Zeer tevreden over deze vakkundige garage

Ik ben zeer tevreden over deze vakkundige garage.Ze denken met je mee, geven je goed advies.Komen hun afspraken na en doen een stap extra voor hun klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Vandaag mijn Mercedes C32 AMG opgehaald. Conditie van de auto geheel conform aangegeven in de advertentie. Vriendelijke behandeling. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, vakkundig en servicegericht personeel

Ik ben al meer dan 10 jaar vaste klant en heb daar geen moment spijt van. De ontvangst is altijd vriendelijk en de koffie staat altijd klaar. Het personeel is vakkundig en servicegericht. In overleg is alles mogelijk en wordt er een geschikte oplossing gevonden. Ik kan vakgarage van der Zande dan ook ten zeerste aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en gedreven personeel.

Ben onlangs met mijn Mercedes in onderhoud geweest en werd bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de balie medewerker. Deze vroeg mij wat er moest gebeuren en zou mij bellen nadat de monteur de auto had gecontroleerd voor eventuele reparatie of onderhoudsadvies. En zo gebeurde het ook, ik werd netjes gebeld voor de zaken die noodzakelijk waren en de prijs werd met mij overeengekomen. Toen ik de auto op heb gehaald was alles ook conform onze afspraak en de prijs was zoals afgesproken. Ik ben dus zeer tevreden een aanrader wat mij betreft.

Onbetrouwbaar

Vlotte babbel voor de aankoop, garantie echt niet nodig, beloven er altijd wel uit te komen... Binnen 2 weken moest de versnellingsbak gereviseerd worden en je raad het al! Tegen kostprijs is het gemaakt, rekening was helemaal voor mij! Na 8 maanden gewoon gebruik bijna ijzer op ijzer bij alle remmen. ( niets over gemeld bij aankoop) Ook nog even nieuwe banden voor....

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Johan uit Berkel, wij betreuren uw ervaring inzake de aankoop van de Volvo. Bij de verkoop hebben wij u echter duidelijk de keuze gelaten om de auto te kopen mét of zónder garantie en in het laatste geval een aanzienlijke korting gegeven! Dat e.e.a. voor u verkeerd uitpakt is zeer spijtig maar als de situatie andersom geweest was was er wat u betreft waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Ondanks onze kennis kunnen wij ook niet in de auto kijken wat de toekomst brengt. Tijdens de verkoop heeft u bovendien nog een uitgebreide proefrit kunnen maken waarna geen sprake was van enig mankement. Het spijt ons zeer, maar we hebben de zaak afgehandeld zoals afgesproken bij de verkoop met korting op de reparatie, daarnaast hebben wij uit coulance het transport naar het revisie bedrijf vice versa geregeld. Vervolgens hebben wij ná de reparatie de auto kosteloos bij u thuis afgeleverd. Vriendelijke groet.

Zeer tevreden. Alle afspraken welke op papier staan worden keurig nagekomen.

Met alle tevredenheid mijn 'nieuwe' Hyundai gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen welke op papier zijn gezet. Mijn vrouw en ik werden hartelijk ontvangen met lekkere koffie. Ook voor onderhoud zeer aan te raden. Betrouwbaar en vriendelijk met humor.

• Faciliteiten wachtruimte

een bedrijf waar men voor u klaar staat!

wij komen er al meerdere jaren . voor onderhoud van onze auto's en zijn dan ook zeer tevreden ! onze lease auto kon sinds kort ook bij vd zande in onderhoud echt helemaal top super service echt een aanrader voor ieder en zeer vriendelijk personeel en heerlijke koffie

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk personeel met goede service.

ik heb bij dit bedrijf een nette Mercedes aangeschaft. Een kloppende auto met inzichtelijke onderhoudshistorie. ik kon de auto uitgebreid bekijken en testen en werd vriendelijk geholpen door de werknemers. ik ben erg blij met de aankoop van de auto en raad dit bedrijf dan ook aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ik werd vriendelijk ontvangen door het personeel en de auto was zoals die ook op het internet stond. Afspraken werden keurig op papier gezet en nagekomen. kortom ik ben zeer tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Bij Vakgarage Van der Zande terechtgekomen voor een BMW welke wij zochten. Dit bleek een meer dan mooi exemplaar waarbij de auto daadwerkelijk zo mooi was als beschreven (dit is lang niet overal zo). Desondanks wij laat in de middag kwamen werd er alle tijd genomen om ons van goed advies te voorzien. De koffie werd meerdere malen klaargezet. Absoluut een aanrader en meer dan tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Vakgarage van der Zande een zoekopdracht ingediend voor een jong gebruikte, sportieve en nette Ford Fiesta met niet teveel kilometers. Vanaf dag één werd ik direct op de hoogte gehouden betreft het aanbod. Binnen een week werd de juiste auto voor mij gevonden en niet veel later kon ik deze in ontvangst nemen. De auto werd afgeleverd met nieuwe apk en beurt. Super service!! Al met al een zeer prettige en professionele ervaring.

Ik heb onlangs een Mazda MX5 uit 2007 bij van der Zande gekocht. Prachtige auto, maar vooral ook prettig gesprek met Wesley gehad. Geen snelle verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal. Na aanschaf van de auto zijn alle afspraken keurig nagekomen. Er is zelfs nog zonder extra kosten een bagagerekje op de auto gemonteerd. Bovendien werd er gratis een APK keuring uitgevoerd. Kortom: ik ben buitengewoon tevreden.

ik kan kort zijn, ben tevreden op de manier zoals je benaderd wordt bij garage Van der Zande, vriendelijk en een luisterend oor.

Op zoek naar een tweede auto kwam ik bij van der Zande terecht. Een Atos uit 2008 was mijn favoriet, altijd bij deze garage in onderhoud geweest. Vervolgens met Leslie een afspraak gemaakt om proef te rijden en de auto rook nadat ik van de snelweg afkwam. Dit aangegeven en vervolgens vakkundig gerepareerd. Met deze toezegging heb ik de auto gekocht. Auto opgehaald op een zaterdag en enkele uren later begon de V-snaar te huilen. Garage natuurlijk dicht, dus de maandag erop gelijk naar Van der Zande gereden en het euvel werd gelijk verholpen terwijl ik een bakje thee dronk. Het kostte me helemaal niets, viel onder de service. Ik kan niet anders zeggen dat ik erg goed en netjes geholpen ben bij deze garage. Dus ik kom zeker terug als deze auto \"op\" is.

Zeer goede ervaringen met deze garage. Al jaren koop ik hier mijn auto\'s uit voorraad of via een zoekopdracht en laat ze hier onderhouden. Deskundig, betrokken en betrouwbaar. Een aanrader.

In februari een Mazda 5 gekocht die uitendelijk niet o goed bleek te zijn als ik had gehoopt. V.d. Zande heeft mij goed geholpen in het vinden van een alternatieve auto. Ik voel mij daardoor goed geholpen en serieus genomen in mijn klachten. Nogmaals bedankt hoervoor!

Tijdens het zoeken van een occasion zijn wij heel goed geholpen. Er werd goed met ons mee gedacht. Hier nemen ze de tijd en krijg je geen extra verkoop praat aan je hoofd geslingerd. het is direct \'to the point\'. Ik voelde mij hier erg op mijn gemak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had spontaan problemen met de verlichting, en liet de auto repareren, waarbij ik aangaf dat het mogelijk de spanningsregelaar is. Vervolgens hebben ze veel onderzoek moeten doen -zeggen ze- waarna uiteindelijk de spanningsregelaar (a €50) is. Kosten: € 500. Verder informeerde ik telefonisch en werd afgesnauwd door de manager dat ik hun van hun werk afhield. Een hele slechte garage. Blauwe Opel Astra.

Beste heer Roelofs, vervelend om te horen dat u twee jaar na data uw ongenoegen kenbaar maakt. Er is geconstateerd door ons dat er draadbreuk was, waardoor de spanningsregelaar defect was. Tevens is het aanstuurdraad van de dynamo gesoldeerd. De totale kosten hiervan waren €358,44. We waren het ons er niet van bewust dat het telefoongesprek verkeerd bij u overkwam. Daarvoor onze excuses.

Onze ervaring bij Van der Zande is dat je er als klant goed word geholpen.Hebben begin maart 2017 een mooie citroen gekocht en deze werd keurig afgeleverd.Sinds een aantal maanden gereden te hebben bevalt hij ons prima.Aan te geven dat service bij dit bedrijf top is.Eerst volgende wagen zou ook weer bij dit bedrij zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte heer Gruben, vervelend om te constateren dat de door u aangeschafte occasion niet aan uw verwachtingen voldoet. Echter heeft u bewust gekozen om geen garantie te nemen op deze auto. De door ons aangeboden coulance is ons inziens heel redelijk. U kunt indien gewenst hier nog steeds gebruik van maken.

Aan nieuwe klanten, Zoekt U een betrouwbare autogarage dan bent U bij Vakgarage Van Der Zande aan het goede adres. Gedurende 18 jaar was ik daar met mijn Mazda Demio een zeer tevreden klant Zo heb ik probleemloos 270.000 km. kunnen rijden, mede door de uitstekende service. De hier werkende mensen luisteren naar de klant en handelen er dien overeenkomstig naar. Een AANRADER dus!

Onderhoud en reparatie aan Volvo laten uitvoeren. Klacht m.b.t. trillen in stuur goed gelokaliseerd en opgelost volgens prijsopgave. Prettig en vriendelijk ontvangen.