Zeer vlotte afhandeling van zomerbandenwissel.

Afspraak maken komen 30 minuten wachten. Goede Koffie. Alles gereed, afrekenen en naar huis 100 meter verder.

Altijd goede service

Ik heb altijd goed contact met de mensen die er werken, ze denken altijd mee en in oplossingen. Altijd vriendelijk.

Snel gefixt

De problemen aan mijn auto waren snel verholpen (alleen duurt het invullen geen 30 seconden)

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijke bediening, vertrouwd adres!

Gebruikelijk is om bij extra werkzaamheden dat vooraf te overleggen. Dat is jammergenoeg niet gebeurd, maar is wat mij betreft een incident.

Een hele fijne garage.

Je wordt altijd heel vriendelijk ontvangen en er wordt met je meegedacht.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Topservice!

De service bij vakgarage Polderman is uitstekend. Vriendelijk, vlot en deskundig!

Zoals altijd prima geregeld

Een min puntje, er was al een kwart benzine uit de leenwagen dit terwijl je hem weer vol moet inleveren

• Faciliteiten wachtruimte

Erg tevreden vriendelijke mensen goede service

zeer goed

ik ben al zeer lang klant, en altijd zeer goed geholpen zowel reparaties als bij kopen van een auto! ! !!! !!

• Locatie N.v.t.

Weer een misser!

Vorige keer een reparatieverzoek ivm een olielekkage. Na betalen en het ophalen was de lekkage niet verholpen. Bleek andere oorzaak, dus weer terug. Opnieuw betaald. U raadt het al. Nog steeds lekkage. Bleek verkeerde diagnose. Onderdeel moest vervangen worden. Dit hebben ze ‘kostenloos’ gedaan, nadat ik al twee reparaties voor niks had betaald. Auto daarna ingeruild, dus ik weet niet of het nu verholpen was. Van de week een afspraak voor APK gemaakt en interieurfilter vervangen van mijn nieuwe auto. Bij het ophalen of ik even de niet gevraagde beurt ook even wil betalen. Ze hadden oa de olie ververst van mijn elektrische auto??? zei de meneer bij de balie. Die rekening heb ik alleen betaald wat ik heb afgesproken. Conclusie: ik ga er nooit meer heen!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Zo kunnen we ons blijven verbeteren. Uit uw review blijkt dat u niet tevreden bent. Dit heeft u bij ons ook kenbaar gemaakt aan de receptiebalie, en er zijn deze keer inderdaad door miscommunicatie extra werkzaamheden aan uw auto uitgevoerd, waar u niet om had gevraagd. Nadat we de factuur hebben aangepast hebben we het met u besproken en was u tevreden over de afhandeling hiervan. We hopen dat u ons in de toekomst alsnog de mogelijkheid geeft om ook u tevreden te maken.

Service

Op afspraak bandenwissel terwijl ik wacht met koffie en er ook even gekeken werd naar een haperend onderdeel. Dit de volgende werkdag geleverd en gelijk opgezet. Op deze manier kon ik met mijn auto gewoon blijven rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service en vriendelijke medewerkers.

Wat prettig is dat er in de mail, voorafgaand aan de onderhoudsbeurt, een bedrag wordt genoemd. Dan kun je hier al rekening mee houden. Er kan altijd een mankement gevonden worden natuurlijk. Verder ben ik blij als de auto klaar is en goedgekeurd en dat hij ook nog gewassen en gestofzuigd is. Dan genieten van een pepermuntje. Fijne garage!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent! En natuurlijk is het schoonmaken van de auto iets wat we graag doen als extra stukje service.

Eerste bezoek met de nieuwe auto was uitstekend.

Moest tussen de voorstoelen een steun hebben. Hoefde niet gelijk te kopen. Eerst proberen en dan plaatsen en deze is geplaatst.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u tevreden bent!

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

Garage Polderman is een betrouwbare garage waar je altijd vriendelijk wordt begroet, ze geven eerlijk en op tijd advies als er iets vervangen moet worden. Kortom: Garage Polderman kan ik dan ook van harte aanbevelen ik kom er dan ook vele jaren en dat zegt genoeg.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn om te horen dat u onze service kan waarderen en hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Prettig geholpen en snelle service.

Ondanks drukte bij de monteurs werd ik er toch nog tussendoor geholpen. Was wel een kleinigheid, maar toch. Contact netjes en goed.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent over onze service!

Een goede 1e ervaring bij deze 1e servicebeurt.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden!

Fijne garage met uitstekende service.

Vanaf het moment dat wij onze Mitsubishi Outlander PHEV in 2019 kochten de auto bij garage Polderman in onderhoud en naar volle tevredenheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn om te horen dat u weer helemaal tevreden was na het bezoek aan ons bedrijf!

goede service en lekkere koffie bij het wachten

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw review!

Klantvriendelijkheid top!

De service van het Polderman team is ouderwets goed! De klantvriendelijkheid van de werkplaats receptie is top!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent over ons werk!

Prettig en deskundig

Vakgarage is voor mij op loopafstand. Maar ook al zou ik kilometers moeten overbruggen het blijft voor mij een fijne garage. Prettige mensen, deskundig en altijd bereid je te helpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Voor tweede keer hier een auto gekocht. Polderman heeft de klant hoog staan, uitleg van de auto in alle rust en met alle tijd gekregen. Klant staat centraal! In deze tijd is dat wel eens anders. Garage Polderman is een aanrader. We zijn zeer blij met de auto en we kregen een zeer leuke verrassing bij aflevering van de auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent! Veel goede en veilige kilometers in jullie nieuwe auto!

Alles netjes uitgevoerd

Bij een (onverwacht) probleempje overleggen ze eerst even.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Garage Polderman is prima, die kan er wat van.

Altijd een bijzonder vriendelijke en professionele behandeling, klasse. Ik kom er graag en beveel garage Polderman van harte aan. Wel jammer dat het een beetje ver weg is voor mij zodat als ik er niet op kan wachten ik een auto moet huren om naar huis te gaan en om mijn auto weer op te halen. Zoals gisteren.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend geholpen weer !

Zoals ieder jaar ben ik weer uitstekend geholpen en snel klaar. Wat ik ook goed vind is dat de auto schoon wordt opgeleverd.