Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer vriendelijke medewerkers, staan altijd voor je klar en denken met de klanten mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al 2 x een leuke 2de hands auto bij Prins-auto gekocht ! Prima geholpen, en aardig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn erg blij met onze nieuwe aankoop! Op zaterdag besloten we een andere auto te kopen en woensdag reden we weg in onze \'nieuwe\' auto. Snel geregeld dus! Prins autobedrijf heeft ons uitstekend geholpen. We kregen de ruimte om de auto goed uit te proberen en te onderzoeken met een meer deskundig persoon (dan wij zijn). Peter had al snel door wat het probleem met onze oude auto was, terwijl verschillende garage\'s dat niet hebben opgemerkt. Ook de bereikbaarheid en het snelle reageren via sms/ bellen werkte mee aan onze tevredenheid. En om de service compleet te maken werden er ook nog twee nieuwe voorbanden op de auto gezet. Dat was niet urgent, maar werd toch geregeld zodat wij voorlopig geen zorg daarover hebben! Wij bevelen dit bedrijf van harte aan! Peter heeft verstand van zaken en is erop uit eerlijk zaken te doen en dat is niet altijd vanzelfsprekend in de autobusiness.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een bedrijf waar de klant centraal staat. Netjes geholpen en vakkeundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een half jaar geleden een wagen gekocht bij Prins en ben nog altijd zeer tevreden. M.a.w. ze hebben goede kwaliteit geleverd zonder (verborgen) gebreken o.i.d. De auto werd keurig opgeleverd, grondig schoongemaakt en steenslag werd nog even extra bijgewerkt. Ook na aankoop nog wat contact gehad en er werd netjes gereageerd. Kortom, een eerlijk en betrouwbaar garagebedrijf met aantrekkelijke prijzen en zeer prettige mensen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aardige en eerlijke mensen. Echter jammer dat het onderhoudsboekje niet bij de auto zat en dat ze niet zelf achter de APK keuringen van het oude garage bedrijf, waar de auto in onderhoud is geweest, zijn ggaan. Na mijn vraag om dat wel te doen hebben ze het ook gedaan. Nu heb ik vanaf 2011 papieren van de APK\'s. Verder was de verwarming stuk. Dit hebben zij netjes in orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Net een prachtige auto gekocht. Perfect geholpen door enthousiast en jong personeel. Keurig advies en correct!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vorig jaar december kocht in een auto bij autobedrijf Prins. De volgende informatie wil ik u als mogelijk nieuwe koper niet onthouden; Gekochte auto: Opel Corso 2003, 108000km. Het is goed te vermelden dat ik geen garantie heb gekocht, maar dat de auto met apk en volledige kwaliteitscontrole afgeleverd werd. De auto vertoonde gelijk vanaf dag 1 de volgende gebreken: -, Tikkend, ratelend geluid van de motor nadat de auto ongeveer 20 min op de snelweg heeft gereden. Door dhr Prins geduid als bijgeluid van de klepstoter. -, Wanneer er doorgereden wordt gaat het motormanagement lampje branden. (melding misfire cilinder 3) Bij het voortzetten van de autorit krijgt deze minder vermogen en schakelt er 1 cilinder uit. Bij stationair draaien van de motor schud het motorblok. De autorit kan niet worden voortgezet en zal voor korte tijd onderbroken moeten worden. (volgens dhr Prins staat dit probleem los van het tikkende geluid) Dhr prins weigert mijn klacht serieus in behandeling te nemen. Hij bood mij enkele opties zoals; - Occasion inruilen waarbij er minimaal een bedrag van 1000euro bijgelegd moest worden om een auto in dezelfde klasse weer te kopen. - Bovag garantie ter waarde van 1000 euro bijkopen - Tegen gereduceerd tarief olie laten verversen. Ik heb bij een ander autobedrijf in mijn woonplaats een diagnosestelling laten doen en de olie laten verversen. Kosten: 250 euro. De problemen gingen niet over en ik heb mij wederom tot dhr P Prins gewend Deze wilde mijn klacht nog steeds niet serieus in behandeling nemen. Behalve als ik daar voor zou betalen. Uiteindelijk heb ik zelf een autobedrijf gevonden die wel de moeite nam om mijn auto (motor) geheel kosteloos na te kijken en deze is er wel achter gekomen wat het probleem is. (drijfstang lagers en nokas) Advies motorblok laten vervangen. Dit heb ik moeten doen want dhr P Prins gaf niet thuis, nam niet eens de moeite om te reageren op mijn brieven! Gemaakte kosten: 1000euro. Waarom ik deze ervaring vertel is dat dhr Prins een vlotte babbel heeft en prima auto\'s kan verkopen. Maar wanneer er daadwerkelijk een probleem is geeft hij niet thuis!.. Je klant te woord staan, boven de motorkap hangen noem ik niet echt service en dienstverlening van een autobedrijf! Ook al heb ik geen garantie op de auto, ik mag wanneer ik op dag 1 een probleem ondervindt toch aannemen dat een bedrijf er alles aan doet om de klant naar volle tevredenheid te helpen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb hier een prima auto gekocht voor een redelijke prijs. Daarnaast kreeg ik goede en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top Bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Wattstraat 14

2952 AX Alblasserdam

078 691 8448

[email protected]

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.