Mooie auto's, slechte service

In november een SEAT Ibiza bij Terpstra gekocht. Nette auto, maar voor de zekerheid toch een garantiepakket a 595 euro afgenomen. Je weet het nooit met een 2e hands auto. En ja helaas, het motorlampje gaat branden. We wonen zelf in Den Haag, dus bij de aankoop was er al mondeling toegezegd dat ze meedenkend zouden zijn, mocht er iets zijn. Auto kon daarom dit keer in DH uitgelezen worden, maar het advies was resetten en aankijken. Na een week weer het motorlampje. Toen hebben we met een vriend de foutcodes van de auto zelf eens uitgelezen en aangeleverd aan Terpstra. Dit keer moest de auto echt naar Drachten. Hebben we toen geregeld en na een aantal dagen was ie weer klaar. Bij het ophalen was de hele tank leeggereden tijdens het 'testrijden', enige wat er concreet was uitgevoerd was een software update. Met goede hoop dat alles nu opgelost zou zijn hebben we de auto weer meegenomen. Maar helaas, weer het motorlampje. De auto weer zelf uitgelezen, weer dezelfde foutcodes.. dus die en alle overige bevindingen aan Terpstra aangeleverd. Na moeizaam onderhandelen kunnen bedingen dat zij de auto dit keer in Den Haag afleveren na onderhoud, als wij hem naar Drachten brengen. Na het afleveren in Drachten een week lang niks gehoord, dus zelf maar gebeld. Dag later was de auto klaar, tot onze grote verbazing.. de software updates liepen ver achter. Dat was het ENIGE wat ze bij het vorige onderhoud hadden gedaan en dat liep nu ver achter.. Verder iets aan luchtmassa meter en stekkerconnector, maar geen uitleg over waarom de foutcodes (P04F0/P0441 gerelateerd aan de EVAP) hiermee opgelost zouden zijn. Ook na doorvraag kon alleen het antwoord "dat weet de betreffende monteur niet meer" als reactie gegeven worden. De leenauto leveren wij netjes met een volle tank af en ja hoor, onze tank is weer helemaal leeggereden tijdens het 'testrijden'. Na verzoek nul coulance om deze kosten dan te delen. Kortom minimale service, zelfs als je ervoor hebt betaald met een garantiepakket.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer tevreden!

Via marktplaats terecht gekomen bij vakgarage Terpstra en bij hen een mooie Volkswagen T-Roc aangeschaft. Daarnaast heb ik mijn huidige auto kunnen inruilen tegen een zeer acceptabele inruilprijs. Betrouwbare goede garage en zeer scherpe en mooie prijzen! Personeel ook zeer prettig in de omgang. Deze garage is echt een aanrader. Ik zou een ieder aanraden even bij dit bedrijf langs te gaan als je op zoek bent naar een auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Aandacht voor auto en koper

Onlangs een tweedehands Skoda Kodiaq gekocht bij Vakgarage Terpstra. De vraagprijs was redelijk scherp en de inruilwaarde van onze Golf Sportsvan was ok (het valt altijd wat tegen). Je belandt hier niet in een luxe showroom, maar heb wel te maken met vakbekwame mensen - veel belangrijker natuurlijk. De prijs onder de streep viel ons niet tegen, dus snel zaken gedaan. De Kodiaq is keurig afgeleverd, daar wordt echt aandacht aan besteed. Ook vlotte communicatie via whatsapp met Marco Douma. Enige verbeterpunt is de garantie, daarover vonden we de communicatie niet helder (wettelijk, BOVAG?).

Vriendelijk, behulpzaam, doeltreffend

Onze occassion in april'23 gekocht. Na 2 maanden koelproblemen. In eerste instantie opgelost. November'23 dezelfde klachten en kachel die niet warm werd. Combi t.a.v korlen/verwarnen. Na advies ANWB is het thermostaathuis vervangen en lekkage koelvloeistof verholpen. Kachel doet het weer prima. Geen nota ontvangen. Top geholpen. Beslist een aanrader voor de aankoop van een occassion

Top en betrouwbaar

Ik sinds kort een mooi Renault Megane GTline aangeschaft via vakgarage Terpstra. Ik kom uit het zuiden en heb er een flink stuk voor moeten rijden maar mijn gevoel zei dat me dat niet veel uitmaakte omdat ik er alle vertrouwen in had om deze rit te gaan maken. per trein en bus ,en de behulpzame eigenaar heeft mij zelf bij de bus halte bij unperium oost bus halte persoonlijk op gehaald waar ik deze heer dankbaar voor ben . De rit was dus niet voor niks geweest en ben zeer te vreden tot heden . Ik heb er ook nog een emmer met diverse poets spullen bij gekregen wat voor mij veel zegt op de manier hoe hun klanten behandelen . Ik ben dus zeet tevreden en het is zeker de moeite waard om deze Vakgarage een op te gaan zoeken als iemand toe is aan een andere goede auto. Mensen bedankt hier voor .' Groet Wilms uit Limburg.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede service

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen met het kopen van mijn eerste auto. Een paar mankementen aan de auto zijn super verholpen! Èèn woord gewoon top!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne vakgarage met prima service

Begin juni een mooie Seat Ateca bij Folkert gekocht. Nette inruilprijs en vriendelijk te woord gestaan. 2 mankementen aan de auto gehad die perfect zijn verholpen. Vakgarage Terpstra is zeker het aanbevelen waard!!

Prima ervaring bij aankoop Renault Captur uit 2019

Al voor de derde keer naar volle tevredenheid een auto (Renault Capture 2019) gekocht bij vakgarage Terpstra. We blijven terugkomen en wij niet alleen. Onze dochter, schoondochter, zus en nog een nichtje zijn ook allemaal goed geslaagd bij Terpstra. Goede service, vriendelijk personeel kortom prima zaken doen bij deze vakgarage.

Super service!

Afgelopen week een Volkswagen Up gekocht! We zijn goed ontvangen en mochten rustig rondkijken. We zijn goed geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar, de klant staat hier centraal !!

Verkoper Douma is top! Duidelijk verhaal, "gjin gezwets", plezierig en erg klantvriendelijk. Auto direct gekocht zonder proefrit. Afleverpakket vooraf doorgesproken, incl. grote onderhoudsbeurt, garantie, met veel extra's, tegen relatief lage afleverkosten. Voor afleveren prima communicatie met dhr. Terpstra ivm vertraging door software update en motormanagement lampje. "Auto moet 100% goed voordat wij afleveren". Onderhoudsgeschiedenis is extra opgezocht en aangeleverd met duidelijke uitleg over de technische staat van de aangekochte Volvo V40. Aflevering door mevr. Terpstra verliep erg plezierig. Ik meende dat ze zei dat de auto elke week door Vakgarage Terpstra wordt gewassen.....

Met recht een Vakgarage

Koop al jaren mijn auto bij Terpstra meestal bij Folkert maar die was met vakantie ,Nu bij Joeri een Audi A1 gekocht een echt vak mannetje nette inruil prijs gekregen voor mijn oude auto maar ook mijn nieuwe auto met buurt en garantie gekregen , geen verborgen lettertje en uiterst correct behandeld . Was Top Joeri bedankt!

Super service

De aankoop van mijn auto verliep vlot en zeer naar wens. Toen slechts 5 weken na aankoop de remmen weigerden en de auto remolie lekte, heb ik contact opgenomen met de verkoper: Folkert Terpstra. Ik wist dat ik geen garantie had en desondanks hebben ze mijn auto opgehaald, vlot gerepareerd en weer terug gebracht. En dat voor nop. Super service! Bedankt!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Topservice en vriendelijk personeel

Zaterdag 11/02/‘23 heb ik mijn Volkswagen Polo kunnen ophalen. Topservice en aldoor goede communicatie gehad met allereerst Youri (op locatie) en vervolgens ook nog met Mw.J.Terpstra (via de mail) Bij het ophalen werd ik weer vriendelijk ontvangen en hadden we de laatste papieren in orde gemaakt. Voor bij de koffie had ik een doosje met bonbons achtergelaten voor de goede service. Ik wil deze autogarage zeker aanraden !

10 punten

Als handelaar auto gekocht voor een vaste klant, *Auto telefonisch tot in detail goed omschreven. *Zeer vriendelijk en correct geholpen *Mooie auto's met reële prijzen *no nonsens mentaliteit. Niet lullen maar doen wat je zegt.....en dat doen ze. Auto was telefonisch als technisch goed omschreven. Na de proefrit begon de auto ineens te pruttelen. Probleem is direct verholpen door er 4 nieuwe bougies en 4 nieuwe bobines op te zetten. Probleem 1 uur later verholpen....kostenloos. Ondanks de vast afgesproken prijs hebben ze dus geen halve maatregelen genomen en alles keurig opgelost. No Nonsense bedrijf en doen wat ze zeggen en beloven. Auto is goed werd er gezegd en wordt dus goed afgeleverd, ook voor de handelaar. Complimenten voor deze no nonsens houding en actie die jullie gemaakt hebben en ik hoop dat jullie nog vele auto's met deze mentaliteit af mogen leveren. Renault Modus koper

Klantvriendelijk!

Heb een auto gekocht, en werd door Marco uitstekend geholpen. Erg blij met de auto!

Dutch excellence

When our SAAB 95 broke down during our trip home from Amsterdam to Sweden, we were so lucky that it happened near Drachten and that Sjoerd took charge. A more friendly and knowledgeable mechanic I have rarely met. I left our car in his expert hands and have since returned to pick it up. Everything has been perfect.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Uitstekende vakgarage van hoge kwaliteit!

Bij de aanschaf van mijn auto werd ik uitstekend geholpen. Het is een deskundige garage met erg klantvriendelijke medewerkers. Ze zijn beleefd, hebben veel kennis en begeleiden je op een hele behulpzame en rustige manier. De volvo v40 die ik heb aangeschaft heeft voor aflevering keurig een grote beurt gekregen en de auto werd bij ophalen bijna in nieuwstaat voor me klaar gezet op het afgesproken moment. Ik kom hier zeker terug voor al het toekomstige onderhoud en keuringen. Topgarage!

Top service.

Nog geen auto gekocht bij Terpstra, maar wel twee auto’s in onderhoud. De service is gewoon hartstikke goed en met een prima prijs-/kwaliteitverhouding. Als er lastige storingen zijn, moet er soms eerst eea uitgesloten worden waardoor je een keer terug moet. Ze kijken dan niet moeilijk, maar gaan de uitdaging aan. Ze zijn servicegericht en brengen, volgens mij, lang niet alle uren in rekening. Ze denken ook mee om de juiste keuze te maken wat betreft onderdelen (bijv A- of B-merk, banden etc) en bijvoorbeeld om een beurt te laten samenvallen met de APK. Kortom: prettig bedrijf, vriendelijk personeel, vlotte service en heel kundig.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geweldige auto, supervriendelijk personeel, mooie prijs voor iedere beurs

Vandaag hebben we een mooie Opel Astra Sports Tourer opgehaald. Een geweldige auto, mooie kilometerstand, mooie prijs. Als vaste klant komen wij al vanaf 2009 bij Vakgarage Terpstra, vertrouwd adres voor iedere beurs een geschikte auto.

Goed en leuk bedrijf

Ik heb al meerdere auto van terpstra gekocht en paasmaandag een peugot 208 gekocht zeer tevreden na 3 dagen stond hij al klaar voir mij super bedank marco eerlijk en een betrouwbare vent

• Faciliteiten wachtruimte

Heb daar in maart een Renault Scenic gekocht, en ik moet zeggen een geweldige auto. Je word daar goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, betrouwbaar en een fijn bedrijf!

Eind vorige maand heb ik mijn occassions gekocht bij vakgarage Terpstra, daarbij heb ik zaken gedaan met Marco Douma, een leuke, eerlijke en sympthatieke man, ik kan iedereen aanraden om een auto bij dit bedrijf te kopen, van de aankoop tot de afwikkeling een is dit een top bedrijf. Bedankt voor alles! :-)

Dik tevreden

Meerdere keren een wagen gekocht. Prima behandeld en goed zaken gedaan. Inmiddels 3 wagens bij hun garage in onderhoud. Altijd dik tevreden. Gr Menno

Apk keuring

Top garage en altijd lekker vlot Vakkundige mensen en zeer vriendelijk!

Poerbêst

Al jaren trouwe klant bij deze vakgarage waar deskundigheid, service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Kortom, top en een aanrader.