Vakmensen met goede communicatie

Bij vakgarage Montfoort geweest om mijn auto in te ruilen voor een nieuwe. Alles is soepel verlopen. Heel fijn gesprek met Wilfred, die erg behulpzaam is. Nogmaals dank!

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend bedrijf met goed vakmanschap en betrouwbaar advies

Na een slechte ervaring bij een gerenommeerde merkdealer uitgeweken naar dit bedrijf, temeer omdat mijn buurman dit adviseerde en het dichterbij huis is. Dit is allerminst een slecht advies gebleken, wàt een eerlijk en vakkundig bedrijf, met uiterst vriendelijke en bedreven medewerkers. Erg prettige ervaring!

Prima eerste ervaring !!

De eerst keer mijn auto een onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij Vakgarage Montfoort. Alles prima uitgevoerd volgens afspraak.

vriendelijk & professioneel

Ik kom hier al jaren en altijd is men vriendelijk en professioneel. Onderhoud en reparaties worden vakkundig uitgevoerd en je krijgt een goede tekst en uitleg.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, goed advies, betrouwbaar, vriendelijke mensen, a

Al jaren klant bij deze garage. Vriendelijke mensen.goede adviezen en reële prijzen.

Rommelige communicatie

D.d. 11 maart ben ik gebeld door Wilfred de eigenaar van het bedrijf dit n.a.v. mijn referentie. Er volgde een goed gesprek over mijn ervaring en of ik mijn reactie kon toelichten. Wilfred kan wel goed luisteren naar de klant en gaf aan dat de reactie van de receptiemedewerker voortkwam uit het feit dat het erg druk was en tijd ook geld is. Er is een aanbod gedaan om de krassen uit de koplamp te polijsten zodat het weer netjes is. Door dit telefonisch contact heb ik mijn totaal score aan kunnen passen naar een voldoende. Om een nog hogere score te krijgen zou de receptie medewerker ondanks de drukte meer klant gericht te werk moeten gaan. Mijn auto moest voor de apk en hoefde alleen olievervest te worden geen mooie opdracht opzicht. De receptie medewerker belde op dat de auto nodig toe was aan een grote beurt wat 1 1/2 jaar geleden al uitgevoerd was maar de receptie medewerker niet in de computer kon terug vinden. 3 jaar jonge achterbanden waren gecubt en daar moesten nieuwe op, omdat de auto oud was een simpel b merkje. Al met al een nare smaak van dit gesprek overgehouden is het alleen een apk keuring geworden want alleen olieverversen deden ze niet "er werd me toegesnauwd, dat doe je dan ook zelf maar". Bij het afstellen vd mistlampen zitten er nu 3 grote krassen op de koplamp die er niet op zaten dus erg zachtzinning is er niet met de auto omgesprongen. Uiteraard lag het apk formulier niet in de auto "is standaard want te druk". Gezien het feit dat dit nu 3de keer is dat er met name door de receptie medewerker zo moeilijk gedaan wordt is het voor mij geen aanrader meer.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Remco, Dank voor je review. Helaas niet helemaal naar wens gegaan. De krassen op de koplamp gaan we snel verhelpen en hopelijk met een kopje kofiie erbij krijgen we de neuzen weer dezelfde kant op. Wij gaan ons best daarvoordoen. mvg. Wilfred

Wordt altijd fijn geholpen en er wordt duidelijk en eerlijk verteld wat er aan de hand is. Fijn dat de plekken van mijn Peugeot opgepoetst zijn, de auto ziet er weer keurig uit.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag mevr. Adamse, Dank voor de heerlijke review en fijn dat uw auto er weer netjes bij staat en dat u tevreden bent. Veel rijplezier weer en tot de volgende keer. mvg. Wilfred

Kennis, flexibilteit en kwaliteit

Er kon snel geschakeld worden toen bleek dat mijn APK al verlopen was. Ik werd netjes gebeld over de zaken die aangepakt moesten worden en het werd direct en snel in orde gemaakt. Ondanks de drukte heb ik persoonlijke en kundige aandacht ervaren.

Fijne ervaren mensen

Ze bewaren de gedemonteerde onderdelen om indien gewenst te laten zien waarom deze vervangen moesten worden. Dat geeft veel vertrouwen dat ze ook gedaan hebben wat er op de factuur staat. Als iets niet nodig is, wordt dit ook niet aanbevolen. Als iets gedaan moet worden, wordt er meegedacht naar een verantwoorde oplossing. Niet altijd alles vervangen als dat onnodig duur is.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Rik, Dank voor uw fijne review. Natuurlijk bewaren we de oude onderdelen en leggen we graag uit wat er mis mee is en laten dat ook zien. Iets wat nog goed is vervangen we natuurlijk niet, zo houden we de kosten zo laag mogelijk . Veel veilige kilometers maar weer en tot de volgende keer. mvg. Wilfred

Top garage

Vriendelijke medewerkers die meedenken, duidelijke communiceren en snelle service. Verreweg de prettigste ervaring met een garage in vele jaren. Experts op het gebied van BMWs. Leenauto op aanvraag. Niets op aan te merken.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende en professionele manier van werken en goede prijs

Zeer vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Onwijs fijn geholpen en kan niet wachten op mijn nieuwe toet

Na veel wikken en wegen toch opzoek naar een automaat En ik vond hem bij jullie We tellen de dagen af tot we hem op mogen halen

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Sylvia, Dank voor uw mooie review en ik ben blij dat u tevreden bent. Hopelijk gaat het goed met uw nieuwe auto en ik wens u veel rijplezier. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Vriendelijk en vakkundig

Goed en vriendelijk geholpen

behulpzaam

Apk was snel geregeld

Ik heb een 7,5 gegeven en geen 8 omdat de Lexus een waarschuwingssignaal gaf "hood open" de motorkap was niet in het slot gedaan. Kan met de drukte gebeuren maar is een half puntje minder in de score.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Remco, Dank u wel voor de review en voor de opmerking. Dit bespreken we intern zodat we dit in de toekomst voorkomen. Fijn dat u over het onderhoud en de apk keuring tevreden bent. Dat is onze uitdaging. Veel rijplezier weer. mvg. Team Vakgarage Monfoort

Snelle service no nonsense

Duidelijk

Vriendelijk en deskundig. Duidelijk verhaal welk onderhoud noodzakelijk is.

Geweldige service!!

Geweldig bedrijf waar je hartelijk wordt ontvangen en geholpen door deskundige mensen, ze leveren perfecte service,betrouwbaar, flexbel en staan altijd voor je klaar. Ik ben een zeer zeer zeer tevreden klant, helemaal blij met mijn mooie autootje. Super bedankt! Ik raad dit autobedrijf zeker aan iedereen aan. Bedankt!!!

Uitstekende service!

Super snelle en goede service! Auto met kapotte band afgevoerd door pechhulp en 2 dagen later auto weer terug met nieuwe bandjes! Echt top! Houden je goed op de hoogte en zeer goede service!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en prettig contact

De auto had een uitgebreide reparatie nodig die enkele dagen zou duren. Doorgaans is er goed contact behouden over de status, advies en overleg gepleegd. Erg fijn en transparant! We kunnen weer met een gerust hart de weg op!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super goede en fijne garage

Zeer goede, fijne behulpzame garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Ontzettend goed geholpen tijdens de aankoop van mijn eerste auto. Eventuele aandachtspuntjes van de auto werden direct eerlijk aangekaart en besproken, dat gaf vertrouwen. Auto werd zeer snel rijklaar gemaakt, top!

• Faciliteiten wachtruimte

Als nieuwe klant goede ervaring

De auto nagekeken, en wat er aan moet gebeuren is goed uitgevoerd

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar bedrijf en uitstekende service

De eigenaar is erg vriendelijk en geen gladde verkoper. Heeft een eerlijk verhaal en ook niet teveel gedoe over inruilwaarde van oude auto.. Auto zag er tiptop uit. Betrouwbare garage is mijn mening. Jammer dat ik niet in de buurt woon om de auto bij deze vakgarage in onderhoud te doen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Fam. Hoedt, Dank voor uw positive review. Was erg leuk om jullie deze schitterende Toyota Aygo te leveren. Hier doen we het voor. Veel fijne kilometers met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Een prettige kennismaking

Los van het technische aspect is de manier van communiceren erg prettig.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

D\ag heer Maarssen, Dank voor uw review. We zijn graag open en duidelijk zodat u weet wat er gebeurt aan uw auto en wat het kost. Geen verrassingen. Veel veilige kilometers weer. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!