Fantastische service...

Goed advies en zeer fijne service

Een TOP garage

Ik heb hier al 3x een nieuwe toyota yaris gekocht, en er ook de onderhoud van gehad, een super klantvriendelijke garage, fijne mensen, je word er super geholpen al hebben ze het erg druk, de klant is altijd koning. John je hebt een geweldig autobedrijf. mvg. M.Laats

Klantvriendelijk en servicegericht.

De auto even voor onderhoud gebracht. Van te voren besproken wat er moest gebeuren. Bij het brengen van de auto nog alles doorgenomen en er zou gebeld worden als de auto klaar was. Vervangend vervoer was top geregeld. De medewerkers van vakgarage Dijkstein hebben hart voor de zaak,zijn servicegericht en hebben aandacht voor je als klant. Ze denken met je mee en bieden een top service. De garage is tevens goed en makkelijk bereikbaar. En als je even moet wachten,kan dat met een heerlijk bakje koffie.

• Faciliteiten wachtruimte

Toppers,niet in woorden uit te drukken.

Tijdens onze zoektocht naar een andere auto op een zaterdagochtend besloten om als eerste bij vakgarage Dijkstein te gaan kijken. We hadden ons al wat meer verdiept in het merk Toyota,maar hadden toch ook nog wat vragen en er waren 2 auto's die we in het echt wel wilden zien en meer over wilden weten. We werden heel klantvriendelijk door Maikel ontvangen,en in de showroom werd onze aandacht getrokken naar een andere auto dan dat we in gedachten hadden. Na de proefrit wisten we het zeker,deze auto zou het worden,geen twijfel mogelijk,verder zoeken hoefde niet. De aflevering verliep super,en je bent er als klant altijd welkom. Er wordt met je meegedacht en als er vragen zijn,worden die beantwoord. Dat alles was ik niet meer gewend door mindere ervaringen bij een andere garage. Ongeacht hoe druk het is,Maikel,John,Kevin en alle anderen van het team nemen de tijd voor je als klant,zijn klantvriendelijk,bieden enorm goede service en denken echt met je mee!. Ik raad deze garage ook echt bij iedereen die op zoek is naar een andere auto,aan. Zelf hoop ik hier nog lang klant te kunnen en mogen blijven,en zal de volgende auto t.z.t hier dan ook zeker aangeschaft worden.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel

Ontvangst is zoals gewoonlijk vriendelijk. Opdrachten worden uitgevoerd zoals is afgesproken. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf met nog ouderwetse klantvriendelijkheid . Ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Is niet in woorden uit te drukken

Ik heb deze garage leren kennen in 1981 bij de oprichting onder de naam Marome (na een uitstapje naar Beukers Toyota) gelukkig weer op dezelfde leest geschoeid als destijds (onder Rob Berg) Nieuwe mensen maar de service onveranderd goed. Tegenwoordig zwaait John Dijkshoorn de scepter maar de service is echt nog ouderwets eigenlijk zoals het hoort. De klant staat op 1 bij deze garage. Ik kom er nu al 38 jaar heb de nodige auto's gekocht en mensen geadviseerd. Kan deze garage blindelings aanbevelen. Onlangs heeft men voor mijn zoon geregeld dat hij een auto kon kopen die bij een andere dealer te koop stond. Dat zijn zaken die je bij andere garage bedrijven niet gauw zal kunnen regelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Doen wat ze beloven, evenals de voor afgegeven prijs houden zij aan. Reparaties worden correct uitgevoerd. Denken met je mee en zijn niet beroert om wat extra\'s te doen buiten de opdracht om. Op de afgesproken tijd is de auto ook weer rijklaar. Thuisbreng optie is ook mogelijk. Prijzen zijn schappelijk voor wat zij bieden c.q. uitvoeren. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan als je van je auto houd en uitgaat van prijs / kwaliteit verhouding en een je een eerlijke diagnose wil horen voordat je auto een beurt of een reparatie krijgt.

Een fijn en eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel.

Kom hier al meer dan 35 jaar voor het eerst bij Marome. Heel goede eerlijke en vakkundige garage met zeker ook dank aan Kevin en de rest van het personeel. Ook Maikel dank voor goede service. Maar vooral John voor altijd klaar staan en proberen de best mogelijke service en aandacht aan ons klanten te geven. Dank jullie wel Gerry,Roy en Celeste

Super service. Gevraagd om een standaard APK, alleen lampje moest vervangen worden. Bij ophalen van de auto was de factuur nog niet klaar, of deze nagestuurd mocht worden, prima...wat een vertrouwen. Vervolgens zeer schappelijke bedragen gerekend. Net bedrijf en heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden over deze garage. Komt er al jaren! TOP.

Meer dan top! Ineens iets mis met Auto vanochtend Kon meteen langs komen Van alles voor me geregeld, vervangend vervoer werd heen en weer voor gebeld, dachten enorm met me mee om alsnog naar m\'n werk te kunnen (om de auto weer te betalen 🙈) Maar uiteindelijk werd met een noodgang het onderdeel gebracht en erin gezet zodat ik met m\'n eigen fijne vertrouwde auto weer veilig op pad kon! Superfijne en meer dan klantvriendelijke service!!! Meer dan top! Binnen een uur weer veilig en wel onderweg!!!! Bedankt Dijkstein!!!!!

Goede service staan altijd klaar na forse parkeerschade gelijk een goede leensauto terbeschikking.

Vriendelijke medewerkers, goede service. Overleggen met de klant en geven mogelijkheden. Top bedrijf!

Heel goed bedrijf staan altijd voor je klaar en super aardige mensen

Gastvrij, zeer klantvriendelijk en vakmensen!

Prima bedrijf, en klantvriendelijk personeel. Ga zo door.

Zeer tevreden, goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe auto, vervolgens een snelle service !

Nieuwe auto gekocht, telefonisch een prijs afgesproken en ter plekke was de deal binnen 3 kwartier, na het maken van een proefritje, rond. De auto doet het boven verwachting en kreeg nog een apk mee voor vertrek. Ontzettend tevreden!

Goed en eerlijk bedrijf.

• Service N.v.t.

Gewoon in Maassluis een goede garage. Laatst een grote beurt incl APK en vervangen distributie riem late doen. Alles keurig in orde. Na pak een beet 5000 km stond de auto ineens stil... Distributie probleem. Dijkstein heeft de auto op laten halen en werkelijk alles gerepareerd...!!! Het was een pittige reparatie maar goed.. Geen discussies en gewoon eerlijk zoals het hoort. Iedereen even vriendelijk en correct. Nu rijd de auto weer prima en ga de volgende keer zeker terug. Dit is gewoon een prima garage en zal hem dan ook aan iedereen aanraden. Nogmaals bedankt!! Mvg, Richard Kuiper

Zeer vriendelijk, niet opdringerig, leuke ontvangst, er wordt je niets verplicht, ook al wil je er 3x voor terugkomen om over na te denken.

Hallo mannen van Dijkstein garage. Wat ben ik verrast door jullie geweldige service. Ik was in Maassluis op bezoek en bij het weggaan startte mijn Peugeot 207 wel, maar sloeg de motor niet aan. We hebben eerst geprobeerd hem aan te duwen, maar niets lukte. Ik stond uiteindelijk in de G.A.B. laan. De auto in de eco stand, waardoor de ramen niet meer dicht konden. Ik kon de auto zo niet laten staan. Iemand wees ons op de garage vlakbij. Jullie zijn komen kijken, hebben de auto naar de garage gesleept er van alles en nog wat aangedaan. Ondertussen zaten wij met koffie in de showroom. Uiteindelijk werd het euvel tijdelijk verholpen en kon ik weer naar Schiedam. Toen ik de rekening vroeg, werd er gezegd doe maar wat in de fooienpot! Deze service, maar ook de sfeer en de beleefdheid die het bedrijf uitstraalt is een voorbeeld van hoe het kan. Jullie zijn ongelofelijke kanjers en hebben deze gepensioneerde man en zijn vrouw een ontzettende blije dag bezorgd. Nogmaals hartelijk dank en reken erop dat dit verhaal vaak op verjaardagen verteld zal worden met naam en toenaam. Nogmaals hartelijke dank en veel succes met jullie bedrijf. Willem en Anneke Visser.

Positief ik geef Dijkstein een wel verdiende 9!

Prima bedrijf

• Service N.v.t.