Kort maar krachtig

Zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leonie, Bedankt voor de positieve review, kort maar krachtig! Zoals u zelf zegt. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Snel en alles volgens afspraak.

Mijn probleem met het audiogedeelte werd keurig door een monteur aangehoord. Hij verwachtte dit niet meteen te kunnen oplossen. Ik kreeg toen meteen een vervangende auto mee en de toezegging dat mijn auto klaar zou zijn voordat ik twee dagen later met vakantie zou gaan. Dat kwam inderdaad keurig in orde.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Rob, Bedankt voor deze fijne review! We zijn ontzettend blij om te lezen dat u met een lekker muziekje aan op vakantie kon gaan. We helpen heel erg graag en lossen graag dit soort gevallen voor u op. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Mercedes Cla

Vandaag mijn nieuwe auto op mogen halen. Daar stond hij dan, mooi gepolijst onder een rode doek. Perfect!! Super vriendelijk personeel, die ook de tijd voor je nemen! Ik zal in de toekomst zeker terug komen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jahmilla, Bedankt voor uw geweldige review! Het was een waar genoegen om u van dienst te mogen zijn. We doen dit uiteraard graag! Graag zien we in de toekomst zeker terug. Dan staat de koffie weer klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Altijd keurig en netjes geholpen. Daarom vaste klant!

Zowel voor aanschaf of onderhoud een prima partij

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan- Cees, Bedankt voor uw geweldige reactie, deze kunnen we in ons zak steken! Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Top bedrijf

In juli 2021 hier een Nissan Juke gekocht met 12 maanden garantie. In mei 2022 airco problemen. Terug gegaan en onder garantie de condensator vervangen. Kreeg ook een vervangende auto mee daar het niet de zelfde dag verholpen kon worden. Naar alle tevredenheid geholpen. Echt een aanrader om te gaan kijken bij dit bedrijf Aad Rullens.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Aad, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Mooie auto's, prima service, vriendelijk personeel en lekkere koffie

Dit voorjaar een mooie Volkswagen T Roc gekocht, alles perfect geregeld , ben zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Edwin, Bedankt voor uw positieve en prettige reactie. Wij krijgen enorm veel energie van het feit dat onze klanten tevreden ons pand verlaten. Hier doen wij het dan ook echt voor. Bedankt dat u voor Prins Auto heeft gekozen. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Top garage

De klant is hier echt nog koning, altijd persoonlijk contact. Personeel zeer vriendelijk en vakkundig. Bedrijf ziet er heel verzorgd en sfeervol uit, kortom: hier moet je zijn om tevreden weer naar huis te gaan

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leo, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Doen wat is afgesproken.

Zie hierboven

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Heb geen opmerkingen enz. Ben tevreden .

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bastiaan. Bedankt voor de positieve review! Als u tevreden bent, dan zijn wij dat helemaal. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

prima en accuraat geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Jack, Bedankt voor de positieve review! Daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Prima service en alles conform afspraak

Prima uitgevoerde onderhoudsbeurt. Helaas komen er vaak andere dingen aan het licht waardoor zo'n beurt duur uitvalt aan de andere kant is alles zorgvuldig nagekeken en dan kunnen ze ergens tegenaan lopen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Bartels, Bedankt voor uw fijne en positieve review. Ondanks dat de beurt duurder kan uitvallen dan van tevoren de bedoeling is geweest, is het wel fijn te weten dat u veilig de weg op kan. Dat is ontzettend belangrijk voor ons. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Geweldig altijd vriendelijk en meedenkend

Ik ben zeer tevreden altijd meedenkend en snel geholpen ook een mooie auto gekocht verder zijn het behulpzaame mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dylan, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Een leuke open ontmoeting

Goede verkooptechniek waarbij je niet ongemakkelijk voelt en niet opdringerig. Voelt goed aan wat je wilt, en neemt de tijd voor je.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Danny, Bedankt voor de leuke en positieve review. Die kunnen we in ons zak steken! Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Goede en snelle reactie

Ik kon bij 4 garage niet terecht, omdat ik die dag geholpen moets worden . Garage de prins begreep mijn probleem en hielp me en ook nog eens goed. Ben zeer tevreden

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Pieter, Bedankt voor uw geweldige review. Wat fijn dat u na een bezoek aan Prins Auto weer veilig de weg op kon. Dat is voor ons het belangrijkste! We zien u graag weer eens terug. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

fantastische garage

zeer behulpzaam en bekwaam personeel. wordt altijd goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rob, Bedankt voor de positieve review! Dat doet ons goed. Uiteraard staat de koffie altijd klaar voor u. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

De beste garage van Alblasserdam.

Er wordt met liefde aan je auto gewerkt. Brengen volgens afspraak. In de middag een SMS-je dat ie gewassen klaar staat. Alles volgens afspraak.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Chris, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Fantastisch!

We hebben onlangs een auto bij Vakgarage Prins gekocht en onze ervaring is er een van simpelweg fantastisch. De verkoopadviseur die ons begeleidde, Django, was betrokken, ervaren, betrouwbaar, enthousiast en beschikt over een uitgebreide vakkennis. We zijn geweldig goed geholpen en daar zijn we dankbaar voor.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Adriaan, Bedankt voor uw fijne en positieve review. Hier doen wij het voor! We hopen u weer terug te zien en ook dan staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Correct behandeld

Vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Auto netjes gewassen na de grote onderhoudsbeurt. Top!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Tim, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar.

Snel en goed geholpen

Probleem met koelvloeistof, kon niet meer rijden. Auto opgehaald, op dezelfde dag gerepareerd èn weer teruggebracht.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Johanna, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat ontzettend fijn dat u zo snel naar tevredenheid geholpen bent. Wij vinden het natuurlijk belangrijk dat u weer veilig de weg op kan. Mocht u weer onze hulp nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Warm welkom

Op Goede Vrijdag bij deze Vakgarage geweest voor een bezichtiging, proefrit en een heerlijke cappuccino! We werden geholpen door Django. Eerst een persoonlijke interesse in ons en daarna pas over de auto gesproken. Dit zou elke verkoper een voorbeeld aan moeten nemen hoe persoonlijke aandacht een warm welkom kan geven. Helaas konden we geen zaken doen maar bij een eerstvolgende zoektocht dan zal deze Vakgarage weer onze interesse zijn ondanks de verre afstand. Dankjewel, Django! Topper...

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Thijs, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn als medewerkers van Prins Auto oprecht geïnteresseerd in de mensen die bij ons binnen komen wandelen en dit was bij u zeker geen uitzondering. Uiteraard zal de Cappuccino de volgende keer weer voor u klaar staan! Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel top

Onze eerste auto gekocht bij u ,de verkoper denk echt met je mee aan de wensen die we hadden alles was mogelijk rond uit toppie, de auto bevalt ons prima.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Gerrit, Bedankt voor uw geweldige review. We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat uw auto zo goed bevalt en dat u de ervaring bij Prins Auto vooraf aan de koop als prettig heeft ervaren. Hier doen we het voor! Graag zien we u weer terug bij Prins Auto, de koffie staat altijd warm. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Probleem vakkundig opgelost!

Een lastig te detecteren probleem goed geanalyseerd en opgelost. De auto rijdt weer als een zonnetje!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Monique, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

Zeer ontevreden

Mijn auto onterecht apk afgekeurd Via de website mijn voorkeur voor reparatie opgegeven nieuwe schijven blokken rondom Niet uitgevoerd zoals gevraagd De factuur vermeld koplampen afgesteld maar dit is zeker niet uitgevoerd Auto elders gebracht werd bevestigd door apk keurmeester dat de auto op bepaalde punten onterecht is afgekeurd door prins Auto nu goed gekeurd met rdw steekproef Buiten dat de rekening veel lager uitviel ondanks er veel meer preventief vervangen is

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer van der Pol, Bedankt voor uw bericht, helaas is het ons niet gelukt om u naar tevredenheid van dienst te zijn. Om de veiligheid van onze klanten en de medeweggebruikers te waarborgen werken wij volgens de richtlijnen van het RDW. Na de keuring hebben wij geconstateerd dat de slijtage op de fuseebol zodanig aanwezig is, dat dit een sterk APK afkeurpunt is. Dit is dan ook niet veilig om mee door te rijden. Echter, was dit niet het enige punt wat wij moesten afkeuren. Ook is de gordel zodanig beschadigd dat reparatie geen optie is. Graag zou ik nog willen reageren op de reparatie van de remmen. De reparatie kosten hiervan zijn in de opgestelde offerte met u besproken nadat we de auto hebben kunnen nakijken. U gaf aan dat u de reparaties liever zelf wilde gaan uitvoeren. Om die reden is er dan ook niets aan de remmen gedaan aangezien we geen akkoord op de offerte hebben ontvangen. Wij voeren vanzelfsprekend reparaties nooit uit zonder akkoord van de klant. We waren om die redenen verplicht uw auto APK-afkeur te melden doordat deze gebreken niet gerepareerd of vervangen zijn. We hebben van de afkeurpunten dan ook foto’s gemaakt die we helaas hier niet toe kunnen voegen. Deze heb ik u per e-mail toegestuurd, zodat u duidelijk kunt zien waarom wij op deze punten de auto niet hebben kunnen goedkeuren. Mocht u na het bekijken van de foto’s nog van mening zijn dat dit niet het geval is dan zijn we bereikbaar om hierover in gesprek te gaan. Uiteindelijk willen wij graag dat onze klanten tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Team Prins

Mooi bedrijf, schoon en netjes. Vriendelijke mensen, lekkere koffie. Goed afgeleverd werk. Top!

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.