Prettig contact en fijn geholpen

Proefrit, even kijken en na een kort gesprek was de koop een feit. Lijntjes zijn kort en helder. Service goed en vakkundig en mensen gezellig

Prima geholpen

Ik had schade aan mijn auto, dat moest hersteld worden, tevens was mijn airco kapot. Ze hebben me echt erg goed geholpen, vooral meegedacht wat ik het beste kon doen met die schade, daardoor was de rekening uiteindelijk € 1000.00 lager dan ik had verwacht, dat was een meevaller.

• Faciliteiten wachtruimte

Super! Heel klantvriendelijk en goede snelle service!

Ik hebt het erg prettig ervaren. Ik werd snel en heel vriendelijk geholpen! Het zag er allemaal netjes uit en ze zijn eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Informeel, hartelijk. En alles goed geregeld door Django en het team van Prins Auto’s.

Alles netjes geregeld door Vakgarage Prins Auto. Auto stond keurig klaar op de dag van levering net een nieuwe onderhoudsbeurt. Wat erg leuk was is dat op de avond voor de levering ik een filmpje kreeg toegestuurd met Django die vertelde dat de auto klaarstond! Top zeg, dat was een aangename verrassing, en daarna die je als bedrijf net dat stukje meer, chapeau!

• Faciliteiten wachtruimte

Ja ik ben blij dat die reputatie

Tot de volgende keer

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Quisilio, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Vakgarage Prins Auto

Super service

Snelle service en zeer vakkundig.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Trudy, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Vakgarage Prins Auto

HéééL goed!!

Uitstekende service , vriendelijk en prima prijs!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Kees, bedankt voor de mooie review. Fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Vakgarage Prins Auto

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Robbert, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Hopelijk wordt u nu nog blijer als u naar uw Defender kijkt met de aangepaste details. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Prins Auto The Place To Be!!

Altijd prettig zaken doen met Peter,en zijn team is top,echt klasse.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Zoals gewoonlijk staan we altijd voor u klaar. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Meestal ok

Onderhoud en reparatie meestal goed E- mail verkeer en telefonische benadering van te voren en ongevraagd en offerte ZEER VERVELEND EN ONJUIST Deze mails en telefoontjes wil ik niet meer ontvangen

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte heer Van Berkum, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Ik begrijp dat u geen APK- en onderhoudmailings meer wil ontvangen. Dit is aangepast in ons systeem en u bent hiermee afgemeld voor alle mailingen. Een offerte versturen wij altijd als er een afspraak is ingepland. Dit om vooraf al transparant te zijn wat betreft de kosten. Indien u deze de volgende keer niet wil ontvangen, kunt u dit aangeven bij het inplannen van uw afspraak. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

werken volgens afspraak en komen die ook na.

de gemaakte afspraken werden nagekomen heb dat elders weleens anders meegemaakt

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte heer/mevrouw Snoek, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Afspraak is afspraak zeggen wij altijd. Fijn dat u dat ook zo hebt ervaren. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Staan direct voor je klaar. Fijn bedrijf om je auto naartoe te brengen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cindy, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ook bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Gewoon proffesioneel en zeer klantvriendelijk

Ik ben heel netjes te woord gestaan, kreeg ondanks het Corona geneuzel een heerlijk bakje koffie. Ik heb hele duidelijke tekst en uitleg gekregen over hetgeen er aan mijn auto mankeerde. Na reparatie van mijn airco-unit werd mijn auto na een wasbeurt weer terug gegeven. De bon welke ik gekregen heb was duidelijk en eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte heer Van Otterloo, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Een kopje koffie kan uiteraard niet ontbreken, dat maakt het wachten wat aangenamer. U bedankt voor het vertrouwen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Prettig geholpen

Voor de eerste keer mijn auto laten keuren bij jullie, ik was altijd klant bij Jan Korteland. Ik ben fijn geholpen, vooraf krijg je een indicatie wat het ongeveer gaat kosten, en je wordt gebeld als er bijkomende kosten zijn. Dat vind ik heel netjes, auto was op tijd klaar. En de auto werd ook nog gewassen. Helemaal tof. Gr, Sjanie v/d Woude

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste mevrouw Van der Woude, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service zo goed hebt ervaren. Transparantie is daar een belangrijk onderdeel van en ook het wassen van de auto. Bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Klantvriendelijk!

Wordt snel, vriendelijk en vakkundig geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Pascal, bedankt voor de mooie beoordeling. Dat waarderen wij ontzettend! Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

zeer tevreden

probleem was niet erg groot, maar duurde voor mij toch iets langer dan verwacht, omdat ik een dringende afspraak had op vrijdag waarvoor ik de auto nodig had. Na een belletje naar de werkplaats receptie werd dit ruim op tijd opgelost. Hiervoor mijn dank. Bovendien wil ik mijn waardering uitspreken voor het reinigen van de toch niet zo goed onderhouden (dit door prive omstandigheden) van de auto.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor de mooie beoordeling. Om uw mobiliteit te kunnen garanderen proberen wij altijd flexibel mee te denken. Wij waarderen het ook heel erg dat u bij ons komt uw auto laat repareren. Dank ook daarvoor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Snel en goed

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte heer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We vonden het fijn om u te kunnen helpen bij ons in de werkplaats. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goede service en alles netjes afgehandeld.

Keurig van tevoren een prijsopgave voor de grote beurt en verder vlot uitgevoerd en netjes met een wasbeurt klaar.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Arno, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat u onze service als prettig heeft ervaren. Transparantie is daar een belangrijk onderdeel van. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Zijn van alle markten thuis, ook voor camper onderhoud.

Goed geholpen door vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste heer De Visser, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij onderhouden uw camper graag zodat u veilig en onbezorgd op vakantie kunt. Voor ons is het een mooie afwisseling in het werk. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goed professional service en ik ben tevreden. More power Prins Auto!

Geen probleem, jullie zijn klanten vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leah, Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad! Bedankt voor uw mooie mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

zeer goed

Mijn inziens ben je daar nog klant en zo word je ook behandeld Heel netjes vakgarage Prins

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ton, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

goed, vriendelijk, correct

Tweedehands auto gekocht, auto afgeleverd zoals afgesproken, Vriendelijk en professioneel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Best Petr, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Nogmaals heel veel plezier van uw nieuwe auto en veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goed bevallen

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Derde auto van Prins Auto

Inmiddels ben ik in het trotse bezit van een Defender 110 nadat ik hiervoor al twee auto’s heb aangeschaft. Service is goed en heel prettig. Verkoop is 100% no nonsense en voelt goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Nogmaals heel veel plezier uw nieuwe Defender 110 en veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Top !

Defender gekocht, goed en vriendelijk geholpen duidelijke communicatie. Doen in mijn ogen net een stapje meer !

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. Heel veel plezier van uw nieuwe Land Rover Defender en veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.