• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijke 2e hands S40 gekocht met uitzonderlijk lage kilometerstand. Dit was de 2e auto bij Lamme met zeer goede ervaring, eerlijke en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super mooie Volvo XC70 aan ons geleverd met lage KM stand. Auto is perfekt afgeleverd en we zijn zeer verheugd met de goede service van de garage. Men werkt hier met passie aan auto\'s en als klant krijg je waar voor je geld!\r\nTrekhaak perfekt gemonteerd, grote beurt en dakrails!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Precies een jaar geleden een Volvo V70 2,5T uit 2004 gekocht voor een bedrag van 10.000 euro en echte Friesche oranjekoek (deel van de onderhandeling). De auto zou technisch 100% in orde zijn. Er zou recent een nieuwe distributieriem zijn gemonteerd. Hier waren echter geen aantekeningen of een sticker van te vinden. Besloten om toch nieuwe erop te zetten, dat deden ze voor de helft van de prijs: 150 euro. Ook hebben ze een defecte parkeersensor en piepende deur opgelost, netjes. In de eerste week verscheen er een melding van een te laag oliepeil. Hebben we bijgevuld. Een maand later weer dezelfde melding. Toch maar weer naar Lamme. Was niks zeiden ze, de ene auto verbruikt meer olie dan de andere en een liter op 1000 km is volgens Volvo acceptabel. Oke dan, dachten we. Nu een jaar later, vier nieuwe banden, vele rubbertjes en een accu verder, voor de APK. Toch maar even kijken naar de almaar erger wordende olielekkage. Oliekeringen lekte, dus moesten vervangen worden. Op zich al duur grapje. De (net een jaar oude) distributieriem moest ook vervangen worden, zat onder de olie. Spanrollen e.d. ook, waren niet eens vervangen door Lamme. Toen bleek ook dat de waterpomp vervangen moest worden. Daarna ook de twee tandwielen (350 euro/stuk). Nieuwe olie plus oliefilter (was geen filter meer te noemen) en alle andere vloeistoffen direct ook maar. Al met al al meer dan 3.500 euro onkosten in nog geen jaar tijd, met een auto van 10.000 euro die 100% in orde zou zijn. Zelfs de portieren beginnen al te roesten. Voor ons nooit weer hier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben 3 jaar geleden een gebruikte Volvo V70 uit 2000 gekocht bij deze garage. Alle problemen en mankementen hebben ze voor ons opgelost voor wij tot koop overgingen.\r\nRijden nu 3 jaar in deze auto zonder extra kosten. Afgelopen week kwam de auto voor de 3e keer na de aankoop probleemloos door de APK. Deze garage heeft hun service waargemaakt en ons 3 jaar geleden een goede auto verkocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht er een goedkope Volvo en ruilde een nóg oudere in. Ze kunnen er niet veel aan verdiend hebben maar dat was op geen enkel moment te merken. Een paar kleinigheidjes werden gelijk verholpen, de klantvriendelijkheid straalt er van af. Een dikke aanrader, deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleem met auto gehad, maar meer dan uitstekend verholpen. Perfecte service !! Deze garage verdient met recht een dikke pluim en een 10!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Vakgarage Lossdrecht wezen kijken voor een gebruikte auto en meteen een proefrit gemaakt. Werd zeer vriendelijk geholpen. \r\n\r\nDe auto door mijn garage laten beoordelen, hier kwamen een aantal punten uit, welke wij melden bij de vakgarage, na een controle door de vakgarage werden deze punten onderkent en ze kwamen nog iets tegen. De versnellingsbak olie was niet orde. Zij belden mij terug en vertelden mij dat de auto in deze staat niet verkoopbaar is. De showstopper was de versnellingsbak. \r\n\r\nIk ben tevreden over vakgarage Loosdrecht, omdat zij mij behoedt hebben voor problemen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een V70d gekocht. Na een paar weken heb ik een paar punten in de auto gevonden die niet helemaal lekker werkten. Deze hebben ze prima opgepakt en afgehandeld. Ook een pechgeval hebben ze goed opgepakt en verholpen. Prima en net bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aan te bevelen als je op zoek bent naar een gebruikte VOLVO met max. 155.000 km op de teller. Bedrijf importeert uit Duitsland en Belgie, met onderhoudsgeschiedenis en 6 maanden BOVAG-garantie. Is het gewenste type/uitvoering niet op voorraad, dan kun je een \'zoekopdracht\' geven. Verkoopafdeling niet opdringerig. Werkplaats heel servicegericht en bekwaam, en een andere tarifering dan de merkdealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht werd bij ons gebracht dat is nog eens service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ze kijken heel sacherijnig\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en plezierig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onbetrouwbaar en komt afspraken niet na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Vakgarage Loosdrecht, \r\n\r\nIk wilde even mededelen dat ik erg tevreden ben over de aanschaf van mijn nieuwe (gebruikte) auto. Het aankoopproces ging erg soepel en ik heb met een tevreden gevoel de auto gekocht. Daarom nog even kort een terechte positieve recensie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb begin 2013 een leuke tweedehands Volkswagen Golf gekocht.\r\nIk ben vriendelijk geholpen door de verkoper en de auto is afgeleverd volgens afspraak. Alles was in orde en de auto rijd nog steeds goed. Verkopers zijn geen gladde en snelle jongens, maar helpen je vriendelijk en zijn eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vakgarage loosdrecht is een top bedrijf\r\nals je auto in onderhoud is krijg je een leenauto mee \r\neen mooie toyota of een busje mee \r\ntop

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht voor 2500 euro begin januari 2013. Zou prima in orde zijn... nog geen 800 kilometers meegereden en nu al voor 1300 euro onkosten(eind april 2013)Garage gebeld, maar omdat de auto onder de 4500 euro valt is het helaas`vette` pech en daar kunnen wij het mee doen!Ik vond dit toch wel even het `vermelden` waard als je het keurmerk draagt van een BOVAG-garage!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Lamme