Goed advies

Een goede uitleg over de auto die wij graag wilde aanschaffen . En zeer goed garage om een auto aan te schaffen.

Netjes en correct behandeld

Zo is een auto kopen een prettige ervaring

ik kwam toevallig terecht bij van t Hoog. Ervaring is goed. Auto's staan er goed bij, het straalt vertrouwen uit. Er werd mee gedacht in de onderhandelingen en een opleverpuntje zonder gedoe opgelost (remvloeistof melding).

Snelle en soepele werkwijze

Prettige en verzorgde ontvangst en goed advies.

Goed bedrijf, duidelijk en juiste informatievoorziening over de auto.

Nette auto, ex lease. Duidelijke informatie over geschiedenis van de auto. Stond er netjes bij van buiten en binnen. Goed bandenprofiel. Bij informatie over de auto onderhoudshistorie en geplande onderhoud besproken inclusief aankomend 1e onderhoudspunt (remschijven). Auto voldoet sinds aanschaf aan de verwachtingen. Afgeleverd met geldige APK en aankomend onderhoud over 26000 km. Dat wil zeggen komende periode geen verwachte kosten.

Vakkundig, proffesioneel en vriendelijk.

Vakkundig, professioneel en vriendelijk.

eerlijk verhaal goede auto goede prijs

Ik kwam voor een Mercedes C350e met zoveel mogelijk opties. Prijs was na onderhandelen aan de hoge kant voor mij, maar ik heb daarvoor wel de fijnste auto die ik ooit heb gehad. Auto kwam met verse beurt/apk en 6mnd garantie. Heb absoluut geen spijt! Dankjewel!

Vooral top als er even wat is

Een auto kopen is vaak niet zo’n ding. Maar wat als er na de eerste hieperdepiep maanden toch iets niet helemaal gaat zoals verwacht.. Daarin zit voor mij het verschil tussen de ene en de andere zaak. Van ‘t Hoog Zaltbommel heeft die service dik voor elkaar. Warm aanbevolen!

gewoon goed.

Eerlijke behandeling , zeker ook qua inruil, mogelijkheid tot onderhandelen, en komt afspraken gewoon goed na.

Betrouwbaar bedrijf om een auto te kopen

De voorraad auto's zien er netjes uit. De koop vereist uiteraard onderhandelingsvaardigheden. Ewoud is er goed in. De service bij ophalen is prima, alle papieren zijn vlot geregeld en de originele Nederlandstalige handleiding wordt toegestuurd. After sales is ook goed. Eventuele gebreken worden bij aankoop vangarantie opgelost.

Goed meedenkend om een koop te sluiten en pas na enkele maanden de auto op naam te zetten. No nonsens en prettige informele afstemming. Een probleem na oplevering met de wielbalancering is adequaat opgepakt.

Kwaliteit “ hoog “ tegen nette prijzen.

Hallo Ewoud, Wederom ben ik een nieuwe eigenaar geworden van een geweldige occasion Audi A8 TDI quattro. Dit is inmiddels mijn 10e auto die ik in de loop der jaren bij Ewoud van T hoog heb gekocht. En altijd is alles correct geregeld vanaf aankoop. Garantie afspraken, en de aflevering van de auto was echt ook weer van hoge kwaliteit. Ik weet Ewoud dat de koffie altijd klaar staat, tot nummer 11 zeg ik dan maar alvast. En nog succes met de verkoop van mijn inruil auto, de volgende eigenaar zal daar nog heel veel mooie en zonnige cabrio kilometers mee kunnen gaan maken. Gr Frans en Desiree

Alles volgens afspraak

Auto volgens afspraak rijklaar gemaakt. Alleen 1 afspraak was niet nagekomen maar na melden is het meteen geregeld. Prima service!

We zijn zeer tevreden over inruil prijs van mijn oude auto. De heren waren vriendelijk en kundig.

Prima prijs - kwaliteit verhouding.

Aangeboden auto's zien er erg netjes uit en de geboden inruilprijs was marktconform, Prima bedrijf

Fijn autobedrijf met de juiste kennis, ik kreeg goede tips voor het voertuig en de financiering

Ik ben te spreken over dit filiaal omdat ik een paar uur de tijd kreeg om proef te rijden, te testen en zo een overwogen keuze te maken. De eigenaar is vriendelijk en geduldig met de juiste kennis over opties, financiering etc. Ook de prijs/kwaliteit van de voertuigen zit goed in orde. Aanrader!

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is geweldig !!!

Via Google op zoek naar een VW Golf kwam ik bij Ewoud terecht van autobedrijf ‘thoog in Zaltbommel. Geen snelle verkopers met gladde praatjes maar prima geholpen doof Ewoud die goed luistert naar de behoefte van de klant. Niet opdringerig, gewoon normaal zaken doen en dat was precies wat ik zocht. Na wat onderhandelen waren we het snel eens en werd de koop gesloten. Geen gezeur over garantie, onderhouds / hal jaar Bovag garantie pakket erbij genomen. (695,00) Allemaal heel transparant en ik heb er het volste vertrouwen in dat als er onverhoopt problemen optreden met mijn aangeschafte VW Golf het allemaal netjes opgelost word. Kortom ... ik kan eenieder dit bedrijf van harte aanbevelen! Ewoud, ga zo door!

Mooi bedrijf met vriendelijke en bekwame mensen.

Wij zijn prettig geholpen, onze oude wagen is netjes ingeruild en de nieuwe aanwinst stond blinkend te wachten. Ik kan iedereen aanraden om hier een kijkje te nemen.

Super geholpen.

Van t Hoog Zaltbommel heeft een mooie en overzichtelijke website. Ook waren ze telefonisch goed bereikbaar en een afspraak was gauw gemaakt. Klantvriendelijk ontvangen. Ook nadat de auto thuis was afgeleverd en de ruitenwissers niet optimaal waren, werd er kosteloos een goede set opgestuurd. Uitstekend bedrijf om mee samen te werken.

Zeer vriendelijke ontvangst en prima inruil waarde voor onze eigen auto

Vriendelijke ontvangst Auto stond klaar voor een proefrit Deskundigheid over de beoogde auto was beperkt

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage met kwalitatief goede en scherp geprijsde auto's .

Garage van 't hoog is een keurig bedrijf met een grote variatie auto's van recente bouwjaren. Eigenaar heeft een rustige uitstraling en geeft je alle gegevens over de betreffende auto. Prijsstelling is goed concurrerend en garantie is BOVAG.

• Faciliteiten wachtruimte

ik ben diverse malen bij Ewoud geweest om te kijken naar een Captur en na enkele keren zijn we over de prijs eens geworden

Tevreden klant

Alleen moeten ze me nog terug bellen om wat kleine dingen nog mooier te maken. En als dat gebeurt ben ik een zeer tevreden klant. Mvg Marco v Gelder

Goede ervaring

Prettig zaken doen met dit bedrijf, komen af spraken prima na👍