Bandenwissel was niet helemaal lekker verlopen maar snel weer tevreden na een goede oplossIng

Ben voor een bandenwissel geweest. Knerste instantie een paar slordige foutjes. Contact gehad met de eigenaar en het is super opgelost!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service, breed aanbod.

Medewerker die goed meedacht met onze situatie. Veel keuze qua budget, ruimte en uiterlijk. Uiteindelijk met een mooie auto naar huis.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en uitgebreide uitleg

Hebben ons goed geholpen aan een nieuwe auto en konden onze vorige auto gelijk inruilen. Ze luisterden naar onze wensen en kwamen met een passend aanbod. Hebben een half uurtje met de auto gereden en kregen daarna uitgebreide uitleg over alle functies. Heel fijn en betrouwbaar aankoopproces.

Top garage

Goede communicatie

Mijn auto moest Apk gekeurd worden, de kosten waren erg hoog, netjes overlegd wat te doen, goed advies

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Netjes en heel snel geholpen

Netjes en snel geholpen de dag voor kerst, kreeg ook een leenauto mee en werd netjes gebeld wat het ging kosten super geholpen

Zeer tevreden!

Ik kon er zeer snel terecht, vriendelijk personeel, gezellige wachtruimte en zeer goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn winterbanden zitten er weer op tijd onder!

Top gedaan!

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

We hebben 2 auto's, beide gekocht bij Blokhuis en naar tevredenheid hier in onderhoud. Er wordt goed deskundig advies gegeven. Prettig is dat er wordt aangegeven wat in de eerstvolgende beurt moet gebeuren zodat je weet waar ke aan toe bent

eerlijk

ze komen hun belofte na

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage met heldere afspraken

Mooie werkplaats op mooie locatie

Snelle vakkundige service!

We konden snel terecht, kregen een vakkundige maar begrijpelijke uitleg. Klantvriendelijk, goede communicatie.

Goed geregeld!!

Goed geregeld allemaal , leenauto stond klaar !

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service met duidelijke afspraken

Al jaren goede ervaringen met onze auto bij blokhuis. Deskundig en goede service. Maken duidelijke afspraken voor dat men de werkzaamheden gast uitvoeren. Je weet dan ook wat de kosten zijn.

Onterecht

Voorgaande jaren bij andere garage mijn auto laten keuren, dit jaar eens dichterbij huis. En zo kwamen we bij blokhuis. Auto altijd prima onderhouden, 88000 km op de teller, van 2013. Nooit geen gekke dingen mee gehad. Na een uur belde de garage, ze hadden slecht nieuws 1500 euro. Nou dat is inderdaad geen goed nieuws, maar ik geloofde het niet. Gelukkig kwam bij toeval de RDW langs, en die deden een steekproef. Toen kwam het rapport dat het onterecht afgekeurd was. Nou ongelooflijk toch! Mijn beklaag gedaan bij wat verschillende mensen, en ook daar kwamen slechte reacties uit. Jammer blokhuis! We gaan gewoon weer terug naar waar we waren!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sharonne van Halteren, Bedankt voor uw reactie, erg jammer om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij ons bedrijf. Graag wil ik wel onze kant van het verhaal toelichten, uw verhaal is niet helemaal compleet. Als eerste wil ik benadrukken dat wij onze planning voor de week helemaal vol hadden zitten, u belde mij op dat de APK bijna was verlopen en toch hebben wij ruimte vrij gemaakt in onze te drukke planning om u te helpen. De auto is tevens van 2011 en niet van 2013, ook de kilometerstand die u doorgeeft in de review is niet kloppend. U geeft aan dat de auto goed onderhouden was maar wilde toch het onderhoud niet laten uitvoeren waar het voertuig wel aan toe was. Wij konden uit het onderhoudsboekje geen duidelijkheid halen wanneer de auto voor het laatst was onderhouden. Tijdens de APK is de auto op een aantal gebreken afgekeurd, op uw verzoek wilde u deze niet laten maken. Wij kregen vanuit de RDW een steekproef omdat wij de auto meldde al zijnde afkeur. De APK-steekproef controleur vond twee van de vijf gebreken die niet juist waren afgekeurd. Eén hiervan waren de remmen aan de voorzijde. Deze waren ernstig verroest en erg onveilig, alleen op 0.5mm niet voldoende om af te keuren. De betreffende controleur gaf zelfs aan dat hij dit ook als afkeur had gemeld i.v.m. de veiligheid van de klant. Ook wij hebben veiligheid hoog in ons vaandel staan. Het tweede punt ging om de verlichting, het kentekenlampje brandde tijdens onze keuring niet, tijdens de steekproef brandde deze wel. later hebben wij het nog even gecontroleerd, het kentekenunit maakte slecht contact, hierdoor gaat deze dus soms aan en soms uit. De andere drie punten waren overduidelijk afkeur en dat is ook zo geconstateerd door de controleur. Het genoemde bedrag van 1500,- komt omdat wij gebruik moesten maken van originele merk onderdelen. Wij hebben een offerte gemaakt en u advies gegeven wat te doen aangezien de auto te onveilig was om mee verder te rijden. Dit omdat onder andere de remmen aan de achterzijde niet goed werkten en versleten waren en aan de voorzijde erg verroest en slechtwerkend. Ik heb u dit duidelijk uitgelegd en met behulp van afbeeldingen laten zien. U gaf ter plekke aan dat u mij had begrepen en dat u het er mee eens was. Het was uw keuze hier niks aan te doen. Wij helpen u uit de brand en zorgen ervoor dat u geen hoge boete krijgt i.v.m. het missen van de APK, wij boden u een gratis leenauto aan en gaven u een advies wat nu te doen, wij dachten met u mee om samen op de sloop voor onderdelen te gaan kijken, wij geven ter plekke onze kleine fout toe en leggen alles uit. Ik lees dit alles niet in de door u geschreven review. Dat u vervolgens met dit niet kloppende “beklaag” rond gaat bij verschillende mensen vind ik dan zeker ook niet netjes. Ik heb later nog contact met u opgezocht en geprobeerd dit alles op een goed einde te verlopen, nogmaals onze excuses aangeboden en geprobeerd om iets terug te kunnen doen. U liet niks merken en wilde niet mee werken. Via deze weg hoop ik u nogmaals te kunnen bereiken en dit probleem nog eens uit te leggen om u alsnog als een tevreden klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Glenn Spanjaard

Vriendelijk en snel

Gebeld voor wielenwissel en binnen een week was het geregeld. Vriendelijke mensen werken er.

Goed!

Goed geholpen, erg vriendelijk

Goede service!!

Banden zijn prima vervangen. Er is aangegeven wat er bij de volgende onderhoudsbeurt in elk geval moet gebeuren. Er was een leenauto beschikbaar en de auto is door de wasstraat gegaan. Was ook hard nodig. Zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid!

Wij zijn ontzettend blij met onze occasion die wij afgelopen week hebben opgehaald. Er is met ons meegedacht over diverse zaken en de service is uitmuntend! We werden op een zeer prettige manier overal mee geholpen en reden opgetogen de showroom uit met onze schitterende bolide. Zelfs het omwisselen van de zomerbanden naar winterbanden onder de auto werd als service verzorgd: chapeau hiervoor! Wij bevelen deze garage zéker bij onze vrienden aan.

Absolute aanrader

Mijn eerste ervaring met deze garage was uiterst positief. Er word goed gecommuniceerd en je word uiterst vriendelijk geholpen. Ze houden rekening met je wensen en de service is uitmuntend! Daar kunnen veel bedrijven nog van leren.

Aanpassing van eerdere beoordeling

Vakgarage Blokhuis gaf eerder deze maand een kleine beurt aan mijn Volvo V70 uit 2005 en daarbij bleef onopgemerkt dat er iets mis was met de remschijven (bij een keuring een week later vastgesteld). Ik vond dat de garage het probleem met een proefrit zeker had moeten constateren. Blokhuis heeft een en ander gelukkig meteen goed opgepikt! Er is wel degelijk een proefrit met de auto gemaakt en het probleem is toen niet opgevallen. En dat kan, zo blijkt. Omdat ik verder uitstekende ervaringen met Blokhuis heb, pas ik mijn aanvankelijke beoordeling na de snelle en keurige reactie van het bedrijf nu aan.

Super snel, meedenkend, vriendelijk

Ik stond met pech, ze hebben mijn auto opgehaald en met spoed maar zeer vakkundig mijn auto gerepareerd. In de tussentijd snel een leenauto gekregen. Vriendelijk geholpen en goede uitleg gekregen over het defecte onderdeel. Ik kon weer veilig thuis komen en op de koop toe hebben ze als service ook nog mijn auto gewassen! Ik beveel iedereen deze garage aan.

Uitstekend!

Fijne ervaring. Vriendelijk te woord gestaan. Nette leenauto. Keurig op de hoogte gesteld van nodige reparatie. En als service de auto gewassen klaargezet. Klasse!

vriendelijk

Vriendelijke ontvangst en service gericht. Vragen werden goed beantwoord.

Helemaal tevreden!

Koppeling laten vervangen. Prijs was scherp. Netjes gebeld om toestemming te vragen voor vervangen fusee kogel. Nette leenauto meegekregen. Auto werd netjes op tijd per telefoon klaar gemeld. Bedankt en tot een volgende keer.