Fijne mensen die je deskundig adviseren.

Nadat ik contact had opgenomen om een auto te kopen verliep het vervolgens erg vlot. In no time had ik een mooie Toyota Auris Hybride gekocht tegen een erg scherpe prijs en kreeg ook nog een mooi inruilbod voor mijn auto. Twee dagen later kon ik de auto met een nieuwe APK al ophalen.

goede service

auto voor een beurt moest ea aan gebeuren ,prima offerte ontvangen,en auto stond op tijd gewassen klaar! rekening viel achter af mee

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Perfecte service bij aankoop jonge occasion

Nette en verzorgde auto's. Goede prijs voor onze eigen auto terug gekregen en de nieuwe auto gekocht met een afleverpakket. Goede duidelijke omschrijving wat er gedaan word met de auto. Vriendelijke verkopers en er hangt een ontspannen zweer! Nemen de tijd om je verhaal aan te horen en gaan samen opzoek naar de juiste occasion. Wij komen zeker terug bij dit adres omdat het direct vertrouwd en goed aanvoelt!

Gewone goede garage!

Hier een hele mooie Opel Astra van 2014 gekocht met 148.000 kilometers. Goed en vlot geholpen en lekkere koffie! Bewust gekozen voor 'zo mee geen garantie'. Auto had volgens de dealervoorschriften alle onderhoudsbeurten gehad. Helaas 5 maanden later en 18.000 kilometers ging de koppeling kapot. Vakgarage Terpstra heeft mij toen ontzettend goed geholpen! Ik heb het materiaal betaalt en de garage heeft de arbeidsuren gedaan! Echt top! Tijdens het verkoop gesprek werd al gezegd, mocht er iets gebeuren dan alles in de redelijkheid. Van beide kanten moet dan worden meegedacht. Dit is in de praktijk ook gebleken. Bedankt! en tot de volgende keer.

• Faciliteiten wachtruimte

Occasion gekocht, geholpen door dhr. Oosterhof. Goede service, testritje maken geen probleem, koffie erbij, begrip voor het feit dat we van ver moesten komen. Vriendelijke benadering. Er werd advies gegeven over het best te plaatsen type trekhaak, hierop voor een ander type gekozen. Prima service, auto rijdt goed, tevreden.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018. Geen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier \"eigenlijk\" geen zin. Half jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd. Volgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen. Kortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra. Nu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers. Samen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Altijd tijd tussendoor voor een klein klusje zoals een lamp verwisselen of en band controleren. Na de laatste grote beurt was onze auto gewassen en waren de automaten vervangen, omdat de oude doorweekt waren. Wat een service!

Vandaag 11-03-2019 een mooie occasion gekocht bij Terpstra in Drachten Wij werden prima geholpen door Marco Douma Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam Wij hebben onze eigen auto met een goede deal kunnen inruilen Zodat er een win win situatie is ontstaan

2 sterren: slechter dan verwacht

Op 25 januari 2019 een auto gekocht. Wij hadden Van te voren vast voor de auto gebeld. Aan de telefoon werden wij vriendelijk te woord gestaan. Ook bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte ook uitgebreid te woord gestaan. Bij de testrit van de auto piepten de remmen maar dit zou volgens de verkoper bij de APK, die wij bij aankoop zouden krijgen, verholpen worden. uitendelijk trotse eigenaar geworden van de auto. Na ongeveer 2 weken begonnen de remmen toch weer behoorlijk te piepen. Wij naar een garage gegaan en het bleek dat de remmenschijven wel vervangen waren maar dat het erg goedekope schijven zijn die het piepen veroorzaakt. Wij kregen van de garage te horen dat de remschijven en blokken dus vervangen moesten worden. Daarnaast kregen wij te horen dat de koppeling versleten is en vervangen moet worden. Totale reparatie kosten bedragen 1200 euro. Verder zijn wij erg tevreden met de auto. Alleen jammer van de enorme kostenpost die binnen zo een korte tijd al bij de auto kwam. verder leuk en vlot personeel waar je, je snel op je gemak voelt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Afgelopen zaterdag hebben wij hier onze \"nieuwe\" auto gekocht. Een Renault Clio uit 2014. Wij waren er rond 14:00 en het was er erg druk. Toch vriendelijk te woord gestaan, sleutels van de auto gekregen om deze te bekijken en een kopje koffie erbij gekregen. Voelde allemaal erg ontspannen en er werd geen druk opgelegd. Na een proefrit waren wij helemaal overtuigd. Realistische inruilprijs gekregen en alles werd netjes op papier gezet. Inmiddels rijden wij in de auto en zijn helemaal happy. De auto werd netjes afgeleverd (met een presentje). Leuk, vlot en druk bedrijf waar je, je snel op je gemak voelt. Mooie (schone!) auto\'s voor scherpe prijzen en leuke mensen. Bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hadden een afspraak om een C1 te bekijken. Toen wij kwamen was de auto reeds verkocht. Er werd bij verteld dat dat wel vaker voorkwam. Zeer slordig en teleurstellend!

Beste mevrouw Werkman, Nogmaals excuses! Wij vinden het erg vervelend dat het gistermiddag verkeerd is gegaan. De verkoper is ervan uitgegaan dat de mensen die de C1 hebben gekocht, de mensen waren van de afspraak en heeft niet het telefoonnummer gecontroleerd. Wij balen hier ontzettend van en kunnen ons heel goed uw teleurstelling voorstellen. Maat het is gebeurd, terugdraaien kan niet meer, we kunnen er alleen maar van leren. Ik weet dat u uit drachten komt en hoop dat u onze reactie leest. Er ligt hier een bloemenbon voor u klaar. Ik hoop dat u deze wilt aannemen. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra

zeer netjes geholpen door verkoper gemaakte afspraken worden netjes nagekomen goede koffie

Zeer tevreden met de gekochte auto

Ter herstel van de vorige recensie. Ik ben terruggebeld door de verkoper. Heel netjes zijn we tot een oplossing gekomen. Ik ben zeer tevreden. Ik bied mijn excuses aan voor de vorige recensie die niet helemaal terecht is geplaatst.

Ronduit geweldig, BMW ingeruild voor een Renault Clio van 2013! Bij aflevering alle punten nagelopen die waren afgesproken! Heerlijk koffie, en zeer vriendelijke verkopers! Top Vakgarage Terpstra, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij, die ook voor de reparatie bij jullie terug komt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mensen wees gewaarschuwd deze heren komen hun afspraken zeker niet na, vandaag in de ochtend gebeld voor een polo en afgesproken dat we langs zouden komen om de auto te bezichtigen zij gaven aan dat ze er tot 18.00 zouden zijn dus wij op tijd vertrokken richting drachten vanuit utrecht onderweg is het allemaal later geworden dan we hadden gedacht omdat er een grote ongeluk is gebeurd op de snelweg dit kon het bedrijf ook zien we zouden dan ook rond sluitingstijd daar zijn ze gaven aan dat we het beter morgen ochtend/ middag zouden kunnen doen dus wij rechtsomkeer terug naar utrecht heel lullig maar niks aan te doen eenmaal thuis aangekomen horen we dat de auto is verkocht en dat we niet meer hoeven te komen dit is echt te gek voor woorden mischien moesten we van te voren ook de ECHTE negatieve reviews van deze bedrijf zien heel erg sneu om het op deze manier te spelen door deze bedrijf, wees gewaarschuwd zij komen hun afspraken niet na!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste heer Gielis, Helaas is dit niet helemaal de waarheid en misschien is het verstandig van mijn kant uit te leggen hoe wij altijd te werk gaan! Dit is namelijk heel duidelijk en transparant. Men kan bij ons geen auto's reserveren. (alleen bij hoge uitzondering) En wij zeggen altijd tegen de klant voordat u vertrekt, bel ons! Dan weten we zeker of de auto er nog is en komt u niet voor niks. In uw geval hebben wij vanaf de betreffende vrijdagmiddag niks meer gehoord, en hebben wij u vanaf vrijdagmiddag gebeld, maar u neemt de telefoon tot op heden niet op! Waarom wel een recensie schrijven en geen contact met ons opnemen????? Dit had heel anders gekund! Bij deze vraag ik u, bel mij! (06-53209576) Vriendelijke groet, Folkert Terpstra

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima auto gekocht in juni 2018.

In September een audi A4 gekocht bij terpstra, goede deal kunnen sluiten voor een leuke auto. Echter de nieuwe apk was onterecht ivm bult op remslang hier was ik liever over gebeld evt. Tegen meerprijs. Verder geen klachten goed geholpen.

24/10/2018 een vw passat gekocht, en ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling hiervan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg. Zonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra. Geweldig prettige kijkervaring en service ontvangen. Een goed adres voor een mooie occasion Niet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.

De Giek 3 9206 AS Drachten