Zie hierboven
Wat ze zeggen maken ze
Kijken meteen bij een probleem.
Voor het eerst in 12 jaar pech onderweg!service prima van vakgarage polis !Auto naar garage gebracht en gerep,i.v.b.met slecht lopen kwamen ze de aleutel pers ophalen en de auto na rep.weer thuisbrengen!!heweldig!
proberen zo snel mogelijk te helpen en bellen altijd voor de kosten en hoe of wat er gedaan kan worden toppie
Zeer tevreden
Goed.
Mijn partner had een Mitsubishi eclipse gekocht , maar er bleek nog wat mis na de aankoop keuring, dat alles laten vervangen. maar wat een goede communicatie , duidelijk en het ook alten zien is heel fijn. daarnaast hebben ze me een prijsopgave gegeven en ik denkende dat het meer ging kosten bleek dit helemaal niet het geval , super service en ook snel
Denken mee en verschillende keuzes worden voorgelegd.
Zeer tevreden!
1 min puntje .Had m'n auto gewassen aangeboden en er is s'avonds 11-8 door iemand mee naar huis gereden en s'morgens 12 - 8 weer mee naar de garage gereden ongeveer 35 min. Ik weet niet of dit de gewoonte is? Maar op en neer is toch meer dan 1 uur, En dan staat hij weer vuil voor de deur. En s'middags 10-8 naar huis om te eten ? Kan zijn om proefrit.
Een hardnekkig probleem werd deskundig opgelost
Vanwege een vreemd geluid in motorruimte langs gegaan voor controle. Kon gelijk blijven staan en vervangend vervoer ter beschikking. Snelle diagnose, reparatie e weer naar volle tevredenheid gemaakt.
Uitstekende vakmensen, goede vriendelijke medewerkers, met verstand van zaken, die met je meedenken
Uitstekende service en alles snel geregeld
Ik kwam onverwachts met een storing. Auto kon ik gelijk brengen en ik kreeg een leenauto.
Vriendelijk, klantgericht, goede service en probleem verholpen.
Nvt
dat ik niet weet of ik de volgende keer kies voor een andere garagebedrijf.
Zeer klantvriendelijk. Erg behulpzaam
Snel en goed geholpen. Koffie aa geboden en kon wachten ondanks dat ik geen afspraak had
Erg vriendelijk personeel en goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto.
2x Onverwacht aangekomen bij de garage om hulp te vragen. De eerste keer met een vraag over de fietsendrager en de 2de keer over de bandenspanning. Bleek er een schroef in Een band te zitten. Beide keren gelijk geholpen en de pech direct opgelost.
Je word vriendelijk geholpen. Als er iets extra's is wordt je gebeld. En worden de kosten besproken.
Vorige week Hyundai Tucson (2006) voor groot onderhoud gebracht. Helaas twee grote/dure mankementen aan het licht gekomen. Duidelijke uitleg gekregen over wat er aan de hand was, welke reparatiemogelijkheden er waren/zijn en alternatieven besproken. De ruime ervaring met (zeker ook met dit merk) komt ook op zo'n moment weer naar voren. Dat geeft veel vertrouwen, zeker omdat ik geen sleutelaar ben. Kom al aantal jaren bij deze Vakgarage, met verschillende auto's en ook een keer een gekocht - alles tot grote tevredenheid.
Mon Plaisir 100
4879 AT Etten-leur
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.