• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al jáááaren d!k tevreden met deze fantástische vaklui!!! tOp service!! dank je wel PIET, DENNIS, COK en WLMA!!!! kissie, chrissie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede garage met prima vaklui

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan het eind van de werkdag, op een winderige dag (net uit een afspraak, klaar om naar huis te gaan), deed de startmotor (en dus de auto) het niet meer. Balen... Piet Spijker stond 20 minuten nadat ik belde klaar om mijn auto weer op gang te brengen. De volgende dag hebben ze de startmotor tegen een redelijk bedrag vervangen. Voor reparatie, apk of een onderhoudsbeurt kan ik geen betere garage in de buurt bedenken. Zie ook de vorige review. Superbedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allround garage voor alle merken. Zeer vakkundig team. Alle drie de monteurs jong en oud hebben heel veel kennis en ervaring, ook met de hedendaagse autotechniek.\r\nDe monteurs nemen de tijd voor uitleg. Ook zaterdags open.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Altijd meteen meedenken over oplossing probleem, altijd proberen ze je meteen te helpen bij acute situaties, hele aardige en eerlijke mensen! In één woord een eerlijke en vakkundige garage!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, eerlijke, mensen. Nette bedragen voor onderhoud en apk-keuring. Prima garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig, ze doen het onderhoud zelf. Zoeken altijd naar de beste oplossing. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ze doen wat ze beloven, top toch! En goed advies zo sta je nooit met pech ook wel lekker makkelijk.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Spijker en Vergunst