Snel, enthousiast, doelgericht en gefocust op de vraag.

Al meer dan 20 jaar een vertrouwd adres.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

ze staan altijd voor me klaar!

blij met de snelle service ondanks drukte werd mn auto toch snel gerepareerd!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

altijd de best denkbare service en vakmanschap: top!

ik kan me geen betere garage wensen als de mensen die werken bij Spijker & Vergunst! stuk voor stuk zeer professioneel en deskundig en bovendien hartelijk en sociaal -> ik heb al een aantal bolides bij hen in onderhoud gehad en ik ben zonder meer onder de indruk van hun prestaties!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service/reparatie na aankoop een occassion

Beste Lezers, Wij hadden onlangs een 2e handse blauwe Chevrolet Matiz bij vakgarage Spijker en Vergunst in Nieuw Vennep gekocht. Dit is het 1e auto voor en van mijn zoon en hij kon alleen in een automaat rijden. Bij het bezichtigen/testen kon ik proefrijden en zei dat een raar geluid uit de achterwielen kwam. We willen deze auto kopen, mits dat geluid werd verholpen en APK gekeurd. Dus afspraak gemaakt en auto getest en auto gekocht en bij de aankoop,kregen we een bouquet bloemen en presentje. (heel aardig en klantvriendelijk). Het was intussen winter en het vriest en accu deed het niet meer. Gebeld met de garage en ze zijn meteen gekomen en een nieuwe accu ingezet. Starten maar en auto start en rijdt verder prima. Afgelopen dagen rond kerst en oud en nieuw jaar regent het elke dag en ja hoor problemen met de ruiten wissers. Ze deden het niet meer, zelf nagekeken en zag dat het mechanisme was versleten. Weer gebeld met de garage en legde uit wat er aan de hand was en dat de ruiten wissers onbetrouwbaar was en onveilig was als plotseling ruiten wissers mee zouden stoppen tijdens het rijden (vooral op de snelweg). Ik kon de auto achterlaten en ze zouden het repareren. Ik gaf ze de tijd om te repareren, want ze hadden het druk. Maar in het nieuwe jaar 2023, kon ik de auto ophalen, ze hebben een nieuwe ruitenwisser mechanisme-overbrenging ingezet. (binnen een week tijdens kerst en oud/nieuw jaar). Goed begin voor mijn zoon met zijn "nieuwe" autootje. Al en al deze vakgarage Spijker en Vergunst verdient een pluim voor dit uitstekende service. Dit was geen superdure auto, maar hun garantie service is uitmuntend. Ik kan iedereen in het dorp Nieuw Vennep, maar ook overal in Nederland deze garage aanbevelen. Goede ervaringen met deze auto aankoop en garantieservice. Een waarlijk BOVAG garage. Verder wens ik Spijker en Vergunst garage een goed gezond en veel klandizie 2023 jaar. Vriendelijke groet, Rocky Stekkinger (zeer tevreden klant !:)) .

• Faciliteiten wachtruimte

Service zoals service hoort te zijn

Enige tijd geleden een gebruikte auto gekocht bij deze garage. Toen er na verloop van tijd een vervelende storing optrad is deze naar volle tevredenheid verholpen. Inmiddels al heel wat kilometers probleemloos en met veel plezier gereden. Bij deze garage vind je zeer vriendelijke monteurs met verstand van zaken die netjes werken en er echt voor de klant zijn. Kortom ik zal hier ook voor APK en onderhoud terugkomen ook al woon ik niet direct om de hoek.

Toegankelijke eerlijke monteurs

Deze monteurs zijn eerlijk, toegankelijk, laten zien wat er gerepareerd moet worden, ze werken netjes. Je kunt hier gerust met een nieuwe auto naartoe maar ook zeker met een oudere auto waar sentimentele waarde aan zit. Ons 28 jaar oude 'collectors item' gaat hier ook naartoe. We zijn erg blij met de service.

Vakmensen en klantvriendelijk

Mijn auto gebracht voor grote beurt en apk Na controle ,moesten ook de schijven en blokken vervangen Allemaal prima verlopen Auto rijdt weer geweldig

goedeservice ,klant vriendelijk

afgelopen vrijdag gebeld dat ik problemen had met remmen, aanlopen schurend geluid heb aangegeven dat het een microcar brommobiel was men vertelde mij geen probleem heb hem afelopen zaterdag gebracht en meteen geholpen en problemen werden in korte tijd weer op gelost en vriendelijk a geholpen kom hier zeker terug hier is mijn autootje in goede handen!!! gelijk maar helemaal nalaten kijken

Prima en eerlijk advies

Al jaren vaste klant, eerlijk en betrouwbaar en kennis van zaken. Hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam, toppertjes!

Altijd vriendelijk en zeer vakbekwaam, kan altijd als er iets kleins is even langs en wordt dan meteen geholpen. Topgarage die de titel vakgarage meer dan verdient.

Top service en kwaliteit

Wij worden altijd geweldig, vriendelijk geholpen. Hoge kwaliteit van service. Wij komen hier al jaren, nooit iets te klagen gehad.

• Faciliteiten wachtruimte

goede garage bij wie iets extra's erbij hoort

goede hulp, vriendelijke service deskundig

Zeer goed en betrouwbaar

Ik ben al langere tijd niet meer woonachtig in Nieuw-Vennep, maar ben graag bereid drie kwartier voor deze garage te rijden en ben er van harte gebleven. Bijzonder aardige en eerlijke club mensen met verstand van zaken die bereid zijn meer te doen dan gevraagd!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zorgvuldig en betrouwbaar en niets is teveel

Ben al jaren vaste klant voor onderhoud Van diverse gekochte auto's en dit naar volle tevredenheid! Deze week op 100% vertrouwen auto gekocht van 21 jaar oud bij Piet. Hij werd geleverd als een nieuwe auto. De auto rijdt geweldig!8 Keurig netjes en er waren nog 2 dagen later vragen en ook al kwam ik onverwachts werd dit zorgvuldig bekeken en opgelost. Dank Piet, Dennis, Cock en Wilma

• Faciliteiten wachtruimte

al jáááaren d!k tevreden met deze fantástische vaklui!!! tOp service!! dank je wel PIET, DENNIS, COK en WLMA!!!! kissie, chrissie

Zeer goede garage met prima vaklui

Aan het eind van de werkdag, op een winderige dag (net uit een afspraak, klaar om naar huis te gaan), deed de startmotor (en dus de auto) het niet meer. Balen... Piet Spijker stond 20 minuten nadat ik belde klaar om mijn auto weer op gang te brengen. De volgende dag hebben ze de startmotor tegen een redelijk bedrag vervangen. Voor reparatie, apk of een onderhoudsbeurt kan ik geen betere garage in de buurt bedenken. Zie ook de vorige review. Superbedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Allround garage voor alle merken. Zeer vakkundig team. Alle drie de monteurs jong en oud hebben heel veel kennis en ervaring, ook met de hedendaagse autotechniek. De monteurs nemen de tijd voor uitleg. Ook zaterdags open.

Super! Altijd meteen meedenken over oplossing probleem, altijd proberen ze je meteen te helpen bij acute situaties, hele aardige en eerlijke mensen! In één woord een eerlijke en vakkundige garage!!

Vriendelijke, eerlijke, mensen. Nette bedragen voor onderhoud en apk-keuring. Prima garage!

Zeer deskundig, ze doen het onderhoud zelf. Zoeken altijd naar de beste oplossing. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima ze doen wat ze beloven, top toch! En goed advies zo sta je nooit met pech ook wel lekker makkelijk.