• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ervaringen zijn prima. Auto moest APK en grote beurt.\r\nHeldere uitleg over wat er gedaan moest worden. Prijzen goed! Heel tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf. Prima service bij plotselinge pech met mijn panda in Zeewolde toen ik op bezoek was bij iemand.\r\nVlot geholpen . Accu vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop auto automaat,Auto aangepast, gas pedaal veranderd tbv Rechterbeenbediening naar linkerbbeenbediening heel vakkundig groetjes ans kampen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantvriendelijk. Eigenaar heeft voor mij de auto gevonden die ik wilde hebben en dat binnen de aangegeven prijs. Fijne behandeling bij de verkoop en aanschaf van de auto en dat al vele jaren. Ook de medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk. Ja ik kan niet anders, dit wordt een tien.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een slecht bedrijf. Reparatie wordt niet goed uitgevoerd en wanneer de eigenaar hiermee geconfronteerd wordt ontkend hij dit en wordt er zelf gelogen over de uit te voeren reparaties.\r\n\r\nVan tevoren was afgesproken dat de auto ook uitgelijnd zou worden. Na controle bij een andere garage is aangetoond dat het uitlijnen niet gebeurd of niet goed gebeurd is. De eigenaar van deze vakgarage geeft als reactie dat hij begrijpt dat een andere garage een foute meeting waarneemt, waarmee hij indirect zegt dat garagehouders niet te vertrouwen zijn. \r\nDeze zo vriendelijk ogende eigenaar is een leugenaar en vak onbekwaam.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede servige

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege een verhuizing tot ver buiten Zeewolde moesten we afscheid nemen van Vakgarage JWS. We hebben van 1998 tot voor kort geprofiteerd van een bijzonder fijne behandeling bij zowel aanschaf, verkoop als reparatie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag was ik weer eens bij JWS en altijd valt mij weer op hoe betrouwbaar en prijsvriendelijk dit bedrijf is. Wat mij betreft de meest eerlijke garage van Zeewolde!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na nog geen week terug een prima ervaring met het laten monteren van door mij op internet bestelde banden heb ik deze week mijn auto hier voor een grote onderhoudsbeurt gehad. Het is fijn om in deze tijd een garage te treffen waar je uitermate vriendelijk te woord wordt gestaan en gelijk het vertrouwen hebt dat het met de kennis en kunde wel goed zit. Nou dat zit het. Uitermate tevreden over de werkzaamheden aan mijn auto. Snel en vakkundig en ook het maken van de afspraak en bereikbaarheid is prima. \r\nHet is absoluut niet nodig om met jouw auto voor \"duur\" onderhoud naar een merkdealer te gaan. Deze vakgarage verstaat haar vak en is zeker zogoed als de dealer, maar wel een mooi stukkie goedkoper. \r\nErg erg tevreden dus... voor mij een 10 met een griffel voor JWS in Zeewolde\r\n

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage JWS