Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij doen al jaren zaken met Terpstra en hebben daar al verschilleen keren een auto gekocht. Wij kunnen er altijd terecht bij spoed of pech. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de service is prima. Tot op heden zijn we heel tevreden over deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel, bij spoed of pech kun je er altijd terecht, nette prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Net bedrijf . Vriendelijk personeel leuke inruil prijs gehad voor onze auto . Zeer tevreden met de nieuwe auto .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bedrijf met vriendelijk personeel en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij de eerste kennismaking al uiterst prettig contact omtrent de inruil en aanschaf van een gebruikte auto. Plezierig gesprek over de mogelijkheden. Bij uiteindelijke aankoop hebben we de afspraken, m.b.t. werkzaamheden aan de te kopen auto, keurig op papier gezet. Bij het afhalen stond de Hyundai I30 klaar; alle afspraken nog even nagelopen en deze waren correct uitgevoerd. Geen gezeur over wat dan ook.... Dit was mijn eerste aankoop bij Vakgarage Terpstra en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken. Zelfs de matten worden nog keurig nageleverd! Een aanrader voor wie een auto wil kopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een Citroën Picasso automaat gekocht. (€ 5000,-) Spannend want met een Renault hebben we jaren ellende gehad. Uiteindelijk ging van die auto de automaat helemaal stuk. Deze Citroën moest het worden. De dag nadat we hem hadden opgehaald kregen we dezelfde storing in de automaat. Vast in zijn 2e of 3e versnelling. Alleen opnieuw starten was de oplossing. Dat wisten we. Maar deze storing was hardnekkig en kwam snel weer terug. We durfden er niet verder meer mee te rijden. De garage heeft hem \'s maandags opgehaald en vrijdags teruggebracht. Een ruil versnelling er in gezet. En alles onder garantie. Wij vinden deze service geweldig. En nu maar hopen dat dit goed blijft gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaringen met vakgarage Terpstra zijn negatief Auto gekocht in juni 4000 euro net na de garantie bobine kapot kon niet meer rijden schokkend terug naar leek heb hem laten repareren bij mijn eigen garage mocht de rekening opsturen zou kijken wat hij kon doen niks meer van gehoord 259 euro nu thermostaat en sensor kapot weer 200 euro kosten zal deze garage niet aanbevelen aan familie vrienden en collega,s

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een aantal weken terug heb ik fiat punto automaat bij Terpstra gekocht. Een mooie auto met weinig kilometers. Deze auto had ik gekocht met drie maanden garantie. Op een koude winter morgen gaf de auto een storing en wilde hij niet meer schakelen. De AWNB kon hem niet repareren, dus heb ik contact gezocht met Terpstra. Ondanks de soms negatieve berichten hier kan ik toch echt zeggen dat ze mij PERFECT geholpen hebben. Terpstra heeft de auto opgehaald en hem kostenloos gerepareerd. En dit ook nog binnen twee dagen. Bovendien hebben we gratis een leenauto tot onze beschikking gekregen! Tot op heden doet de auto het nog goed. Omdat er bij dit soort beoordelingen vaak alleen de negatieve verhalen te lezen zijn, vond ik dat dit ook wel een keer benoemd mocht worden. Nog bedankt voor de goede en prettige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb op 14-1-17 bij garage Terpstra een 2e hands Volkswagen Polo uit 2008 mogen aanschaffen, Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over de gang van zaken, wij kwamen samen tot een mooie deal en bij het afhalen van de wagen stond hij klaar met een nieuwe set winter banden en klaar om de barre winter in Nederland aan te gaan. Kortom, goede service en ik ben zeer tevreden! Ik raad Vakgarage Terpstra dan ook zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enkele weken geleden mijn ds 3 ingeruild. Wilde toch graag om persoonlijke redenen mijn citroen ds 3 terug. Bedrijf deed hier niet moeilijk over, dus naast vakkennis ook nog een beetje menselijk begrip!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs een Opel Agila 2002 gekocht,Ben er zeer tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

3 december auto gekocht bij Terpstra, serieuze verkoper met de noodzakelijke humor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ik heb een Ford Focus 1.6 TDCI gekocht en hoeveel kilometer deze ook gereden heeft, hij rijdt als nieuw maar ook hoe hij is afgeleverd! Alles is schoon en nieuw en de auto rijdt heel zuinig (1 op 22,3km) en stil! Deze service is optimaal en ga zeker terugkomen voor het onderhoud! Leukste is nog dat ik al 900 kilometer rijd met een tank van 40 liter! Dat is nog eens zuinig! Ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het klopt dan toch wat men schrijft in de slechte recensies. Beste mensen als je geen gezeik wilt hebben en zelf wilt bepalen welke auto je gaat rijden, ga dan niet naar deze \"fijne\" Folkert... het verhaal: 15 oktober na een proefrit in bebouwde kom van een kwartier a 20 minuten gereden in een Mercedes ML320. Oké er waren wat uiterlijkheden die vrij eenvoudig te verhelpen zijn en de motor klonk aanvankelijk prima. 15 oktober de dag van ophalen na een deal gemaakt te hebben dat de auto ook met kleine beurt afgegeven zou worden en APK. Kleine beurt houdt in oliën en filters vervangen en de ruitenwisservloeistof. Ik rij weg na afronding en na 10 minuten alle lampen in het dashboard branden...ruitenwissers ongevraagd en structureel aan, geen snelheidsmeter die werkt, sterker nog: geen enkele meter deed het nog op de brandstofmeter na. Dat begint lekker...rijd je net 10 minuten op de snelweg met 100 km per uur....hoe dan ook, ik meteen bij de eerste gelegenheid eraf, de motor werkte nog gewoon, uitgezet en opnieuw gestart (ik dacht, geen paniek kan niets te betekenen hebben) en alles leek het weer normaal te doen. Totdat wederom 15 minuten later weer hetzelfde gebeurde en vanaf dat moment reed ik niet fijn naar Schagen thv de afsluitdijk. Na mijn bezoek aldaar te Schagen ik weer op pad, auto gestart en toen ging hij niet meer verder dan de 1e versnelling. Ik gebeld met mijn problemen (nu lichtelijk in paniek) naar de \"fijne\" Folkert die zou de auto komen halen de maandag, het was namelijk zaterdagmiddag. Geen leuk weekend kan ik u vertellen... wist ik dat dit de start was van veel ellende! De \"fijne\" Folkert nam zijn telefoon niet meer op wanneer ik contact opnam met hem, want ik wilde de aankoop ontbinden of een andere auto en doorgegeven welke auto. Op deze wagen kon hij nota bene ook verdienen en heeft mij, door gewichtig te doen over zaken qua onderzoek naar verleden van deze wagen, 2 weken aan het lijntje gehouden. En dat terwijl ik meermaals contact opgenomen heb met hoe het ervoor stond en uiteindelijk zelf onderzoek ging doen. 10 minuten later was ik klaar, toen wist ik het zeker! Ik wordt beduveld! Toen pressie uitgeoefend het af te ronden of te ontbinden want ik wilde de MB niet meer accepteren omdat ik hem en de auto niet meer vertrouw...wat zou u doen? Momenteel heb ik nog steeds de leenauto die hij nu graag terug wil omdat de MB nu 100% oké zou zijn omdat hij dat zelf getest heeft.... whahahaha wat dacht jij zelf? Deze man heeft het effect als een slager die zijn eigen vlees keurt... aan u de vraag hoe betrouwbaar is dat? De staart volgt nog, want ik houdt de leenauto tot mijn oplossing er is en niet die van hem zoals hij nu bepaald hoe ik mijn geld moet besteden...wacht dacht je zelf?! Nee, de leenauto is mijn middel hem nu even te laten wachten en zweten, daar ik mij ga beraden met een jurist. Ook ben ik voornemens dit te melden in de media via een programma als Radar om mensen toch echt te waarschuwen voor de \"fijne\" Folkert Terpstra de in mijn ogen onbeschaamde ******** die je het gevoel geeft je te willen helpen, maar dan wel van de regen in de drup....meedogenloze ******! Iets anders kan ik niet verzinnen, het spijt mij echt u hiermee te moeten confronteren. LEER aub van andermans FOUTEN! Ik dacht bij een BOVAG gerelateerd bedrijf goed te zitten en een goede score op het internet. Het kan niet ander dan dat dit bijzonder sterk gemanipuleerd moet zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vocht in de koplamp van mijn pas bij Terpstra aangeschafte Renault Megane. Kom maar langs, dan herstellen we het. Goeie service👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Levert een auto met div forse gebreken, en het enigste wat je kunt krijgen is een grote bek. Je word volledig uitgekafferd Man heeft schijnbaar een heel groot ego of vind dat de normaalste manier van met klanten omgaan. Ik ben nog nooit ergens zo slecht behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

De Giek 3

9206 AS Drachten

0512524811

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.