Super sevice

Prima gsrsge

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle service en wachten met krantje en bakkie lekkere ☕️ Koffie

Zie hierboven

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede en snelle service

Als we de auto bijvoorbeeld voor de apk of beurt brengen duidelijk uitgelegd. Ga zo door Vriendelijk personeel

Tevreden

Betrouwbare garage. Stipt in afspraken nakomen. Goede en snelle service, zeer klantvriendelijk. Niet altijd de goedkoopste maar wel waar voor je geld

Snelle service

Vriendelijk en behulpzaam

goede behandeling en eerlijk

netjes te woordt gestaan en de tijd genomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn Suzuki is heel oud en ik ben ook oud. Een betere service is nauwelijks denkbaar

perfecte service en betaalbaar

Een vakgarage om op te bouwen, vriendelijk, deskundig en redelijk geprijsd. Beslist veen aanrader

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd vriendelijk, eerlijk en servicegericht.

fantastische service

zéér tevreden over accuraatheid, service en vakbekwaamheid

• Faciliteiten wachtruimte

Goede contacten met eigenaar verkoper

• Faciliteiten wachtruimte

Topgarage, opgewekt, vriendelijk en vakkundig

uitstekende ervaring

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn bedrijf, goede service en erg vriendelijk.

Snel, service, persoonlijke behandeling

Het is fijn dat er snel plek was om onze auto te laten repareren. Een leerauto was geen probleem en ben zelfs even naar huis gebracht toen die nodig was. Netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen van de reparatie en netjes op tijd klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Jan je danst al beter dan vorig seizoen maar het gaat al beter. . Er is nog wel werk aan de winkel Dat hij wat soepeler wordt. Ik zelf denk wel dat het goedkomt Je kan het Jan ik blijf je steunen Gr Michel

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vakkennis!

Prettig en persoonlijk contact. Problemen met de auto altijd goed, en in overleg, opgelost.

prettige garage , goede service

Begin van het jaar een Volvo XC90 uit 2005 gekocht met 3 maanden garantie. Tijdens de garantieperiode alle mankementen netjes opgelost

• Faciliteiten wachtruimte

Top occasion met problemen zeer adequaat en onder garantie opgelost

Zaterdag 8 februari een mooi Volvo V 70 uit 2002 bij Guus Ruyter gekocht. Mooie inruilprijs voor mijn Audi gekregen. Die donderdag was de auto al klaar. Alvast de aircopomp geheel vervangen, niet reviseren dat duurt te lang en zo "werken we niet". Helemaal volgens de afspraak heerlijk naar huis gereden. Afgelopen vrijdag in Weert een defecte dynamo. Niet meer te repareren daar want weekend. ANWB heeft de auto op maandag naar Loosdrecht gebracht. Garage Lamme vond het heel vervelend voor ons! Dinsdag kon ik de auto weer ophalen. Gewassen en met een nieuwe dynamo en ook een nieuwe accu!! Top bedrijf en geweldige service, zeer aan te bevelen. HenkJan

• Faciliteiten wachtruimte

Heerlijke 2e hands S40 gekocht met uitzonderlijk lage kilometerstand. Dit was de 2e auto bij Lamme met zeer goede ervaring, eerlijke en vriendelijk personeel.

Super mooie Volvo XC70 aan ons geleverd met lage KM stand. Auto is perfekt afgeleverd en we zijn zeer verheugd met de goede service van de garage. Men werkt hier met passie aan auto\'s en als klant krijg je waar voor je geld! Trekhaak perfekt gemonteerd, grote beurt en dakrails!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Precies een jaar geleden een Volvo V70 2,5T uit 2004 gekocht voor een bedrag van 10.000 euro en echte Friesche oranjekoek (deel van de onderhandeling). De auto zou technisch 100% in orde zijn. Er zou recent een nieuwe distributieriem zijn gemonteerd. Hier waren echter geen aantekeningen of een sticker van te vinden. Besloten om toch nieuwe erop te zetten, dat deden ze voor de helft van de prijs: 150 euro. Ook hebben ze een defecte parkeersensor en piepende deur opgelost, netjes. In de eerste week verscheen er een melding van een te laag oliepeil. Hebben we bijgevuld. Een maand later weer dezelfde melding. Toch maar weer naar Lamme. Was niks zeiden ze, de ene auto verbruikt meer olie dan de andere en een liter op 1000 km is volgens Volvo acceptabel. Oke dan, dachten we. Nu een jaar later, vier nieuwe banden, vele rubbertjes en een accu verder, voor de APK. Toch maar even kijken naar de almaar erger wordende olielekkage. Oliekeringen lekte, dus moesten vervangen worden. Op zich al duur grapje. De (net een jaar oude) distributieriem moest ook vervangen worden, zat onder de olie. Spanrollen e.d. ook, waren niet eens vervangen door Lamme. Toen bleek ook dat de waterpomp vervangen moest worden. Daarna ook de twee tandwielen (350 euro/stuk). Nieuwe olie plus oliefilter (was geen filter meer te noemen) en alle andere vloeistoffen direct ook maar. Al met al al meer dan 3.500 euro onkosten in nog geen jaar tijd, met een auto van 10.000 euro die 100% in orde zou zijn. Zelfs de portieren beginnen al te roesten. Voor ons nooit weer hier.

Hebben 3 jaar geleden een gebruikte Volvo V70 uit 2000 gekocht bij deze garage. Alle problemen en mankementen hebben ze voor ons opgelost voor wij tot koop overgingen. Rijden nu 3 jaar in deze auto zonder extra kosten. Afgelopen week kwam de auto voor de 3e keer na de aankoop probleemloos door de APK. Deze garage heeft hun service waargemaakt en ons 3 jaar geleden een goede auto verkocht.