geweldige service

auto ging voor grote beurt bij wegrijden gaf de auto een storing aan direct verholpen, echter na thuiskomst bleek het koelvloeistof vat helemaal leeg. seat assistance gebeld en 's avonds kwam de anwb thuis langs, ernstig probleem eerste prognose, auto moest afgesleept worden en naar garage. het feit wilde dat we de volgende dag op vakantie zouden gaan. 's morgens is auto afgevoerd naar de garage kok in zwolle. om 14.00 uur werden we gebeld dat de auto weer goed was. Ze hebben de auto naar ons thuis gebracht, met een cadeau en de excuses voor de fout die door de garage is gemaakt. Klasse dat ze er gewoon ruiterlijk ervoor uitkomen dat het bij hun lag echt geweldig. Dus garage Jan Kok krijgt van ons een 10, en wij konden op vakantie, heel veel dank voor de uitstekende service!!!!!!!!

• Locatie N.v.t.

Zeer slecht

Tot 2 keer toe mijn auto gebracht voor reparatie. Nog steeds probleem niet opgelost. 240 euro lichter en auto nog steeds kapot.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Al jaren tevreden over deze garage.

Vriendelijke mensen, prima service. Ze zullen je nooit een poot uitdraaien. Ze hebben het niet voor niets altijd druk! We laten hier al jaren onze auto onderhouden. Enige minpunt: de leenfiets is niet fantastisch, al zit er verbetering in.

Geweldige, betrouwbare garage

Ik kom hier al een aantal jaar voor het onderhoud van mijn auto. Heb alleen maar positieve ervaringen met deze garage.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Er zijn er nog maar weinig..

Top garage, geen poeha, duidelijke communicatie, eerlijke prijzen.

Prima!

Keurig geholpen, geen blabla garage. Netjes, kort en duidelijk.

uitstekende, betrouwbare garage

Ik laat mijn auto al een aantal jaar bij deze garage onderhouden. Ik ben daarover buitengewoon tevreden. Ik word serieus genomen - ben vrouw - en krijg keurig uitleg over wat er gebeurd is aan mijn auto. Het onderhoud van mijn volgende auto laat ik zeker weer door deze garage uitvoeren.

• Showroom

Netjes behandeld

Ik kwam vandaag voor auto van 500 euro. Voelde me totaal niet minder behandeld dan wanneer ik voor auto van 5000 euro zou zijn gekomen. Zijn lang bezig geweest om probleempje met ABS lampje te verhelpen. Gaven aan dat toen dit niet lukte ik kon kiezen tussen morgen terugkomen omdat ze dan meer tijd hadden of 100 euro korting. Akkoord gegaan en auto meegekregen voor 400 euro. Los van het feit of deze auto verder goed is (tijd zal dat leren, alle waar naar zijn geld) komen ze over als netjes en eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Heel professionele monteur. Hij doet zijn werk heel netjes en goed. Heel vriendelijk en aardig.

Betrouwbare garage en topservice. Kom er al jaren en blijf dit zeker doen. Vertrouwd adres voor onderhoud en aankoop occasions!

Prima garage waar eerlijk en betrouwbaar hoog in het vaandel staan!

Net en goed bedrijf Goede service en zeer vriendelijke vakmensen Hebben daar een tweedehands auto aangeschaft

Kom al jaren bij Jan Kok en dat bevalt perfect. Goudeerlijk en 100% betrouwbaar. Schappelijke prijzen en altijd goed overleg vooraf. Wij wonen nu al 10 jaar niet meer in Dordt, maar gaan nog altijd naar Jan Kok in Dordrecht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Geven vooraf aan dat de auto in perfecte staat is en makkelijk door de APK moet komen. Bellen vervolgens op dat er toch even voor 450 euro aan reparaties gedaan moeten worden om afkeuren te voorkomen. Als je dan vervolgens zegt dat je je dan wel een beetje beduveld voelt, wordt de hoorn erop gesmeten! En dat terwijl je een vaste klant bent. Voor mij en mijn familiekringen geen garage Kok meer!

• Reden bezoek Andere reden

Er is altijd een hele goede service, geboden door de medewerkers van de garage. Compliment!! Zeer prettige,betrouwbare garage.

Zeer positief!!! we zijn al jaren klant

betrouwbaar en eerlijk

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Goede service, snel geholpen en erg deskundig!

Betrouwbaar en kundige garage, denken met je mee als het gaat om het zo goed en goedkoop mogelijk repareren en onderhouden van de auto.

Zeer deskundig en vriendelijk personeel.