Kwaliteit en vriendelijkheid zijn hier geen versleten begrippen.

De medewerkers van deze garage vormen een hecht team. Wat vooral zo opmerkelijk is, is dat ze zo van nature vriendelijk en servicegericht zijn. Er is niets 'gespeeld' bij en dat wekt veel vertrouwen. Als ze dan ook technische kwaliteit leveren, dan is het plaatje rond: dan wil je klant blijven. En voor ons, Rotterdammers - niet om de hoek dus - is dat veelzeggend. Voor iets goeds rijden wij graag een klein eindje verder. O ja, we kregen tijdelijk een leuke elektrische auto mee om naar Alblasserdam te gaan. Voor ons Rotterdammers natuurlijk een soort Madurodam, maar de koffie en de lunchbroodjes waren heerlijk.

Goede snelle service

Aankomen voor een skibox montage en direct als service alle vloeistofpeilen gechecked. Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne, gezellige, informele sfeer, je voelt je welkom! Super blij met m'n auto! Django bedankt!!

Deskundig en vriendelijk

Flinke reparatie, maar goed service met leen auto, goed op de hoogte gehouden...

• Locatie N.v.t.

Super geholpen

Uitstekend geholpen

Prima geholpen. Ivm slecht ter been zijn, thuis gebracht en toen mijn auto klaar was ook weer opgehaald. Erg netjes en zeer vriendelijke mensen!

Uitstekende service!

We zijn snel geholpen en de service was uitstekend! Vakgarage Prins beschikt over vakkundig en vriendelijk personeel.

Goede service & kwaliteit

Fijne verkoper, deskundig. Goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Plezierig, transparant en behulpzame samenwerking.

Voor 2e keer een verse occasion gekocht bij Prins auto en verwacht wederom een zorgeloze aankoop gedaan te hebben. Dit op basis van vertrouwen en transparantie. Hierdoor goed gevoel en plezierige samenwerking.

Fijne organisatie

Klantvriendelijkheid is optimaal. Men denkt met de klant mee. We lossen het samen op als uitgangspunt. Super tevreden met de auto!

GEWOON GOEDE SERVICE

Gewoon SUPER!!!!!

Prima geholpen, aardige mensen

Prima geholpen, aardige mensen.

Goedteam goede service

Mijn auto werd gehaald en gebracht door de monteur voor onderhoud en gewassen weer terug gebracht.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service voor goede prijs

Klantvriedellijk en goede betrouwbare service je weet waar je aan toe ben en na de reparatie nog even door de wasstraat kortom n topgarage

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk personeel. Goede service!

Zeer vriendelijk personeel. Goede ontvangst. Goede service. Zelfs mijn auto was gewassen na de onderhoudsbeurt. In een woord TOP!

Echte vakgarage!

Met aandacht voor mijn auto en zeer klantvriendelijk. De auto rijdt weer als een zonnetje!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Prima service.

Mijn auto had een grote beurt nodig. Werd netjes gebeld over de dingen die er gegaan moesten worden. Thuisbrengen service ook prima in orde.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Nicky, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Net bedrijf. Fijne mensen

Altijd goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan-Cees, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Snel geholpen

Na een schroef in mijn band kon ik gelijk langs rijden en werd ik direct geholpen. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat alles weer in orde is. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

goede service in de buurt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dirk, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Tipservice

Een fijn bedrijf met goede gekwalificeerde medewerkers

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Prima!

Had een afspraak gemaakt en werd vrijwel direkt geholpen. Tijdens het wachten kreeg ik een kopje koffie. Helaas zit er een flinke reparatie aan te komen. Afspraak hiervoor is meteen gemaakt, en de kosten werden me ook duidelijk uitgelegd, en via de mail bevestigd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Gré, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Een flinke reparatie kan inderdaad een tegenvaller zijn, dan is het belangrijk om u goed en zo volledig mogelijk te helpen. Mocht u er nog vragen over hebben kunt u altijd bij ons terecht. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Snel en correct

Had storing aan mijn auto kon de zelfde middag nog langs komen uitgelezen en direct en correct opgelost. Bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Om uw mobiliteit te garanderen bieden we altijd snelle service. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

SUPER

Winterbanden laten monteren netjes op tijd gereed

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag weer terug voor de bandenwissel naar zomerbanden. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Top garage, komt afspraken na👍

M'n VW polo uit 2012 een grote beurt, apk, db-riem waterpomp, airco laten bijvullen veringset rondom laten vervangen, uitlijnen etc....plus polijsten en interieur cleaning uit laten voeren. Alles volgens afspraak verlopen voor een goede prijs. M'n auto zag er weer uit als toen hij uit de showroom kwam en hij rijdt weer super !!! Lars, bedankt Met vriendelijke groet, Patrick & Rosanne

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Patrick en Rosanne, Bedankt voor uw mooie beoordeling! En ook bedankt voor de mooie opdracht. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.