Ik kocht er een goedkope Volvo en ruilde een nóg oudere in. Ze kunnen er niet veel aan verdiend hebben maar dat was op geen enkel moment te merken. Een paar kleinigheidjes werden gelijk verholpen, de klantvriendelijkheid straalt er van af. Een dikke aanrader, deze garage.

Probleem met auto gehad, maar meer dan uitstekend verholpen. Perfecte service !! Deze garage verdient met recht een dikke pluim en een 10!!

Bij Vakgarage Lossdrecht wezen kijken voor een gebruikte auto en meteen een proefrit gemaakt. Werd zeer vriendelijk geholpen. De auto door mijn garage laten beoordelen, hier kwamen een aantal punten uit, welke wij melden bij de vakgarage, na een controle door de vakgarage werden deze punten onderkent en ze kwamen nog iets tegen. De versnellingsbak olie was niet orde. Zij belden mij terug en vertelden mij dat de auto in deze staat niet verkoopbaar is. De showstopper was de versnellingsbak. Ik ben tevreden over vakgarage Loosdrecht, omdat zij mij behoedt hebben voor problemen.

Ik heb hier een V70d gekocht. Na een paar weken heb ik een paar punten in de auto gevonden die niet helemaal lekker werkten. Deze hebben ze prima opgepakt en afgehandeld. Ook een pechgeval hebben ze goed opgepakt en verholpen. Prima en net bedrijf.

Zeer aan te bevelen als je op zoek bent naar een gebruikte VOLVO met max. 155.000 km op de teller. Bedrijf importeert uit Duitsland en Belgie, met onderhoudsgeschiedenis en 6 maanden BOVAG-garantie. Is het gewenste type/uitvoering niet op voorraad, dan kun je een \'zoekopdracht\' geven. Verkoopafdeling niet opdringerig. Werkplaats heel servicegericht en bekwaam, en een andere tarifering dan de merkdealer.

Auto gekocht werd bij ons gebracht dat is nog eens service !

ze kijken heel sacherijnig

Klantvriendelijk en plezierig!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

uitstekend!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onbetrouwbaar en komt afspraken niet na.

Beste Vakgarage Loosdrecht, Ik wilde even mededelen dat ik erg tevreden ben over de aanschaf van mijn nieuwe (gebruikte) auto. Het aankoopproces ging erg soepel en ik heb met een tevreden gevoel de auto gekocht. Daarom nog even kort een terechte positieve recensie!

Ik heb begin 2013 een leuke tweedehands Volkswagen Golf gekocht. Ik ben vriendelijk geholpen door de verkoper en de auto is afgeleverd volgens afspraak. Alles was in orde en de auto rijd nog steeds goed. Verkopers zijn geen gladde en snelle jongens, maar helpen je vriendelijk en zijn eerlijk.

vakgarage loosdrecht is een top bedrijf als je auto in onderhoud is krijg je een leenauto mee een mooie toyota of een busje mee top

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto gekocht voor 2500 euro begin januari 2013. Zou prima in orde zijn... nog geen 800 kilometers meegereden en nu al voor 1300 euro onkosten(eind april 2013)Garage gebeld, maar omdat de auto onder de 4500 euro valt is het helaas`vette` pech en daar kunnen wij het mee doen!Ik vond dit toch wel even het `vermelden` waard als je het keurmerk draagt van een BOVAG-garage!

Nieuw-Loosdrechtsedijk 167 1231KS Loosdrecht