Was weer perfect

Zoals altijd, zeer tevreden!! Houden rekening met wensen, dus ik geef service bij Jelsma een 10 Helaas door ziekte, komt deze waardering wat later!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

ook kleine reparaties goed geregeld

klepje vervangen

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd vriendelijk en oprecht, geeft je de ruimte en denkt met je mee.

Prettig geholpen. Kundig en denkt met je mee. Geeft je ook de ruimte om jezelf te zijn.

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Pragmatisch, eerlijk en helder

Komen altijd afspraken na. Geen verrassingen. Bellen voor ze daadwerkelijk onderdelen vervangen om te overleggen over wat wel en wat niet te doen.

snelle service

Services is snel en er wordt duidelijke gecommuniceerd.

Een fijne afhandeling

Een fijne ervaring. Duidelijke uitleg gekregen over het probleem, met het onderdeel laten zien aan mij. Ik ben heel opgelucht en prettige gesprekken gehad.

Top service

Mijn auto kan weer veilig vooruit. Ieder jaar beurt en APK ben super blij met mijn autotje en Jelsma garage service en medewerkers.

Vakbekwame monteurs.

Netjes ontvangen,terwijl ze nog aan het lunchen waren. Geen probleem gelijk koffie aangeboden gekregen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en attent.

Zeer vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en attent.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geen enkele reden om minder te geven

Prima service, persoonlijk, meedenken, keurige info qua geschatte kosten, netjes op tijd etc etc Gewoon plezierig

• Faciliteiten wachtruimte

Apk met grote beurt inclusief airco onderhoud

Alles weer top geregeld wagen weer netjes perfect tevreden.

uitstekend!!

Prima service, komen afspraken na en bellen tussendoor op om de stand van zaken door te geven.

Redelijk

Vorig jaar sept mijn auto gekocht bij jullie. Sinds sept vorig jaar dus 4 x lege accu gehad. Slinger gehad van vrienden en dus maar uurtje rijden daarna. In april 2021 nieuwe accu gekregen. Daarna weer 4 keer lege accu. Ik n dus maar weer uurtje rijden met de hoge benzineprijzen. Terwijl ik echt niet minder reed met mijn vorige auto. En nog nooit een lege accu gehad. Blijkt nu dat de dynamo niet goed werkt en dus de accu niet goed oplaad. Misschien was dit dus al bij verkoop auto een probleem. Was toen de dynamo al niet goed. Nou ja. Ik geef eerlijk toe dat ik dit met jullie persoonlijk had moeten bespreken. Maar dat is niet mijn aard. Ik wil dus niet nu achteraf schoppen. Maar ja, is zoals het is. Dus ik weet oprecht niet hoeveel sterren ik Jelsma moet geven. Wel super dat op het moment dat ik bel er iemand voor de deur staat. Mijn accu oplaadt. Ik naar de garage kan rijden en ook weer thuis gebracht wordt. Dat is echt prima service. Dus voor dit stukje echt prima service. En misschien verwacht ik teveel voor een auto deze prijsklasse. Maar ik blijf erbij dat de dynamo dus bij aankoop al niet goed was.

Prettig geholpen!

Bij binnenkomst direct mijn vraag aangehoord en diagnose gesteld. De reparatie was snel uitgevoerd waardoor ik weer onbezorgd verder kan rijden. Top!

prima, zoals altijd.

Kundig advies en meedenken in oplossingen.

Top mensen

Onze auto gekocht in 2020 voor een goede prijs. Vandaag Distributieriem laten vervangen inclusief waterpomp met grote beurt en apk.moet 137 km rijden vanuit Numansdorp,Maar racefiets mee en lekkere tocht gemaakt van 100km.Deze mensen staanachter wat ze doen.Jelsma bedankt

Waardeloze enquete

Alles is prima geregeld, werk goed uitgevoerd. Enige klacht, deze stomme enquête met verplichte velden. Erg irritant. Er is niets vrijwilligs aan deze vragenlijst, je kan niet kiezen wat je wel en niet wilt invullen.

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Ik had online de afspraak gepland, maar de bevestiging kwam niet, ik was het vergeten. Ondanks de onbevestigde afspraak kon in toch terecht.

top

afspraak = afspraak

Perfecte service!

Afspraak binnen 1 dag, duidelijke communicatie over status, kundig en vriendelijk personeel.

In 1 woord uitstekend!!!

Altijd vriendelijk en staan altijd voor je klaar ,zelfs soms gratis !!!Fijne begeleiding en altijd hulpvaardig ,alle tijd voor uitleg,onder het genot van een kopje heerlijke koffie!! Kan niet beter!!!

was even wennen

jullie hebben mij goed geholpen met de Kia bedank

Erg vriendelijk behandeld

Vriendelijkheid is niet het enige dat een verkoper nodig heeft. Ook aandacht voor het product is belangrijk. Door drukte is niet alles in een keer mogelijk, maar ik hoop natuurlijk dat de mat en vooral het instructieboekje spoedig aan mij worden overhandigd.

Deskundig

Vriendelijke accurate correcte benadering. Goede service. Betrouwbaar en deskundig.

Zeer tevreden.

Vriendelijk, openheid, en een fijne service.

Over Vakgarage Jelsma

Vakgarage Jelsma is sinds 1950 een begrip in de regio. Wij gaan voor kwaliteit, goede service, zijn betrouwbaar en transparant. Altijd 60 mooie Bovag occasions op voorraad en onze full service werkplaats staat altijd voor u klaar! 24/7 Pechhulp service | Gratis vervangend vervoer | Betaalbaar