BMW 316d wagon

Gestuit op een F31 316D wagon. Vriendelijk geholpen door Marco, Kortom plezierige ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooie volvo v 40 gekocht , netjes en niet opdringerig geholpen door Marco. Bedrijf is aan te bevelen, top. Vriendelijke groet Douwe

Rustig en fijn geholpen.

Hele rustige en ontspannend sfeer. Geen nonsens of snelle verkoop technieken. Dit geeft vertrouwen en meteen de reden voor ons om niet verder te gaan kijken bij andere garages.

Zoals altijd goed.

Zoals altijd goed.

Fijne vakgarage

Diverse keren goed en fijn geholpen

Super fijne garage

Mooie andere auto gekocht. Na ik 14 jaar een lease auto te hebben gehad moesten wij nu zelf een auto aanschaffen. Met hele fijne hulp, veel geduld en goed advies zijn we geslaagd! Heel erg bedankt hiervoor! Groeten, Ronald en Elly

Heel positief!

Helemaal vanuit Delft voor renault clio. Goede inruilprijs gekregen voor mn peugeot cabrio. Had geen garantie maar hebben heel keurig t dashboard waar de cijfers niet goed leesbaar waren..geheel kosteloos verholpen. Leenauto mee gekregen en alleen benzine kosten betaald. Vriendin heeft ook n occasion gekocht ennis helemaal blij. Dank jullie wel.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, klantgericht, nemen de tijd, goede service

Zeer goede ervaring mbt aankoop auto. Relaxt personeel, lekkere koffie, en goede service. We kwamen onverwacht maar konden direct een proefrit maken. Auto gekocht, volgende x wederom naar Terpstra!

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie garage die afspraken nakomen

Echt een hele goeie garage met deskundige verkopers. Ze nemen de tijd voor je en geven goed advies. Bij inruilen van mijn eigen auto kreeg ik een redelijke prijs. Verder zijn alle afspraken nagekomen en ben ik blij met mijn nieuwe aankoop. Ik kom zeker terug.

Prima bedrijf

Mooie zwarte Peugeot 307 cabrio gekocht uit 2005. Keurig afgeleverd en al probleemloos een paar honderd km mee gereden.

Komt afspraken na

Keurig geholpen,wij hebben er een hele mooie auto gekocht,wederzijds vertrouwen, en zeer deskundige medewerkers .Auto was zoals wij gehoopt hadden zag er keurig netjes uit.

• Locatie N.v.t.

Fantastische service!

Ik heb hier een half jaar geleden een wat oudere Skoda gekocht. Prima prijs voor een hele nette auto. Ben destijds al heel vriendelijk geholpen, heb beleefd en duidelijk uitleg over alles gekregen. Sindsdien ben ik er een paar keer geweest met vragen, elke keer wordt er gelijk tijd gemaakt. Ze hebben zelfs een keer op een avond gratis mijn olie bijgevuld! Top service!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Terpstra, eerlijke service en verkoop

Ik heb een goede ervaring met garage Terpstra bij de aanschaf van mijn Nissan occasion. Ze zijn kalm, vriendelijk, niet opdringerig en ze weten waar ze het over hebben. Er is weinig onderhandelruimte, maar dat hoeft ook niet perse want ze prijzen scherp. Servicegerichte vlotte garage, als er iets is lossen ze het op.

• Faciliteiten wachtruimte

Hele goede garage met goede afspraken

Wij hebben al 5 auto’s bij terpstra gekocht ook de kinderen hebben een auto van terpstra we hebben nog maar 1 keer een klein probleem gehad met een auto .bellen met terpstra hij zegt breng hem maar gaan we kijken wat het probleem is kregen direct een leenauto mee auto is gemaakt koste ons niks hele goeie service volgende keer gaan we weer naar terpstra

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie service en denken goed mee

Ik heb mijn auto in onderhoud bij Vakgarage Terpstra. Er wordt van te voren eerst netjes gebeld over de reparatie en de kosten. Dit voorkomt onaangename verrassingen achteraf. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Geweldige service

Nette Garage waar de klant nog koning is. We werden netjes te woord gestaan door de verkoper: Yoeri. Alles werd netjes uitgelegd en vragen werden netjes beantwoord. Je kunt wel zien dat het een garage is die service hoog in het vandel heeft. Het was ons de anderhalf uur rijden naar Drachten toe wel waard om onze Nissan Micra te kopen. En bij aflevering stond hij mooi gepoetst klaar om hem mee te nemen naar huis. En we kregen als dank nog een mooi winterpakket voor de auto erbij. Vakgarage terpstra bedankt voor de geweldige service die ons is geboden.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeg het voort. De klant staat bij ons zeer hoog. Tot wie weet een volgende keer. Team Vakgarage Terpstra

vertouwd, behulpzaam,eerlijk

Voor de tweede keer een mooie Ford aangeschaft eerlijk en goed geholpen, doen wat ze met je afspreken! Een aanrader om te gaan kijken als je een andere auto zoekt! We komen zeker terug..

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor het vertrouwen. Tot wie weet een volgende keer. Team Vakgarage Terpstra

Al jaren een tevreden klant

Al jaren een tevreden klant. Vriendelijk en deskundig personeel. Voel me altijd welkom.

Dank u wel. Op nog vele jaren. Team Vakgarage Terpstra

Nuchtere friezen met scherpe prijzen

Afgelopen week kwam ik op gaspedaal een mooie Yaris T-Sport tegen. Scherpe prijs en compleet uitgevoerd. Alleen is Drachten niet echt in de buurt van Rotterdam. Dus even vrijblijvend gaan kijken was geen optie. Van te voren een aantal foto's gemaild van de in te ruilen auto en een in principe inruilprijs afgesproken. Als deze te laag zou uitvallen had ik de rit niet gemaakt. En 2 dagen later op zaterdag ben ik naar Drachten gereden met de oude auto. Bij aankomst netjes ontvangen door Yoeri, lekkere espresso erbij en even de auto bekeken. Ook is de inruilauto even door hem bekenen. Inruilprijs afgekaart en een proefrit gemaakt. Auto gekocht zonder garantie, aan een Toyota kan niet veel mankeren tenslotte, en 1,5 uur later waren de auto's overgeschreven, de rekening betaald, de verzekering geregeld (met weer een lekkere espresso) en kon ik met de nieuwe bolide op huis aan, maar niet nadat ik een leuke Friese lunchtrommel en een winterschoonmaakset van Yoeri in ontvangst had genomen. Kortom: geen praatjes, ruim aanbod, scherp geprijsd, alles snel geregeld en zeker een aanrader! Ik ben een tevreden mens!

• Faciliteiten wachtruimte

Dit vinden wij mooi om te lezen. Tot wie weet een volgende keer. Team Vakgarage Terpstra

Prettig, vlot, vertrouwd.

Wij hebben onlangs een occassion aangeschaft bij Terpstra. We zijn tevreden over de manier waarop het contact is verlopen. Niet teveel praatjes, goede informatie en een vertrouwd gevoel.

Bedankt voor het vertrouwen. Daar doen we het voor. Team vakgarage Terpstra

super goed bedrijf, erg klantvriendelijk en behulpzaam!

Dit bedrijf is vriendelijk en klantgericht. In de afgelopen week hebben wij hier een mooie auto gekocht , en hierbij erg goed geholpen om de juiste keuze te maken. De afhandeling verliep goed en snel , en we konden dezelfde dag nog onze auto mee naar huis nemen. applaus voor dit bedrijf en hun personeel !!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste M en C, Bedankt voor het vertrouwen. Hier doen we het voor. Tot ( wie weet ) een andere keer. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Terpstra

Bedriegers zijn het!

Als je een auto koopt, mag je ervanuit gaan dat alles werkt. Helaas heb ik een auto aangeschaft met allerlei gebreken. En dan zegt een of andere debiel die daar werkt, had je maar moeten testen. Ze verkopen auto's, maar weten zelf de staat er niet van! Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Koop NOOIT een auto daar!

• Faciliteiten wachtruimte

heer Marciano, Dat u het woord DEBIEL gebruikt zegt denk ik genoeg..... Voor de buitenstaanders: (korte uitleg) Auto gekocht en helaas bleek na enkele weken de stoelverwarming het niet te doen. Doordat deze auto zo scherp is aangekocht zat er geen garantie op dit. Toch hebben we aangeboden om dit kosteloos te gaan oplossen. Aangezien meneer uit Rotterdam komt hadden we een gratis leenauto klaar staan! Eenmaal hier eiste de man dat we het gelijk gingen oplossen en hij met een uurtje weer terug kon rijden....... Toen we duidelijk probeerden te maken dat dat echt niet ging lukken reageerde meneer Marciano op een manier die past bij de woordkeuze die hij gebruikt in de review. Erg jammer en zonde allemaal..........

Erg prettig en goede service

2 weken geleden heb ik mijn 3e auto hier gekocht. De auto’s zijn altijd keurig en in goede staat. 1 x ging er kort na de koop een lampje branden en dit werd toen ook keurig opgelost. De laatste keer bij de proefrit zag ik dat de tank bijna leeg was dus ik was er op voorbereid dat ik direct zou moeten tanken na aankoop. Maar toen ik wegreed zat de tank halfvol! Kijk, dat is service! Ik raad Terpstra aan omdat er volop keuze is, goede service en vriendelijk personeel.

Wat goed om te horen. Tot ziens bij Vakgarage Terpstra

soepele aankoop van goede auto

soepele aankoop van goede auto

• Faciliteiten wachtruimte

Dat horen wij graag. Bedankt.

GEWELDIG!

Wat een fantastische garage. Dit is hoe het hoort, klant is koning. Uitstekende ervaring gehad bij Vakgarage Terpstra. Ik was opzoek naar een twingo dieseltje. Veel afgezocht op internet en kwam uiteindelijk via markplaats een zeer mooie tegen voor een scherpe prijs. Berichtje via markplaats gestuurd met wat vragen over de auto. Super snel en netjes antwoord. Ben de week erop langsgegaan (vanuit Haarlem). Leuk autotje en aardige verkopers! Niet opdringerig veel kennis en open en eerlijk. Paar dingetjes waar ik niet tevreden mee was (oud slangetje, airco die het niet deed en klemmetje wat ontbrak) Terplekke vervangen/ bijgevuld en keurig kunnen wachten in een afgesloten ruimte voor het papierwerk. Garantie gekregen op de airco en een leuk emmertje met poetsspullen als geschenk. Met plezier naar huis gereden en ik voelde dat het goed zat! Heerlijke auto waar ik elke dag met veel plezier van geniet. Helaas mijn airco na 2 weken toch kapot gegaan. Gebelt voor een afspraak, ik kon snel terecht! Helaas duurde het wat langer dan verwacht en omdat ik uit Haarlem moest komen hebben zij mij kostenloos een leenauto aangeboden en de auto thuis afgeleverd !!! Niet normaal wat een service en kwaliteit! Op maandag netjes de auto bij mij thuis afgeleverd met een nieuwe, goedwerkende airco. Garage aan al mijn vrienden en familie aangeraden. Is de moeite zeker waard om naar toe te gaan. Zelfs als je niet in de buurt woont:) Vakgarage Terpstra, bedankt !

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Julian, Wat goed om te lezen! Nog vele jaren rijplezier met de Twingo. Groet Vakgarage Terpstra