Topgarage met aandacht voor de klant

Prima communicatie, prima gerepareerd

Prima communicatie, prima gerepareerd

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Auto bevalt tot op heden goed.

Geen bijzonderheden opgemerkt de eerste honderden kilometers na aankoop. Prettig contact tijdens aankoop gebruikte auto , zowel online als persoonlijk bij proefrit en aflevering.

wel goed

mis op de rekening de arbeid uren n moet je zelf uit rekenen wat arbeidsloon was en ook het onderhoudsboekje is niet ingevuld heb dus nu een gat van 1 jaar wil daar eigenlijk nog voor langs komen maar door drukte nog niet aan toegekomen ook had u info daar uit kunnen halen maar goed ik heb daar ook niet aan gedacht omdat te zeggen komt wel goed denk ik rest was netjes ook de foto's erbij was erg fijn

Klant staat op nummer 1

Al jarenlang zijn wij met grote tevredenheid klant bij Vakgarage Verbree. Het voelt alsof je onderdeel bent van de familie en dat is erg prettig. Goed advies, altijd bereid om een stap extra te zetten en de klant staat altijd hoog in het vaandel. Dat bleek zeker ook weer deze week toen wij onze nieuwe auto bij hen kochten. Het is dat je maar 5 sterren mag geven voor Klantvriendelijkheid, want ze verdienen er 6.

• Faciliteiten wachtruimte

Hi, wat een compliment zeg! Onwijs bedankt! :)

Vriendelijke afspraak, terugkoppeling werkzaamheden en beurt correct. M.u.v. van 1 punt, zie onder.

Zoals gezegd is uitvoering van de beurt goed gegaan. Echter, over een punt ben ik niet tevreden. Tijdens de beurt is de motorolie, 5W30 longlife, volgens dealerspecificatie ververst a totaal van E 70,27. Echter, ik heb dat gecheckt in het systeem van mijn Audi. Daarin wordt expliciet aangegeven dat de motorolie of na 30.000 km, of na 2 jaar ververst moet worden. Mijn motorolie was 1 jaar oud en ik heb afgelopen jaar 6.000 km gereden. Er was dus geen reden om de olie te verversen waardoor ik nu onnodig kosten heb gemaakt. Willen jullie mij als tevreden klant dan verzoek ik het bovengenoemde bedrag te restitueren in alle redelijkheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Marcel, Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we het van beide kanten naar volle tevredenheid opgelost. Wij zien bij deze motoren vaak inwendige vervuiling ontstaan wat negatieve gevolgen heeft op de betrouwbaarheid van de motor, vanuit deze expertise adviseren wij jaarlijks de motorolie te verversen. We zien je volgende jaar graag weer terug zoals je zelf ook al hebt aangegeven :)

Ik ben erg tevreden over de verrichte werkzaamheden.

Zeer tevreden.

Erg goed

Ik heb mijn auto al 5 jaar bij Verbree tot volle tevredenheid in onderhoud, ieder jaar combineer ik APK met een grote of kleine beurt.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles goed geregeld zoals afgesproken

Bij eerst bezoek goed te woord gestaan en niets was teveel om de testrit op zaterdag einde middag nog even te regelen. De punten die we hadden besproken zijn voor de aflevering keurig in orde gemaakt

Zoals altijd super tevreden

Nvt

ze3er goed

veel zorg besteed aan het onderhoud van de Opel

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en goede communicatie!

Helaas wat lang moeten wachten omdat het benodigde onderdeel besteld moest worden, maar hier konden ze niks aan doen. Verder vakkundig en vriendelijk personeel, snelle service en goede communicatie naar de klant. Zou hier zeker weer heen gaan als er iets moet gebeuren aan de auto!

• Locatie N.v.t.

ontzettend vriendelijke mensen

ik kwam voor mijn Twingo apk en onderhoud ik ben héél vriendelijk te woord gestaan en op de dag zelf ben ik goed op de hoogte gehouden ivm een reparatie zodat ik niet voor verrassing kwam te staan bij afhalen van de auto krijg je een gedetailleerde bon mee met foto's en de rekening zodat je goed kan zien wat er gedaan is aan de auto ze hebben altijd tijd voor een praatje en dat is goud waard

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

is over het algemeen positief

Heb goede indruk over het bedrijf Ben serieus behald en de beurt lijkt vakkundig te zijn uitgevoerd. Et zou nog een onderdeel heplsain korte tijd geplaatst te worden.asr heb nog niets gehoord

Vakkundig en hartelijk

Wij zijn al jaren vaste klant omdat vakkundigheid en hartelijkheid hier hoog in het vaandel staat. Wij kunnen Vakgarage Verbree IJsselstein van harte aanbevelen.

geheel naar wens

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig, prima service, vriendelijke medewerkers

Jullie zijn zeer servicegericht, vriendelijk en deskundig!

Goede communicatie en afspraken

Goede communicatie en afspraken

Grote beurt

Goede service, duidelijkheid bij de grote beurt en eventuele dingen die gedaan moeten worden, klantvriendelijk. Top service !

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede service

Vriendelijke mensen en vakkundig personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met persoonlijke aandacht

Wederom weer zeer klantvriendelijk geholpen. De auto moest voor een grote beurt naar de garage. Netjes gebeld voor de dingen die gedaan moesten worden. Heb veel vertrouwen in deze vakgarage. Voor mij leveren ze echt vakwerk en ondanks dat deze garage niet dichtbij huis is heb ik het er voor over om naar IJsselstein te gaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Fantastische garage met betrokken medewerkers

Goed geholpen en onze wensen ingevuld. Neemt de tijd voor je.

helemaal OK

kan niet anders zeggen , alles OK

Top geholpen

Mijn schade is heel netjes en snel gerepareerd. Je ziet er niks meer van. Eerlijke garage, denken met je mee.

Goed geholpen

Heel goed geholpen en goede uitleg over ruitenwisser maar kan goed uit het factuur nr21003355 staan twee maal wisserbladen en flatblade set.voor een €28.00 €43.95

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw beoordeling en positieve ervaring :) We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken over de ruitenwissers, deze was goed (en maar één keer) aan u berekend. Tot volgend jaar!