Perfect ze staan altijd klaar voor de klanten

Ik ben al sinds een paar jaar bij deze garage en ik heb altijd een positief gevoel bij dit bedrijf en de prijzen zijn iedere keer minimaal de helft minder dan bij de regulere merk garage.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

altijd goed

tot nu toe wat ik daar heb gekocht en ingeruild heb ik altijd een goede prijs gekregen en als ik problemen had hebben ze het altijd vakkundig opgelost.

Goede ervaringen met F&M

Ik zie een aantal slechte recensies staan, ik kan me hierin totaal niet vinden. Wij zijn met verschillende auto's al jaren klant bij F&M en worden altijd goed geholpen en reparaties worden altijd prima gedaan. Natuurlijk zijn wij ook wel eens terug geweest omdat iets een keer fout gegaan is, maar waar is dat niet? Je kan nu de uitlaat vastlassen en morgen kan die op een ander punt breken.

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige mensen die je fantastisch helpen!

Occasion gekocht! Er is ons alle hulp geboden, een witte nummerplaat, de navigatie up to date en niets extra ervoor gerekend! Zelfs onze oude auto konden we er achter laten! Nu afwachten wat de nieuwe auto gaat doen!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldig geholpen

Audi. Na trouwe dienst in geruild goede prijs voor terug gekregen nu BMW gekocht alles klopt boekjes enz km. Stand correct nap.rijd perfect nu al weer blij.

heel goed

ferry en zijn mannen zijn top !!!!!!!!!!!

Top bedrijf

Keurig geholpen na 1 jaar dat ik daar een Audi had gekocht laten keuren alleen keuringskosten hoeven betalen

TOP!

Al jaren klant bij deze garage. Auto's gekocht, auto's ingeruild. Onderhoudwerkzaamheden en diverse apk keuringen laten uitvoeren. Iedere keer de auto gestofzuigd en gewassen terug gekregen. Service is top. Mensen met een negatieve ervaring raad ik aan contact op te nemen met de eigenaren en daar je bevindingen te delen ipv op deze site. Ik ben en blijf (tevreden) klant bij deze vakgarage.

Goed bedrijf

Wordt goed geholpen door de jongens klasse

Oplichters

Ik heb hier veel reviews over gelezen, maar ik dacht ga me auto hier toch apk laten keuren. Kan niet anders zeggen dan dat dit de grootste oplichters zijn die ik ken, en hier never nooit meer heen zal gaan!!! Ook zou ik het nooit iemand aanbevelen, ze rekenen hier kosten die ze nooit hebben gemaakt!!

heel goed

heel fijn bedrijf TOP !!!!!!!!!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Design top, werking alles behalve

Een jaar geleden heb ik mijn Auto gekocht in Hazerswoude. Nu, achteraf, blijkt dat het een importauto is (nooit verteld), de koppeling bij 100.000 km hartstikke stroef is waardoor het erg aannemelijk is dat er met de km stand geknoeid is. Inmiddels is ook gebleken, dat de veerpootlagers die destijds vervangen hadden moeten worden niet vervangen zijn. Daarbij is er een dop/schakel opgezet die de hele werking stroef en zelfs kapot maakt waardoor er een nieuwe veerpoot in moet. Het eerste wat ik te horen krijg, na een half jaar, is dat de garantie is verlopen. Nieuwe accu is erin gezet wat volgens andere kenners ook heel snel is. Ik vind het een totale miskoop. De auto zag / ziet er prachtig uit maar ze verkopen je een drol. Heel erg jammer! Vooral als het iemand zijn of haar eerste auto is.

• Faciliteiten wachtruimte

Nu, na een jaar, is de auto pas ongeveer ok, na veel kosten!

De Renault die ik heb gekocht zou van een Renault monteur zijn geweest en een betere zou ik niet vinden. Nou, heel veel aan de auto was oud en versleten. Veel moest vervangen worden of hersteld, waaronder lekke remcilinders, een verroeste remleiding, banden en ruitenwissers. Informatie over onderhoud bleek niet te kloppen. Bij aflevering zat het beloofde serviceboekje er niet bij, later begreep ik waarom. Maar het meest frustrerend was het dat er niet gereageerd werd op mails en dat telefonisch contact onplezierig verliep. Slechtste auto aankoop ervaring ooit.

• Faciliteiten wachtruimte

Top bedrijf met super service. In augustus een gebruikte auto aangeschaft en onlangs terug geweest voor een paar kleine reparaties. Geheel kosteloos gerepareerd en dit kon gewoon op een zaterdag zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Jammer dat ze niet bij mij in de buurt zitten. Maar zeer zeker een absolute aanrader.

Betrouwbaar en enorm servicegericht.

Andere auto aangeschaft, ben er helemaal happy mee.

We hebben onze gebruikte Renault Grand Scénic bij F&M garage gekocht. De klantvriendelijkheid straalde meteen van alles af. Het enthousiasme en de energie waarmee eigenaar Menno ons hielp gaf meteen vertrouwen en hij deed zijn uiterste best om ons te helpen de juiste keuze te maken. Ook toen we kort na de aanschaf een mankement ontdekten werd er meteen een afspraak gemaakt om dit voor ons te verhelpen. Een degelijk en betrouwbaar bedrijf wat overduidelijk door heel hard werken is gegroeid en waar de klant zich nog koning voelt!

Heel erg goed!

doen wat ze zeggen erg tevreden

Inmiddels 3 auto\'s gekocht. Wij zijn zeer te spreken over de service. Je koopt een auto, spreekt de prijs af en daar wordt veel voor gedaan. Met onze 3e auto hadden we wat pech. Is ook niet de nieuwste dus kan gebeuren. Ze hebben het gewoon netjes opgelost, en dat is belangrijk. Gewoon een goed autobedrijf! Koop onze volgende auto ook daar. Onderhoudsprijzen, scherp en ze denken mee. Leuk bedrijf, aardige eigenaren en personeel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Occasion gekocht tot onze spijt Was achteraf veel mis mee Paar keer terug geweest , kwam vaak net even Ongelegen , dus werden de klachten even snel opgelapt en beetje weg gelachen Als de occasion start en /of rijd dan ga ik met een grote boog om f&m auto heen

Prettige garage, no nonsense. Deskundige mensen en goede service

Het is een heel leuke garage, Menno geeft goed advice als het nodig brengen ze je naar de busstation of als ze een leen auto te staan hebben kan je hierom vragen. Ze hebben ook Wifi.

Via internet een 2e hands auto gevonden bij Vakgarage F&M. Aankoop prima, prijs was netjes en de auto zag er goed uit! Na een aantal weken de auto teruggebracht voor wat kleine garantiepuntjes, deze zijn netjes opgelost. Prima ervaring!