Aardige verkoper, ze nemen de tijd voor je! Ook een goede prijs voor de inruil auto! Er zijn tot nu toe tevreden!

Snelle en nette reparatie

Kapotte koppeling, binnen twee dagen vakkundig gemaakt! Ook de pechhulp van vakgarage was snel, vriendelijk, dachten mee

Zeer professioneel

Zeer deskundig en professioneel personeel De verkopers nemen ook de tijd voor je en zijn zeer geduldig

Super service

Perfect service, fijn contact, snelle reparatie!

Mooi bedrijf!

Perfect geholpen. Ik wacht alleen nog op de Onderhoudshistorie.

GEWELDIG

Ik was op zoek naar een leuke auto voor erbij en kwam via, via op de site van vak garage Prins auto. Nadat ik even heb moeten zoeken voordat ik bij het bedrijf vond, kwam ik in een doodlopen straat terecht, waar een wasstraat aanwezig is en die bleek achteraf ook nog eens van Prins te zijn, kijk dan ben je met je klanten bezig. De showroom staat tegenover de wasstraat en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast hoe modern het pand is, eenmaal binnenkwam het kleine jongetje weer naar boven, alleen maar showroom waardige auto's, ze staan allemaal netjes op volgorde en naast elkaar zodat ik genoeg ruimte had om ze een voor een van binnen en buiten te bekijken. Ik werd aangesproken door de eigenaar zelf, P Prins en ik had gelijk een klik met hem, Peter heeft echt verstand van auto's dat bleek al snel toen wij eenmaal aan de praat raakte. Na wat auto's bekeken te hebben, kwam we bij mijn auto uit, een Porsche 911 targa. Ik zei gelijk tegen Peter, dit wordt hem, nu alleen nog de prijs. Daar deed hij niet veel vanaf maar na wat uitleg snap ik zijn standpunt en heb de auto dan ook gekocht. Een week later heb ik de auto opgehaald en hij was nog mooier gepoetst dan de laatste keer toen ik de auto zag. Alles werd netjes uitgelegd en ik kreeg nog een leuk presentje mee en ik ben tot heden nog steeds super bij met de aankoop. Ik wil Peter daarom nogmaals bedanken voor alle (koffie) service en goede gespreken/ uitleg over de auto. Ik raad iedereen dan ook aan om een mooie "tweede" auto bij P. Prins te kopen want daar krijg je wat er beloofd wordt. Een zeer tevreden klant.

Vakkundig geholpen

Staan gelijk voor je klaar.Keurige auto !! Vriendelijk personeel.

Snel en bekwaam

Heb op de beurt kunnen wachten,gebeurde snel. Prijs kwaliteit prima in orde

Uitstekend geholpen

Vriendelijk en vakkundig personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Goede ervaring en vriendelijk personeel, die behulpzaam zijn en zorgen voor een lekkere kopje koffie

Altijd goed

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie garage wat bereid is om alles in orde te krijgen.

Ik heb hier een auto gekocht een paar weken geleden. De auto zag er keurig uit op het feit dat de auto erg vies was na. Dit aangegeven dat ik dit probleem graag aangepakt zou willen hebben voordat ik de auto in bezit zou nemen. Hierbij was de garage akkoord. Uiteindelijk duurde het langer dan gepland dat ik mijn nieuwe auto kon ophalen, en toen bleek ook nog eens dat de volle tank waarvoor ik betaald had maar tot de helf gevuld zou zijn. Verder is het een goeie garage wat echt bereid is om mee te denken.

• Faciliteiten wachtruimte

Lastige klus, prima opgelost!

Met waarschuwingslampje en - geluid reed ik gelukkig vlakbij Vakgarage Prins. Receptiemedewerker zeer alert, stoom steeg op van onder de motorkap. Waterpompprobleem goed opgelost en gelijk efficiënt ingeplande winter-zomerbandenwissel. Bedankt!

Al jaren ben ik klant van Prins Auto. Dat spreekt van zelf

Prettige garage

Top.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service die bij iedere garage aanwezig mag zijn.

Geweldige persoonlijke service, Ik werd op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Spreken de waarheid en draaien er niet omheen. Zaken worden goed opgepakt afgehandeld. Ben er via via gekomen en nu snap ik waarom!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gore kwaliteit prijsverhouding voor de service die ze bieden. Erg tevreden.

perfecte service

Professioneel en vriendelijke afhandeling van een reparatie met vooraf duidelijke prijsopgave

Prima!

Het is altijd makkelijk afspreken. Ze houden je goed op de hoogte en de service is ook goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Emergency services well reacted to

Few day of me getting back to the Netherlands after my long vacation to the mother land for 3,5 months where I had my VW TSI parked for such a long time , definitely for my VW being idle and with no one to move around with the car in my ubsence would require a bit of some work before I could take on a long drive which those are my favorite. As suspected I took a long drive to my friends in Maastricht where iPhone coming back my polo could not hold on to the long 3,5 months of being idle , the polo started misfiring and could not pull I immediately took Theo route to Alblasserdam to Prins Auto where I was well received with no appointment (which is so undutch) nevertheless the gentleman Micha squeezed me for the day and assisted me to make the wise choice to get my car car up and running again without me having to pay too much which I had not budgeted for . This gesture was one of the few occasions that makes me believe there is good hospitality at Prins Auto where they pus value in their clients besides money, keep it up and what you did for me I will forever be greatful and will recommend my friends to recommend their friends to buy their cars at Prins Auto. They even trusted me to leave with a 95% paid up bill . Kind regards Pardon Taguzu Wine Celebrity Blind Ambition movie star

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar met kennis van zaken!

Nette behandeling en vooraf prijsopgaaf van een onverwachte reparatie.

goed gesprek

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Gewoon goed zoals het hoort

Prettig en gemoedelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Netjes geholpen, eerlijk advies en uiterst beleefd

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!