Beste mevrouw Werkman, Nogmaals excuses! Wij vinden het erg vervelend dat het gistermiddag verkeerd is gegaan. De verkoper is ervan uitgegaan dat de mensen die de C1 hebben gekocht, de mensen waren van de afspraak en heeft niet het telefoonnummer gecontroleerd. Wij balen hier ontzettend van en kunnen ons heel goed uw teleurstelling voorstellen. Maat het is gebeurd, terugdraaien kan niet meer, we kunnen er alleen maar van leren. Ik weet dat u uit drachten komt en hoop dat u onze reactie leest. Er ligt hier een bloemenbon voor u klaar. Ik hoop dat u deze wilt aannemen. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra
Beste heer Gielis, Helaas is dit niet helemaal de waarheid en misschien is het verstandig van mijn kant uit te leggen hoe wij altijd te werk gaan! Dit is namelijk heel duidelijk en transparant. Men kan bij ons geen auto's reserveren. (alleen bij hoge uitzondering) En wij zeggen altijd tegen de klant voordat u vertrekt, bel ons! Dan weten we zeker of de auto er nog is en komt u niet voor niks. In uw geval hebben wij vanaf de betreffende vrijdagmiddag niks meer gehoord, en hebben wij u vanaf vrijdagmiddag gebeld, maar u neemt de telefoon tot op heden niet op! Waarom wel een recensie schrijven en geen contact met ons opnemen????? Dit had heel anders gekund! Bij deze vraag ik u, bel mij! (06-53209576) Vriendelijke groet, Folkert Terpstra
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.