Vertouwd en goede service

Altijd een goede ervaring bij Vakgarage Verbree. Eerlijk en kundig advies in ongedwongen setting

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Tegenvallen, magere communicatie en onvoorspelbaar

Ik schrijf maar even hoe ik het ervaren heb. We hebben een camper voor een APK gebracht op dinsdag. Ondanks dat vooraf gemeld was bleek het op de afgesproken dag toch lastig. Daar werd netjes over gebeld een afspraak gemaakt. Het was niet duidelijk wanneer we een terugkoppeling konden verwachten. Deze kwam er met een lijst van zaken die niet goed waren maar die bleken nog wel te kunnen APK-wise. Kreeg de indruk dat gepoogd werd om deze zaken toch te laten repareren. Daar houd ik niet van. Uiteindelijk was er een zijmarkeringslampje stuk en dat moest eerst worden opgelost. Toen we het lampje brachten werd werderom niet duidelijk wanneer de camper kon worden afgemeld en opgehaald. Uiteindelijk kon ik 'm vrijdag einde van de dag halen. Camper starte niet meer omdat het alarm het niet meer deed. Heel vreemd en de boodschap die naar mijn gevoel werd overgebracht was: dat is jouw probleem. Kunnen wij niets aan doen. Eind van het liedje, camper daar moeten laten staan op vrijdag. Ik zou maandag laten weten wat ik wilde dat er mee gebeurde. Maandagochtend aangegeven dat ik daar mee bezig was en kreeg de boodschap dat als dat maandag niet zou komen het dan wel lastig werd om er voor woensdag wat aan te doen. Ik heb het maandag aangegeven en weer was niet duidelijk of het zou gaan lukken voor donderdag. Ik heb uiteindelijk woensdagmiddag zelf om 15:00 uur moeten bellen om te horen of het lukt. Waarschijnlijk wel .... Ik zou gebeld worden met de kosten. 16:30 uur werd ik gebeld zonder kosten want ik wilde snelheid :-(. Uiteindelijk heeft mijn vrouw 'm nog kunnen halen. Kosten 320 euro voor het overbruggen van het alarm. Ik zou graag vooraf geweten hebben dat we tegen een dergelijk bedrag aan zouden kunnen lopen. Dan had ik het anders gedaan. Ook dat is onvoorspelbaarheid. Begrijp me goed, iedereen zal de beste intenties hebben, maar ik verwacht dat een garage de verwachtingen een beetje kan managen zodat ook de klant kan plannen en de juiste besluiten kan nemen. Jammer.

• Locatie N.v.t.

goede service en klantgerichtheid

We komen al jaren bij Vakgarage Verbree vanwege de goede service en klantgerichtheid.

• Faciliteiten wachtruimte

alleen was mijn auto na afloop de vorige keer beter schoongemaakt aan de binnenkant!

• Faciliteiten wachtruimte

Verbree garage is een betrouwbare garage deskundig en komen de afspsraken na. Van uit de vestiging benschop ben ik al klant en na een onderbreking van enkele jaren naar garage verbree ijsselstein overgestapt. Verbree is mij al bekend sinds 30 a 40 jaar.

Super geholpen!

Reparatie prima uitgevoerd.

Fijne service

Fijne service

Super verleende service!

Nadat de auto voor een grote beurt de garage in was geweest, rook ik na 1 week een benzinelucht. De auto werd bij melding direct op de brug geplaatst en het euvel was snel ontdekt. Er is moest een nieuw onderdeeltje worden besteld en dit alles werd als service beschouwd. Top, dat Vakgarage Verbree dit voor zijn klanten doet!

Professioneel en vriendelijk geholpen

Een keurig bedrijf wat professionaliteit uitstraalt en met een enthousiast team de klant helpt. Denkt mee en komt afspraken na. Veel kennis van de auto's die ze verkopen en onderhouden.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede uitleg reparatiekosten .

Het was merkbaar dat de auto een onderhoudsbeurt had gehad met de eerste autorit die ik maakte.Uitstekende service en tevens een gratis wasbeurt wat heel fijn was.

Gewoon top.

Staan altijd klaar als er wat mis is.

• Faciliteiten wachtruimte

Accu was defect, booster opgehaald om auto te starten. Perfect geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Al jarenlang zeer tevreden over service en vakkundigheid

Mijn auto komt vanaf de aanschaf jaarlijks in onderhoud bij jullie en de laatste jaren ook voor “ouderdoms”reparaties. Mede daardoor heb ik aan deze Mondeo zo’n betrouwbare fijne wagen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Mijn ervaringen zijn al jaren uitstekend

Inmiddels hebben wij hier onze 4e auto gekocht. Wij komen al een aantal jaar voor het onderhoud van onze auto's. De service, of het onderhoud of het kopen van een nieuwe auto betreft, is prima. Wij kunnen de garage iedereen aanbevelen.

Deskundig

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen, keurige service gehad.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goed bedrijf netjes zorgzaam correct

• Faciliteiten wachtruimte

Onze camper heeft onderhoud/apk gehad Zeer vriendelijk personeel en zeer kundig Alles word besproken en er word gelijk een bedrag afgesproken. Top! Onze camper kan er weer een jaartje tegen!!!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

begip vvoor situatie klant hulpvaardig past in tijdsbeeld

voorinfo bij reparatie zeer klantvriendelijk

Hele goed ervaring

Hele goede ervaring nu

Uitstekend.

Allesis gegaan volgens afspraak en de auto is zelfs nog gewassen.

Goede service en klantvriendelijk

Auto voor APK en onderhoud naar Verbree. Er wordt mee gedacht om de prijs laag te houden. Personeel is klantvriendelijk. Super!

prima en vriendelijk

oke

prima garage

helemaal in orde

reparatiebezigheden

Op 9 maart j.l. is o.a. instrumentarium van het dashboard gede- en monteerd i.v.m. uitvallen verlichting snelheidsaanduiding. Naderhand stel ik vast dat cruisecontrol, hetgeen voorheen wel werkte, is uitgevallen. Bij navraag aan de balie werd mij verteld, dat e.e.a. niets met elkaar te maken heeft. Maar ik blijf het een opvallende samenloop vinden. Op 12 april a.s. heb ik een werkplaatsafspraak waarbij zal worden bekeken wat de oorzaak is. En waarbij ik hoop, dat mij dat niet op onverwachte kosten komt te staan.