Distributieriem vervangen en onderhoudsbeurt. Netjes gedaan fijn geholpen. Wordt netje gebeld als er iets moet gebeuren. Krijg ook uitleg over wat is vervangen aan de auto. Kortom fijne garage vriendelijk personeel.

zeer goed en vrouwvriendelijk

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de verrichte werkzaamheden. Vervangen alleen die onderdelen die ook echt noodzakelijk vervangen moeten worden. Schone en opgeruimde garage. Snelle service. (Grote beurt + APK)

Dank voor het snelle ophalen van onze aanhangwagen die op de A15 stond met een klapband. En daarna het repareren en zoeken naar een bijpassende velg die door de klap ook helemaal kapot was. Na 2 werkdagen konden we de aanhangwagen al weer ophalen. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen Henry Cretier

Mijn Ford Fiesta werd op mijn leeftijd een ongemakkelijke in- en uitstapauto. Terwijl wij op vakantie waren regelde Vakgarage Leeuwenburg voor ons een prachte 2e hands Opel Meriva, een automaat en keurig onderhouden, eigendom van een ouder iemand die niet langer kon rijden door de leeftijd. Vakgarage Leeuwenburg heeft ook nog geholpen de Fiesta voor een redelijke prijs te verkopen. Wij rijden weer heerlijk in een automaat met hoge instap en .... onze volgende auto wordt geleverd door Vakgarage Leeuwenburg.

Zeer professioneel en snel geholpen. APK waar wij op konden wachten van een Tesla Roadster.

Zeer prettige ervaring , alles zoals afgesproken geregeld en eerst netjes gebeld over evt, uit te voeren reparaties bij APK e.d. Ben zeer tevreden over persoonlijke benadering.