ik heb hier een tweedehands auto gekocht in de goedkopere prijsklasse. Kwam zeer goed op mij over en de auto was keurig volgens afspraak klaar gemaakt. Lijkt mij een zeer goed adres.
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Klein bedrijf waar je zeer fijn en goed word geholpen echt een aanrader.

Ben er goed en netjes geholpen

Netjes geholpen

Zeer snelle service. Goed advies. Geen onnodige kosten. Vanaf nu mijn vast garage

Zeer tevreden met de service, Thijs is betrouwbaar en eerlijk. Zal reclame voor hem maken. Mond op mond reclame is het beste wat je kunt hebben als bedrijf IPV snelle winsten proberen te halen.

Gewoon goed
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wordt er altijd vlot en goed geholpen, altijd tijd voor een praatje en je kunt er gewoon de werkplaats inlopen om te kijken vind ik zeer prettig.

Goeie ervaring met dit bedrijf nik mis mee.

Wederom zeer goed geholpen.

Leuk en vriendelijk bedrijf ben er uitstekend geholpen

Zeer blij met dit adres

Top bedrijf

Heb hier mijn auto gebracht voor de APK was de eerste keer dat ik hier kwam. Kreeg een goede indruk van het bedrijf werd er prettig geholpen en kreeg een goede uitleg van de factuur kom hier volgend jaar zeker weer terug.

De problemen aan mijn auto zijn hier keurig opgelost. Ik had mijn auto eerst elders in onderhoud maar daar konden ze het probleem tot mijn grote ergernis niet oplossen. Thijs gaf aan dat hij het waarschijnlijk wel op kon lossen en dat is hem gelukt en ook nog voor een nette prijs. Mijn auto rijd weer prima en de prijs was 1/3 van de prijs die door het andere bedrijf was begroot. Kreeg een goede uitleg over de gedane werkzaamheden en de kapotte onderdelen had Thijs bewaard zodat ik deze kon zien. Het kwam op mij zeer betrouwbaar over en ik kom hier in het vervolg zeker weer terug.

Ik heb bij dit bedrijf mijn hele wagenpark in onderhoud zijn 10 bedrijfswagens. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf er word altijd tijd voor mijn bedrijf gemaakt en ik heb geen stilstand. Ik ben zeer positief en vind het echt een aanrader dit bedrijf. Alleen het invullen van deze enquête hoeft van mij niet na elke reparatie is gewoon een zeer goed bedrijf echt een aanrader voor iedereen.

Ben er zeer goed geholpen.

bij deze even wat recht zetten ik had een probleem maar \r\nmaar hij heb het super goed opgelost en gaat mijn auto maken dat vind ik toch wel top en rij mijn opel weer als nieuw en bij deze nog een keer sorry

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik he bij hem een opel astra gekocht dacht bij hem een goede auto te kopen maar nee dus rij in de auto twee dagen en hij gaat klepen tikken gevraagd hoe dat kan en koelvoeilstof elke keer weg hij nieuw oli in ge dan een dag kleppen niet tikken weer gevraag ja dat legt aan leeftijd auto kan geen kwaad koelvoeistof weet hij niet tikken kan wel kwaad stoter kunen stuk gaan maar nu nog het mooiste koppaken stuk maar op site auto s worden op 120 punten na gekeken dus niet want dan was dit aan het licht gekomen en bij advatie raganie ook niet ik koop daar nooit meer een auto en dat bovag slaat ook niks op

Wij vinden het zeer vervelend wanneer wij een ontevreden klant hebben, helaas komt het wel eens voor dat een klant ontevreden is. En over het algemeen is hier altijd uit te komen wanneer we gewoon met elkaar in gesprek gaan. We hebben het hier over een auto van nog geen 1000,- euro welke zonder enige vorm van garantie is verkocht waar de klant voor getekend heeft. Helaas kun je in deze prijsklasse tegen een auto aan lopen waar problemen mee zijn wij proberen dit te voorkomen maar kunnen helaas niet door een auto heen kijken. In dit geval word aangegeven dat de kop pakking lek is wat wij zelf niet hebben waargenomen maar aannemende dat het klopt is dat natuurlijk zeer vervelend en stel ik voor om persoonlijk contact met ons op te nemen . En niet via mail of via het medium internet maar gewoon als volwassen mensen en kijken of we er op een nette manier uit kunnen komen.

Ik heb er 10 van mijn auto\'s in onderhoud de service is goed en de prijzen van een normaal en zeer acceptabel niveau. Geen op of aanmerkingen.

Ben er zeer goed geholpen schrok wel van de prijs. Had 4 banden nodig en nieuwe remmen voor maar na even googlen bleek het toch een scherpe prijs. En mijn voorstoel was ook nog schoongemaakt en de auto uitgezogen. Vind ik echt top dankjewel daarboor.