Vriendelijke ontvangst en service

Deskundig en klantvriendelijk

Probleem snel opgelost

Meedenken, en deskundige aanpak

Klantvriendelijk

Goed geholpen maar bij een vakantie check vind ik wel dat de verlichting ook nagekeken moet worden moest nu zelf nog een achterlicht vervangen

• Faciliteiten wachtruimte

alles goed en snel gerepareerd

Al meerdere keren snel geholpen. Goed geinformeerd over wat er moet gebeuren.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Jongeneel, Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer. Ook wij zijn enorm blij dat we u snel hebben kunnen helpen. We doen dit graag zolang onze planning dit toelaat. En het is natuurlijk prettig dat u goed bent geïnformeerd over de reparatie, want transparantie is enorm belangrijk. We zien u graag de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Klantgericht

Nemen service nog echt serieus Was mijn eerste ervaring hier,maar is vooralsnog prima bevallen Afspraak klaar zijn auto werd niet gehaald

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Bitter, Hartelijk bedankt voor het invullen van deze positieve review. Uw woorden zijn een schot in de roos. Service nemen we zeer serieus en is dan ook één van de belangrijkste aspecten van onze missie. We vinden het enorm fijn dat u dit ook zo heeft ervaren. Wel vinden we het jammer dat we niet op tijd de auto hebben kunnen afmaken. Uiteraard hebben we hier wel ons uiterste best voor gedaan. Helaas, duurde de reparatie langer dan dat we van tevoren hebben ingeschat. We streven ernaar om dit een volgende keer beter te doen. Graag zien we u de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Geen commentaar

Ervaring is goed gegaan goede service maar wat ik raar vind is dat ik geen rapport van de controle gekregen heb

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Oonincx, Bedankt voor het invullen van de review. Dit waarderen we enorm. Het rapport van de controle hebben we zojuist naar uw e-mailadres gestuurd. Deze kunt u op dit moment in uw inbox bekijken. Normaliter is het niet gebruikelijk dat wij standaard de digitale werkorder verzenden of meegeven. Uiteraard, indien gewenst, is dit altijd mogelijk. Bij de balie kunt u dit kenbaar maken zodat we deze meteen op de e-mail kunnen zetten of kunnen uitprinten. Hopelijk hebben wij u zo naar tevredenheid kunnen helpen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan zijn we te bereiken op 0786918448. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

APK plus controle en reparatie volgens afspraak verlopen.

Uitstekende service.

Petje af;-)

De service en klantvriendelijkheid staan bij Prins hoog in het vaandel. Goede communicatie en er wordt altijd gezocht naar een oplossing en correcte afhandeling!

goede afhandeling van onderhoud

goede afhandeling van onderhoud

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage snelle service!

Goede communicatie

Correct geholpen

Correct geholpen.

Vakkundig eerlijk en meedenkend

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Ton, Wauw, wat een mooie review, bedankt. Hier worden we echt blij van. Vakkundig, eerlijk en meedenkend. Grotere complimenten kunt u ons niet geven. Dit is één van de belangrijkste aspecten van onze missie en wat fijn dat dit bij u ook zo is overgekomen. We hopen u de volgende keer weer terug te zien en dan staan we ook weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto

prima service !

Prima service , aardige medewerkers

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bart, Bedankt voor uw positieve review. Hier zijn we enorm blij mee. Bij ons gaat prima service en vriendelijkheid hand in hand als een tweede natuur. Dit is onderdeel van onze missie en we zijn erg blij dat u dat ook zo heeft ervaren. We zien u graag de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto en ook dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Oog voor de klant met een ouderwetse service, helemaal goed

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sander, Van uw review worden we echt ontzettend blij. Graag willen wij u bedanken voor de genomen moeite en uw positiviteit. Oog voor de klant hebben is een belangrijk onderdeel van onze missie. Met uw wensen in ons achterhoofd kunnen we zo de beste ouderwetse service bieden. We zijn blij dat dit ook zo bij u is overgekomen. Graag zien we u weer eens terug bij Vakgarage Prins Auto. Ook dan zullen we weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

correcte en snelle afhandeling

correcte en snelle afhandeling

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Sels, Bedankt voor uw positieve review. Dit vinden we echt heel erg fijn. Een snelle afhandeling is zeker erg belangrijk, want hoe sneller u hier klaar bent, hoe sneller u met uw auto weer de weg op kan. Echter, moet het wel correct zijn. We zijn erg blij dat dit bij u en uw auto ook weer is gelukt. We zien u graag de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto en ook dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Doen wat ze moeten doen. Prijs vooraf goed omschreven.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Rene, Bedankt voor uw positieve review. Hier zijn we erg blij mee. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten van tevoren weten wat ze kunnen verwachten. Dit doen wij door middel van het opstellen van een offerte vooraf. Fijn dat dit door u als positief is ervaren. We zien u graag een volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Niet wat ik mag verwachten van een deskundig bedrijf

Garage bezocht op dag 1 voor een kleine reparatie. Gedeeltelijk uitgevoerd, onderdeel werd besteld. Tweede bezoek binnen gereden voor monteren besteld onderdeel. Mij als klant drie kwartier in de wachtruimte zetten om vervolgens aan te grven dat het onderdeel kwijt is en opnieuw besteld moet worden. Vervolgens bij monteren besteld onderdeel de garage uitrijden en zelf zien dat het mankement niet verholpen is en nog steeds zichtbaar is op het display van de auto. Wederom rechts omkeer voor een derde bezoek. Dit zorgt bij mij als klant niet voor een professionele indruk en heeft mij extra tijd en inspanning gekost.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Langerak, Zoals afgelopen zaterdag telefonisch besproken zien we u binnenkort om het alsnog op te lossen. Wederom excuses voor het ongemak, wij zullen er alles aan doen om het te verhelpen en uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Uitstekend gevraagde wielen geleverd voor een juiste prijs

Prins auto de opdracht geven een wielset te zoeken. Dit is direct opgepakt en geregeld met een offerte vooraf!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste JBexclusive, Wij willen u heel graag bedanken voor deze positieve review. Hier worden wij enorm blij van. Wat goed om te lezen dat u vooraf een offerte van ons heeft ontvangen. Transparantie vinden we erg belangrijk en is een belangrijk onderdeel van onze missie. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto, u bent ook dan weer van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Super!

Vriendelijk, Vakkundig & snel

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ilonka, Super bedankt voor uw positieve review! Hier zijn we enorm blij mee. Doordat u snel en vakkundig bent geholpen kunt u weer veilig de weg op. Voor ons is er niets belangrijker dan dat. We zien u graag weer een volgende keer terug bij Vakgarage Prins Auto en ook dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Behulpzaam en duidelijk

Ik ben snel en deskundig geholpen door zeer vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Serge, Graag willen we u bedanken voor uw mooie review. We vinden het enorm fijn om te lezen dat u snel en deskundig bent geholpen door ons vriendelijke personeel. Ons Team komt met plezier naar Vakgarage Prins Auto omdat we namelijk met ontzettend leuke klanten mogen werken zoals u en dat uiten we graag met vriendelijkheid. We zien u graag weer een volgende keer terug bij Vakgarage Prins Auto en ook dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima volgens afspraak

Prima geholpen. Ook met auto van 15 jaar oud.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Marcel, Graag willen we u ontzettend bedanken voor de mooie review die u heeft achtergelaten. Wij houden ons graag aan onze afspraak en ook bij u is dit weer gelukt. Hier zijn we enorm blij mee. Dit is namelijk waar wij voor staan. We zien u graag weer een volgende keer terug bij Vakgarage Prins Auto en ook dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

U vraagt wij draaien

Er wordt goed naar de klant gekeken. Als het ware blijft Prins de auto besturen om de klant een vrije weg te geven.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hilde, Graag willen wij u ontzettend bedanken voor deze positieve review. Hier zijn we erg blij mee. Mocht er nog iets zijn dat we kunnen verbeteren aan onze service, dan horen we dit heel graag zodat we dit mee kunnen nemen in ons proces. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!