Zie hieronder

Zeer proffesionele en vakkundige ondersteuning .

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Verbree leverde een mooie auto tegen een goede prijs

Al bij een eerste speurtocht op internet kwam de auto in het vizier. Na twee andere auto’s ter plaatse te hebben bekeken bij Verbree een afspraak gemaakt voor een proefrit. Op de afgesproken tijd stond de auto klaar, wat bij andere bedrijven niet het geval was! Na de proefrit een gesprek met Robin waarin minpuntjes snel werden opgelost en de koop gesloten kon worden. Leverdatum afgesproken en ook op dat tijdstip stond de auto spichtig en span klaar. Voor de vervanging van een zonneklep nog een afspraak gemaakt, die echter intern niet helemaal goed was gecommuniceerd.

x

x

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Met plezier een fijne auto gekocht, vakkundig, klantvriendelijk, kortom een aanrader

Zeer tevreden met mijn “nieuwe” auto! De eigenaar/verkoper was zeer vriendelijk en heeft mij aan een fijne auto geholpen. Kwam afspraken na, snel geregeld en voor iedere portemonnee een mooie auto te vinden bij Vakgarage Verbree.

Geweldige service

Het probleem met mijn auto was al langer bekend maar door het Corona virus was het benodigde onderdeel niet leverbaar. Bij de garage zijn ze er achteraan blijven gaan en bij de eerste de beste mogelijkheid kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel binnen was en dat de afspraak gemaakt kon worden.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige garage om zaken mee te doen

Gemoedelijk, prettige ontvangst, geen opdringerige verkopers in je nek maar goede en eerlijke uitleg gekregen van Robin, direct een goed bod voor onze eigen auto, servicegericht (wij kwamen voor één C1 in IJsselstein maar konden in Benschop met een andere C1 terugrijden naar IJsselstein zodat we beide auto’s konden proberen). Ook de aflevering wordt snel geregeld ondanks de vakantieperiode. Kortom wij bevelen deze vakmatige zeker aan, en mochten we plannen hebben om nog eens over te stappen op een ander merk auto, of opnieuw in te ruilen, dan komen we hier zeker terug.

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken, ik werd eerst over de kosten geïnformeerd. Auto komt Spike en span terug.

Uitstekende service!

Bij de aanschaf van een (tweedehands) bedrijfswagen werd ik vakkundig en vriendelijk geholpen. Het hele proces verliep snel en vlekkeloos. Zelfs de financiering was binnen 2 dagen helemaal geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service al jaren kom ik er met plezier!

Heb hier al meerdere auto’s gekocht en elke keer goede service En denken de mensen met je mee. Service altijd super geholpen en vriendelijke mensen die er werken.

Alles goed verlopen

Mark Verbree heeft de auto gevonden waar we naar op zoek waren. Onze Ford Ecosport voldoet aan al onze wensen. Auto is netjes afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoe wel ik niet uit de buurt kwam woonde ongeveer 80,km ver weg toch wezen kijken naar een auto en ook gekocht werd prima ontvangen vriendelijke mensen de koop was snel rond auto werd prima verzorgd afgeleverd met een leuke attentie er bij echt een aanrader voor iedereen komt niet vaak meer voor zo als het allemaal gaat. Dus ga er maar eens langs

Mooie jonge gebruikte auto’s

Eerst bij dealers geweest voor een jonge gebruikte auto en uiteindelijk bij Verbree terechtgekomen die hierin een ruime keuze hebben. We zijn dan ook heel blij met onze Peugeot 3008 die als nieuw voelt en dat ook eigenlijk bijna is. Het contact met Robin was heel prettig.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, doen wat ze beloven.

Prima ervaring, goed contact met verkoop, monteurs. Alles wordt correct en netjes afgehandeld, ze doen wat ze afspreken.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Erg fijne ervaring om hier een auto te kopen

Het is erg fijn om hier een auto te kopen. Zeer vriendelijke prettige service, eerlijke deal en realistische prijzen zonder gedoe. Echt een fijn gevoel. Ook fijn - de auto is echt super! Erg blij mee. Leuk - na de koop kregen we nog een aantal handige auto atttenties. Leuke geste, en gewaardeerd!

Goede service, duidelijke werkzaamheden

Werkzaamheden als afgesproken uitgevoerd. Netjes op de hoogte gehouden van de status. Duidelijk overzicht bij de rekening.

vakkundig en meedenkend

heb al verschillende auto,s hier gekocht en kom graag terug door de vriendelijke benadering en het meedenken van je keuze. een telefoontje en ze zoeken een passende oplossing voor je.

snel, goed, klantgericht

ook zonder afspraak binnen één dag gerepareerd.

Was weer TOP!

Was weer TOP!

Afspraak is afspraak.

Zie hierboven.

Servicegericht, deskundig en snel

Zeer goede communicatie, zowel aan de voorkant via e-mail, alsook aan de telefoon en balie. Zeer vriendelijk en meedenkend met de klant. Waren bereid offertes op te stellen en achtergrondinfo te geven over reden van het onderhoud. Zeer prettig want je wilt graag weten waar je geld naartoe gaat. Er was helaas geen leenfiets meer beschikbaar, echter was de behoefte hieraan wel vooraf gepeild en doorgegeven via e-mail. Verder fijne ervaring gehad!

Helemaal naar wens

Accuraat, goede uitleg van werkzaamheden geen verrassingen achteraf.

Zeer goede sevice

Opel astra h niet de jongste wel een hele mooie gekocht nu naar ongeveer 10 dagen klein probleem verbree gebeld werd netjes te woord gestaan en ondanks geen garantie toch coulance petje af super mark

Fijne communicatie, goede kwaliteit

Fijne en goede service en auto netjes gemaakt en onderhouden!

Persoonlijk, deskundig en professioneel

mijn auto voor een standaard beurt gebracht. Vooraf werd overal duidelijk over gecommuniceerd en ook tussendoor nog gebeld over de stand van zaken. Dat zie je niet vaak. Autoonderhoud is duur, maar bij Verbree schrik je daar niet van.

Perfect geholpen

Zo doorgaan geweldig