Goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

We belden met kapotte auto. En we hadden de auto echt nodig. Er werd meteen tijd voor ons gemaakt, we mochten langskomen. Erg vriendelijk geholpen, een top service gekregen. Prins heeft er zeker een klant bij!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldige service, doen echt een stapje extra!

Ik ben echt super tevreden over Prins Auto! Ze komen de auto halen en brengen 'm weer netjes terug. Daarnaast doen ze ook nog een stapje extra. Toen m'n auto werd teruggebracht zag ik dat ze 'm door de wasstraat hadden gehaald, wat een top service! Ook altijd een leuke sleutelhanger, pen, schrijfblokje en luchtje erbij .. het zijn die kleine dingen die het onderhoud van je auto ineens heel leuk maken!

Snel en vakkundig.

Mankement was snel gevonden en, binnen de mogelijkheden van levertijd onderdelen, ook vlot hetsteld.

TOP

Vorige week een auto gekocht bij Prins echter na 1 week ontdekte ik een piep klein mankementje. S morgens gebeld, s middags kon ik al langs komen en tijdens een kopje koffie werd het opgelost. Helemaal TOP.

Lang wachten voor onderhoudsbeurt

Na afspraak van een onderhoudsbeurt die een uur zou duren naar schatting reedt ik na 2,5 uur weer weg met mijn auto. Auto was gestofzuigd en schoongemaakt en een jaarlijkse beurt.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Bakker, Bedankt het invullen van uw review. We vinden het enorm jammer dat het op een onvoldoende is gekomen. Zojuist hebben we u geprobeerd te bellen om hier over te praten, maar we konden u niet bereiken. Het is natuurlijk flink balen dat u langer heeft moeten wachten dan dat op voorhand de bedoeling was. Hier bieden we onze excuses voor aan. Het best was geweest als we u hiervan op de hoogte zouden hebben gehouden. Graag komen we met u in gesprek zodat we onze service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Garage Prins, een garage met goede service en vakbekwaam personeel!

Helaas had ik een lekke band. Na één telefoontje werden we direct geholpen. Goede service voor een redelijke prijs!

goed en vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leen, Hartelijk bedankt voor het invullen van deze positieve review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring hier goed is en dat u ook onze gastvrijheid ervaart. We vinden het belangrijk om vriendelijkheid uit te stralen. Wij hopen u een volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede ontvangst en service

Meteen goed geholpen met koffie erbij en een praatje

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fred, Bedankt voor dit fijne compliment. Een lekker kopje koffie met een gezellig praatje, dat vinden ook wij natuurlijk leuk als u weer een bezoekje aan ons brengt. Wel zijn we benieuwd wat we aan onze service zouden kunnen verbeteren om bijvoorbeeld tot een '10' als cijfer te komen. Mocht u dus feedback voor ons hebben, dan zijn we één en al oor. Tot hopelijk de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

goede service

komen afspraken na lossen alles goed op ben zeer tevreden over dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Kroon, Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen en voor dit prachtige cijfer. Betrouwbaarheid en professionaliteit vinden we heel erg belangrijk. Wat fijn dat deze aspecten bij u zo zijn overgekomen. Mocht u onze hulp nodig hebben dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Top service

Mooie nieuwe renault captur kunnen kopen in 2021 bij hun. Ben zeer te vreden over hun. Van de week moest mijn auto voor de 1e beurt dat heb ik bij vakgarage prins gedaan. Helemaal blij met service ook leen auto gehad. Top bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Dailson Neves Lima, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Hier doen we het natuurlijk iedere dag weer voor. Het is door klanten zoals u dat het voor ons ook makkelijker is om klantvriendelijk te zijn. Maar dat uw auto de juiste onderhoud heeft gehad dat is voor ons echt het belangrijkst wetende dat uw auto veilig is en goed wordt onderhouden. Graag zien we u dan ook de volgende keer weer terug bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede service verleend bij een reparatie, goed meegedacht en goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt expertise met verschillende auto's. Zelfs de auto gewassen na een reparatie vind ik echt ook goede service. Komen graag nog een keer terug.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Hardebol, We zijn inderdaad gespecialiseerd in verschillende automerken, we vinden dit dan ook een groot compliment dat u dat heeft gezien. En het wassen van de auto doen we graag voor u. Voor ons een kleine moeite met een groot gebaar. Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snelle en effectieve hulp geboden, goede service en vakkennis!

De aanleiding was een startprobleem, ik heb de monteur op het verkeerde spoor gezet om hem te tonen dat de batterij van de draadloze afstandbediening met 3,3 V klemspanning in orde zou zijn. De diagnose was daarom aanvankelijk: nieuwe accu. In de garage werd echter vastgesteld dat het toch aan de batterij van afstandsbediening lag. Petje af voor deze diagnose!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Ham, Bedankt voor uw review. Soms zijn er meerdere diagnoses nodig om het probleem te achterhalen. Uw gedachtegang was helemaal niet verkeerd en hierdoor wisten we ook uiteindelijk dat we verder moesten kijken. We zijn blij dat het uiteindelijk is opgelost! Hopelijk tot de volgende keer en ik wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en bij een beurt ook de taal even aangepast van Duits naar Nederlands van de boordcomputer, net dat beetje extra service

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ciska, Bedankt voor deze waardevolle review. Wat fijn dat net dat ene stapje verder zo goed bij u is overgekomen. Mocht het in onze macht liggen, dan doen we dit met veel plezier voor u. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima zoals altijd

Keurig geholpen, alles netjes in overleg, wordt goed werk afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ernst, Bedankt voor dit prachtige cijfer en fijne review. We vinden het belangrijk dat u servicegericht geholpen wordt en dat uw auto uiteraard weer veilig de weg op kan. Wat prettig om te lezen dat dit gelukt is. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

De fiets mag ook we een apktje hebben

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Willem, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. The sky is the limit! Ook bedankt voor uw advies betreft de fiets. We denken maar dat we die gaan opvolgen zodat u de volgende keer wat makkelijker naar huis kan fietsen. Tot de volgende keer bij Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Het onderdeel dat nodig was om de service uit te voeren was niet in huis en de leverancier had behoorlijk veel vertraging. Prins heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden en altijd opties gegeven.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste David, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Dit vinden we enorm prettig. Ondanks de wat langere levertijd van het artikel, zijn we blij te lezen dat de communicatie als zodanig prettig wordt ervaren dat het hierdoor niet heel vervelend was. We geloven er dan ook in dat zolang u in ieder geval op de hoogte wordt gehouden dat u dan niet in het donker tast. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Hier sturen wij zelfs onze klanten heen

Hier sturen wij zelfs onze klanten heen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer de Blok, Hartelijk dank voor deze review! Super leuk om te lezen dat zelfs u uw klanten naar ons toe stuurt. Dan moeten we wel iets goed doen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Uitstekend geïnformeerd én geholpen!

Vriendelijk en klantgericht geholpen. Naar mijn idee: echt een 'vertouwd adres'. Dus zéker een adres om terug te komen ... als dit nodig mocht zijn!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer de Haan, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u ons als een "vertrouwd adres" beschouwt. Dat is precies wat we willen zijn voor onze klanten: een plaats waar ze zich veilig en vertrouwd voelen terwijl ze hun auto laten onderhouden of repareren. We hopen dat u nog vaak terugkomt bij Prins Auto! Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk personeel, het enige wat ik vreemd vindt, is dat ik terwijl ik direct aan de balie betaal voor de reparaties of keuring, ik toch nog een factuur ( met betalingslink ) in mijn email krijg.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Zwijnenburg, Hartelijk bedankt voor deze fijne review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring met ons goed is geweest. Uit uw review begrijpen we dat u het vreemd vindt dat u na de betaling nog een e-mail hebt gekregen met de factuur en een betaallink. Deze e-mail wordt automatisch naar u toe gestuurd zodat u de factuur altijd nog digitaal kan bewaren. Sommige klanten kiezen er ook voor om via de link te betalen voordat ze de auto hier op komen halen. Het is nu maar net wat iemand prettig vind, maar als u al heeft betaald is dat wel een beetje dubbelop. Dit betekent dus een leerpunt voor ons om onze e-mails aan te passen wanneer de klant aan de balie al betaald heeft. Bedankt dat u ons hierop heeft gewezen, dit waarderen we. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

service gericht Vriendelijk personeel Denken met je mee

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fabian, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u uw ervaring zo heeft ervaren. We denken inderdaad graag met u mee, want we willen graag dat u met een veilig gevoel weer de weg op kunt. We hopen u de volgende keer weer te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goed en tevreden

Overzichtelijke offerte. Duidelijkheid over wat gaat gebeuren. Geeft al weer een paar jaar vertrouwde indruk. Heb goede "na-service" ervaren.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Koppelaar, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze gevoelens wederzijds zijn. Wij geven u een vertrouwde indruk en u bent voor ons een trouwe en waardevolle klant. Bedankt hiervoor. Dit is natuurlijk waar het om draait. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Voor de eerste keer deze garage bezocht. Prima geholpen. Helaas geen koffie aangeboden gekregen. Maar het was een gezellig gesprek en er werd snel een datum doorgegeven wanneer zij tijd hadden om mijn auto te voorzien van twee nieuwe banden. Jullie adres heb ik al bij vrienden gemeld. Ook al bij jullie op bezoek geweest.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Brinkhorst, Graag willen we u bedanken voor het achterlaten van uw review. Wij ook hebben het gesprek met u als prettig ervaren. Wel vinden we het jammer dat het aanbieden van een kopje koffie er bij ons doorheen is geglipt, onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben lekkere koffie en die hadden we graag met u willen delen. Dit betekent dat u dus nog een kopje koffie van ons tegoed heeft! Ontzettend bedankt dat u ons heeft vernoemd bij uw vrienden. Dit is voor ons enorm waardevol. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto en dan staat zeker de koffie warm voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vertrouwd adres voor uitstekend service-onderhoud

Afspraak voor winterbanden, APK en periodiek onderhoud snel ingepland en uitgevoerd. En de auto stond weer schoongewassen klaar! Topgarage!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Guurink, Wauw, wat een mooi cijfer zeg, en fijne woorden! Ontzettend bedankt. Wat fijn dat uw auto voor de komende periode weer optimaal is onderhouden. Zo weten wij ook dat onze klanten veilig op de wegen rijden. Dit doen we graag! Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Helemaal tevreden

Met deze auto is nogal wat geweest. Is helemaal weer in orde gekomen, zodat de keuring 100 procent oke is.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Albert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. We zijn erg blij dat alles in orde is gekomen en dat de auto hierdoor is goedgekeurd. Dit is natuurlijk het belangrijkst voor ons, dat u en uw auto veilig de weg op kunnen. Zijn er nog dingen die wij aan onze service kunnen verbeteren om tot een cijfer 10 te worden? Mocht dat het geval zijn, dan horen wij dit heel erg graag van u via info@prinsauto.nl of via 078-6918448 Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!