Correct en klantgericht

Prima bedrijf

Altijd prettig bij JWS

Altijd correct en goede prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geregeld en aardige mensen

Erg vriendelijk en snel.

JWS is erg oplossingsgericht en probeert je op allerlei manieren te helpen.

Een vakgarage van liefhebbers

We gaan altijd naar de dealer vanwege hun gespecialiseerde kennis, maar de ervaring van de mensen bij JWS is ontzettend goed.

Snel en vriendelijk geholpen

Probleem werd direct onderzocht en opgelost

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, betrouwbaar en kundig, geen " onnodige poespas" maar transparant informatie en service

Auto hier in onderhoud. Altijd eerlijk, snel en kundig geholpen. Fijn bedrijf waar je duidelijke informatie krijgt, hiermee je eigen keuze kan maken. Ik rij al jaren probleemloos de nodige kilometers. Nooit het idee gehad dat ik een euro teveel heb betaald. Rij ik graag een stukje extra voor om mijn auto te laten onderhouden.

Top bedrijf, aanrader.

Afgelopen week APK laten uitvoeren. Prima contact, heldere en duidelijke afspraken. Niets vervelender dan dat je voor onaangename (financiële) verrassingen komt te staan. Een en ander goed doorgesproken met de receptionist. Afspraken goed nagekomen en mijn auto is weer APK-up to date. Top geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel, persoonlijk en adequaat geholpen

Een bandenwissel. Binnen een half uur gefixt, terwijl ik binnen zat te wachten en van de baas een kop koffie kreeg. Top!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

JWS is duidelijk in de communicatie. Ik weet altijd waar ik aan toe ben. Klantvriendelijkheid omdat ik altijd goed geholpen wordt ook bij acute problemen. Er wordt goed meegedacht ook op kostentechnisch gebied.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel netjes en vriendelijk geholpen

Goed geholpen!!

Apk keuring met reparatie punten. Duidelijke uitleg en goede prijs.!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed doordacht werk icm coronoa-virus

Mijn auto gebracht voor APK keuring. Aangescherpte procedures wegens heersend corona-virus. Géén fysiek contact en ruim voldoende afstand. Zelfs kan, indien gewenst, je auto gehaald en weer gebracht worden. Vertrouwd adres, óók in corona-tijd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

ervaringen zijn prima. Auto moest APK en grote beurt. Heldere uitleg over wat er gedaan moest worden. Prijzen goed! Heel tevreden.

Goed bedrijf. Prima service bij plotselinge pech met mijn panda in Zeewolde toen ik op bezoek was bij iemand. Vlot geholpen . Accu vervangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij aankoop auto automaat,Auto aangepast, gas pedaal veranderd tbv Rechterbeenbediening naar linkerbbeenbediening heel vakkundig groetjes ans kampen

Goede service en klantvriendelijk. Eigenaar heeft voor mij de auto gevonden die ik wilde hebben en dat binnen de aangegeven prijs. Fijne behandeling bij de verkoop en aanschaf van de auto en dat al vele jaren. Ook de medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk. Ja ik kan niet anders, dit wordt een tien.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een slecht bedrijf. Reparatie wordt niet goed uitgevoerd en wanneer de eigenaar hiermee geconfronteerd wordt ontkend hij dit en wordt er zelf gelogen over de uit te voeren reparaties. Van tevoren was afgesproken dat de auto ook uitgelijnd zou worden. Na controle bij een andere garage is aangetoond dat het uitlijnen niet gebeurd of niet goed gebeurd is. De eigenaar van deze vakgarage geeft als reactie dat hij begrijpt dat een andere garage een foute meeting waarneemt, waarmee hij indirect zegt dat garagehouders niet te vertrouwen zijn. Deze zo vriendelijk ogende eigenaar is een leugenaar en vak onbekwaam.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede servige

Vanwege een verhuizing tot ver buiten Zeewolde moesten we afscheid nemen van Vakgarage JWS. We hebben van 1998 tot voor kort geprofiteerd van een bijzonder fijne behandeling bij zowel aanschaf, verkoop als reparatie!

Vandaag was ik weer eens bij JWS en altijd valt mij weer op hoe betrouwbaar en prijsvriendelijk dit bedrijf is. Wat mij betreft de meest eerlijke garage van Zeewolde!

Na nog geen week terug een prima ervaring met het laten monteren van door mij op internet bestelde banden heb ik deze week mijn auto hier voor een grote onderhoudsbeurt gehad. Het is fijn om in deze tijd een garage te treffen waar je uitermate vriendelijk te woord wordt gestaan en gelijk het vertrouwen hebt dat het met de kennis en kunde wel goed zit. Nou dat zit het. Uitermate tevreden over de werkzaamheden aan mijn auto. Snel en vakkundig en ook het maken van de afspraak en bereikbaarheid is prima. Het is absoluut niet nodig om met jouw auto voor \"duur\" onderhoud naar een merkdealer te gaan. Deze vakgarage verstaat haar vak en is zeker zogoed als de dealer, maar wel een mooi stukkie goedkoper. Erg erg tevreden dus... voor mij een 10 met een griffel voor JWS in Zeewolde