Duidelijk, vriendelijk, geen verrassingen een goede service tegen een faire prijs

Recent heb ook onze oude punto ingeruild voor een veel nieuwere fiat 500. De auto was zoals op de website beschreven, ik kom op korte termijn proefrijden en we waren het snel over de (inruil)prijs eens. Ook achteraf netjes geholpen toen de navigatie niet goed werkte, er bleek een update nodig te zijn. Tip top! Dank jullie wel!

Super Service!

Een week nadat ik mij occasion (met Bovag garantie) gekocht had ging mijn LED dagrijverlichting defect. Na telefonisch contact is dit netjes binnen een aantal werkdagen opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Bagger, meer kan ik er niet over zeggen

Ik voel mij totaal belazerd door dit bedrijf. Vorig jaar een Peugeot bij hen gekocht voor meer dan 6.000 euro, en ik heb er alleen maar gezeik mee gehad. De auto bleef elke keer maar olie lekken, en zelfs na meerdere reparaties is de auto nog steeds olie aan het lekken. Bij aflevering is de auto APK gecontroleerd, maar later bleek de handrem kabel te blijven hangen en nog veel erger: de remslangen waren volledig doorgeroest. Na dat de garage dit allemaal gecorrigeerd heeft, bleek het olie probleem maar terugkomen zoals eerder gezegd. Alles wat ze hebben gerepareerd bleek niet te helpen. Het ergste van alles is nog dat de verkoper gewoon moedwillig ons een bagger auto verkocht heeft, omdat het een auto met een THP motor bleek te zijn. Ik ben een leek als het op auto's aankomt, dus ik ga ervan uit dat de verkoper eerlijk is. Blijkt dat deze motoren erom bekend staan bij mensen met kennis om hun hoge olieverbruik!!! Elke 2000 km kon je er weer liters olie ingooien en dat is echt niet normaal!!!! Nu heb ik uit pure frustratie de auto verkocht omdat ik helemaal gek werd van dat ding, en kan dus na 1 jaar gebruik meer dan 4.000 euro afschrijven. Dit autobedrijf kan ik niemand aanraden. De verkoper/leidinggevende Dimitri is een chagrijnig figuur als we weer met een terechte klacht naar hun terugkwamen, het bedrijf is totaal niet eerlijk over de auto's die zij verkopen als zij weten dat het voertuigen zijn met een slechte naam. Hoewel ze wel elke keer de auto weer hebben geprobeerd te repareren, is het ze nooit gelukt om het naar behoren op te lossen. Maximaal geld vragen voor een slecht product!!!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbare en vriendelijke garage

Mijn oom had bij Vakgarage Blokhuis een Peugeot gekocht, helaas werkte de auto niet mee en kwam steeds een aantal storingen binnen de garantie periode. In totaal 6 keer terug geweest en elke keer waren ze vriendelijk en begripvol en alles gemaakt onder garantie. Het is echt top service en mijn oom is ook weer blij. Ik zou iedereen aanraden om zaken te doen met Vakgarage Blokhuis.

• Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring, vriendelijk, behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gevoel overgehouden bij de aankoop van onze auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn geholpen door Bert-Martijn Blokhuis!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen mooie inruil eigen auto en plezier met de nieuwe 2de handsauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima vakgarage \r\ndeskundig personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage, nette service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden we zijn erg netjes geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke nieuwe eigenaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben goed behandeld en heb goede ervaringen toen ik ging kijken voor een andere auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleemloos goede serv en kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn via toeval terecht gekomen bij Vakgarage Blokhuis. We zijn meer dan tevreden en raden iedereen aan om hier een auto te kopen. Betrouwbaar en eerlijk advies. Geen snelle verkoop maar een oprecht gesprek. Wij gaan nergens anders meer heen. We hadden snel een andere auto nodig vanwege een kapotte andere auto. Op vrijdag gekocht en ze hebben alles in orde gebracht zodat ik de auto op dinsdag kon komen ophalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is een firma waar je met plezier naar toe gaat ,betrouwbaar ,een goede service en hebben een luistrend oor naar de klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vijftien jaar goede ervaringen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring