
Beste Fred, Bedankt voor dit fijne compliment. Een lekker kopje koffie met een gezellig praatje, dat vinden ook wij natuurlijk leuk als u weer een bezoekje aan ons brengt. Wel zijn we benieuwd wat we aan onze service zouden kunnen verbeteren om bijvoorbeeld tot een '10' als cijfer te komen. Mocht u dus feedback voor ons hebben, dan zijn we één en al oor. Tot hopelijk de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Kroon, Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen en voor dit prachtige cijfer. Betrouwbaarheid en professionaliteit vinden we heel erg belangrijk. Wat fijn dat deze aspecten bij u zo zijn overgekomen. Mocht u onze hulp nodig hebben dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Dailson Neves Lima, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Hier doen we het natuurlijk iedere dag weer voor. Het is door klanten zoals u dat het voor ons ook makkelijker is om klantvriendelijk te zijn. Maar dat uw auto de juiste onderhoud heeft gehad dat is voor ons echt het belangrijkst wetende dat uw auto veilig is en goed wordt onderhouden. Graag zien we u dan ook de volgende keer weer terug bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste mevrouw Hardebol, We zijn inderdaad gespecialiseerd in verschillende automerken, we vinden dit dan ook een groot compliment dat u dat heeft gezien. En het wassen van de auto doen we graag voor u. Voor ons een kleine moeite met een groot gebaar. Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Ham, Bedankt voor uw review. Soms zijn er meerdere diagnoses nodig om het probleem te achterhalen. Uw gedachtegang was helemaal niet verkeerd en hierdoor wisten we ook uiteindelijk dat we verder moesten kijken. We zijn blij dat het uiteindelijk is opgelost! Hopelijk tot de volgende keer en ik wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Ciska, Bedankt voor deze waardevolle review. Wat fijn dat net dat ene stapje verder zo goed bij u is overgekomen. Mocht het in onze macht liggen, dan doen we dit met veel plezier voor u. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Ernst, Bedankt voor dit prachtige cijfer en fijne review. We vinden het belangrijk dat u servicegericht geholpen wordt en dat uw auto uiteraard weer veilig de weg op kan. Wat prettig om te lezen dat dit gelukt is. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Willem, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. The sky is the limit! Ook bedankt voor uw advies betreft de fiets. We denken maar dat we die gaan opvolgen zodat u de volgende keer wat makkelijker naar huis kan fietsen. Tot de volgende keer bij Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste David, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Dit vinden we enorm prettig. Ondanks de wat langere levertijd van het artikel, zijn we blij te lezen dat de communicatie als zodanig prettig wordt ervaren dat het hierdoor niet heel vervelend was. We geloven er dan ook in dat zolang u in ieder geval op de hoogte wordt gehouden dat u dan niet in het donker tast. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer de Blok, Hartelijk dank voor deze review! Super leuk om te lezen dat zelfs u uw klanten naar ons toe stuurt. Dan moeten we wel iets goed doen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer de Haan, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u ons als een "vertrouwd adres" beschouwt. Dat is precies wat we willen zijn voor onze klanten: een plaats waar ze zich veilig en vertrouwd voelen terwijl ze hun auto laten onderhouden of repareren. We hopen dat u nog vaak terugkomt bij Prins Auto! Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Zwijnenburg, Hartelijk bedankt voor deze fijne review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring met ons goed is geweest. Uit uw review begrijpen we dat u het vreemd vindt dat u na de betaling nog een e-mail hebt gekregen met de factuur en een betaallink. Deze e-mail wordt automatisch naar u toe gestuurd zodat u de factuur altijd nog digitaal kan bewaren. Sommige klanten kiezen er ook voor om via de link te betalen voordat ze de auto hier op komen halen. Het is nu maar net wat iemand prettig vind, maar als u al heeft betaald is dat wel een beetje dubbelop. Dit betekent dus een leerpunt voor ons om onze e-mails aan te passen wanneer de klant aan de balie al betaald heeft. Bedankt dat u ons hierop heeft gewezen, dit waarderen we. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Fabian, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u uw ervaring zo heeft ervaren. We denken inderdaad graag met u mee, want we willen graag dat u met een veilig gevoel weer de weg op kunt. We hopen u de volgende keer weer te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Koppelaar, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze gevoelens wederzijds zijn. Wij geven u een vertrouwde indruk en u bent voor ons een trouwe en waardevolle klant. Bedankt hiervoor. Dit is natuurlijk waar het om draait. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste mevrouw Brinkhorst, Graag willen we u bedanken voor het achterlaten van uw review. Wij ook hebben het gesprek met u als prettig ervaren. Wel vinden we het jammer dat het aanbieden van een kopje koffie er bij ons doorheen is geglipt, onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben lekkere koffie en die hadden we graag met u willen delen. Dit betekent dat u dus nog een kopje koffie van ons tegoed heeft! Ontzettend bedankt dat u ons heeft vernoemd bij uw vrienden. Dit is voor ons enorm waardevol. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto en dan staat zeker de koffie warm voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste mevrouw Guurink, Wauw, wat een mooi cijfer zeg, en fijne woorden! Ontzettend bedankt. Wat fijn dat uw auto voor de komende periode weer optimaal is onderhouden. Zo weten wij ook dat onze klanten veilig op de wegen rijden. Dit doen we graag! Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Albert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. We zijn erg blij dat alles in orde is gekomen en dat de auto hierdoor is goedgekeurd. Dit is natuurlijk het belangrijkst voor ons, dat u en uw auto veilig de weg op kunnen. Zijn er nog dingen die wij aan onze service kunnen verbeteren om tot een cijfer 10 te worden? Mocht dat het geval zijn, dan horen wij dit heel erg graag van u via info@prinsauto.nl of via 078-6918448 Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Tieman, Bedankt voor dit mooie cijfer en het achterlaten van deze review! Wat leuk om te lezen dat uw ervaring bij ons goed is. We zijn fijne medewerkers omdat we ook iedere dag met fijne klanten zoals u mogen werken. Dat is een win-win situatie, wat ons betreft! Hartelijk bedankt dat u dus bij ons langs bent gekomen en we hopen u de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer van Ravens, Graag willen we u bedanken voor het plaatsen van uw review. Wat enorm jammer dat uw ervaring over de reservesleutel niet is verlopen zoals we zouden willen. Mijn collega heeft u dinsdag 6 december getracht te bellen rond 16.30 uur, maar helaas kon hij u niet bereiken. Graag zouden we alsnog met u contact willen komen over deze situatie. We vinden het namelijk erg belangrijk dat onze klanten met een goed gevoel bij ons het pand verlaten. Zou u ons kunnen bellen op telefoonnummer 078 203 3385? We staan voor u klaar en we wensen u een prettige dag verder toe. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Elena, Bedankt voor uw mooie cijfer. Alles wat een verplichting is, is zeker minder leuk! Toch hopen wij uw ervaring bij Prins Auto tot een prettige te maken. Naar uw cijfer te zien is dit gelukt. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren aan onze service, dan zouden we dit graag willen weten. Tot volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer de Groot, Bedankt voor uw mooie review en cijfer! Hier zijn we zeker erg blij mee. Afspraken nakomen is ontzettend belangrijk. We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen. Fijn dat er een oplossing is gekomen nadat er een issue was. We zijn enorm blij dat dit bij u allemaal goed is overgekomen. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Antonio, Ontzettend bedankt voor uw prachtige review en mooie cijfer. Hier zijn we enorm blij mee! Wat fijn dat u de service zo prettig heeft ervaren. Hier zetten we elke dag ons weer voor in en we zijn dan ook enorm trots om uw review in ontvangst te nemen. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Ridder, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Tijd en aandacht voor de klant is één van onze belangrijkste aspecten van onze missie. Het is de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid dat de toon zet. Wat prettig om te lezen dat dit bij ook is overgekomen. Hopelijk zien we u een volgende keer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste meneer Baas, Graag wil ik u bedanken voor uw positieve review. Hier worden we blij van. 'Alles klopt' en het woord 'Perfect' zijn enorme complimenten en daarmee wordt onze missie goed belicht. We zijn tevreden om te lezen dat dit bij u ook zo is overgekomen. Gelukkig kunt u weer veilig met goede banden de weg op, dit is het belangrijkst voor ons. We hopen u een volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Beste Ilimdar, Wauw, hartelijk bedankt voor deze prachtige review! Uw woorden zijn precies een schot in de roos. Ons doel is zeer vanuit de klant te denken, want hoe willen we immers zelf behandeld worden als klant? Wat fijn dat dit ook zo is overgekomen want klantgerichtheid is één van de belangrijkste aspecten van onze missie. En dat onze service (huurauto's) ook goed is bevallen is natuurlijk des te prettiger. We hopen u dan ook de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd