• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk betrouwbaar En snel met afhandellen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte Opel. Al jaren klant voor onderhoud en reparatie. Recent mooie astra aangeschaft. Zeer correcte afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf Volvo. Correcte behandeling, goede afspraken. Zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier mijn auto gekocht en laat hem hier ook onderhouden. krijg altijd een leenauto mee!!\r\nSuper fijne garage.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb me auto hier aangeschaft en laat het onderhoud hier uitvoeren! ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto hier al een aantal jaar in onderhoud. Top service. Met een eerlijke prijs. Kan altijd even aan komen rijden. Kijk goed mee en geven passend advies.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte onderhoud uitgevoerd \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect ! \r\n\r\nGoede persoonlijke aandacht!\r\n\r\nGoede prijs / kwaliteit!\r\n\r\nZeer netjes werken!\r\n\r\nMeedenken op te lossen! \r\n\r\nEtc etc...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en eerlijk bedrijf!\r\nVriendelijke medewerkers en prima service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben erg blij met Vakgarage Oudewater! heb me auto daar voor onderhoud. word goed uitgevoerd en kan altijd een leenauto mee krijgen dus top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundige mensen werken hier. Altijd goed geholpen. Prijs kwaliteit is super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijke mooie KIA gekocht bij Vakgarage Oudewater.\r\nVriendelijk en no-nonsense. We waren er snel uit en ben super tevreden met mijn aankoop.\r\n\r\nBedankt John!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een prachtige BMW cabrio bij John Blom gekocht. De onaangekondigde ontvangst in Oudewater was prettig en John wist veel van de historie van de auto. Hij komt betrouwbaar en professioneel over. Omdat we nog een andere auto wilden bezichtigen, heeft John een offerte gemaakt. Uiteindelijk hebben we voor deze auto gekozen en hier tot nu toe geen spijt van gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto gekocht bij Vakgarage Oudewater . Wij werden netjes te woord gestaan door John Blom en we konden de auto rustig bekijken. Na een proefrit en een kopje koffie hebben we de aankoop gedaan. Wij hebben zelf gekozen de auto zo mee te nemen. Na 2 dagen hadden we toch een mankement ontdekt dat de airco niet goed werkte. Wij hebben de Vakgarage gebeld en er werd verteld dat we langs konden komen om er naar te kijken. Nu bleek de airco niet voldoende gevuld te zijn en de heren van de garage hebben dit gelijk en helemaal kosteloos gedaan. Chapeau ! Verder zeer tevreden over dit bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebruikte auto gekocht met airco (volgens advertentie site en deze garage.na een week kwamen wij er achter dat er helemaal geen aircopomp onder de motorkap zat (had je maar onder de motorkap moeten kijken was later het commentaar van eigenaar j. blom) na contact te hebben gehad met de vorige eigenaar van deze auto bleek dat deze had gemeld aan de hr. blom dat de airco stuk was en dat de kapotte pomp in een doos achterin de auto stond ,en dat er een kortere riem was aangebracht onder de motorkap, en de orginele riem /v snaar eveneens in de doos zat. dit werd ons echter niet gemeld bij de aankoop, wel dat er misschien een schakelaar niet goed werkt of dat de airco bijgevuld moet worden. vakgarageaoudewater wist willens en wetens dat er geen aircopomp op de auto zat dus kon de airco niet werken .wij voelen ons door vakgarage oudewater ronduit opgelicht ,omdat wij na veel gedoe met de stichting vakgarage (die bemiddelde voor ons) de auto terug konden brengen maar niet voor de aankoopprijs omdat de auto na vierweken toch wel minder waard zou zijn. dankjewel vakgarage oudewater voor deze service waarvan jullie zelf beweren dat die hoog in het vaandel staat .belazerd zijn wij , helaas, een mooie garage en aardige mensen is nog geen garantie dat je niet opgelicht of bedrogen wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij John een gebruikte auto gekocht. Deze is heel netjes en goed afgeleverd. Na korte tijd kwam er ondanks de goede zorgen toch een mankement aan wat vervolgens zeer snel en zonder problemen direct opgelost is. Echt een bedrijf waar je goed kunt komen en waar je goede afspraken mee kunt maken. Absoluut een betrouwbaar bedrijf. Een volgende keer is dit het eerste adres waar ik weer voor een auto ga kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage met een uitstekende service .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij Vakgarage Oudewater. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ik heb een wat oudere auto maar door goede onderhoud en reparatie komt het wagentje nog elk jaar goed door de keuring heen zonder al te veel onkosten. \r\n\r\nGa zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij dit bedrijf een gebruikte Mercedes gekocht. Een auto waar ik lang naar op zoek was en uiteindelijk gevonden bij Vakgarage Oudewater. Met 6 maanden garantie. Ik heb 1 mankement gehad tussentijds en dat is perfect opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon vriendelijke ontvangst en eerlijke informatie betreffende onze occasion. Geen moeite teveel om de ons tevreden te stellen (auto nog even extra op de brug, uitleg over de werking van alle bijzonderheden van de auto, nog even de winterbanden omwisselen). Kortom een Vakgarage waar ik graag terugkom.\r\nZou willen dat ik dichterbij woonde ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en klantvriendelijke garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en vriendelijk personeel een voor een schappelijke prijs. Zeker een aanrader! Jullie hebben er een nieuwe klant bij!!!\r\n\r\nVriendelijk bedankt John, groeten Wendy.\r\n\r\nP.s staat de koffie al klaar...hihi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had met mijn Mercedes ML een brandstof probleem. Ik heb m bij de vakgarage gebracht en kon m de zelfde dag nog ophalen en alles was weer verholpen voor een nette prijs.. Mvg Kees Verlaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en snelle service !

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Oudewater