Top service, goed advies, betrouwbaar, vriendelijke mensen, a

Al jaren klant bij deze garage. Vriendelijke mensen.goede adviezen en reële prijzen.

Rommelige communicatie

Mijn auto moest voor de apk en hoefde alleen olievervest te worden geen mooie opdracht opzicht. De receptie medewerker belde op dat de auto nodig toe was aan een grote beurt wat 1 1/2 jaar geleden al uitgevoerd was maar de receptie medewerker niet in de computer kon terug vinden. 3 jaar jonge achterbanden waren gecubt en daar moesten nieuwe op, omdat de auto oud was een simpel b merkje. Al met al een nare smaak van dit gesprek overgehouden is het alleen een apk keuring geworden want alleen olieverversen deden ze niet "er werd me toegesnauwd, dat doe je dan ook zelf maar". Bij het afstellen vd mistlampen zitten er nu 3 grote krassen op de koplamp die er niet op zaten dus erg zachtzinning is er niet met de auto omgesprongen. Uiteraard lag het apk formulier niet in de auto "is standaard want te druk". Gezien het feit dat dit nu 3de keer is dat er met name door de receptie medewerker zo moeilijk gedaan wordt is het voor mij geen aanrader meer. Kom je bijna €1800 brengen zijn ze aardig maar erna vallen ze door de mand.

• Faciliteiten wachtruimte

Wordt altijd fijn geholpen en er wordt duidelijk en eerlijk verteld wat er aan de hand is. Fijn dat de plekken van mijn Peugeot opgepoetst zijn, de auto ziet er weer keurig uit.

Kennis, flexibilteit en kwaliteit

Er kon snel geschakeld worden toen bleek dat mijn APK al verlopen was. Ik werd netjes gebeld over de zaken die aangepakt moesten worden en het werd direct en snel in orde gemaakt. Ondanks de drukte heb ik persoonlijke en kundige aandacht ervaren.

Fijne ervaren mensen

Ze bewaren de gedemonteerde onderdelen om indien gewenst te laten zien waarom deze vervangen moesten worden. Dat geeft veel vertrouwen dat ze ook gedaan hebben wat er op de factuur staat. Als iets niet nodig is, wordt dit ook niet aanbevolen. Als iets gedaan moet worden, wordt er meegedacht naar een verantwoorde oplossing. Niet altijd alles vervangen als dat onnodig duur is.

Top garage

Vriendelijke medewerkers die meedenken, duidelijke communiceren en snelle service. Verreweg de prettigste ervaring met een garage in vele jaren. Experts op het gebied van BMWs. Leenauto op aanvraag. Niets op aan te merken.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende en professionele manier van werken en goede prijs

Zeer vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Onwijs fijn geholpen en kan niet wachten op mijn nieuwe toet

Na veel wikken en wegen toch opzoek naar een automaat En ik vond hem bij jullie We tellen de dagen af tot we hem op mogen halen

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Sylvia, Dank voor uw mooie review en ik ben blij dat u tevreden bent. Hopelijk gaat het goed met uw nieuwe auto en ik wens u veel rijplezier. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Vriendelijk en vakkundig

Goed en vriendelijk geholpen

behulpzaam

Apk was snel geregeld

Ik heb een 7,5 gegeven en geen 8 omdat de Lexus een waarschuwingssignaal gaf "hood open" de motorkap was niet in het slot gedaan. Kan met de drukte gebeuren maar is een half puntje minder in de score.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Remco, Dank u wel voor de review en voor de opmerking. Dit bespreken we intern zodat we dit in de toekomst voorkomen. Fijn dat u over het onderhoud en de apk keuring tevreden bent. Dat is onze uitdaging. Veel rijplezier weer. mvg. Team Vakgarage Monfoort

Snelle service no nonsense

Duidelijk

Vriendelijk en deskundig. Duidelijk verhaal welk onderhoud noodzakelijk is.

Geweldige service!!

Geweldig bedrijf waar je hartelijk wordt ontvangen en geholpen door deskundige mensen, ze leveren perfecte service,betrouwbaar, flexbel en staan altijd voor je klaar. Ik ben een zeer zeer zeer tevreden klant, helemaal blij met mijn mooie autootje. Super bedankt! Ik raad dit autobedrijf zeker aan iedereen aan. Bedankt!!!

Uitstekende service!

Super snelle en goede service! Auto met kapotte band afgevoerd door pechhulp en 2 dagen later auto weer terug met nieuwe bandjes! Echt top! Houden je goed op de hoogte en zeer goede service!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en prettig contact

De auto had een uitgebreide reparatie nodig die enkele dagen zou duren. Doorgaans is er goed contact behouden over de status, advies en overleg gepleegd. Erg fijn en transparant! We kunnen weer met een gerust hart de weg op!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super goede en fijne garage

Zeer goede, fijne behulpzame garage.

Top service

Ontzettend goed geholpen tijdens de aankoop van mijn eerste auto. Eventuele aandachtspuntjes van de auto werden direct eerlijk aangekaart en besproken, dat gaf vertrouwen. Auto werd zeer snel rijklaar gemaakt, top!

• Faciliteiten wachtruimte

Als nieuwe klant goede ervaring

De auto nagekeken, en wat er aan moet gebeuren is goed uitgevoerd

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar bedrijf en uitstekende service

De eigenaar is erg vriendelijk en geen gladde verkoper. Heeft een eerlijk verhaal en ook niet teveel gedoe over inruilwaarde van oude auto.. Auto zag er tiptop uit. Betrouwbare garage is mijn mening. Jammer dat ik niet in de buurt woon om de auto bij deze vakgarage in onderhoud te doen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Fam. Hoedt, Dank voor uw positive review. Was erg leuk om jullie deze schitterende Toyota Aygo te leveren. Hier doen we het voor. Veel fijne kilometers met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Een prettige kennismaking

Los van het technische aspect is de manier van communiceren erg prettig.

• Faciliteiten wachtruimte

D\ag heer Maarssen, Dank voor uw review. We zijn graag open en duidelijk zodat u weet wat er gebeurt aan uw auto en wat het kost. Geen verrassingen. Veel veilige kilometers weer. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Hi, Ik zou het nog beter vinden dat als mijn auto kom ophalen, m’n auto gewassen is. Ik in een blinkende auto stap. Dan zou ik nog blijer zijn Dat was bij m’n vorige garage ook het geval en mus ik eigenlijk wel….. het zijn de kleine dingen…. Voor de rest goed te woord gestaan. En als ik dan toch feedback mag geven: een fiets in betere staat (waarbij remmen het goed doen), evt met jullie logo (reclame), is geen overbodige luxe…. En maakt evt meer indruk

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakkennis en advies altijd goed en "to the point". Auto wordt prima onderhouden en ik rijd hem met veel plezier bij bijna 500.000km op de teller

• Faciliteiten wachtruimte

Dag heer de Zwaag, Het is voor u en ons een uitdaging om deze auto zo lang mogelijk rijdbaar te houden. Fijn dat ie het nog steeds goed doet. Dank voor de review. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Goed ervaring

Goed service, Maxim was erg vriendelijk snel reparatie voor een goede prijs, dit is een goed garage

Altijd tevreden

Weer prettig. Er wordt goed meegedacht en vriendelijk geholpen.

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.