heel vriendelijk,en meedenkend

de mensen zijn vriendelijk hebben verstand van zaken

Keurig

Keurig geholpen en geen probleem om iets extra te doen. Ik vind deze garage een aanrader..

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kwaliteit, service en klantvriendelijk!

Onlangs bij Wilfred een Citroen C4 Grand Picasso aangeschaft. Hij gaf alle tijd en ruimte bij de proefrit zodat wij konden bepalen of dit de juiste auto voor ons was. Geen gladde verkooppraatjes. Na besluit tot aanschaf heeft zijn team de auto keurig in orde gemaakt, onderhoud, apk, twee nieuwe banden, volle tank brandstof. Een week later de auto opgehaald (als service van het station afgehaald) en rijdt er nu naar volle tevredenheid mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en kwaliteit.

Ben zeer goed geholpen en de service is uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk en correct geholpen door Wilfred van der Linden.

Ik heb een gebruikte auto (Golf Plus uit 2008) aangschaft voor een redelijke prijs. De heer van der Linden was zeer vriendelijk en geduldig. Ik heb vier winterbanden met velgen meegekregen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Net bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Auto laten poetsen bij dit bedrijf. Auto was weer als nieuw toen we hem gingen ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, duidelijk en prima prijs!

Fijn en duidelijk contact. Snel klaar en voor een net bedrag!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel terecht en goeie service.

Goeie service, online eenvoudig te boeken, en dezelfde dag klaar. Top. Het enigste minpuntje wat ik heb ervaren, bij het wegrijden ging het lampje branden van de ruiterwisservloeistof, die had ik graag bijgevuld gehad, en daar had ik natuurlijk voor willen betalen. Desalniettemin, tevreden over de gevraagde taak.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag, Dank voor de Review. Apk keuring uitgevoerd. Onderhoud hoefde niet van u, dit is de rede dat de vloeistoffen niet zijn gecontroleerd/bijgevuld. Hier wordt niet naar gekeken bij enkel een apk keuring voor 29.95 euro. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Onze vakgaragehulp was snel geregeld.

Onze vorige garage is ermee gestopt. Nu zijn we bij jullie. Een telefoontje en de rest werd geregeld. Bedankt . Gr Carel en Connie

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Carel en Connie, Dank voor uw mooie review en welkom bij Vakgarage Montfoort. Ben blij dat u tevreden bent. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Prima vakman met een goede uitstraling.

Betrouwbaar adres die de correcte informatie verstrekt en de afhandeling in een aangename sfeer prima doet. Zeker een aanrader voor een ieder. Zeker een omweg waard.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Hans, Dank u wel voor de mooie review. Ik wens u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Goed service

Alleen maar positief

• Faciliteiten wachtruimte

Storing is Snel en Vakkundig verholpen!

Fantastisch

Zoals ik mijn review op google al heb omschreven. Top!

Top service!

Top service!

Betrokken en vriendelijk

Op advies van een van mijn buren kwam ik terecht bij Vakgarage Montfoort. Maxim heeft mij telefonisch meerdere malen uitgebreid te woord gestaan, verteld wat er mis was met de auto (BMW318i) en uitgelegd wat ze gingen doen. De storingen en mankementen zijn verholpen; ze hebben gewoon goed werk geleverd.

Super garage

Vakkundig personeel! Zijn al jaren zeer tevreden klanten.

Uitstekend en snel geholpen

De kachelweerstand van mijn Volvo was kapot waardoor de kachel continu bleef blazen en de accu leeg liep. Ik kon maandag direct terecht en de auto was dezelfde dag nog klaar. Zij hielden mij goed op de hoogte over de oorzaak en de verwachtte kosten.

Uitstekende service

Via vakgarage Montfoort een 'nieuwe' auto aangeschaft. Zijn zeer klantgericht en denken met je mee over de beste mogelijkheden. Uitstekende service en zeker aan te raden waard voor het kopen van een andere auto, maar ook zeker voor keuringen & reparaties.

Fantastisch

Elke keer weer goede service en vriendelijke mensen die je helpen

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel met een menselijke maat

Fijne Garage. Ik heb mijn V70 serie 1 er laten opknappen en iedere stap in het proces werd helder uitgelegd en alles werd overlegd. Geen verrassingen en een mooi resultaat.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag heer Kuijpers, Dank voor de fijne review. Hier doen we het voor. Veel plezier met de gerepareerde auto. mvg, Wilfred van der Linden

Weer goed en snel geholpen met wielenwissel

Telefonisch een afspraak gemaakt, ik kon op korte termijn terecht. Na de bandenwissel werd ik telefonisch op de hoogte gesteld dat de auto gereed stond. Het enige minpunt is dat er een moddervlek bij het handvat van de achterdeur zat. Waarschijnlijk van een door de wielen vies geworden hand waarmee de deur is dichtgedaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Remco, Dat is vervelend dat dat gebeurt is. Zal gekomen zijn omdat de wielen achter in uw auto lagen. Mijn excuus. mvg. Wilfred van der Linden

Snel, vakkundig en vriendelijk

Onverwascht langsgegaan met een kapotte koplamp, en men heeft direct tijd gemaakt om beide lampen te vervangen, top!

Prima geholpen

Stond met een kapotte waterpomp langs de weg. Via de ANWB gesleept naar Vakgarage Montfoort. Ondanks dat het buiten de grantieperiode was, hebben ze me zonder arbeidskosten geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fatih, Graag gedaan. Alles voor een tevreden klant want dan zijn wij ook blij en tevreden. mvg. Wilfred van der Linden

Een eerlijk en open bedrijf. Geen valse beloften. De eigenaar is een zeer kundig maar vooral eerlijk

Vanaf het eerste contact goed gevoel en vertellen ook de mindere punten van de occasion. Deze eerlijkheid wordt enorm op prijs gesteld. Helaas zijn er heel veel auto handelaren die met een glimlach de narigheid onder het tapijt schuiven. Dit bedrijf niet en doet wat het zegt.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Herman, Dank u wel voor de leuke review. Heel veel rijplezier met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred van der Linden

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!