Fijne garage, deskundig en goede service!

Alles is altijd keurig geregeld, van het maken van een afspraak, tot offerte tot het ophalen van mijn auto na een werkplaatsbezoek.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en vlot geholpen, en een gratis wasbeurt. Kortom top👍

Perfecte service.

Netjes geholpen, prijzen vooraf gecommuniceerd, afhaaltijd vooraf vastgesteld en vervangend vervoer gratis. Prima maatregelen volgens RIVM. Top!

erg goed

ben altijd erg tevreden over de service van deze garage

👌🏻

Prima garage ,leuk personeel,uitstekende service

GEWOON SUPER!!!!

Jullie staan gelijk klaar voor mij !!!

Vertrouwd adres

Heb bij Peter 10 jaar geleden mijn Seat (occasion) gekocht. Rij er nog is naar volle tevredenheid. Vandaag geweest voor de bandenwissel.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk behandeld en keurige service

Betrof Bandenwissel Tijdig afgehandeld. Klantvriendelijk afgehandeld. "Value for money"

• Faciliteiten wachtruimte

De 10 waar jullie naar streven krijg je van mij.

Ik ben een kleine klant van Prins Auto. Ik kom er 2 x per jaar voor de bandenwissel. De ervaring is elke keer uitstekend. Demonteren, monteren, op spanning brengen, ruitensproeier bijvullen, overige vloeistoffen controleren, bandenprofielen meten, adviseren, auto voorrijden, een duidelijke factuur, een gunstige prijs, diverse give-aways en zeer vriendelijk contact. Kortom een dikverdiende 10

Perfect , gastvrij , mooi bedrijf

Heel vertrouwd gelijk als je binnenkom , en goed verzorgd de crew die er werkt allemaal even vriendelijk.

Goede en snelle service

• Faciliteiten wachtruimte

Mooie nieuwe auto gekocht,netjes en vakkundig geholpen door Peter Prins.

Mooie nieuwe auto gekocht,netjes en vakkundig geholpen door Peter Prins.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakbekwaam en geweldige service!

Erg prettig, van binnenkomst tot afhandeling. Heerlijk als de auto dan ook nog gewassen is :-).

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel geregeld, nette prijs. Tas vol met fiets vd kids

Ramen laten tinten

Positief, vakkundiig en klantgericht

De expertise van de mensen van Prins auto waardeer ik. Mijn auto had onderhoud nodig en ik dacht aan een gewone grote beurt, maar de oprechte beoordeling en het advies van werkplaatschef Edo leidde tot een echt grote en op diverse vlakke noodzakelijke beurt. De uitvoering is excellent geslaagd. Een leuke bijkomstigheid is dat de werkplaatsuren een stuk lager liggen dan die van de dealer van mijn merk. De auto rijdt als nieuw en dat geeft veel plezier :)

Slechte ervaring!

Jammer genoeg slechte ervaring met deze garage en dit ruim een uur geleden. Voor een APK de auto gebracht. Afgesproken voor 10:15 en precies om 10:15 binnen gestapt maar ow nee he geen monteur beschikbaar want ze zijn aan het pauzeren. Ok geen probleem, iets meer dan een uur gewacht en de monteur komt even langs en geeft aan: geen enkel mankement! Enkel een kentekenverlichting die niet werkt en zag vocht in je koplamp waar we niets aan kunnen doen. Ok zou je zeggen, enkel kentekenverlichting van een paar euro bovenop de 20 euro ALL IN APK prijs. Wordt er een factuur voor mijn nieuws geschoven van 60 euro!!! Ik geef terecht aan waar die kosten vandaan komen aan de jongeman bij de balie. Ja uhmm ja de monteur heeft je koplampen afgesteld. Ow dat verbaast mij zeg ik want de monteur kwam nog net langs en gaf aan dat hij enkel een kentekenverlichting van een paar euro erop had gezet. Ow dat is niet netjes dat hij dat niet heeft aangegeven geeft hij dan aan. Ok ook geen probleem denk ik dan, want hij kan het vergeten zijn maar dan 40 euro doorberekenen voor een auto die in topconditie is! Dit stelt mij zeer teleur en lijkt erop dat ze wel iets willen verzinnen om je gewoon kosten door te rekenen want controle hierover heeft de klant toch niet! Wees gewaarschuwd als de monteur op zijn eigen houtje iets wilt aanpassen aan je auto! Geef aan dat je wilt dat ze dit MOETEN communiceren met de klant! Want dit kennen ze zo te zien niet bij Prins auto niet!!! Jammer en nog eens jammer! Weet niet of ik ze nog een kans ga geven maar dit lijkt vrij veel op naaierij!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Adam, wij hebben contact met elkaar gehad over jouw ervaring bij Vakgarage Prins Auto. Tijdens dit telefonisch contact zijn de door jou genoemde punten besproken: - Er was vocht aanwezig in je koplampunit. Dit is met je besproken dat het vocht er uit moest omdat dit het lichtbeeld beïnvloedt. Daarna dient de koplamp opnieuw afgesteld te worden. Indien dit niet gebeurd, wordt de auto niet goed gekeurd. Dit is een extra handeling en dus extra arbeid. - Ditzelfde geldt voor de kentekenverlichting. Daarbij is een bepaalde tijd arbeid nodig om dit te kunnen vervangen. Indien dit niet gebeurd, wordt de auto niet goed gekeurd. Bovenstaande zaken zijn met je overlegd op het moment dat je bij ons was en het is dus ook netjes uitgevoerd en opgelost. Uiteindelijk hebben we hetzelfde doel: jouw auto zo snel mogelijk weer veilig de weg op, de veiligheid staat voorop. Als tegemoetkoming hebben we je nog een waspas aangeboden met een tegoed voor 2 wassingen. Tenslotte klopt het dat de all-in prijs voor een APK €20 bedroeg, echter is dit alleen zo indien het niet nodig is om extra werkzaamheden uit te voeren voor een goedgekeurde APK. Vertrouwende er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Lekker vlot verlopen, aardige man. Geduldig, want het lukte niet allemaal in een keer om de betaling te doen. Zelfs toen heeft hij ons geholpen. Toppie hoor. Mvg Willem en Nancy

• Faciliteiten wachtruimte

Goede servicegerichte garage welk blijk geeft van vakkennis.

Garage, waar men erop uit is om zo goed mogelijk de klant te helpen, en heel duidelijk de vakkennis inzet voor het beste resultaat !

• Faciliteiten wachtruimte

netjes geholpen en uitgevoerd.

keurig te woord gestaan en nette uitleg van de werkzaamheden. een - puntje, we waren in de veronderstelling dat apk gratis zou zijn echter niets is minder waar we betaalden € 20,62!

Top Autobedrijf

Altijd goed service

• Faciliteiten wachtruimte

Gij en eerlijk geholpen , geen praatjes van een glade verkoper

Zeer positief en prettig

• Faciliteiten wachtruimte

Vakmanschap, service en goede communicatie

Het is fijn als je Defender in ervaren handen is. De communicatie is goed, duidelijke afstemming en offerte vooraf en tussentijds een update. Service is prima, auto van binnen en van buiten top schoongemaakt. Ondanks dat het een kostbare (nodige) reparatie was, helemaal tevreden!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Auto prima gerepareerd na telefonisch contact over de uit te voeren werkzaamheden.

Klantvriendelijk, goede service , kon snel terecht en auto schoongemaakt.

Positief

Er werd mij deze ochtend vrij snel voorgesteld om (al) met de APK keuring te starten zodat ik een weinig (wacht)tijd kwijt zou zijn. Ik ben beleefd en klantvriendelijk te woord gestaan.

Helemaal goed

Vriendelijkheid!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.