Uiteindelijk dik tevreden op weg

Tweedehands auto gekocht. Verkoper was geweldig behulpzaam en koop zo ook snrl gesloten. Helaas daarna meerdere dingen mis gegaan in planning en aflevering. Maar nu een tevreden rijder!

Klant vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Super: direct vakkundig geholpen!

Voor de eerste keer met geweest met een acuut probleem en direct auto op de brug en geprobeerd de oorzaak te vinden. Top!

• Faciliteiten wachtruimte

goed geholpen door bekwaam personeel

prima!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en betrouwbare garage

Klantvriendelijk goede srvice en betrouwbaar

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijke mensen en fijn bedrijf!

Zeer prettige ervaring met Prins Auto, goed ter woord gestaan en met een goed gevoel een prachtige auto kunnen kopen.

uitstekende service.

Doen wat is afgesproken. Vriendelijke klant benadering

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie beoordeling en leuke review. Altijd fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Altijd vriendelijk personeel en goede service.

Heel prettig en voor mij persoonlijk heel belangrijk eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie beoordeling en leuke review! Ook wij vinden een persoonlijke behandeling erg belangrijk, zo geven wij altijd de beste service. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Goeie servi e

Goeye service en klantvriendelijkheid

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie beoordeling en leuke review. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij ons! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Klantvriendelijk, meedenkend.

Prima gegaan. Alleen geen mail gekregen ter bevestiging van de afspraak, maar na een belletje verder goed geregeld. Ik kon kosteloos gebruik maken van een leenfiets. Goed op de hoogte gebracht van de reparatiepunten n.a.v. de APK. Alleen het uurtarief en dus de totaalkosten vielen wat tegen. Verder een prima garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste K.W., Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Dat u geen mail ter bevestiging hebt gekregen is uiteraard niet de bedoeling en wij bieden u daarvoor bij deze onze excuses aan. Hier gaan wij zeker achteraan! Goed om te horen dat het allemaal toch nog verlopen is. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Geweldig netjes

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling. Altijd fijn om te zien dat u netjes geholpen bent! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Slechte service, niet klantvriendelijk!

Geen aanrader! Je maakt de afspraak met de garage dat je als eerste de bezichtiging op een auto hebt, rijdt hiervoor ruim twee uren heen en de auto wordt net verkocht als je aankomt op de vooraf afgesproken tijdstip. Gezien eerdere revieuws over dit bedrijf is dit voor hun normale gang van zaken! Het kwalijke vinden wij dat het bedrijf zelf einde van de ochtend nog belt om te vragen of mijn partner nog belangstelling heeft voor de auto en langskomt. Waarop mijn partner aangeeft jazeker en een tijdstip afspraak wordt bevestigd, ivm dat het bedrijf aangeeft dan er nog een geïnteresseerde partij is geeft mijn vriend aan dan wil ik wel als eerste de auto bezichtigen ivm dat de eerste reactie ook belangstelling van mijn kant kwam. Bedrijf gaat hiermee mondeling akkoord. Ze houden zich niet aan de afspraak! Oftewel... ga er niet van uit dat zij gemaakte mondelinge afspraken nakomen qua bezichtigen en wees je er bewust van dat je een (lange) autorit voor niets maakt omdat ze voordat jij aankomt al anderen de auto laten bezichtigen. Kort samengevat: Slechte service! Geen klantvriendelijk bedrijf!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sietske, We vinden het vervelend dat dit uw ervaring met ons is. Zoals wij al eerder aangegeven hebben in onze reactie op uw Google review hebben wij u van tevoren op de hoogte gebracht van het feit dat er meerdere geïnteresseerde waren voor deze auto. Tevens hebben wij gezegd dat wij geen auto's reserveren zonder een aanbetaling. En aangezien een occasion een gelegenheidsaanbod is zijn wij niet verplicht om een auto voor u te reserveren. Desalniettemin hopen wij dat u spoedig zult slagen in uw zoektocht naar een nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste John, Bedankt voor je mooie beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

betrouwbaar ,

houd ook rekening met omstandigheden .

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cees, Bedankt voor de mooie beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk en eerlijk personeel

Snel geholpen met een eerlijke prijs en ze weten waar ze het over hebben

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rick, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Wij vinden het altijd leuk om te lezen dat u een prettige ervaring bij ons gehad heeft. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Keller, Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij vinden het altijd fijn om te horen dat onze klanten goed geholpen zijn. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Prima geholpen,top zaak!

Goed en vakkundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ferry, Bedankt voor de mooie beoordeling. Altijd fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Flexibel en deskundig

Complimenten voor de flexibele en deskundige aanpak. Mijn auto mocht tussendoor gebracht worden voor keuring (voor vakantie). Ik ben netjes gebeld over de geplande werkzaamheden, heb mijn huurauto gratis mogen rijden en werd steeds goed en geduldig te woord gestaan. Paar aandachtspunten ter verbetering: -De kosten van de werkzaamheden hadden beter toegelicht kunnen worden (meer uitgesplitst en toegelicht), ik moest hier nu om vragen. -Bij het afhalen had de uitleg over de werkzaamheden en een aantal openstaande punten iets beter gekund. Ook hier moest ik zelf naar vragen. Verder zeer tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marielle, Bedankt voor je mooie review en de aandachtspunten! Feedback is erg belangrijk voor ons. Hierdoor kunnen wij ons blijven verbeteren. Wij gaan deze punten zeker oppakken! Fijn om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Voor de eerste keer. Prima geholpen door vriendelijk personeel.

Prima geholpen door vriendelijk personeel.

• Deskundigheid N.v.t.

Betrokken en vriendelijk

Vriendelijke mensen, mooie auto's met een goede prijs/kwaliteits verhouding

Service staat voorop

Nette uitleg en duidelijke uitleg gehad over de reparatie die is uitgevoerd

Perfecte auto !

Ik heb hier een perfecte auto gekocht en mijn gebruikte auto hier ingeruild voor een nette prijs. Ik schrijf deze review ongeveer een half jaar na de aanschaf dus ik weet het wel heel zeker. Bij de advertentieprijs moet nog wel de prijs van een service- of afleverbeurt worden opgeteld. En waar ik nogal moeite mee had : het overschrijven van het kenteken moet apart betaald worden......en ik kocht een auto van 37k ! Peter heeft mij uitgebreid uitgelegd dat die kosten echt rechtstreeks naar de overheid gaan, maar op zo een aanschafprijs vond ik het minstens teleurstellend. Maar....... perfecte auto voor die prijs !

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Goede service, nadat iets niet helemaal goed gemonteerd zat, kon ik binnen een dag terug komen om het alsnog kosteloos te laten repareren.

• Faciliteiten wachtruimte

Zelfde gevoel als bij Jan korteland

Netjes geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes geholpen, aanrader.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Prins Auto