
Fijn contact en goed geholpen
@Prins Auto: Wilt u zich onderscheiden van de rest, dan is er werk aan de winkel. Doet u dit voor andere doeleinden, dan is het aan u. Feedback van klanten zegt niet alles. Bv. wachtruimte en vriendelijkheid van de dame uit het kantoortje is prima, maar het primaire doel is dat de klant mobiel wil blijven en kunnen genieten van de auto waarvoor hij betaald heeft. Maw, ik probeer objectief te blijven en ieder onderdeel apart te beoordelen, maar onder de streep geeft het niet juiste beeld weer. Het is verbazingwekkend hoe men zelfs in het weekend, na zaterdag 18uur nog bereid is om je te woord te staan, VOOR de koop. Daarna is het helaas een andere koek. Communicatie is echt een issue. Uiteraard gaat het hier niet om personen zelf -ik wil zeker niet te kort doen aan sommige individuen-, maar om het SYSTEEM. Sommige mensen zijn behulpzaam en vriendelijk, maar over het algemene is het spijtig hoe men zich niet goed kan verplaatsen in de klant. Uiteraard is men happy als de auto niets mankeert. Maar een goede service blijkt pas bij het opduiken van gebreken. En als mens en ondernemer/medewerker probeer je begrip op te brengen voor sommige situaties, maar dat heeft ook grenzen. Van de slechte ervaringen bij andere reviews, herken ik helaas ook heel veel.
Neem de tijd voor de klant, duidelijk en snelle levering van de auto volgens afspraak. Auto echt perfect afgeleverd.
Auto daar gekocht. Nou zou je denken dat wanneer je een auto koopt en er een nieuwe apk op zit dat alles is gechecked, niets is minder waar. Auto gehaald, kom thuis, blijkt de vergrendeling van de tankklep kapot te zijn waardoor ik niet kon tanken. Na een tijdje erachter gekomen dat de ruitensproeier pomp kapot is, ik dacht dat het reservoir leeg was, dus reed ik er gewoon mee door, tot m’n ramen wel erg vies werden en ik wilde bijvullen en er toen achter kwam dat die dus gewoon al de hele tijd kapot was. Vervolgens meld je dat, bellen ze een paar dagen later op dat het onderdeel binnen is en ik de auto weer een paar dagen later breng en het onderdeel er helemaal niet blijkt te zijn. Inmiddels zijn dit de laatste dagen van mijn vakantie! Ik heb een Caddy meegekregen voor 2 personen, ik heb 2 kinderen en een hond. Dat ik kinderen heb had ik aangegeven. Krijg een 2 persoons bedrijfsauto mee. Inmiddels is het vrijdag, mijn laatste officiële vakantiedag en is mijn auto nog niet klaar. En kan ik dus niks doen met mijn kinderen. Ik moest ook nog in mijn garantieperiode €90,- betalen voor het plaatsen van het onderdeel. Ik raad iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf. O en ik vergeet nog alle foutmeldingen die tevoorschijn kwamen toen ik hem liet uitlezen op mijn werk. Dat je zo een auto durft te verkopen….. Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit. Overigens toen ik de auto had opgehaald, hoefde ik niks te betalen en doet mijn ruitensproeier achter het nog steeds niet!!!!! Om een kort verhaal lang te maken.
Voor ons een nieuw auto gekocht. Heel fijn geholpen door Jan. Heel blij met onze Audi Q2
Na telefonisch contact met verkoper Flynn hebben mijn zoon en ik besloten de lange rit naar Alblasserdam te maken. Het bedrijf ligt op een industrieterrein en we hadden niet verwacht zo goed ontvangen te worden door verkoper Flynn. Hij liet mijn zoon en mij rustig de X3’s waarvoor we kwamen bekijken. Een proefrit was geen enkel probleem. Mijn zoon en ik zijn zeer te spreken over de gang van zaken bij de aankoop van onze BMW X3 M40i xDrive. Ik ben normaal geen snelle beslisser, maar Flynn gaf ons meteen een goed en vertrouwd gevoel, de X3 zag er zeer goed uit en dus diezelfde dag besloten om tot koop over te gaan. De X3 moest nog worden ingevoerd en na aankoop hadden we nog vragen en die werden netjes door Flynn beantwoord zowel via app als telefonisch. Niks wat we vroegen wat teveel gevraagd.
Mooie auto's maar de communicatie is ver te zoeken. Geen reactie op emails, en terugbel verzoeken worden niet beantwoord. Na de aflevering met nieuwe APK en onderhoud erachter gekomen dat de pomp van de ruitenvloeistof niet werkt. Geen reactie op de email hierover.
Geen onnodige verkoop praatjes, gewoon een eerlijk verhaal. Knappe auto's. Fijne afhandeling en vlotte levering.
Met de aankoop van mijn Mazda CX-5 uit 2020 ben ik zeer tevreden. Er waren wat storingen o.a TPM maar dat kwam door dat de wielen van mij vorige auto ( ook CX-5 ) overgezet waren op mijn huidige en gekoppeld moesten worden. Olielampje heeft even signaal gegeven maar waarschijnlijk door vuiltje op de sensor. Prima geholpen.
Deze keer iets langer bezig geweest met de reparatie dan aangekondigd. Communicatie was even minder door plotselinge ziekte van Rik en vakantie van Jesse. Moet wel zeggen dat alle collegae hun uiterste best hebben gedaan om het op te vangen. "Chapeau" en uiteindelijk toch nog mijn auto kunnen ophalen.
Kwamen om naar een auto te kijken en proefrit. Auto kwam voor ons uit de wasstraat. Netjes geholpen, klantvriendelijk en al onze vragen zijn beantwoord. Dus handen geschud en auto gekocht.
Sinds ik mijn auto heb opgehaald heb ik het volgende geconstateerd: - laadkabels ontbreken. De hoes waar de kabels in horen, lag open in het midden van de kofferbak. - airco koelt niet, ik heb wel betaald voor een ‘airco check’. - sleutel voor slot trekhaak ontbreekt. - algehele communicatie is ondermaats. Geen enkele proactieve oplossing geboden. Inmiddels heb ik zelf een nieuwe lader gekocht a 106 EUR en airco laten bijvullen a 149 EUR.
Originele beoordeling
Geen idee wanneer ik hem kan ophalen.
Bestaat niet betere auto bedrijf voor huren of kopen van financieel lease auto's
Gute leuten. Mercedes Sprinter gekauft. Grusse, Gabor
Ik werd gelijk geholpen en de onderhoudsbeurt was correct uitgevoerd. Daar na werd de auto gewassen voor dat ik de sleutel weer in ontvangst kreeg. Dus een goede service een echte aanrader om bij vak garage Prins een afspraak te maken.
Snelle service en aardige gasten aan de service balie
APK keuring laat te wensen over. Grote scheuren in buitenomtrek achterbanden zijn niet ontdekt, terwijl deze vlak naast de te keuren profieldiepte liggen.
Vriendelijk en behulpzaam
Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.
Apk laten doen, was snel en vakkundig geregeld
Kwaliteit onderhoud is goed en vinden de juiste oplossing als er problemen zijn. Verder ook zeer klantvriendelijk!
Bart heeft ons uitstekend geholpen. Fijne manier van zaken doen. Rustig en bedachtzaam. Mooi uithangbord voor Prins.!
Deze garage is echt TOP. Gewoon bereikbaar. Geen onnavolgbaar IT systeem, maar een mens aan de telefoon. Snel en vriendelijk geholpen. Ook nog voor een redelijke prijs. Waar vindt je het nog? Nou, hier. Probleempje met apk keuring. Terecht niet door de vingers zien, maar keuren zoals het hoort. En tegelijk ruimte bieden om het probleempje op te lossen zonder extra kosten. Hier wordt ik blij van.
We hebben een bus verkocht aan Prins auto, we zijn netjes geholpen door Corne
De klant is koning
Wattstraat 14
2952 AX Alblasserdam
Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.