Filters

10

Goede kwaliteit

Storing auto binnen garantie periode. Goed geholpen en naar tevredenheid verholpen! Blijvertje bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

zeer goed

Mijn ervaring met deze verkoper is dat hij zeer vakbekwaam is. Hij geeft advies als je daarom vraagt, dringt zich niet op. Een man waar je een lolletje mee kan maken maar des ondanks zeer serieus met zijn vak bezig is. Dit bleek tijdens de aankoop van de auto maar ook bij de aflevering, heeft alle tijd genomen om alles goed en duidelijk uit te leggen. Zou zo iemand in iedere andere zaak tegen willen komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

goed

goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

zoals altijd goed geholpen

Ben al meer dan 40 jaar klant bij de DIGO zo zie je maar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

100% ok

Kan geen enkel negatief punt bedenken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Geweldig geholpen .

Hartelijk welkom ondanks deze rare tijd met Corona . Geweldig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Gewoon goed

Geen onnodige conversatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Zoals altijd goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Geweldig

Ondanks dat t een half jaar geleden hier mijn auto hier had gekocht. Heeft garage Digo zonder probleem een probleem verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekend

Hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

topgarage met klantvriendelijk personeel

Ik zou deze garage aan iedereen aanbevelen. Ze hebben niet alleen oog voor de auto, maar ook voor de klant. Denken mee en doen suggesties zonder dat je je verplicht voelt. Super over te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldig

Zeer goede garage ervaren personeel en wat beoolf word komen ze na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

zeer tevreden

zeer tevreden kon er netjes op wachten met een bakkie goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

altijd correct

goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

gewoon kundig en betrouwbaar

gewoon kundig en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Werkelijk perfecte service!

Veel complimenten voor Marcel van Digo Motorenweg en zijn medewerkers voor de perfecte service. Zij denken echt mee en handelen er ook naar. Een verademing, je voelt je hier echt serieus genomen als klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Niet tevreden

Heb voorheen veel betere en naar mijn gevoel klantgerichte service ervaring ontvangen van de vorige service medewerker Sebastiaan. Marcel spreekt mij iets te direct aan en in gesprek gaan over een totaal service onderhoud en prijs is aan hem niet besteed. Ik ga er niet met u in discussie , dit is de prijs! Een klant wil zich altijd gehoord voelen en van service in de ruime 10 jaar relatie voorzien. Maurice heeft mij vriendelijk te woord gestaan, maar helaas kon hij het probleem niet verhelpen (radar module inlezen en calibreren) echter kreeg ik wel de volle prijs gerekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Geachte Hr Jalink, We vinden het jammer maar ook bijzonder dat dit uw ervaring is. De door u elders gekochte auto bleek ( waarschijnlijk door schade) een defecte radar module te hebben. We hebben u vanaf het eerste moment verteld dat deze wel kon worden vastgezet echter indien hij defect is, hij niet werkt. Het was was uw opdracht om hem vast te zetten. Uw opmerking over “helaas kon hij het probleem niet verhelpen maar wel de volle prijs berekenen” is dan ook volledig onterecht. Dat onze scherpe bandenwissel-tarieven vastgestelde prijzen zijn kon onze receptionist u helaas niet duidelijk maken. We vinden het jammer dat dit zo gelopen is en we staan altijd open voor verbetering, u bent en blijft van harte welkom Met vriendelijke groet, Ton van Langeveld

10

deskundig advies !

Met vragen gemeld bij de receptie ,duidelijk en netjes geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service en komen afspraken na

Via marktplaats bij dit filiaal in Delft uitgekomen. Tijdens de proefrit kwamen we ontdekten we een aantal kleine gebreken. Deze zijn door de verkoper netjes genoteerd en zouden met de afleverbeurt hersteld worden. Hiervan was de verkoper ook niet op de hoogte. Bij het ophalen van de auto waren de opgegeven punten hersteld. De auto is/werd afgeleverd met 6 maanden BOVAG garantie. Een voorwaarde hiervan is dat de banden een minimaal profiel van 3,5 mm hebben. Zonder dat ik het heb aangegeven, zijn alle vier de banden vervangen + 2 remschijven en blokken aan de voorzijde. Ofwel de dealer komt ook zonder aangeven zijn eigen afspraken goed na! Mocht er in de toekomst toch nog wat blijken en/of niet helemaal goed hersteld zijn hoop ik dat dit net zo netjes als bovenstaande aangepakt en opgelost wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goed en snel geholpen.

Goede service en snel geholpen met de reparatie van me ford focus

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Prima zoals altijd

Prima, niets aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top

Super vriendelijk en deskundigheid. Ik voelde mij als klant begrepen, ondanks dat ik een goedkoop autootje heb aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Prettig met persoonlijk contact

Prettig en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Beetje jammer

Ben goed geholpen ,alleen beetje jammer dat 5 weken na aankoop van je auto een lampje kapot gaat , dat je dan het lampje moet betalen dat snap ik, maar ook arbeidsloon had iets meer service verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Het zijn vakmensen

Ze weten waar ze over praten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd