal niet verholpen was. Het leek wel alsof ze er niks aan gedaan hebben. In eerste instantie werd het ontkent dat de stuur nog een probleem heeft, nadat er een rondje door de monteur in gereden werd, werd erkent dat er toch wel een probleem zat maar dat het een 'eigenschap ' was van de auto. Zelfs nadat ik het heb laten testen bij een erkende suzuki dealer hield Blokhuis vol dat het een eigenschap was en dat ze er verder niks aan gingen doen. In plaats van dat ze hulpvaardig zouden zijn, en vanwege de garantie die ik had, had ik wel verwacht dat zij er alles aan zouden doen om het probleem te verhelpen. Maar er werd elke keer vertelt dat het een eigenschap van de auto was. Daarna ben ik naar de geschillen commissie geweest en zelfs toen heeft Blokhuis er alles aan gedaan om de schuld bij mij te schuiven! Uiteindelijk heeft deze hele grap mij meer dan 2000 euro gekocht dus tip voor degene die hier een auto willen kopen: zorg dat de auto 100% in orde is, want de genoemde garantie stelt bij dit bedrijf helemaal niks voor! Zodra je een auto gekocht heb, zijn ze ook totaal niet klant vriendelijk meer!

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte Heer Sharon, Wat jammer dat u deze review plaatst, wij hebben het complete stuurhuis onder garantie vervangen. Dit had helaas voor u niet het gewenste resultaat. Het stuur van de auto kwam niet helemaal in de middelste stuurstand terug. Na wat navraag bleek het een bekend probleem bij de Suzuki Swift te zijn, hier heeft de officiële Suzuki dealer geen juiste oplossing voor. Wel is er een bedrijf in de Achterhoek die dit probleem voor u kon oplossen. Wij hebben voorgesteld dat wij hiervoor de kosten wilde betalen, u ging hiermee akkoord. Maar u kwam hierop terug want u was niet bereid om op deze modificatie te wachten. Omdat het een eigenschap van de Suzuki Swift is en de Suzuki dealer hier geen juiste oplossing voor heeft. Hebben wij medegedeeld dat we hierin niks meer kunnen betekenen. U heeft toen uw rechtsbijstand ingeschakeld. Deze zaak is voorgekomen bij de geschillencommissie. Er is bij ons bedrijf door een onafhankelijk technicus naar uw auto gekeken en proefgereden. Wij hebben van deze onafhankelijke commissie gelijk gekregen. En we zijn uiteindelijk samen tot een oplossing gekomen, daarom bevreemd het ons dat u nu deze review plaats.  Met vriendelijke groet, Bert-Martijn Blokhuis

Prima garage

Personeel vriendelijk en behulpzaam en hoefde niet lang Te wachten op een afspraak

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service Netjes overlegd wat er moest gebeuren

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen en superblij met mijn nieuwe aankoop

Goede en snelle mailwisseling voor maken van afspraak voor proefrit. Daarna volgende snelle en prima afspraken tav de koop.

Fantastisch

Geweldig bedrijf, die altijd voor je klaar staat en heel behulpzaam is.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles als prettig ervaren.

Zijn geholpen door Dimitri, dit als heel prettig ervaren.

Vriendelijk behulpzaam en vakkundig

Snel een afspraak, altijd op tijd, extra service en vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Een garage waar je met vertrouwen je auto kunt laten repareren, goede prijs kwaliteit verhouding.

Er is altijd een goed en duidelijk overleg over wat er wel of niet aan de auto moet worden gerepareerd. Auto beschikbaar wat erg fijn is omdat ik niet in Bunschoten woon.

betrokken en professioneel

goede service vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle dienstverlening en goede service

Snelle dienstverlening en prima service

• Faciliteiten wachtruimte

Ik zou hier geen auto weer kopen

Ik heb hier een gebruikte auto gekocht. De dag van aflevering voor aflevering auto nagelopen en scheur in de voorruit ontdekt. Gelijk doorgegeven aan de verkoper reactie die zat er niet in maar het word opgelost. Omdat ik ver van spakenburg woon auto betaald en meegenomen afgesproken dat we afspraak zouden maken voor ruit vervanging. Puntje bij paaltje werd er verwacht dat ik het door zou geven aan mijn verzekeraar en.ook nog een deel van de eigen risico 135 euro van de 250 zelf moest betalen en dat voor een scheur die er al.inzat voor aflevering en dus niet bij mij is gebeurd ( dit riekt naar .....) Na de auto betaald te hebben op weg naar huis. Nog geen 10km verder probleem dat de auto bij gas los steevast 3000 toeren ging lopen ( gebeurde alleen met warme motor). Dus gelijk terug na een aantal dingen gereinigd te hebben ( auto had net een aflevering gehad is toen niet alles nagelopen en is er dan geen test rit gemaakt?) Was het beter toerental zakte maar liep gelijk weer op naar 1100 tpm daarna weer te zakken naar 900 tpm maar ecu was gereset dus auto moest nog inleven dan zou het goed zijn. Na een maand maar weer contact opgenomen probleem was niet opgelost. Tevens is de auto afgeleverd met versleten ruitenwissers en bestuurdersstoel zit beweging in. Ruitenwissers vervangen voor zo goedkoop mogelijke Wissers ( champion) die vanaf het begin af aan herrie maken en strepen laten.op het raam.Bestuurders stoel kan niks aan gedaan worden is veel werk. Toerental probleem wordt niet geconstateerd. Tijdje later weekend weg. S ochtends op bestemming accu lampje en ander lampjes aan tevens geen stuurbekrachtiging meer. Bij blokhuis lang gereden (kwam.er langs) accu vervangen( had hier mij twijfels bij accu lampje is volgens mij altijd laadstroom) Bijna thuis weer acculampje en stank. Anwb conclusie dynamo stuk. Nu net auto beurt laten geven blijkt bougie van 4e cilinder volledig los in de cilinder te liggen word vastgehouden door bobine. Hoop dat bobine niet beschadigd

• Faciliteiten wachtruimte

Goedemiddag Dhr. F. Sewsahaiy, Erg vervelend dat u het zo ervaren heeft, Wij waren in de veronderstelling dat alles opgelost was. U rijdt inmiddels al bijna 2 jaar in de auto. Wij hebben alles onder garantie voor u gerepareerd en meer dan een jaar niets meer van u vernomen. We vinden het erg jammer dat u nu deze review plaatst. Wat zouden we nu voor u kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Bert-Martijn Blokhuis

Zeer goede service

Onlangs een 2e hands auto daar gekocht. Kwam helaas met pech onderweg te staan. Garage kwam er direct aan en heeft gelijk vervangend vervoer geregeld. Ondanks men afhankelijk dacht dat het probleem verholpen was bleek het helaas na een korte periode niet het geval. Men heeft ook hier weer kosteloos een periode vervangend geregeld. De garage had nu net zolang gezocht en uiteindelijk het probleem gevonden en opgelost. Voor de zekerheid hebben ze ook andere onderdelen die wellicht te maken konden hebben met het gevonden probleem uitvoering onderzocht. -men is erg behulpzaam, zowel bij de aanschaf van de auto als bij de reparatie onlangs. -ze komen hun afspraken goed na en hielden ons goed op de hoogte over de voortgang van de reparatie

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en kwaliteit tegen een goed prijs

Zeer behulpzaam personeel, altijd wel een leenauto mogelijk en het werk wordt netjes en kwalitatief goed uitgevoerd. En dat allemaal voor een goede prijs. Additionele diensten als wegenwacht hulp als onderdeel bij de grote beurt/APK maken het helemaal af. De auto is altijd op de weg dankzij deze vakmensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk Alleen de rekening was hoger dan de eerste keer werd gezegd Volgende keer wil ik hiervan op de hoogte worden gesteld

• Faciliteiten wachtruimte

Goed overleg omtrent de afspraak en de werkzaamheden die gedaan moeten worden. er wordt naar de klant geluisterd.

Fijne mensen

Goede serves