
Vandaag heeft Vakgarage van Middelkoop aan mijn auto een APK en een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Zoals ik al jaren van dit bedrijf gewend ben, vond een en ander op correcte en klantvriendelijke wijze plaats.
Reageren altijd snel en adekwaat, geen overbodige of twijfelachtige reparaties bij onderhoud, klantvriendelijk en een stuk goedkoper dan de eigen dealer ;). Betrouwbaar en fijn bedrijf.
Snel, genakkelijk en goede service!
Auto mooi op tijd klaar en altijd een leenauto
We vinden betrouwbaar belangrijk. Geeft een fijn gevoel. Medewerkers vriendelijk. Graag tot de volgende keer.
Altijd zeer toegankelijk. Makkelijk afspraken maken die passen. Heldere afspraken. Wordt altijd gebeld als er afwijkingen zijn. Prima kwaliteit!
Ik had 2 lekke banden, het werd meteen gerepareerd op zaterdagochtend. Super blij mee!
Al vele malen een prima ervaringen. Zeer vriendelijk personeel en grote vakkennis.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Goedendag Willem, Jammer van u teleurstelling, maar wij hebben vanaf het begin gewaarschuwd dat die minuscule lekkage nooit is op te lossen. elke Ford Focus heeft een klein vet plekje op die locatie. en klopt wij hebben op aandringen van u een nieuw onderdeel gemonteerd, en dat ook die volgens u lekte bewijst wel dat het gewoon weg niet was op te lossen. verkeerde montage kan hier niet de oorzaak zijn, dit onderdeel kan niet te vast aangedraaid worden namelijk. U heeft verder een in nieuw staat verkeerde eerlijke auto gekocht, dat u teleur gesteld bent over het feit van remschijven en blokken te vervangen voor 1591 euro, snap ik. want dat is buitensporig hoog.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Ik heb mijn eerste auto bij deze garage gekocht, en het ontvangst en de service waren uitstekend! Nu net nieuwe winterbanden gekocht, en weer voor een leuke en scherpe prijs. Dus echt een aanrader om met deze Vakgarage in zee te gaan!
Opvallend genoeg gemiddeld € 1.500 minder geboden dan andere garagebedrijven..
Vandaag een Audi Q2 gekocht. Om 14:00 telefonisch gesproken, 17 uur audi mogen meenemen. Mooie prijs afgesproken waar we beide mee te vrede waren. Niks is te veel gevraagd bij deze garage. Auto mocht op mijn verzoek uitgelezen worden, omdat wij bang waren voor storing die misschien gereset is. Helemaal geen probleem, netjes uitgelezen en duidelijk aan mij laten zien dat auto niets mankeert. Gevraagd of banden van plek gewisseld mogen worden, ook geen probleem. Zowel de eigenaar Marc, als de werkplaats medewerkers allemaal zeer vriendelijk. Een eerlijke en nettje garage kom je tegenwoordig niet vaak tegen, daarom neem ik graag de moeite om een beoordeling achter te laten. Nogmaals bedankt Vakgarage van Middelkoop
Wij hadden bij onze vorige garage geen goed gevoel meer. Dus op zoek en kwamen uit bij Middelkoop. Geen moment spijt wat een top garage en fijne mensen. Ons gevoel bij de vorige garage bleek inderdaad te kloppen. Onze Mazda 6 heeft nu 182.000 op de teller en nog de oorspronkelijke bougies maar die hadden dus bij 100.000 vervangen moeten worden. Fijn hoor als je op een garage kunt vertrouwen ( bij deze garage in Kesteren dus niet) . Middelkoop heeft het probleem geconstateerd en opgelost ook hebben ze ons hele hoge kosten bespaard. Wij blijven dus bij deze garage en kunnen dit iedereen aanbevelen. Inmiddels rijd onze Mazda 6 weer super en een review geplaats (geen nette) bij de garage in Kesteren. Daar 6 jaar de auto in onderhoud gehad maar nu grote twijfels of het allemaal wel gebeurd is. Dat kunnen we wel zeggen van Middelkoop.
ik kom er al jaren voor onderhoud aan onze auto's. zeer kundig en betrouwbaar bedrijf!
Moest wel even terug voor de apk afmelding die ze bij aflevering wel gedaan hebben, maar nog niet bij de RDW bleek ruim een week later na aflevering, alsmede zelf ook maar even de ruitensproeiervloeistof bijgevuld, die stond ook droog. Beetje slordig, hoewel ze met checklist werken, maar niemand is een robot, dus netjes opgelost. Komende tijd iig even lekker van de Benz genieten.
Stonden met pech bij de buren, even jumpstarter geleend, daarna hebben ze accu nagemeten en idd niet best meer. Moesten even wachten ivm niet op voorraad. Dus pak je een bak koffie, ga je wat rondlopen, en loopt vrouwlief tegen een B200 aan, kreeg gelijk sleutels voor proefrit, beetje peut erin, ondanks drukte toch tussendoor prima geholpen, met de service zit het wel snor daar. Zijn idd aan de Benz blijven plakken.....
Half jaar geleden een auto daar gekocht. Airco bleek naar aantal maanden niet goed te werken, afspraak gemaakt en meteen hersteld. Week later gebeld door garage dat er op de Mazda een terug roep actie was op de airco. Hadden ze niet hoeven doen maar deden het wel . Dus in 1 woord top
Alles verloopt goed en de herstel werkzaamheden daar is niets op aan te merken. Maar bij het betalen gaat het tot 2x mis. De rekening is hoger dan de offerte waarmee we akkoord zijn gegaan. Het nabetaalde onderdeel is duurder dan afgesproken, dat komt door de BTW. Men vergeet dat een consument alleen te maken bij de eindprijs en niet met een prijs zonder BTW. Daarom onduidelijk, en niet conform de overeengekomen prijs afspraak.
Beste heer Peeneman, klopt helemaal, bij u ging het twee keer mis. wij vinden dit zelf ook erg vervelend en daarom hebben wij het verschil direct aan u terug betaald. onze excusses. Hermen eskes
Mijn eerste keer bij deze vakgarage .Ik vind dat ze correct te werk gaan super de service. De leenauto stond al warm te draaien splinternieuwe Mitsubishi .En er moest bij mij een nieuwe distributiriem op ,kwa prijs vergelijk kwam deze garage als beste en goedkoopste uit de bus en gezien al de beoordelingen op deze site ben ik toch maar hier naar toe gegaan , En alles verliep zo soepel ook geen extra kosten of iets . Nee gewoon de prijs die je afspreekt en dat is wel eens anders bij andere . Voor mijn positief en geen minpunten .
Al jaren mijn auto in onderhoud bij deze garage. Nu een andere auto gekocht bij dit bedrijf. Reden: prima service, goede prijzen, altijd tijd en aandacht. Nu dan een ander geweldig pand en ziet er zeer professioneel uit. En dat geldt ook voor de eigenaar en alle medewerkers. Wij hopen nog lang klant te blijven.
Wij werden vriendelijk ontvangen en er werd met passie over de auto verteld!
Fokkerstraat 18
3905 KV Veenendaal
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.