Perfect!

Perfecte dienst!!

Klant staat hier centraal

Fijne ervaring. Een warm ontvangst ondanks de huidige corona regels. Keurig geholpen. Een aanwinst in de autobranche.

• Faciliteiten wachtruimte

Een geweldige zaak met zeer goede service!

Het is een hele proffesionele zaak met een zeer goede service! Vriendelijke mensen en je wordt er goed geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bas, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed bent geholpen, dat is waar wij voor gaan. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Mooie auto gekocht bij Prins Vakgarage.

We zijn heel leuk geholpen bij de aankoop van onze Audi A1. Goeie service Bedankt Django voor je enthousiasme bij de koop van de Audi

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Ina, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je onze service zo goed hebt ervaren! Veel rijplezier met de auto en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel veilige kilometers toe en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Super fijne hartelijke ervaring gehad!

De auto die ik heb aangeschaft komt uit Duitsland, dat was even wennen voor ons gezien de (slechte) ervaringen van mensen die we online hadden gelezen. Daartegenover stond dat Django zorgde voor een super persoonlijke, vriendelijke en leuke ervaring. We hadden graag nog iets meer do’s en don’ts gehoord over het importeren van Duitse auto’s en over dat sommige auto’s tegenwoordig digitale onderhoudsboekjes hebben. Sommige dingen moesten we door eigen research achterkomen, omdat wij een beetje wantrouwend waren ga je toch naar “gaten” zoeken. Maar, Django stond voor ons klaar en onze nieuwe auto is een occasion, maar als je me zegt dat ‘ie nieuw is geloof ik het ook, zo mooi is ‘ie nog. De auto moet zichzelf nog wel “bewijzen”, maar de hele ervaring hebben wij als prettig en verrassend leuk ervaren! Echt met een persoonlijke ‘Touch’, daar hou ik van. En ik ben SUPER blij met onze “nieuwe” auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Irene, Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat onze service en de 'persoonlijke touch' zo goed is bevallen, dit is waar wij elke dag voor gaan! Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met de auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

enorm goed geholpen

mijn eerste auto gekocht bij vak garage prins , een VW golf 6 GTI gaven eerlijk antwoord op mijn vragen en de auto zag er heel goed uit . voelde me echt op mijn gemak . Alle historie van de auto zei men ons en de papieren daarvan zaten bij de auto . Bij het afleveren was de auto heel schoon en glimt als een spiegel . Ben er heel blij mee .

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dylan, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je je zo op je gemak voelde bij ons, dat is waar wij het tenslotte voor doen! Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met je eerste auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

perfekte service en betrouwbaar

Ik heb een hele mooie wagen uitgezocht tegen een redelijke prijs. Aangezien de gegevens allemaal klopten was invoer geen probleem voor mij.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Van Selm, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat u onze service zo goed hebt ervaren. Veel plezier met de auto toegewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Heel positief

Een heel enthousiast team, met name verkoper Django, stond klaar om mij/ons te helpen bij de keus voor een andere auto. Binnen een week geregeld, blij mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Annelies, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wij zijn blij dat we je zo snel hebben kunnen helpen en dat je dit zo positief hebt ervaren. Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Mijn vader heeft vorig jaar een auto gekocht bij jullie. Hij was zeer te spreken, waardoor ik ook besloot om rond te kijken bij jullie. Daar vond ik een mooie auto en was de beslissing snel gemaakt. Vind jullie kundig en zeer betrouwbaar. Vind ik het belangrijkste bij het kopen van een auto. Helemaal als je zelf niet heel veel verstand hebt van auto's

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mitchell, Bedankt voor de mooie beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat je onze service zo goed hebt ervaren. Veel of weinig verstand van auto's, wij staan altijd klaar om alles uit te leggen! Wij wensen je veel veilige kilometers toe en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Uitstekend en correct geholpen bij de aankoop van de auto door Django Dijkhuizen

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een auto gebruikt of nieuw, vakkundig en vriendelijk personeel welke met je meedenken en rekening houden met je wensen en eisen, uiterst correct tot en met de aflevering van de auto wat ze ondanks deze tijd toch tot een verantwoord " feestje " maken. DJANGO maat nogmaals bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dieter, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij dat je door ons en met name door Django, onze verkoper, zo goed bent geholpen! Veel veilige kilometers toegewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Leuk bedrijf met mooie voorraad auto’s

Nvt

• Faciliteiten wachtruimte

Leuk bedrijf! Enthousiasme straalt ervan af. Denken met je mee. Erg blij met mijn polo. Veel succes

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Elsenoor, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je onze service op zo'n positieve manier hebt ervaren. Veilige kilometers toegewenst met de Polo en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Top garage

Denkt met de klant mee

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cindy, Bedankt voor je mooie review. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Super service, heel open heel eerlijk

Wat een super service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Het doet ons goed dat je onze service zo goed hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Toppers!

Heel gewoon leuke mensen jong team, en weten waar ze het over hebben. voor mij een mooi ervaring! ga op deze manier door.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rijk, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Fijn dat je onze service zo goed hebt ervaren, wij zullen zeker zo doorgaan! Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goed geholpen

Vriendelijk personeel, je wordt snel en vakkundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Nita, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Veel veilige kilometers toegewenst met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Heel positief.......een aanrader!

Wij voelde ons echt op ons gemak, fijn gesprek gehad met Django de verkoper. Een andere auto gekocht en met deze ervaring zou ik over 2 jaar weer terug komen bij deze garage. Ik zal deze garage bij andere zeker aanraden!!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jeanne, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je je zo op je gemak voelde bij ons, dat is wat wij graag met onze service willen bereiken. Wij wensen je veel veilige kilometers toe en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Professioneel bedrijf

Contact is fijn, helder en duidelijk. Snelle service. Denkt mee in oplossingen. Heb hier al eerder een auto gehuurd en de ervaringen zijn erg prettig.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Shirina, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij denken graag met de klant mee en wij zijn blij dat je onze service bij ieder bezoek weer opnieuw op een positieve manier ervaart. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Fantastisch bedrijf

Prins auto is eerlijk super klantvriendelijk met zeer bekwamen mensen met liefde voor hun vak! Ik wist niet dat er nog eerlijke auto verkopers bestonden ! Ik gun iedereen een auto van Prins Auto

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sahar, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij dat je onze service zo goed hebt ervaren. Veel plezier en veel veilige kilometers met de auto toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Vakkundig. Vriendelijk. Snel. Servicegericht

Zie eerder

Netjes en volledig

Netjes en volledig

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Kelly, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Erg goed geholpen, met veel geduld voor mijn beperking.

goed geholpen, met veel geduld voor mijn beperking.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Kymairo, Hartelijk bedankt voor je mooie review. De klant is koning bij ons en deze verdient dan ook alle tijd. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt! Heel veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

zeer prettige samenwerking .

goede communicatie goede uitleg gedane werkzaamheden .

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Kortlever, Bedankt voor uw mooie review. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn blij dat u dit ook herkent in onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Heel blij!

Eerste contact was met de directeur, hele aardige man heeft mij goed geholpen, advies gegeven en mee gedacht. Daarna de verdere afhandeling met Django (Topper!). De hele service en auto is met 1 woord: Perfect!

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.