Ronduit geweldig, BMW ingeruild voor een Renault Clio van 2013! Bij aflevering alle punten nagelopen die waren afgesproken! Heerlijk koffie, en zeer vriendelijke verkopers! Top Vakgarage Terpstra, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij, die ook voor de reparatie bij jullie terug komt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mensen wees gewaarschuwd deze heren komen hun afspraken zeker niet na, vandaag in de ochtend gebeld voor een polo en afgesproken dat we langs zouden komen om de auto te bezichtigen zij gaven aan dat ze er tot 18.00 zouden zijn dus wij op tijd vertrokken richting drachten vanuit utrecht onderweg is het allemaal later geworden dan we hadden gedacht omdat er een grote ongeluk is gebeurd op de snelweg dit kon het bedrijf ook zien we zouden dan ook rond sluitingstijd daar zijn ze gaven aan dat we het beter morgen ochtend/ middag zouden kunnen doen dus wij rechtsomkeer terug naar utrecht heel lullig maar niks aan te doen eenmaal thuis aangekomen horen we dat de auto is verkocht en dat we niet meer hoeven te komen dit is echt te gek voor woorden mischien moesten we van te voren ook de ECHTE negatieve reviews van deze bedrijf zien heel erg sneu om het op deze manier te spelen door deze bedrijf, wees gewaarschuwd zij komen hun afspraken niet na!!

Beste heer Gielis, Helaas is dit niet helemaal de waarheid en misschien is het verstandig van mijn kant uit te leggen hoe wij altijd te werk gaan! Dit is namelijk heel duidelijk en transparant. Men kan bij ons geen auto's reserveren. (alleen bij hoge uitzondering) En wij zeggen altijd tegen de klant voordat u vertrekt, bel ons! Dan weten we zeker of de auto er nog is en komt u niet voor niks. In uw geval hebben wij vanaf de betreffende vrijdagmiddag niks meer gehoord, en hebben wij u vanaf vrijdagmiddag gebeld, maar u neemt de telefoon tot op heden niet op! Waarom wel een recensie schrijven en geen contact met ons opnemen????? Dit had heel anders gekund! Bij deze vraag ik u, bel mij! (06-53209576) Vriendelijke groet, Folkert Terpstra

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima auto gekocht in juni 2018.

In September een audi A4 gekocht bij terpstra, goede deal kunnen sluiten voor een leuke auto. Echter de nieuwe apk was onterecht ivm bult op remslang hier was ik liever over gebeld evt. Tegen meerprijs. Verder geen klachten goed geholpen.

24/10/2018 een vw passat gekocht, en ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling hiervan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg. Zonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra. Geweldig prettige kijkervaring en service ontvangen. Een goed adres voor een mooie occasion Niet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.

Zaterdag 1 september peugeot 308 hatchback 2014 opgehaald. Prima bedrijf, goed geholpen.

Aanschaf gebruikte auto prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren voor mijn vertrek nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gangsters terpstra denkt alleen maar aan het verdienen. Ik heb vorig jaar een Opel astra gekocht. Na het overeenkomen van de prijs en met inruil van mijn oude auto begon de ellende. Eenmaal de betaling gedaan te hebben kwamen de klachten. De auto zou gekeurd worden samen met nog een aantal dingen wat ze zouden maken. Het begon met de centrale vergrendeling. Deze zou werken stond er in de advertentie. Dit bleek niet zo te zijn. Na het overwegen een nieuwe sleutel aangeschaft dit heeft al met al 2 maanden geduurd voordat ik deze ook daadwerkelijk werkend kreeg. Na enkele weken heb ik een compleet nieuwe uitlaat eronder moeten zetten omdat ze het gat dicht hadden gesmeerd en geverfd hadden zodat deze door de keuring kwam. (Apk zat bij de prijs in ongeacht wat er aan moest gebeuren) Daarnaast waren er enkele kleine dingen wat ze zouden doen en niet gedaan hebben. Nu een jaar later de auto weer voor de keuring. Wat blijkt, nieuwe remleidingen ed. Terwijl ze dit vorig jaar vervangen hebben met de apk. Beweerden ze. Dit is een bedrijf die ik niemand aan zou raden. Waardeloos.

• Deskundigheid N.v.t.

Vanaf het eerste moment dat ik bij de garage binnenliep is mijn vertrouwen in het bedrijf en zijn zeer klantvriendelijk en deskundig personeel, nimmer geschaad. TOP! Wederom een mooie, nette en goede auto afgeleverd.

We werden goed voorgelicht bij de aankoop van de auto. Over de prijs kon niet onderhandeld worden, meeneemprijs! Onze oude auto kon ingeruild worden, maar dat hebben we niet gedaan, op de vrije markt bracht hij meer op. De auto werd keurig afgeleverd en de service was goed na het constateren van wat kleine \"dingetjes\". Goed bevallen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In april 2017 een fiat punto gekocht en nu 1 jaar later niet door de keuring dit ivm veel roest aan de onderkant en gaten in de bodem ,dit was weggewerkt met tectyl,en niet te zien tijdens de koop.Tevens heeft de keurmeester ontdekt dat de balk krom was,deze auto heeft schade gehad?.Nu zijn de kosten hoger dan de waarde om het te maken.Dus rijp voor de sloop.Ik vindt dat een Vakgarage niet zulke auto,s mogen verkopen,zo ben je geen vakgarage. Zo zet je ook levens op het spel.

• Service N.v.t.

Beste mevrouw/heer Winter, Is het niet verstandig om eerst contact met ons op te nemen? Wij willen graag de auto samen met u bekijken op de genoemde punten en tot een passende oplossing komen. Ik vind het te makkelijke om met een auto in die categorie na een jaar ons af te kraken zonder eerst enig overleg met ons te plegen. Ik wil graag de auto samen met u bekijken. Vriendelijke groet, Terpstra 06-53209576

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze proberen je op kosten te jagen, zonder dit vooraf met je te overleggen en hebben vervolgens ook nog eens een grote mond. Mij zijn ze kwijt als klant en mijn omgeving zal ook te horen krijgen hoe asociaal vakgarage terpstra met hun klanten omgaat.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Van der Meer, Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Graag had Ik had ook met u het gesprek willen aangaan en wij hadden ook een afspraak staan maar u bent om welke reden dan ook niet gekomen. Via deze weg hoop ik nogmaals dat u langs wilt komen. Ik wil graag van u horen wat uw bevindingen zijn. Vriendelijke groet, Terpstra

In maart hier een VW Polo uit 2012 aangekocht, bevalt tot nu toe prima. Erg vriendelijke verkoper, snelle aflevering en goede service!

Net bedrijf. Voordat ik met hun in zee ging heb ik de reviews gelezen en die waren over het algemeen goed. Ontvangst vond ik enigszins gehaast. Het kan zijn dat ik hierin een zeikerd ben. Ik werk zelf in een functie waarin klantbeleving zeer belangrijk is. De gekochte auto voldoet grotendeels aan mijn eisen. Tijdens de proefrit stuurde de auto strak. Eenmaal gekocht trilt de auto onder de 100 km/uur behoorlijk in het stuur en dat betekent dat een een loodje verloren is gegaan. Mogelijk toen de auto naar de stoffeerder is gegaan. Had dat niet even kunnen worden opgelost denk ik dan. Voor het overige. Nette auto voor een nette prijs.

VW Golf gekocht, helaas zat er na de aankoop een storing in. Gebeld met Folkert, en kon gelijk langs komen. Auto gebracht en er stond een leenauto voor mij klaar. De reparatie is vakkundig en goed opgelost. Vakgarage Terpstra kan ik iedereen aanraden. Nogmaals bedankt voor de goede en prettige service.

de pas aangekochte auto pas 2 weken in bezit tot nu toe bevalt hij uitstekend. de ervaring tijdens de aankoop en aflevering 100 %

• Service N.v.t.

Snelle afhandeling bij het kopen van een auto

Wij zijn vandaag geholpen door Folkert en ik moet zeggen we zijn gewldig geholpen chappo voor Terpstra

Super bedrijf, in september 2017 een Renault Megane gekocht met garantie op de motor en versnellingsbak. In een periode van 2 a 3 maand kleine problemen gehad met de auto ( storingslampje, water in de deur, kapotte raammodule. ) maar dat is allemaal gewoon kosteloos vervangen terwijl het niet binnen de garantie voorwaarden valt. Inmiddels klant voor onderhoud en zal hier zeker in de toekomst een auto willen kopen.

Renault trafic bij terpstra gekocht , prima auto ! Netjes opgeleverd volgens afspraak Na drie weken toch pech gehad met de koppeling , een lekke drukcilinder Gebeld met Folkert en kon de auto onmiddellijk brengen na een noodreparatie van de ANWB Kreeg de service bus mee als leenauto TOP! Na een dag gebeld dat de bus weer klaar was dus dikke prima !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

11 januari ben ik bij terpstra langs geweest om een testrit te maken in een Seat Ibiza ST 1.2 diesel. tijdens de testrit deed alles het in en rond de auto en was ik zeer tevreden over de auto. echter wou ik graag een trekhaak bij de auto. die was te regelen met meerprijs (logisch), een week later kon ik de auto ophalen. zogezegd de auto 18 januari opgehaald. op de snelweg naar huis merkte ik echter dat de parrot en de radio bediening aan het stuur het neer meer deed. de volgende dag een telefoontje gedaan naar terpstra en ik kon de auto even langs brengen zodat ze de auto konden uitlezen. na ongeveer een uurtje kwam er iemand bij mij om mij te vertellen dat het bedieningspaneel stuk was en dat ze deze niet wouden repareren op hun kosten. dit vond ik geen juiste service en na enige discussie kwam het er op neer dat ik maar geen occasion had moeten kopen als ik een auto wou hebben waar alles het op deed en niet zo moet zitten zeiken om een klein luxe dingetje. Terpstra het gaat erom dat JIJ een auto aanbied met x aantal opties, je spreekt daar een prijs voor af en vervolgens doet de auto het niet meer zoals je afspreekt. zeer trieste service. ik ben bij de Seat/Volkswagen service punt langs geweest en deze concludeerden dat tijdens de installatie van de trekhaak de monteurs (oftewel beunhazen) van terpstra de kabels van de kabelboom kapot hebben getrokken en dan 1!!! kabeltje vervangen te hebben deed alles het in de auto weer. ik ben blij met de auto die ik nu heb maar de service bij terpstra is ver te zoeken tot totaal niet aanwezig!

beste heer Oosterhof, We moeten het wel bij de feiten houden. Ik zou graag nog een keer met u het gesprek aangaan. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra 06-53209576