Is niet in woorden uit te drukken

Ik heb deze garage leren kennen in 1981 bij de oprichting onder de naam Marome (na een uitstapje naar Beukers Toyota) gelukkig weer op dezelfde leest geschoeid als destijds (onder Rob Berg) Nieuwe mensen maar de service onveranderd goed. Tegenwoordig zwaait John Dijkshoorn de scepter maar de service is echt nog ouderwets eigenlijk zoals het hoort. De klant staat op 1 bij deze garage. Ik kom er nu al 38 jaar heb de nodige auto's gekocht en mensen geadviseerd. Kan deze garage blindelings aanbevelen. Onlangs heeft men voor mijn zoon geregeld dat hij een auto kon kopen die bij een andere dealer te koop stond. Dat zijn zaken die je bij andere garage bedrijven niet gauw zal kunnen regelen.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doen wat ze beloven, evenals de voor afgegeven prijs houden zij aan. Reparaties worden correct uitgevoerd. Denken met je mee en zijn niet beroert om wat extra\'s te doen buiten de opdracht om. Op de afgesproken tijd is de auto ook weer rijklaar. Thuisbreng optie is ook mogelijk. Prijzen zijn schappelijk voor wat zij bieden c.q. uitvoeren. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan als je van je auto houd en uitgaat van prijs / kwaliteit verhouding en een je een eerlijke diagnose wil horen voordat je auto een beurt of een reparatie krijgt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn en eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al meer dan 35 jaar voor het eerst bij Marome.\r\nHeel goede eerlijke en vakkundige garage met zeker ook dank aan Kevin en de rest van het personeel.\r\nOok Maikel dank voor goede service.\r\nMaar vooral John voor altijd klaar staan en proberen de best mogelijke service en aandacht aan ons klanten te geven.\r\nDank jullie wel Gerry,Roy en Celeste

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service. Gevraagd om een standaard APK, alleen lampje moest vervangen worden. Bij ophalen van de auto was de factuur nog niet klaar, of deze nagestuurd mocht worden, prima...wat een vertrouwen. Vervolgens zeer schappelijke bedragen gerekend. Net bedrijf en heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over deze garage. Komt er al jaren! TOP.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan top! \r\nIneens iets mis met Auto vanochtend \r\nKon meteen langs komen \r\nVan alles voor me geregeld, vervangend vervoer werd heen en weer voor gebeld, dachten enorm met me mee om alsnog naar m\'n werk te kunnen (om de auto weer te betalen 🙈) Maar uiteindelijk werd met een noodgang het onderdeel gebracht en erin gezet zodat ik met m\'n eigen fijne vertrouwde auto weer veilig op pad kon! \r\nSuperfijne en meer dan klantvriendelijke service!!! Meer dan top! Binnen een uur weer veilig en wel onderweg!!!! Bedankt Dijkstein!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service staan altijd klaar na forse parkeerschade gelijk een goede leensauto terbeschikking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers, goede service. Overleggen met de klant en geven mogelijkheden. Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed bedrijf staan altijd voor je klaar en super aardige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, zeer klantvriendelijk en vakmensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, en klantvriendelijk personeel. Ga zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe auto, vervolgens een snelle service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht, telefonisch een prijs afgesproken en ter plekke was de deal binnen 3 kwartier, na het maken van een proefritje, rond. De auto doet het boven verwachting en kreeg nog een apk mee voor vertrek. Ontzettend tevreden!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en eerlijk bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon in Maassluis een goede garage. Laatst een grote beurt incl APK en vervangen distributie riem late doen. Alles keurig in orde. Na pak een beet 5000 km stond de auto ineens stil... Distributie probleem. Dijkstein heeft de auto op laten halen en werkelijk alles gerepareerd...!!! Het was een pittige reparatie maar goed.. Geen discussies en gewoon eerlijk zoals het hoort. Iedereen even vriendelijk en correct. Nu rijd de auto weer prima en ga de volgende keer zeker terug. Dit is gewoon een prima garage en zal hem dan ook aan iedereen aanraden. Nogmaals bedankt!! Mvg, Richard Kuiper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, niet opdringerig, leuke ontvangst, er wordt je niets verplicht, ook al wil je er 3x voor terugkomen om over na te denken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo mannen van Dijkstein garage. Wat ben ik verrast door jullie geweldige service. Ik was in Maassluis op bezoek en bij het weggaan startte mijn Peugeot 207 wel, maar sloeg de motor niet aan. We hebben eerst geprobeerd hem aan te duwen, maar niets lukte. Ik stond uiteindelijk in de G.A.B. laan. De auto in de eco stand, waardoor de ramen niet meer dicht konden. Ik kon de auto zo niet laten staan. Iemand wees ons op de garage vlakbij. Jullie zijn komen kijken, hebben de auto naar de garage gesleept er van alles en nog wat aangedaan. Ondertussen zaten wij met koffie in de showroom. Uiteindelijk werd het euvel tijdelijk verholpen en kon ik weer naar Schiedam. Toen ik de rekening vroeg, werd er gezegd doe maar wat in de fooienpot! Deze service, maar ook de sfeer en de beleefdheid die het bedrijf uitstraalt is een voorbeeld van hoe het kan. Jullie zijn ongelofelijke kanjers en hebben deze gepensioneerde man en zijn vrouw een ontzettende blije dag bezorgd. Nogmaals hartelijk dank en reken erop dat dit verhaal vaak op verjaardagen verteld zal worden met naam en toenaam. Nogmaals hartelijke dank en veel succes met jullie bedrijf. Willem en Anneke Visser.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief ik geef Dijkstein een wel verdiende 9!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP Met Hoofdletters! Was niet eens klant en ze hebben mij tijden de kerstdagen uit de brand geholpen TOP TOP TOP Geniet van de bitterballen en de biertjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service top, leuke ontvangst of het nou voor een bak koffie is of voor wat anders. Afspraken worden altijd nagekomen je voelt je er thuis, gezellige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan de garage 100% aanbevelen, de uitstekende service die verleend wordt vindt je niet vaak meer!\r\nTot ziens!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een 10 is voor onze lieve Heer. Voel me erg welkom en heb een zeer goed gevoel bij deze garage