
Goede verkooptechniek waarbij je niet ongemakkelijk voelt en niet opdringerig. Voelt goed aan wat je wilt, en neemt de tijd voor je.
Beste Danny, Bedankt voor de leuke en positieve review. Die kunnen we in ons zak steken! Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Ik kon bij 4 garage niet terecht, omdat ik die dag geholpen moets worden . Garage de prins begreep mijn probleem en hielp me en ook nog eens goed. Ben zeer tevreden
Beste Pieter, Bedankt voor uw geweldige review. Wat fijn dat u na een bezoek aan Prins Auto weer veilig de weg op kon. Dat is voor ons het belangrijkste! We zien u graag weer eens terug. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
zeer behulpzaam en bekwaam personeel. wordt altijd goed geholpen.
Beste Rob, Bedankt voor de positieve review! Dat doet ons goed. Uiteraard staat de koffie altijd klaar voor u. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Er wordt met liefde aan je auto gewerkt. Brengen volgens afspraak. In de middag een SMS-je dat ie gewassen klaar staat. Alles volgens afspraak.
Beste Chris, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
We hebben onlangs een auto bij Vakgarage Prins gekocht en onze ervaring is er een van simpelweg fantastisch. De verkoopadviseur die ons begeleidde, Django, was betrokken, ervaren, betrouwbaar, enthousiast en beschikt over een uitgebreide vakkennis. We zijn geweldig goed geholpen en daar zijn we dankbaar voor.
Beste Adriaan, Bedankt voor uw fijne en positieve review. Hier doen wij het voor! We hopen u weer terug te zien en ook dan staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Auto netjes gewassen na de grote onderhoudsbeurt. Top!!
Beste Tim, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar.
Probleem met koelvloeistof, kon niet meer rijden. Auto opgehaald, op dezelfde dag gerepareerd èn weer teruggebracht.
Beste Johanna, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat ontzettend fijn dat u zo snel naar tevredenheid geholpen bent. Wij vinden het natuurlijk belangrijk dat u weer veilig de weg op kan. Mocht u weer onze hulp nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Op Goede Vrijdag bij deze Vakgarage geweest voor een bezichtiging, proefrit en een heerlijke cappuccino! We werden geholpen door Django. Eerst een persoonlijke interesse in ons en daarna pas over de auto gesproken. Dit zou elke verkoper een voorbeeld aan moeten nemen hoe persoonlijke aandacht een warm welkom kan geven. Helaas konden we geen zaken doen maar bij een eerstvolgende zoektocht dan zal deze Vakgarage weer onze interesse zijn ondanks de verre afstand. Dankjewel, Django! Topper...
Beste Thijs, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn als medewerkers van Prins Auto oprecht geïnteresseerd in de mensen die bij ons binnen komen wandelen en dit was bij u zeker geen uitzondering. Uiteraard zal de Cappuccino de volgende keer weer voor u klaar staan! Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Onze eerste auto gekocht bij u ,de verkoper denk echt met je mee aan de wensen die we hadden alles was mogelijk rond uit toppie, de auto bevalt ons prima.
Beste Gerrit, Bedankt voor uw geweldige review. We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat uw auto zo goed bevalt en dat u de ervaring bij Prins Auto vooraf aan de koop als prettig heeft ervaren. Hier doen we het voor! Graag zien we u weer terug bij Prins Auto, de koffie staat altijd warm. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Een lastig te detecteren probleem goed geanalyseerd en opgelost. De auto rijdt weer als een zonnetje!
Beste Monique, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Mijn auto onterecht apk afgekeurd Via de website mijn voorkeur voor reparatie opgegeven nieuwe schijven blokken rondom Niet uitgevoerd zoals gevraagd De factuur vermeld koplampen afgesteld maar dit is zeker niet uitgevoerd Auto elders gebracht werd bevestigd door apk keurmeester dat de auto op bepaalde punten onterecht is afgekeurd door prins Auto nu goed gekeurd met rdw steekproef Buiten dat de rekening veel lager uitviel ondanks er veel meer preventief vervangen is
Beste meneer van der Pol, Bedankt voor uw bericht, helaas is het ons niet gelukt om u naar tevredenheid van dienst te zijn. Om de veiligheid van onze klanten en de medeweggebruikers te waarborgen werken wij volgens de richtlijnen van het RDW. Na de keuring hebben wij geconstateerd dat de slijtage op de fuseebol zodanig aanwezig is, dat dit een sterk APK afkeurpunt is. Dit is dan ook niet veilig om mee door te rijden. Echter, was dit niet het enige punt wat wij moesten afkeuren. Ook is de gordel zodanig beschadigd dat reparatie geen optie is. Graag zou ik nog willen reageren op de reparatie van de remmen. De reparatie kosten hiervan zijn in de opgestelde offerte met u besproken nadat we de auto hebben kunnen nakijken. U gaf aan dat u de reparaties liever zelf wilde gaan uitvoeren. Om die reden is er dan ook niets aan de remmen gedaan aangezien we geen akkoord op de offerte hebben ontvangen. Wij voeren vanzelfsprekend reparaties nooit uit zonder akkoord van de klant. We waren om die redenen verplicht uw auto APK-afkeur te melden doordat deze gebreken niet gerepareerd of vervangen zijn. We hebben van de afkeurpunten dan ook foto’s gemaakt die we helaas hier niet toe kunnen voegen. Deze heb ik u per e-mail toegestuurd, zodat u duidelijk kunt zien waarom wij op deze punten de auto niet hebben kunnen goedkeuren. Mocht u na het bekijken van de foto’s nog van mening zijn dat dit niet het geval is dan zijn we bereikbaar om hierover in gesprek te gaan. Uiteindelijk willen wij graag dat onze klanten tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Team Prins
Mooi bedrijf, schoon en netjes. Vriendelijke mensen, lekkere koffie. Goed afgeleverd werk. Top!
Beste Alphons, Ontzettend bedankt voor de mooie complimenten. Fijn dat het voor u merkbaar was dat wij ernaar streven dat onze klanten graag bij ons langskomen. Hier werken we dagelijks keihard aan en zo een mooie review is dan voor ons een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij Prins Auto. Team Prins en de koffie staat dan wederom voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
maakt niet uit waar je voor komt ze zullen altijd goede service verlenen en meedenken voor de best mogelijke oplossing
Beste B van der Woude, Enorm bedankt voor het delen van uw mooie ervaring bij Prins Auto. Voor ons een mooie bevestiging dat ons streven waar we elke dag voor gaan ook daadwerkelijk door onze klanten als positief wordt ervaren. Wij zullen inderdaad altijd ons best doen om met de klant mee te denken en vinden dit een mooi compliment wat u hierover heeft geschreven. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij Prins Auto. Team Prins en de koffie staat dan wederom voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Afspraak gemaakt voor een APK. Gevraagd of deze klaar kon zijn voor 16.00. Dat was geen probleem om 10 uur al bericht dat ik hem op kon halen.
Beste Cees, Bedankt voor het delen van uw mooie ervaring bij Prins Auto. Fijn om te lezen dat we uw verwachting hebben kunnen overtreffen. Hier werken we dagelijks keihard aan en wij streven naar het bieden van de beste service zodat de klanten graag bij Prins Auto komen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij Prins Auto. Team Prins en de koffie staat dan wederom voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Fijn personeel! Meteen koffie terwijl ik kon wachten totdat m’n auto weer klaar was.
Beste Maaike, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Vakkundig geholpen met aandacht voor de klant
Beste Ernst, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Vote service zowel online Al's persoonlijk,goede prijs- kwaliteit verhouding bin autohuur
Beste Augusta, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Aardige behulpzame mensen. Alles wordt netjes geregeld.
Beste Peter, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Zocht een garage voor een eerlijke prijs en goed werk en in de buurt. Voor een volgende keer weer.
Beste meneer van Herk, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Voor het onderhoud aan mijn VW Polo ben ik fantastisch geholpen!
Beste Koen, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Vorig jaar een Golf GTI gekocht bij dit bedrijf. Netjes geholpen door Django. Pas geleden een grote beurt uit laten voeren. Bij het ophalen al meteen het gevoel dat de dsg bak niet goed werkte. Telefonisch gemeld en na een paar dagen vakantie meteen terug gegaan. We gaan kijken of er voldoende olie in de bak zit en of er evt. lucht in zit. Conclusie die ik hoorde van service medewerker was dat olie op peil was en er geen lucht in zit. Zelf naar gerenomeerd bedrijf gegaan om oorzaak te laten onderzoeken. Wat blijkt...er zat ruim 3 liter te weinig olie in de versnellingsbak waardoor er niet mee te rijden viel. Omdat het andere bedrijf ook niet wist wat Prins er aan had gedaan moest er een diagnose onderzoek plaats vinden. Kosten Eur 600,-. Uiteindelijk betaald Prins daar Eur:250,- van uit coulance. Vanaf begin tot eind van probleem constant zelf moeten bellen, want van terug bellen hebben ze nog niet gehoord. En als je dan een keertje gebeld word krijg je te horen op een agressieve manier dat je niet moet denken dat je de enigste klant bent. Hallo, jullie veroorzaken een probleem aan mijn auto, en weten het niet op te lossen. Kortom veel kosten gemaakt, zeer slechte communicatie, zelf actief moeten ondernemen om het opgelost te krijgen. Coulance...belachelijk. Nee...mij zien jullie absoluut nooit meer terug.
Beste meneer Kooijman, Bedankt voor uw bericht. Helaas is het ons niet gelukt om u naar tevredenheid van dienst te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Op de dag dat wij uw oliepeil hebben nagekeken was dit slechts een korte check-up die we hebben kunnen uitvoeren. Uiteraard wilden we op dezelfde dag de volledige diagnose stellen, maar hier kregen we helaas de gelegenheid niet toe omdat u direct de auto mee wilde nemen. Op voorhand hebben we inderdaad afgesproken dat u naar een andere garage zou gaan i.v.m. de software. Echter, hebben we niet de afspraak gemaakt dat daar dan ook een diagnose zou worden gesteld aan het genoemde euvel. Hierdoor zijn wij helaas niet zelf in de gelegenheid geweest om dit daadwerkelijk vast te stellen. Omdat dit dan ook buiten ons om is gebeurd, vallen deze kosten normaliter dan ook niet onder onze werkplaats garantie. Uit coulance hebben wij inderdaad een deel van het bedrag vergoedt in samenspraak met u. Graag zouden we nog heel graag met u in contact willen komen om hierover in gesprek te gaan. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten zich gehoord voelen. We wensen u in ieder geval een heel mooie dag verder toe. Met vriendelijke groet, Team Prins
Kom bij Prins Auto, die ik bijna 12 jaar geleden bij hem heb gekocht voor de winter / zomerbanden wissel. Keurig netjes geholpen. Na het wisselen van de banden Ivm het Sahara zand een wasbeurt gratis gekregen.
Beste Gert, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Prima service
Beste Jan, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Even bellen en het was op de zelfde dag geregeld. Prima kan je wel zeggen
Beste Henk, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Verkoop en receptie : uitstekend. Extra compliment voor de omgangsvcormen en servicegerichtheid van de receptioniste Samantha (ook al eerder aan de telefoon) Werkplaats : minder positief. Lange tijd (2 uur nodig) voor uitvoering van een eenvoudige bandenwissel en het oplossen van een paar kleine garantieproblemen ondanks een voorafgaande afspraak. Gemopper tussen monteurs in de wachtruimte bij de receptie. Dat hoort daar niet in aanwezigheid van wachtende klanten.
Beste Nico, Bedankt voor uw fijne en tegelijkertijd opbouwende review. Wat leuk om te lezen dat u uw bezoek aan de verkoop en receptie als prettig heeft ervaren. Dit komt doordat we altijd met fijne klanten mogen werken en u bent daar zeker geen uitzondering op. Graag zouden wij willen inhaken op de tijdsduur van uw bezoek. Uw bezoek duurde inderdaad wat langer dan normaliter de bedoeling is met slechts een wielenwissel, echter door de extra garantie werkzaamheden die wij, net als de wielenwissel, met zorg hebben willen uitvoeren, was er meer tijd nodig. Wij vinden het namelijk erg belangrijk, dat u goed geholpen wordt door ons met de door u aangegeven punten. Tot slot is het zeker niet de bedoeling, dat er negatieve geluiden vanuit de receptie te horen zijn. Wij realiseren ons dat dit niet gepast is. Daarvoor onze welgemeende excuses. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto.
Wattstraat 14
2952 AX Alblasserdam
Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.