Vriendelijk en goed geholpen!

Ik ben als Hagenees geen klant van deze garage maar heb via Vakgarage Prins de uitvoer van mijn auto geregeld. Zo vriendelijk en kundig geholpen, als ik hier zou wonen zou ik niet verder zoeken naar een goed autobedrijf!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Frans, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Dat wordt zeer gewaardeerd. U bent geholpen door Cindy, zij is onze uitvoer expert :-). Jammer dat u niet dichter bij woont, maar uiteraard bent u altijd van harte welkom. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

GEWELDIGE SERVICE!!!

Vakgarage prins auto is de beste! Ik kwam daar aan ze hielpen mij meteen goed! Django heeft mij geholpen en ik ben zwaar tevreden erover. Hij liet me rustig kijken en alles ervaren. En uiteindelijk toch nog mijn droomauto gekocht!! Super blij ermee. Beste service en beste personeel!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Angela, bedankt voor de mooie review. Fijn dat je je nieuwe droomauto hebt gevonden. Hopelijk heb je er lang plezier van. Wij wensen je in elk geval veel veilige kilometers toe. Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Mooi bedrijf en vakbekwaam personeel

Ik ben goed en professioneel geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Lean, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij helpen je graag met een eerlijk advies. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Vriendelijke verkoper en leuk geholpen

Vriendelijke verkoper en leuk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte behandeling, vakkundige benadering, is bron van relatiebeheer.

Ik ben in alle contacten op een vakkundige manier benaderd, men weet daar van de hoed en de rand. Ik ben overtuigd van een betrouwbare instelling en visie voor de toekomst. Zo bouw je een langdurige relatie op, zelfs als in de aanloop wat extra kosten moeten worden gemaakt. De auto werd prachtig gepoetst en schoongemaakt afgeleverd. Super. Karel van Dorp

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Karel, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u uw nieuwe auto bij ons hebt kunnen vinden. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

De verkoper heeft alles waar gemaakt wat hij verteld heeft

Wij hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit. De avond voor de proefrit kregen wij een videoapp met de auto en dat ze naar ons uitzagen. Aangekomen bij de garage hebben wij na een aantal formulieren ingevuld te hebben een proefrit gemaakt. Na terugkeer is er een prettige onderhandeling geweest over prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Adrie, hartelijk dank voor de mooie review. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

klantvriendelijk, meedenkend

telefonisch contact met Emir was goed, eerlijk advies, niet op onnodige kosten jagen. door de werkplaats is prima werk geleverd, mijn auto was na afloop zelfs gewassen en ik ben blij dat er een vervangende auto beschikbaar was.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij garanderen graag uw mobiliteit. Fijn dat u goed geholpen bent door Emir, onze serviceadviseur. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Super vakgarage

Mijn ervaring is super bij Vakgarage Prinsauto. Keurig geholpen en er is alle tijd voor de klant. Ik zou iedereen dit bedrijf aan willen raden. Ook al woon je er niet in de buurt...

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Carola, hartelijk dank voor uw mooie review. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goede Deal !

Peter Prins weet een deal op waarde te schatten, pragmatisch in zaken en komt afspraken goed na. Faire prijs, heeft een hele mooie collectie landrovers en weet waar hij over praat.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bart, hartelijk dank voor de mooie review. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

“Ouderwets” goede service.

Bij Vakgarage Prins neemt men echt de tijd voor je en er wordt aktief meegedacht om tot een goede deal te komen. Klasse!! Als klant voel je hier nog “koning klant”

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Luuk, bij ons is de klant altijd koning! Fijn dat u dit ook hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Django is een goede verkoper die zijn best voor je wilt doen.

• Locatie N.v.t.

Prima garage

Deze week voor de 1e keer bij Vakgarage Prins geweest na ruim 40 jaar bij de Opel garage. Zeer vriendelijke ontvangst, keurige offerte gekregen van de te verrichten werkzaamheden. Ik werd netjes gebeld toen bleek dat er iets extra's moest gebeuren aan de auto. 2e telefoontje : Dat de auto kaar was en gereed om op te halen. Kortom: Een prima ervaring bij Vakgarage Prins. Een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Pieter, hartelijk dank voor de mooie review. Dat wordt gewaardeerd. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

4 keer terug geweest om 1 reparatie in orde te krijgen.

Is uiteindelijk wel voor elkaar gekomen maar heef tdus 4 bezoeken gevergd om 2 fusees te vervangen. Informatie voorziening over de planning van de reparatie was bijzonder matig. Onder garantie wel opgelost. Zonder gedoe. Dat was positief. En de mannen in de werkplaats hebben zeker hun best gedaan nog voor de vakantie de zaak voor elkaar te krijgen. Dat is met 1 dag vertraging nog gelukt.

• Faciliteiten wachtruimte

No nonsens, integer en duidelijk

Prima geholpen, duidelijke uitleg, netjes begeleid in het proces. Niks op aan te merken.

Prima bedrijf

Nieuwe auto gekocht

Ze leveren goed werk.

Ze zijn vriendelijk en helpen de klant goed. De auto ziet er weer spic en span uit. Ik ga er zeker de volgende keer weer heen ben heel tevreden.

Gewoon prima

Prima geholpen, geeft een goed vertrouwd gevoel!

Goed gevoel,

Heel goed ze maken echt tijd voor je , geven mij in ieder geval een goed gevoel

• Faciliteiten wachtruimte

Vlot en goed en vriendelijk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Mijn eerste aankoop als zeer positief ervaren en ben uiterst klantvriendelijk geholpen door verschillende medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service voor een redelijke prijs.

APK en beurtje keurig netjes uitgevoerd. Ik werd gebeld om de uitkomst te bespreken en kreeg de auto na een gratis wasbeurt weer terug.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Supersnel geholpen na onverwachte storing in de auto

Na een onverwachte storing in de verlichting van onze boottrailer / bleek in de auto te zitten,, werd dit direct verholpen door de monteurs zodat we alsnog op vakantie konden

Snelle en goede service!

Mijn bedrijfsbus moest voor apk, werd netjes gebeld voor eventuele reparaties, was verder niks aan de hand apk goedgekeurd en ook bog eens prachtig gewassen! Top service en volgende keer weer :)

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service, correcte bejegening.

Meedenkend, oplossingzoekend en fair vwb verhouding klacht/arbeid/redelijkheid

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Tony, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet. Vakgarage Prins Auto

Prima service en ik ben gastvrij ontvangen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Maaike, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet. Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.