Wederom super!

Thijs en z'n team hebben de grotebeurt en APK aan onze auto wederom vakkundig uitgevoerd. Ook een storing onder coulance opgelost. Super bedankt!

Vakkundige service

Fijne autogarage. Er wordt goede service geboden.

Goede kwaliteit en service

De service is altijd goed en APK en reparatie snel en vakkundig. Voor alles is een oplossing. Er wordt geen onnodige reparaties uitgevoerd en bij bijzonderheden eerst gecommuniceerd.

Als oud lerares geef ik dit bedrijf een dikke 10

Zoals elk jaar weer vriendelijke hulp. De auto rijdt weer als een zonnetje dankjewel.

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren naar volle tevredenheid

Echt een bedrijf waar je leuk en goed word geholpen. Je bent geen nummer maar komt binnen in een klein familiebedrijf kom hier al jaren en weet zeker dat er nog vele jaren gaan volgen.

Geweldige service

Bij garage van Zandvliet kan ik altijd terecht. Zeer goede service, en er wordt prima werk geleverd, de monteurs zijn echte vakmensen

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn contact en afspraken goed nagekomen

• Faciliteiten wachtruimte

Ben momenteel even moeilijk ter been, en omdat het plaatselijk OV problematisch is wordt men gewoon gehaald en gebracht.

Te duur

Alleen om kleine ding te doen ze vragen voor veel geld dat is niet eerlijk prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Een slechte beoordeling is nooit leuk om te ontvangen helaas komt het sporadisch wel voor en dat betreuren wij ten zeerste. Indien de beoordeling terecht is komen wij ook niet terug met een reactie maar in dit geval klopt het niet helemaal. Het betreft hier een CNG (Gas) auto die binnen kwam met een storing (check engine). Begin december werd de auto aangeboden voor reparatie omdat deze toen op 3 cilinders liep uiteindelijk is deze reparatie gecombineerd met een onderhoudsbeurt en zijn wij ook zeer coulant omgegaan met de betaling van deze reparatie. In januari werd de auto aangeboden met een check engine melding gezien de auto op gas loopt hebben wij een compressie test uitgevoerd en de motor met een camera zover mogelijk inwendig gecontroleerd. De compressie was nog redelijk en de kleppen zagen er nog redelijk uit hiervoor is 2 uur arbeidsloon doorberekend wat ons inzien niet overdreven of te hoog is doorbrekend.

Top garage

Service beurt laten geven, alles netjes gemeld en in overleg uitgevoerd! Echt een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Erg fijn, klantvriendelijk en betrouwbaar

Wij hebben hier al meerdere auto's gekocht. En tot nu toe bevalt dat ons erg goed. Laatst hadden we wel een mankementje aan de auto, we zijn zonder aankondiging naar de garage gegaan. Bij binnenkomst wisten ze precies welke auto's wij hadden. Heel knap en voelt goed, super klantgericht. Het mankement is verholpen en viel zelfs nog binnen garantie dus kosteloos wat een service.

Helder en netjes gewerkt

Wij zijn erg tevreden over deze garage. Geen kleine lettertjes maar gewoon vakwerk met duidelijke communicatie.

Goede service.

Heldere afspraken, zaken worden keurig afgehandeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd goede en vriendelijke service- met eerlijke prijzen. Je krijgt duidelijk te horen wat er moet gebeuren. Thijs van Zantvliet laat een verzorgde indruk achter.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede en eerlijke service

• Faciliteiten wachtruimte

De afhandeling van de aankoop zeer aangenaam en duidelijk. Net voertuig met onderhoudshistorie. Ik vertrouw erop dat de aankoop betrouwbaar is en volgens beloofde voorwaarden afgeleverd word. Immers moet deze nog opgehaald worden. Bij tevredenheid komt er vervolg beoordeling.....

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Goede service snelle afhandeling vriendelijke mensen

Prijsafspraken

We hadden voor de reparatie van mn VW een bepaald bedrag afgesproken tot er evt reparatie uitgevoerd mocht worden zonder overleg vooraf. Bij meer dan het afgesproken bedrag moest er ff gebeld worden voor verder overleg. Helaas bleek de reparatie duurder dan gepland en werden we gebeld voor overleg en uiteraard toestemming om door te gaan. We zijn akkoord gegaan met het nieuwe bedrag en de auto is gemaakt. Konden de auto s'avonds weer ophalen.

Goed geen klachten

Goed niks mis mee.

Prima Service

Vw Fox gekocht. Weekje erna begon lampje te branden. Gebeld, gebracht en gemaakt. Geen kosten. Viel onder de garantie. Prima ervaring dus.

• Faciliteiten wachtruimte

Probleem met mijn auto is goed en professioneel verholpen

Auto aangeschaft, met 12 maanden bovag garantie na 5 maanden brak de springveer rechtvoor, auto is netjes en zonder verassingen verholpe, vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon een hardwerkende VAKMAN die zijn vak verstaat

Kom al jaren bij Thijs dat zegt al genoeg, KWALITEIT IS EEN FEIT en een TIP is zijn naam, dat is reeds een BEGRIP.

Zeven

correcte afhandeling

Afspraak goed nagekomen Tussentijdse informatie gegeven Binnen de afgesproken termijn afgehandeld

• Faciliteiten wachtruimte

Wederom zeer goed geholpen met de jaarlijkse keuring en service beurta aan mijn VW Polo