• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met super service. In augustus een gebruikte auto aangeschaft en onlangs terug geweest voor een paar kleine reparaties. Geheel kosteloos gerepareerd en dit kon gewoon op een zaterdag zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Jammer dat ze niet bij mij in de buurt zitten. Maar zeer zeker een absolute aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en enorm servicegericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andere auto aangeschaft, ben er helemaal happy mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze gebruikte Renault Grand Scénic bij F&M garage gekocht. De klantvriendelijkheid straalde meteen van alles af. Het enthousiasme en de energie waarmee eigenaar Menno ons hielp gaf meteen vertrouwen en hij deed zijn uiterste best om ons te helpen de juiste keuze te maken. Ook toen we kort na de aanschaf een mankement ontdekten werd er meteen een afspraak gemaakt om dit voor ons te verhelpen. \r\nEen degelijk en betrouwbaar bedrijf wat overduidelijk door heel hard werken is gegroeid en waar de klant zich nog koning voelt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf doen wat ze zeggen erg tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels 3 auto\'s gekocht. Wij zijn zeer te spreken over de service. Je koopt een auto, spreekt de prijs af en daar wordt veel voor gedaan. Met onze 3e auto hadden we wat pech. Is ook niet de nieuwste dus kan gebeuren. Ze hebben het gewoon netjes opgelost, en dat is belangrijk. Gewoon een goed autobedrijf! Koop onze volgende auto ook daar. Onderhoudsprijzen, scherp en ze denken mee. Leuk bedrijf, aardige eigenaren en personeel.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht tot onze spijt \r\nWas achteraf veel mis mee \r\nPaar keer terug geweest , kwam vaak net even \r\nOngelegen , dus werden de klachten even snel opgelapt en beetje weg gelachen \r\nAls de occasion start en /of rijd dan ga ik met een grote boog om f&m auto heen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige garage, no nonsense. \r\nDeskundige mensen en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een heel leuke garage, Menno geeft goed advice als het nodig brengen ze je naar de busstation of als ze een leen auto te staan hebben kan je hierom vragen. Ze hebben ook Wifi.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een 2e hands auto gevonden bij Vakgarage F&M. Aankoop prima, prijs was netjes en de auto zag er goed uit! Na een aantal weken de auto teruggebracht voor wat kleine garantiepuntjes, deze zijn netjes opgelost. Prima ervaring!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zie hier dat wij niet de enige zijn en wou dat we hier eerder hadden gekeken, maar ook wij hebben een auto gekocht met flinke verborgen gebreken. Grote onvoorziene kosten en veel meer ellende dan plezier gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vijf jaar geleden een autootje gekocht bij F&M en sindsdien altijd bij hen in onderhoud gebleven. Altijd goede service, eerlijke informatie en oplossingsgericht meedenken. Fijne garage!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte evaring met dit bedrijf kantvriendelijk lijken ze te zijn maar je kan vlonk geld betalen als je niet op past.\r\nLaast een auto aangeschaft en blijkt aan alle kanten niet de deugen en ik mog voor de om kosten op draaien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super bedrijf! Ik heb een nieuwe auto gekocht en de service was perfect. Ook al was er een probleem vakgarage F&M stond voor me klaar. Ze hielpen mij meteen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier vorig een auto gekocht die zodanig slecht was dat hij nooit goedgekeurd had mogen worden. Het zijn oplichters.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top bedrijf! zeer goede service ,sparen kosten nog moeite om de klant te helpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service vriendelijk en serieus goed geholpen. Had een probleem met mijn Mercedes 170 nergens konden ze vinden wat het was maar deze mannen hebben het opgelost snel en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd eerlijk te woord gestaan over de aanschaf van mijn \'nieuwe\' auto \r\nMooi bedrijf met veel kennis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service, ze kwamen direct naar me toe om de auto op te starten. Zodat ik naar de garage kon rijden! Prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! De jongens staan altijd meteen voor je klaar, top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas op met dit bedrijf! F&M Autoservice Hazerswoude-Dorp\r\n\r\nZe verkopen kapotte auto\'s en als je daarover belt blijft die eerst beweren dat dat niet mogelijk is tot dat ik niet meer kon remmen en hem ergens anders heb laten maken. Levensgevaarlijk! Ik ben me dood geschrokken en heb nog steeds moeite met autorijden nu! Het is niet de eerste die auto die die zo kapot verkocht. Iemand die ik ken heeft daar ook een auto gekocht waar ook al genoeg aan kapot was en wat ook anders had kunnen aflopen. Ik raad iedereen aan daar geen auto te kopen. Want nadat je betaald hebt gaat meneer spookfacturen sturen wees daar dan ook alvast op voorbereid. Laatst weer 1 gehad maar nu via een incassobureau heel raar! Dus het word tijd om maar eens aangifte te gaan doen en deze man voor de rechter te laten komen voor het feit hoe hij zaken doet! Ik wil daarom voorkomen dat er in de tussentijd meer mensen de dupe worden en daarom hoop ik hiermee een hoop mensen hierop te kunnen voorbereiden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superbedrijf! Prijs/kwaliteit is uitmuntend! Service op dealerniveau.

Over Stichting Vakgarage

Filter op Taal