Prima en eerlijk advies

Al jaren vaste klant, eerlijk en betrouwbaar en kennis van zaken. Hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam, toppertjes!

Altijd vriendelijk en zeer vakbekwaam, kan altijd als er iets kleins is even langs en wordt dan meteen geholpen. Topgarage die de titel vakgarage meer dan verdient.

Top service en kwaliteit

Wij worden altijd geweldig, vriendelijk geholpen. Hoge kwaliteit van service. Wij komen hier al jaren, nooit iets te klagen gehad.

• Faciliteiten wachtruimte

goede garage bij wie iets extra's erbij hoort

goede hulp, vriendelijke service deskundig

Zeer goed en betrouwbaar

Ik ben al langere tijd niet meer woonachtig in Nieuw-Vennep, maar ben graag bereid drie kwartier voor deze garage te rijden en ben er van harte gebleven. Bijzonder aardige en eerlijke club mensen met verstand van zaken die bereid zijn meer te doen dan gevraagd!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zorgvuldig en betrouwbaar en niets is teveel

Ben al jaren vaste klant voor onderhoud Van diverse gekochte auto's en dit naar volle tevredenheid! Deze week op 100% vertrouwen auto gekocht van 21 jaar oud bij Piet. Hij werd geleverd als een nieuwe auto. De auto rijdt geweldig!8 Keurig netjes en er waren nog 2 dagen later vragen en ook al kwam ik onverwachts werd dit zorgvuldig bekeken en opgelost. Dank Piet, Dennis, Cock en Wilma

• Faciliteiten wachtruimte

al jáááaren d!k tevreden met deze fantástische vaklui!!! tOp service!! dank je wel PIET, DENNIS, COK en WLMA!!!! kissie, chrissie

Zeer goede garage met prima vaklui

Aan het eind van de werkdag, op een winderige dag (net uit een afspraak, klaar om naar huis te gaan), deed de startmotor (en dus de auto) het niet meer. Balen... Piet Spijker stond 20 minuten nadat ik belde klaar om mijn auto weer op gang te brengen. De volgende dag hebben ze de startmotor tegen een redelijk bedrag vervangen. Voor reparatie, apk of een onderhoudsbeurt kan ik geen betere garage in de buurt bedenken. Zie ook de vorige review. Superbedrijf.

Allround garage voor alle merken. Zeer vakkundig team. Alle drie de monteurs jong en oud hebben heel veel kennis en ervaring, ook met de hedendaagse autotechniek. De monteurs nemen de tijd voor uitleg. Ook zaterdags open.

Super! Altijd meteen meedenken over oplossing probleem, altijd proberen ze je meteen te helpen bij acute situaties, hele aardige en eerlijke mensen! In één woord een eerlijke en vakkundige garage!!

Vriendelijke, eerlijke, mensen. Nette bedragen voor onderhoud en apk-keuring. Prima garage!

Zeer deskundig, ze doen het onderhoud zelf. Zoeken altijd naar de beste oplossing. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima ze doen wat ze beloven, top toch! En goed advies zo sta je nooit met pech ook wel lekker makkelijk.