waardeloos bedrijf stel vragen over de auto omdat ik helemaal uit zuid limburg kom en vraag of hij in orde is. bedrijf zegt is tiptop in orde. kom ik na 3 uur rijden daar aan en dan blijkt het van geen kant te kloppen. zit er een grote deuk in, sluit de achterklep niet goed, werk het klokje niet en functioneren de knipperlichten niet. dus zeer teleurstellend en 60 euro benzine lichter. raad ik iedereen ten zeerste af om daar een auto te kopen,
Beste, Erg vervelend dat u op deze manier reageert en dit gevoel eraan over heeft gehouden. U heeft ons zaterdagochtend gebeld om voor de betreffende Renault Kangoo langs te komen. De auto is u goed en eerlijk omgeschreven (ook de deuk!) We hebben u gevraagd of u een week later zou willen langskomen zodat wij de auto technisch in orde zouden maken. U wilde hier geen gebruik van maken. U wilde 1000,- inruil voor uw 'smetteloze" auto en zou 850,- euro toebetalen. U ging ermee akkoord dat alleen de vloeistoffen op peil zouden worden gedaan en verder de auto zo zou meenemen.(op uw risico) Om een lang verhaal kort proberen te houden was u erg teleurgesteld dat het klokje waar de tijd op staat het niet goed deed en de knipperlichten niet optimaal functioneren. We hebben toen met elkaar een goed gesprek gehad wat we over de telefoon hadden besproken en u "leek" het te begrijpen. Nu hebben we het probleem nog proberen op te lossen met de knipperlichten maar na een halfuur alles te checken bleek dat er een andere schakelaar in zou moeten. U was duidelijk dat u niet met een haperende knipperlicht terug wilde rijden, wat ik u ook niet zou aanraden. Toen hebben we u een voorstel gedaan dat wij het kosteloos zouden repareren en dan maandagavond elk tot de helft van het land te rijden en dan de auto's om te ruilen. (Ook is u nog voor het weekend een gratis leenauto aangeboden om te gebruiken omdat de koppeling van uw eigen auto er bijna uitlag). U heeft hier met uw vrouw over nagedacht (met zoals u zei; lekkere koffie) en besloten om dit niet te doen en in uw eigen auto terug te rijden. We hebben elkaar de hand geschud en waren het er beide over eens dat het jammer is dat het zo is gelopen) Wat ik graag nog kwijt wil is het volgende: Mocht u een volgende keer weer ver van huis een auto willen kopen (graag hier) zorg dan dat u dit van te voren tijdig bij de garage aangeeft. Zodat de monteurs die vaak niet zaterdag 's middags aanwezig zijn de auto kunnen voorzien van een beurt en alles kunnen controleren. Hiermee voorkomt u teleurstelling en onnodig tijd en brandstof verlies. Hopelijk tot een volgende betere keer meneer van Arkel! Vriendelijke groet, Folkert Terpstra
Kregen pech met de auto in Drachten. Terpstra gebelt, kwamen direct waarna auto werd meegenomen. Kregen een leenauto mee en de volgende dag was onze auto al weer klaar. Goede service, vriendelijke mensen.
laatst mooie peugeot 307 hier gekocht alles was super aan de auto hij was helemaal gepoest en schoongemaakt. nieuwe apk erbij plus beurtje super ! kreeg netjes koffie aangeboden personeel is fatsoenlijk en neemt de tijd om even met je te praten over je nieuwe auto ik raad dit zeker aan laatst nog (viel buiten de garantie) kreeg mijn radio storingen ik kon hem de volgende dag al brengen en kreeg leen auto mee en in de middag was alles alweer klaar ik hoefde helemaal niks te betalen super service dus !!!
dramatisch bedrijf monteur maakt klanten zwart bij andere bedrijven ,monteur die klanten uit scheld en de toegang weigert om op het bedrijfs terrein te komen .en zelfs het hele bedrijf de grond in boord hoe het daar werkt . 1 keer geweest en kom er nooit weer
Ronduit Geweldig. Ben al bij vele garages geweest in afgelopen jaren. Hier hangt een ongedwongen sfeer. Goede prijzen en correcte afspraken. Had naar 4 maanden problemen met de versnellingsbak van mijn aangeschafte Focus. Binnen 3 dagen kosteloos opgelost en gratis leenauto meegekregen. Super! Ga hier nu ook heen voor onderhoud!
Ik heb een vw polo 1.4 gekocht bij vakgarage terpstra. Na 2 weken met minder dan 200km te hebben gereden doet de dynamo het niet meer. Omdat het bedrijf is aangesloten bij bovag en omdat de auto 6250 heeft gekost verwacht ik dat er bovag garantie zit op de auto. Ook had ik voor de zekerheid 3 maanden extra garantie genomen. De kosten van de reparatie moest ik zelf betalen. Ik ben heel erg teleurgesteld in de garage. Als ik een auto koop van 6250 verwacht ik niet dat de DYNAMO niet meer functioneert na 2 weken.
Zeer slecht, geen communicatie, geen advies, niet nakomen van afspraken, alleen geld willen zien. Zeer teleurstellend.
Na problemen met de koppakking van een net gekochte auto zonder garantie . Zonder mokken en morren de rekening gedeeld. Super coulant familie bedrijf !!!!
hier hebben wij een mooie grand vitara gekocht de afhandeling was perfect zelfs een extra opvulfront van de radio werd op eigen initiatief kosteloos vervangen !
Auto bij dit bedrijf gekocht. Na klacht over koppeling tijdens proefrit mij door verkoper laten overtuigen dat de koppeling niets mankeerde. Helaas binnen twee weken na aanschaf koppeling kapot. Verder beloofde reparatie na klacht over airco niet naar tevredenheid opgelost. Laat de auto nu ergens anders repareren en hoop het onder de € 500,- klaar te hebben.
Erg vervelend, dat de auto niet naar tevredenheid is. Er is u aangeboden om de auto te brengen zodat we kunnen kijken wat er niet goed is en we dit kosteloos kunnen repareren. Echter bent u niet bereid om naar ons toe te rijden. Jammer...
Auto gekocht met toen al aanwezig een waarschuwingsmelding over de airbags (\"warning: Airbag failure\"). Volgens de vakgarage zou dit liggen aan het kabeltje onder de bijrijdersstoel, en dus geen relevante consequenties hebben. Later blijkt echter dat er een fout zit in de electronica. Wanneer ik mijn auto voor een grote beurt en reparatie van deze fout in de electronica stuur, krijg ik een hoop dingen gerepareerd (met de nodige kosten), behalve het vermelde defect (dit bleek enkele dagen later). Wanneer ik hierover contact op probreer te nemen, word ik meerdere malen doorverwezen naar diverse medewerkers en wordt gezegd dat zij hier niet van op de hoogte zijn. Uiteindelijk heb ik bij gebrek aan tijd (je hebt wel wat beters te doen dan een bedrijf 20x te bellen als je meer dan fulltime werkt) het maar opgegegeven en mijn auto bij de kwikfit laten repareren. Wat mij betreft wekt dit bedrijf de indruk onbetrouwbaar te zijn. Natuurlijk is dit gebaseerd op maar een ervaring, maar ik zal hier nooit meer een auto aanschaffen danwel reparatie laten doen.
??? auto is hier anderhalf jaar gekocht. En u reageert nu??? Zou u contact met ons op willen nemen.
div keren vooraf via telefoon conact gehad wat prettig is verlopen,volgens afspraak langs geweest en met koffie ontvangen,de auto klaar voor bezichtigingen en proefrit. verder tot de koop over gegaan en met auto voorzien van nieuwe apk en onderhoudsbeurt richting huis.omat ik ver weg woon heb ik de drie maanden garantie afgekocht. de auto voelde betroubaar en verder leek er geen vuiltje in de luch. jammer genoeg onderweg een motor mm storing in het display maar konden toch heel thuis komen. thuis meteen de dealer opgezocht voor een controle,er bleek een lamba zonde stuk. gezien de leeftijd en km stand kan dit gebeuren. verder nog een reportage laten uitdraaien van het uitgevoerde onderhoud,zodat ik totaal op de hoogte was van de staat. echter bleek de olie in de auto niet vers (dus lekker helder) en dat zou toch uitgevoerd zijn?. om zeker te zijn laat ik ook de olie ook vervangen incl olie filter. toch voelt het raar dat in het cervice boekje toch echt staat dat er een grote beurt zou zijn uitgevoerd. nu eerlijk is eerlijhk ,je hoeft geen afleverkosten te betalen. dus stel ze controleren alleen de auto,dan vermeld dat ook als zo danig. ik heb getwijfeld om de verkoper hier nog op aan te spreken,maar wat schiet ik er nog mee op. toch zou ik hier wel weer een auto kopen omdat het gehele plaatje toch als fijn is ervaren.
Bij dit bedrijf moet je wel goed de auto kritisch nakijken want ook al zit er een nieuwe apk op toch zijn er punten waarop niet zo nauw wordt gekeken ( banden worden goedgekeurd ook al zitten aan de zeer minimale eisen) ZO VERKOOP JE GEEN AUTO.
ongelofelijk dat dit bedrijf het bovag logo mag gebruiken. ze keuren auto\'s goed die je na een jaar naar de sloop kunt brengen.
Heb hier net een andere auto gekocht. Positief verrast!
Leuk en ontspannen zweer heb er een fiat punto gekocht een goede auto ik beveel terpstra echt aan ga zo door
Vieze vuile ********** zijn het
Onlangs een Opel zafira hier gekocht ,oude auto ingeruild voor een nette prijs. Auto werd netjes afgeleverd met een beurt je en kontrolebeurt.incl nw.remmen voor.tijdens de kontrole werd ontdekt dat mijn distrb.riem aan vervanging toe was ,dit is opgelost door samen de onkosten te delen. Wij zijn super tevreden over de garage /service etc. En dit voor een auto waar wij niet de hoofdprijs voor hebben betaald.
Ik ben erg blij met mijn fiat panda. Ik vond het een mooi bedrijf alleen vond ik het jammer dat toen we er de eerste keer kwamen en we werden geholpen de verkoper zomaar wegliep toen die een telefoontje kreeg. Voor de rest ben ik tevreden!
wij hebben een aanbetaling gedaan voor een auto wij zaterdag vol goede moed 2 uur gereden bij aankomst klopte de auto niet met wat de verkoper vertelde door de telefoon en wij kregen onze aanbetaling niet terug om dat wij zeurpieten waren ik zou dit bedrijf onbetrouwbaar willen beschrijven blijf daar weg mensen.
Klantvriendelijk en geeft een vertrouwd gevoel.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.