Een bedrijf met vriendelijke mensen die doen wat ze beloven.

Werkzaamheden waren goed uitgevoerd en de prijzen zijn redelijk

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Theo, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Voldoende maar niet uitmuntend

Verkoper Django nam ruim de tijd om de auto uit te leggen. Er zijn wel enkele onvolkomenheden. Er is niet verteld dat er slechts een simpele beveiliging op zit terwijl iedere verzekering tenminste klasse 3 voorschrijft. Er ontbreekt aan de rechterkant van de hoedenplank de bevestigingspal. Verder zijn enkele lakbeschadigingen niet vermeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Wim, Bedankt voor jouw review en de feedback. Feedback zorgt ervoor dat wij ons kunnen verbeteren. Zoals we tijdens de koop hadden besproken konden wij niets terugvinden van een vereiste klasse 3 voor een verzekering. Toch hebben wij ons best gedaan om dit netjes voor u op te lossen. Omdat de hoedenplank inderdaad incompleet was hebben wij een nieuwe hoedenplank voor u besteld. Deze kan op afspraak worden afgehaald bij ons. Wat betreft de lakbeschadigingen. Tijdens de koop heeft u uitgebreid de mogelijkheid gehad om de auto te inspecteren. U heeft om de auto heen kunnen lopen en erin kunnen rijden. En, zoals vermeld, is het geen nieuwe auto maar een occasion. Dan zijn er inderdaad wat gebruikerssporen op de auto aanwezig. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de auto! Met vriendelijke groet, Django - Vakgarage Prins Auto.

Perfecte ontvangst met koffie duidelijke uitleg zeer vriendelijk

Voor het eerst hier geweest zeer prettige ontvangst vriendelijk ook nog gelachen duidelijke prijsuitleg zal deze garage zeker aanbevelen kleinschalig stukken beter dan die grote commerciële garages.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen dat u zo'n goed gevoel bij onze garage hebt! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

We zijn goed geholpen

Een goede oplossing voor een lastige vraag

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jeroen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Oplossingsgericht denken staat bij ons hoog in het vaandel! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Hele goede service

Goed geholpen en een eerlijke prijs voor de inruilen. Goed en netjes te woord gestaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Len, Bedankt voor je mooie review! Altijd fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Hier is de service wel extreem goed

Pech met m’n huurauto.... Binnen no-time weggesleept en teruggebracht naar Vakgarage Prins. Daar stond het vervangend vervoer reeds klaar. Dit keer een Peugeot Ion. 100% electric. De laadkabel was ik vergeten mee te nemen. Komt er ‘gewoon’ op zaterdagavond een medewerker ff de kabel brengen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Frans, Bedankt voor je mooie review! We vonden het fijn dat we zo snel vervangend vervoer voor je konden regelen en dat je zo snel weer onderweg was. Zelfs als we daarvoor op zaterdagavond moeten uitrukken ;) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Heel prettig geholpen!

Meedenkend, deskundig, vriendelijk en professioneel!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Pascal, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je veel plezier en veilige kilometers met jouw mooie auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Bas Romeijn.

Vriendelijke mensen en goede service

Snelle Service en vriendelijk personeel

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd fijn om te horen :) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Betrouwbaar bedrijf en zeer behulpzaam!

* Een garagebedrijf wat meedenkt! * Vriendelijk contact! * Goeie service! * Mooie auto’s in de verkoop! * Een bezoek zeker waard!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste A. Deelen, Bedankt voor uw mooie review. Wij hebben u graag geholpen en wensen u veel veilige kilometers en plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Top en snel een huurauto geregeld!

Ik heb voor een periode van ca. 2 á 3 maanden een huurauto nodig. Even een belletje en een en anders was snel geregeld. Lekker flexibel en snel schakelen met Prins.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Frans, Bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Fijne garage en keurig geholpen !!

Plezierig geholpen en zelfs mijn auto is netjes gewassen !! Fijne zaak ! Heb nu ook de pechhulp afgesloten !

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Kamberg, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

prettig en vlot geregeld!

Goede persoonlijke service. Netjes en compleet.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer Platenkamp, Bedankt voor uw mooie review. Altijd fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Fijne garage fijn en goed personeel

Nvt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Eef, Bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Bij afkeur bijna 100 euro "boete"

Auto voor APK gebracht a 25 euro. Auto werd afgekeurd, toen ik de auto op wilde halen moest ik 117 euro betalen omdat ik de reparaties niet bij hen wilde doen (ondanks dat ik vooraf had aangegeven reparaties zelf te doen).

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback, wij vinden het vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Wij hebben ons best gedaan met u mee te denken, er is in een overvolle agenda plek gemaakt voor uw auto om deze APK te laten keuren. U wilde de reparatie elders laten uitvoeren, dat is uw goed recht. Wij hebben enkel de gemaakte kosten en arbeid aan u doorberekend. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Bijzonder prettige garage waar ik al vaker iets gekocht heb!

Reeds meerdere auto's gekocht en altijd heel tevreden geweest en gebleven. Zelfs als er iets opgelost moest worden, werd dat op de goede manier gedaan!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer Molenhoek, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk, informatief, gedreven

De auto is snel nagekeken en wat er vervangen of afgesteld moest worden, hebben ze snel en goed gedaan. Ook op punten die ikzelf niet gezien of aangegeven had.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Prima auto’s

Ben zeer tevreden met de Mitsubishi Outlander PHEV die ik heb gekocht.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer van den Ende, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbare indruk.

Ontspannen sfeer, nemen ruim de tijd voor de klant. Erg vriendelijk, leuk jong team. Deskundig en bevlogen. Maken een betrouwbare en oprechte indruk. Enige minpuntje: Niet altijd teruggebeld volgens afspraak.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Daniël, Bedankt voor jouw mooie review en goede feedback. Mede door deze feedback kunnen wij ons blijven verbeteren zodat u de beste ervaring bij ons hebt. Fijn om te horen dat we je toch een positieve indruk hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Klantvriendelijk en vlotte afhandeling

Je wordt heel vriendelijk ontvangen met een bakje koffie en ze nemen echt de tijd voor je om zo tot een mooie en goede beslissing te komen als het aankomt op koop.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Menno, Bedankt voor jouw mooie review. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en we wensen je nog veel plezier en veilige kilometers met jouw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk en terzakekundig advies!

Prima ervaring!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Danny, Bedankt voor jouw mooie review. Fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Erg fijn contact met de medewerkers, snelle service en zeer deskundig!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Tom, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We wensen je nog veel plezier en fijne kilometers met jouw mooie Polo! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Zeer goed geholpen en te woord gestaan door vakkundig personeel. Na goede overleg over de te vervangen onderdelen, perfect uit gevoerd. Een pluspunt is een SMS bericht dat de auto klaar is! Bij ophalen overladen met relatiegeschenkjes ;) (pen, aansteker, ed) En niet te vergeten: de benodigde waarschuwingen (wielen natrekken)

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Peter, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Prima geholpen

Vriendelijke mensen. Goede service. Ondanks dat ik vrij laat was om een afspraak te maken voor mijn APK, toch een gaatje voor me vrijgemaakt zodat de keuring nog op tijd was.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Marion, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo goed (en snel) geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Goede service en duidelijke communicatie

Nadat de auto weer Apk goedgekeurd was, is de auto ook nog gewassen als gratis service. Mooi op de afgesproken tijd klaar. Kortom 100 % tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leen, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.