
Prettige garage die alles overlegt en meedenkt. Goed advies en normale prijzen. Wij zijn heel tevreden.
Werden netjes gebeld tijdens de APK van onze auto wat er gerepareerd kon worden. Keurig in overleg. Prima service
Wordt allemaal goed opgepakt en we worden goed geholpen. Ga zo door!
De service is heel goed. De mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam
Mijn auto had een probleem die de computer nier aangaf en kon door een andere garage niet gevonden worden. Toen aan vakgarage middelkoop gevraagd of zij erna konden kijken. Na een tijdje het probleem gevonden en gelukkig geen nieuwe auto hoeven kopen. Ontzettend blij mee, bedankt jongens!
Vandaag heeft Vakgarage van Middelkoop aan mijn auto een APK en een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Zoals ik al jaren van dit bedrijf gewend ben, vond een en ander op correcte en klantvriendelijke wijze plaats.
Reageren altijd snel en adekwaat, geen overbodige of twijfelachtige reparaties bij onderhoud, klantvriendelijk en een stuk goedkoper dan de eigen dealer ;). Betrouwbaar en fijn bedrijf.
Snel, genakkelijk en goede service!
Auto mooi op tijd klaar en altijd een leenauto
We vinden betrouwbaar belangrijk. Geeft een fijn gevoel. Medewerkers vriendelijk. Graag tot de volgende keer.
Altijd zeer toegankelijk. Makkelijk afspraken maken die passen. Heldere afspraken. Wordt altijd gebeld als er afwijkingen zijn. Prima kwaliteit!
Ik had 2 lekke banden, het werd meteen gerepareerd op zaterdagochtend. Super blij mee!
Al vele malen een prima ervaringen. Zeer vriendelijk personeel en grote vakkennis.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Goedendag Willem, Jammer van u teleurstelling, maar wij hebben vanaf het begin gewaarschuwd dat die minuscule lekkage nooit is op te lossen. elke Ford Focus heeft een klein vet plekje op die locatie. en klopt wij hebben op aandringen van u een nieuw onderdeel gemonteerd, en dat ook die volgens u lekte bewijst wel dat het gewoon weg niet was op te lossen. verkeerde montage kan hier niet de oorzaak zijn, dit onderdeel kan niet te vast aangedraaid worden namelijk. U heeft verder een in nieuw staat verkeerde eerlijke auto gekocht, dat u teleur gesteld bent over het feit van remschijven en blokken te vervangen voor 1591 euro, snap ik. want dat is buitensporig hoog.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Januari 2022 een geïmporteerde (Duitsland) Ford focus station uit 2017 gekocht, prijs 18.000. Vanaf het begin olielekkage vanuit klepdeksel gehad. Ben hiervoor 4x teruggeweest (3x dichtgekit wat totaal niet hielp), uiteindelijk is de klepdeksel op mijn uitdrukkelijke vraag vervangen. Ben in september geemigreerd naar Oostenrijk en de auto moeten importeren. Hiervoor moest de auto gekeurd worden (bij Officiële Ford Dealer) en deze werd afgekeurd wegens OLIELEKKAGE aan de achterkant van het klepdeksel (volgens de Ford Dealer is het ontstaan door een slechte montage, waarschijnlijk zijn de bouten veel te vast aangetrokken waardoor haarscheuren zijn ontstaan).Tevens moesten de remschijven-achter vervangen worden, prijs totaal 1591 euro! Ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken en voel me toch zwaar genaaid voor een auto van 18.000.
Ik heb mijn eerste auto bij deze garage gekocht, en het ontvangst en de service waren uitstekend! Nu net nieuwe winterbanden gekocht, en weer voor een leuke en scherpe prijs. Dus echt een aanrader om met deze Vakgarage in zee te gaan!
Opvallend genoeg gemiddeld € 1.500 minder geboden dan andere garagebedrijven..
Vandaag een Audi Q2 gekocht. Om 14:00 telefonisch gesproken, 17 uur audi mogen meenemen. Mooie prijs afgesproken waar we beide mee te vrede waren. Niks is te veel gevraagd bij deze garage. Auto mocht op mijn verzoek uitgelezen worden, omdat wij bang waren voor storing die misschien gereset is. Helemaal geen probleem, netjes uitgelezen en duidelijk aan mij laten zien dat auto niets mankeert. Gevraagd of banden van plek gewisseld mogen worden, ook geen probleem. Zowel de eigenaar Marc, als de werkplaats medewerkers allemaal zeer vriendelijk. Een eerlijke en nettje garage kom je tegenwoordig niet vaak tegen, daarom neem ik graag de moeite om een beoordeling achter te laten. Nogmaals bedankt Vakgarage van Middelkoop
Wij hadden bij onze vorige garage geen goed gevoel meer. Dus op zoek en kwamen uit bij Middelkoop. Geen moment spijt wat een top garage en fijne mensen. Ons gevoel bij de vorige garage bleek inderdaad te kloppen. Onze Mazda 6 heeft nu 182.000 op de teller en nog de oorspronkelijke bougies maar die hadden dus bij 100.000 vervangen moeten worden. Fijn hoor als je op een garage kunt vertrouwen ( bij deze garage in Kesteren dus niet) . Middelkoop heeft het probleem geconstateerd en opgelost ook hebben ze ons hele hoge kosten bespaard. Wij blijven dus bij deze garage en kunnen dit iedereen aanbevelen. Inmiddels rijd onze Mazda 6 weer super en een review geplaats (geen nette) bij de garage in Kesteren. Daar 6 jaar de auto in onderhoud gehad maar nu grote twijfels of het allemaal wel gebeurd is. Dat kunnen we wel zeggen van Middelkoop.
ik kom er al jaren voor onderhoud aan onze auto's. zeer kundig en betrouwbaar bedrijf!
Moest wel even terug voor de apk afmelding die ze bij aflevering wel gedaan hebben, maar nog niet bij de RDW bleek ruim een week later na aflevering, alsmede zelf ook maar even de ruitensproeiervloeistof bijgevuld, die stond ook droog. Beetje slordig, hoewel ze met checklist werken, maar niemand is een robot, dus netjes opgelost. Komende tijd iig even lekker van de Benz genieten.
Stonden met pech bij de buren, even jumpstarter geleend, daarna hebben ze accu nagemeten en idd niet best meer. Moesten even wachten ivm niet op voorraad. Dus pak je een bak koffie, ga je wat rondlopen, en loopt vrouwlief tegen een B200 aan, kreeg gelijk sleutels voor proefrit, beetje peut erin, ondanks drukte toch tussendoor prima geholpen, met de service zit het wel snor daar. Zijn idd aan de Benz blijven plakken.....
Fokkerstraat 18
3905 KV Veenendaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.