Altijd goede service

Altijd goede service, klantgericht. Komen de auto thuis ophalen als nodig is.

alleen goede ervaringen gehad.

weten oplosingen te geven voor ingewikkelde zaken. (Mijn hele computer moest worden gereset) Deskundige job gedaan, auto rijdt weer zoals een Mazda behoort te rijden

Ze staan altijd voor me klaar!

Al jaren mijn vaste autgarage. Ik kan altijd terecht. Ze denken mee bij grote kosten. Dik tevreden.

Alles is weer perfect geregeld

Prima ervaring

Top verkoper en goede informatie gekregen fijn bedrijf

Inmiddels vanouds bekend vertrouwd adres

Zie boven!

zeer klantvriendelijk en deskundig

Ik had schade aan de auto en kreeg van de garage verschillende opties ter reparatie. In opdracht van mijn verzekeraar moest de auto echter naar een schadeherstelbedrijf, dit was geen enkel probleem. later had ik een last van herrie bij hogere snelheden. In eerste instantie dachten we aan de uitlaat. Er bleek ook een pakking los te zitten. na reparatie bleef de herrie. Na een rondje rijden was de conclusie een versleten wiellager. Deze is vervangen en ik rij weer heerlijk rustig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vertrouwd adres zonder onaangename verrassingen

Deze keer moest er gekeken worden naar de airco die niet meer functioneerde. Ondanks de drukte kon ik er toch al snel terecht voor een afspraak. Installatie is nagekeken en koudemiddel bijgevuld. En het werkt weer naar behoren.

Altijd persoonlijke service en een glimlach.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne garage zonder verrassingen achteraf

Schade herstel en APK/beurt in één keeren prima vervangend vervoer.

Vakkundig en vriendelijk

Je kunt altijd terecht en ze zien geen problemen maar oplossingen

Betrouwbaar en klantgericht

Ik ben jarenlang een zeer tevreden klant geweest bij Garage Van Vulpen te Houten. Ik werd altijd goed geholpen. Er wordt met je mee gedacht. Er is ook tijd voor een persoonlijk gesprek. Nu ik in Drenthe woon is het helaas wat lastiger geworden. Maar ik kijk met plezier terug op het jarenlange, goede contact. Bedankt daarvoor.

Toppers , eerlijk en betrouwbaar

Nu een jaar geleden een prachtige mercedes C 180 gekocht,25000 km verder nog steeds zeer tevreden. Bij aanschaf duidelijke adviezen gekregen. Ook eerlijke voorlichting en tips waar je echt wat aan hebt. Moest er wel een eind voor rijden maar is zeker de moeite waard.!

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Mijn auto gekocht bij van vulpen auto’s Hij was heel vriendelijk Goede uitleg van de auto Ook eerlijk over wat nog moet gebeuren , Kortom een zaak wat ik zeker aanbeveel voor een mooie betrouwbare auto

Garage die altijd voor je klaar staat

Onze vorige auto was al in onderhoud bij Van Vulpen. Toen die aan vervanging toe was adviseerde Van Vulpen ons een Kia Venga die hij net had staan. We waren aanvankelijk sceptisch - de auto leek ons wat klein - maar na wat aandringen toch een proefrit gemaakt. We waren meteen om, het bleek een hele fijne auto die juist veel gevoel van ruimte geeft. We rijden er nu alweer 2 jaar met veel plezier in. Verder waarderen wij de persoonlijke benadering altijd erg; Arjan van Vulpen ként zijn klanten. De uitleg voor en na de reparatie is ook altijd heel duidelijk en die wordt vakkundig uitgevoerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Denken goed met je mee en zeer behulpzaam

Voor een tweede auto bij garage van Vulpen beland. Begreep goed onze behoefte en bood ons een precies passende occasion aan die ons heel goed bevalt..

Fantastische service!

Altijd goede service, betrouwbare garage.

Oplossing en klantgericht bedrijf

Met iedere mobiliteitsvraag denk Autovakmeester van Vulpen mee en zorgt voor een passende oplossing. echt Top!

• Reden bezoek Andere reden

Betrouwbaar vakkundig

Goed, houd zich aan de afspraak en neemt contact op als er onverwachte reparaties zijn. Werk en prijs in goede verhouding.

Staan altijd voor je klaar

Als een bus pech heeft staat er altijd een reserve auto zodat we snel weer aan het werk kunnen, reparatie gaan ook snel vaak de zelfde dag klaar.

Goed adres om een bus te huren

Op korte termijn nog een bus kunnen huren. Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling. Nette auto.

• Reden bezoek Andere reden

komen hun afpraken na

heel correct, woord is woord bij vulpen

Top bedrijf klant is echt koning daar

Onze splinternieuwe auto gekocht bij hem in 2011 auto altijd in onderhoud gehad bij deze garage altijd zeergoed geholpen . Heb de laatst 3 jaar mijn auto bij een andere bedrijf gedaan ivm afstand te groot werdt (+/- 180 km ). We hadden snel nieuwe banden nodig voor onze vakantie hij maakt gelijk plaats voor mij. Echt een top bedrijf . Hij zij ook tegen mij ook al ga je naar een andere garage als er iets je kan me altijd bellen .en dat heeft hij zeker waar gemaakte als nog bedankt hij is echt een mens mens Top Top !

Service aan huis

Ook al was het weekend binnen een uur Service aan huis. Top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Van Vulpen weet precies wat je nodig hebt

Op zoek naar een andere auto heb ik het verzoek bij Arjan van Vulpen neergelegd om een goede vervanger te zoeken voor m'n inmiddels ingeleverde auto. Zelfs in Corona tijd heeft hij dit met zorg en aandacht gedaan en uiteindelijk een prima tweedehands auto voor me gevonden. Ook het opknappen ervan en de aflevering kregen alle nodige zorg. Alles was tiptop in orde. En als er wat met de auto is dan weet ik dat ik altijd bij Van Vulpen terecht kan, want de klant en het leveren van service staat bij hem voorop.

Over Autovakmeester