
Beste Tim, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar.
Beste Johanna, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat ontzettend fijn dat u zo snel naar tevredenheid geholpen bent. Wij vinden het natuurlijk belangrijk dat u weer veilig de weg op kan. Mocht u weer onze hulp nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Beste Thijs, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn als medewerkers van Prins Auto oprecht geïnteresseerd in de mensen die bij ons binnen komen wandelen en dit was bij u zeker geen uitzondering. Uiteraard zal de Cappuccino de volgende keer weer voor u klaar staan! Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Beste Gerrit, Bedankt voor uw geweldige review. We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat uw auto zo goed bevalt en dat u de ervaring bij Prins Auto vooraf aan de koop als prettig heeft ervaren. Hier doen we het voor! Graag zien we u weer terug bij Prins Auto, de koffie staat altijd warm. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Beste Monique, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We zijn enorm blij dat wij u tijdens uw laatste bezoek naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn bij Prins Auto. Team Prins staat graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Prins Auto
Beste meneer van der Pol, Bedankt voor uw bericht, helaas is het ons niet gelukt om u naar tevredenheid van dienst te zijn. Om de veiligheid van onze klanten en de medeweggebruikers te waarborgen werken wij volgens de richtlijnen van het RDW. Na de keuring hebben wij geconstateerd dat de slijtage op de fuseebol zodanig aanwezig is, dat dit een sterk APK afkeurpunt is. Dit is dan ook niet veilig om mee door te rijden. Echter, was dit niet het enige punt wat wij moesten afkeuren. Ook is de gordel zodanig beschadigd dat reparatie geen optie is. Graag zou ik nog willen reageren op de reparatie van de remmen. De reparatie kosten hiervan zijn in de opgestelde offerte met u besproken nadat we de auto hebben kunnen nakijken. U gaf aan dat u de reparaties liever zelf wilde gaan uitvoeren. Om die reden is er dan ook niets aan de remmen gedaan aangezien we geen akkoord op de offerte hebben ontvangen. Wij voeren vanzelfsprekend reparaties nooit uit zonder akkoord van de klant. We waren om die redenen verplicht uw auto APK-afkeur te melden doordat deze gebreken niet gerepareerd of vervangen zijn. We hebben van de afkeurpunten dan ook foto’s gemaakt die we helaas hier niet toe kunnen voegen. Deze heb ik u per e-mail toegestuurd, zodat u duidelijk kunt zien waarom wij op deze punten de auto niet hebben kunnen goedkeuren. Mocht u na het bekijken van de foto’s nog van mening zijn dat dit niet het geval is dan zijn we bereikbaar om hierover in gesprek te gaan. Uiteindelijk willen wij graag dat onze klanten tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Team Prins
Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd