Fantastich

Na het herstel ben ik weer happy. Schappelijke prijzen en volledige uitleg van reparatie. Zelfs haal en breng service omdat het niet ver weg was.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Duidelijke communicatie en snel geregeld

Ik werd teruggebeld nav de online afspraak, om deze te kunnen wijzigen naar “wachten terwijl gekeurd”. Het was even puzzelen mbt mijn agenda en ze probeerden mee te denken. Ik kwam aan en m’n auto werd meteen meegenomen en direct gekeurd. De prijs was ook aantrekkelijker dan andere garages. Receptioniste was daarnaast ook erg vriendelijk. Het enige minpuntje is de sterke garage / benzine geur in de wachtruimte. Ik zal hier in ieder geval terugkomen!

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de eerste keer bij autoservice Rakthof geweest. Had hier al veel eerder naar toe moeten gaan. Persoonlijke benadering, denken mee over het onderhoud en geven heel deskundig advies.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en fijne monteur en een goede uitleg over wat ze aan de auto hebben gedaan.

De beurt en vervanging van de banden zijn goed uitgevoerd. De monteur was vriendelijk en deskundig. Een vertrouwd adres.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, zeer klantvriendelijk en deskundig!

Zeer aan te raden!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer klant vriendelijk en veel kennnis in huis

Staan altijd voor je klaar en een super service

• Faciliteiten wachtruimte

Flexibele eerlijke garage die altijd meedenkt

Hicham en zijn medewerkers maken altijd tijd wanneer je problemen hebt, staat je auto daar dan wordt je op de hoogte gehouden van alles wat er aan de auto moet gebeuren, dus geen rare rekeningen achteraf.

Goede communicatie Respect voor de zorgvraag Redelijk goed bereikbaar

Duidelijke en eerlijke communicatie

Onze net aangeschafte Mini bleek al zo’n 6 jaar geen onderhoud meer te hebben gehad. We werden duidelijk geïnformeerd over wat er gedaan moest worden en kregen zoals altijd een heldere prijsopgave voordat er iets werd uitgevoerd. Het was wel een flink bedrag maar het was ook gewoon nodig. Dank voor de bevestiging van het vertrouwen dat we al jaren hebben in Vakgarage Rakthof en vooral ook in Hicham Setoui als eigenaar.

Uitmuntende service

Altijd even overleg over het onderhoud of reparatie zodat je weet waar je aan toe bent.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon zeker van je zaak.

Toyota rav 4 2010 alles wat je maar van een goede garage mag verwachten. Complete onderhoud, duidelijkheid betreffende kosten en reparaties. Bekwaam en vriendelijk. In onderhoud mini cooper twin turbo en toyota rav 4. SUPER!

• Faciliteiten wachtruimte

Jaren probleem met stuurinrichting ..is verholpen

4 garages gehad met problemen stuurinrichting is daar opgelost....uhhhh. Verlichting afgesteld xenon..oei... nu perfect. Direct tijd. Service super. Vertrouwd.

goede hulp en vertrouwd

kan denk ik nergens anders beter bij hen krijg je een goed gevoel

Altijd vriendelijke ontvangst.

Weten waar ze mee bezig zijn,en je kan er snel terecht,ook voor iets kleins tussen door,of voor advies.

Goede service.en vakkundig

goede service.vriendelijk vakkundig

• Faciliteiten wachtruimte

Weer uit de brand geholpen terwijl de vakantie voor hen op beginnen stond. Super bedankt

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

GOED GEHOLPEN!

Mijn auto kwam helaas stil te staan in Best, ik ben meteen (in het weekend) terug gebeld en ze hebben mij direct geholpen. Goede communicatie, vakkundig en vriendelijk. De beste garage van Helmond.

Een dikke 10 jullie hebben er een klant bij. Gr René en harriette van Stiphout

• Faciliteiten wachtruimte

Professionals die met je meedenken

Komen afspraken na, duidelijke communicatie en denk mee.

GRANDIOOS

Kom al meer dan 10 jaar bij deze garage, althans eigenaar. Altijd vriendelijk en aardig en behulpzaam. Ook het personeel is altijd in voor een grap of geintje. Reparatie en onderhoud is altijd correct. Zelfs mijn kinderen die elders wonen komen bij hem voor onderhoud. De enige klacht die ik heb ……..is GEEN klacht.

• Faciliteiten wachtruimte

Perfekt !!! De garage gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was. Klantvriendelijk, goede en directe service, rekening houden met de wensen van de klant, deskundig, redelijke prijs. Als je op zoek bent naar een goede garage dan ben je hier aan het juiste adres.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In een woord super! Woensdag later in de middag ging mijn auto stuk. Hij lekte koelvloeistof en liep warm. Bij aankomst bij de garage keken ze er direct naar. Er werd een zeer waarschijnlijke oorzaak benoemd en meteen kreeg ik te horen wat dat zou gaan kosten. Ik kon voor een heel mooi prijsje een goede auto huren. Vrijdag middag kon ik mijn auto weer ophalen. Ik betaald wat was afgesproken. Snelle, duidelijke en nette service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom al een tijdje speciaal vanuit Amsterdam naar deze garage. De eigenaar is altijd heel correct, vakkundig en eerlijk met zijn advies. Sinds kort brengt mijn zus vanuit Maarssen haar auto ook voor onderhoud en deelt dezelfde ervaring. Voor mij geen betere garage dan deze!