Uitermate netjes en vlot

Rick is altijd beleefd en netjes, ik zou hem bijna gaan bellen om even gezellig te kletsen, alleen is hij daar te druk voor. Reparaties en onderhoud worden altijd vakkundig en netjes afgehandeld. Wij (mijn vrouw en ik) hebben 2 auto's bij hun in onderhoud en we gaan echt nergens anders heen.

• Faciliteiten wachtruimte

Hele fijne garage met persoonlijke service .

Snel mogelijkheid om langs te komen en een persoonlijke bediening.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke en top service.

Snel en goed

goede service

snel

Heel prettig geholpen

Goed geholpen en je word gebeld als er iets anders gevonden wordt

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer fijne eerste ervaring!

Mijn camperbus weggebracht voor een nieuwe distributieriem. Dit duurde iets langer dan verwacht doordat de monteurs wat extra werk tegen kwamen maar dit hebben ze binnen de afgesproken prijs opgelost, super netjes! Bedankt voor de service, ik kom zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bij autogarage Prins laten ze je niet in de kou staan !

Deze week opnieuw mijn auto laten keuren bij Prins in Alblasserdam. Opnieuw prima geholpen. Moest vandaag even terug komen om iets bij te vullen, wat tijdens de APK deze week niet op voorraad was. Gelijk gaan ze weer voor je aan de slag. In het bijzonder wil ik Jesse benadrukken. Deze vakman is naar mijn mening een allround, overal inzetbaar en van meerwaarde voor een bedrijf. Het is tegenwoordig de kunst zulke vakmensen bij je bedrijf te houden. Mooie uitdaging voor de directie!!!

Snel, goed en vriendelijk

Ik had een afspraak voor een beurt en APK ingepland, maar ruim voor de datum ging de koppeling ineens vreemd doen. Garage gebeld en ik kon hem meteen de volgende dag brengen. Leenauto meegekregen en de volgende ochtend meteen gebeld met diagnose en prijsopgave. Aan het eind van de dag opgehaald. Koppelingset vervangen, beurtje, APK, 2 nieuwe bandjes en keurig gewassen en gepoetst weer opgehaald.

• Faciliteiten wachtruimte

Je wordt altijd goed en snel geholpen. Het personeel is zeker klantvriendelijk.

goed geholpen

De klant is koning.

Zeer slecht

Komen beloftes niet na, amateuristisch, niet bereid om tot compromissen te komen. Kortom ga niet met dit bedrijf in zee

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte heer en mevrouw de Jong, Bedankt dat u tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. Zoals persoonlijk met u besproken hebben wij uw aandachtspunten intern besproken en ons proces van verkoop tot aflevering verbeterd. We streven altijd naar een 10, wat helaas in uw geval niet is gelukt. Wij hebben getracht uw ongenoegen om te buigen door de auto op locatie te leveren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Prins Auto 078 691 84 48

Mijn ervaring is goed

Snel en vriendelijk geholpen

Ik ben vriendelijk en deskundig te woord gestaan door de medewerkers van Prins Auto en ik kon snel terecht.

Goede service en vakkennis

Keuring netjes uitgevoerd en ze communiceren altijd goed.

Everything was ok

I have made an appointment for oil and the oil filter. The day of the appointment I’ve asked to check the breaks as well- no problem. Brake-discs and the brake-pads had to be replaced - no problem - the same day I’ve had my car back with all the issues fixed.

• Faciliteiten wachtruimte

Keurig en degelijk bedrijf.

Mooie BMW 320 occasion gekocht. allemaal top verlopen! Afspraken keurig nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen met mijn airco tegen goede prijs

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Na een mooie C3 gezien te hebben en een aanvraag voor een inruilvoorstel had gedaan. Kreeg ik de volgende dag contact met Flynn. Een vriendelijke en vooral meedenkende autodealer. Ik kon langs komen en vrijblijvend een proefrit maken, waarna wij vervolgens een mooie inruildeal hebben gesloten. Ik kon de auto de zelfde middag nog meenemen! Al met al een fijne ervaring.

goed geholpen

mooi dat ik een leen auto mee kreeg om naar huis te rijden verder goed en vakkundig geholpen

Gedaan wat is afgesproken

GOED

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

heel snel en goed geholpen

zeer klantvriendelijk ben keurig geholpen mijn compliment

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk transparant en een blije autobezitter!

APK gedaan Kleine beurt 2x nieuw bandje, ruitenwissertje, rubbertje uitlaat, 2 x koplamp, goedkoper dan ik verwachte dus altijd blij met extra centen in de zak. Nu weer een jaartje rijden in de Daihatsu cuore. Bedankt Prins!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gewoon goed.....advies, overleg, uitvoering, vriendelijkheid, service...top!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb op 13 mei een prachtige auto mogen kopen bij ik denk wel 1 van de meest geduldigste en beste verkopers in Nederland. Flynn heeft me super goed advies gegeven en is enorm goed in zijn werk. Ik heb mij tijdens de aankoop super goed gevoeld en geen moment gehad waarop ik dacht dat er onrechtvaardig of laks gedaan werd tegen mij. Top service ik raad iedereen aan om zeker hier te komen voor aanschaf van een auto!

Wattstraat 14

2952 AX Alblasserdam

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!