Slechte service koop hier geen auto

Een VW Golf variant met veel opties gekocht bij vakgarage Oudewater. Ik dacht bij een vertrouwde vakgarage garage nou dus niet... De golf stond netjes klaar voor een proefrit. Auto zag er netjes uit en reed lekker. wat me opviel was dat de auto op goede Continental winterbanden stond. Toen heb ik afgesproken dat ik er nieuwe zomerbanden op wilde en dat deze continental winterbanden gemonteerd worden op een andere set velgen, dit was geen probleem. In de zelfde week nog een keer wezen kijken met een broer van mij en toen de auto gekocht. Alles zou nagekeken worden en 1 maand garantie, toen nog gevraagd of het mogelijk was om er apple carplay op te zetten dit stond namelijk ook niet bij de lijst opties. Dit was mogelijk en zou €150 kosten. De zelfde week auto opgehaald met de set winterwielen achter in de kofferbak. Eenmaal thuis zie ik dat ik oude winterbanden mee heb gekregen met bijna geen profiel. vervolgens paar dagen gereden en na de eerste harde regen bui laten de ruitenwisser al helemaal los. Toen zelf maar 2 nieuwe ruitenwissers bladen gekocht! En veel opties werken niet. Navigatie – telefoon bluetooth en telefoon premium – DAB radio – spraakfunctie - alarm klasse 3 en nog meerde kleine opties. Toen gebeld dat veel dingen niet werkte en een afspraak gemaakt om alles te laten maken. Ze hebben de goede winterbanden die ik heb gekocht er weer op gelegd. Batterij sleutel en Navigatie en bluetooth gemaakt. Er was namelijk iets fout gegaan met apple carplay erop zetten. De andere opties DAB+ - alarm klasse 3 – telefoon premium - spraakfunctie konden niet gemaakt worden want die zitten niet op de auto. Terwijl die wel op de advertentie lijst stonden. De verkoper wilde niks tegemoet komen zelfs de ruitenwisser die ik zelf heb vervangen. Het enigste waar die mij mee wilde tegemoet komen was een NL instructie boekje helaas ook een verkeerd boekje met de post gehad. Kortom zeer slechte service koop hier geen auto je betaald voor iets wat je niet krijg!!

• Faciliteiten wachtruimte

Gemoedelijke en nette communicatie omtrent aanschaf van mijn huidige Aankoop van mijn auto

aanschaf van mijn huidige Aankoop van mijn auto seat ateca

• Faciliteiten wachtruimte

Overeengekomen afspraak is goed nagekomen

Enkele weken voor de APK datum een afspraak gemaakt. Auto gebracht, gekeurd en uitgelijnd volgens afspraak.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede, zelfs zeer goed service

De vooraf gegeven prijsopgave is altijd correct en alles wordt keurignetjes en op tijd uitgevoerd .

Prima garage / heldere analyse / goede service

Gewoon een prima garage.

Goed en vakkundig geholpen

Zoals iedere keer weer goed geholpen.

Uitstekend!

Mijn eerste ervaring hier, en deze is nu al goed! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles wordt goed uitgelegd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Heel fijn, mij zien jullie zeker terug!

Goed bedrijf

Prettige ontvangst, snel en accuraat.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en goed kontakt

Word altijd goed geholpen en duidelijke uitleg

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Keurige en snelle apk. Goede communicatie!

Onderhoud en APK netjes verzorgd. Leenfiets is top idee!

Goed geregeld!

Prima service!

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijke prijs Je wordt altijd netjes gebeld wat de reparatie kost. Goud eerlijk Vriendelijk Kundig Top garage

Komt afspraken na

Eerst gekeken wat er mis was, daarna goed naar mij gecommuniceerd…. Na overleg perfect opgelost

Fantastische service.

Presies wat je van een vakgarage verwachten moet

Uitstekende ervaring

Een auto gekocht. Een VW Golf, met de juiste opties voor mij. Voor aanschaf zonder meerprijs punten verholpen die mij opvielen bij een proefrit. Binnen een maand (afgesproken garantietermijn) toch nog tegen een aantal zaken aangelopen, ook netjes verholpen na het maken van een afspraak.

• Faciliteiten wachtruimte

Leuk geholpen,bellen netjes om doortegeven wat de kosten zijn en geven netjes door wat er evt. gedaan moet worden. Volgend beurt kom ik weer.

Prima ervaring

Aardige mensen en brengen je op de hoogte wat ze gaan doen en dat is super.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettig contact, heldere en rustige uitleg.

Ik ben vriendelijk geholpen, en op mijn vraag oktober j.l. of de garage een set winterbanden - in bruikleen - wilden doneren, om gedurende de afgelopen winter, ons vrijwilligerswerk in Wallonië ( benodigde materialen en voeding te brengen waardoor de overstromingen van juli 2021 zich een humanitaire ramp voltrokken heeft) te kunnen voortzetten, tijdens winterse omstandigheden, werd met een ja beantwoord. Daarmee konden we een zekere mate van continuïteit waarborgen voor onze ritten naar Wallonië. Heel hartelijk dank aan John en zijn team.

Goede service!!

Erg goed geholpen, heel fijn!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, die meedenkt.

Prima garage, die geen overbodige reparatie doet.

Uitstekend !

Perfecte service, en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service !

Prima service, ik kon door omstandigheden niet zelf de auto brengen, de auto werd netjes opgehaald en weer thuis gebracht. Je wordt gebeld wat er gebeuren moet, zodat je weet waar je aan toe bent.

Snelle en goede service

Na het afbreken van een hoofdveer achter moesten ze allebei vervangen worden. Ik kon binnen twee dagen terecht en het werd meteen verholpen.

Vakmensen

De mensen van deze vakgarage zijn zeer klantgericht en vakkundig.