Professioneel

Een maand geleden onze auto ingeruild. Geholpen door Marco Douma. Hij dacht goed met ons mee, had verstand van zaken en gelukkig niet zo’n ‘gladde verkoper’. De auto loopt als een zonnetje, we zijn er blij mee. En de deal was zeer schappelijk. Bedankt!

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Boven verwachting, de moeie waard om zelfs vanuit Limburg

We hadden onze Peugeot 307 uit 2003 al geruime tijd uitgeleend aan onze dochter. Waren zeer tevreden over het rijcomfort van deze topwagen en zijn transportcapaciteit. Je kon er bv in één keer het complete herfstsnoei van onze notenboom maar even gemakkelijk een kast of bed in verstouwen. Groot was onze teleurstelling toen dochter een paar zondagen geleden belde dat ze wegens oververhitting niet meer verder kon en onder begeleiding van de Wegenwacht de garage nog net had gehaald. Diagnose daar: kachelradiator (alweer) lek, maar de koppakking ook. Met 260.000 km op de klok en dagwaarde nulkommaniks was reparatie niet zinvol. Persé eenzelfde Peugeot 307 gezocht en op internet dezelfde hatchback gevonden, uit 2007 en maar 80.000 in de wielen, paar extraatjes meer dan de oude, in schitterende staat en verhoudingsgewijs aantrekkelijke prijs. Maar die stond ergens in Friesland, bij Terpstra en wij wonen 300 km zuidwaarts. Toch gebeld, want nostalgie en liefde voor deze wagen was groot. Yuri's informatie was zeer plezierig en duidelijk, beantwoordde alle vragen die onze eigen garagehouder ons had ingefluisterd. Een ingeschakelde kennis uit Drachten meldde, na enige poolshoogte dat Terpstra een gedegen kwalietsreputatie had. Gewapend met een Corona-mondkapje, vertrok ik op een vroege ochtend per trein naar Drachten, via Heerenveen en vandaar met de bus naar Drachten ( dat daar de trein niet stopt!!?). In het stadscentrum stond een jongen van de Vakgarage Terpstra mij al op te wachten. Na 6 uur reizen eindelijk aangekomen. De wagen stond er als een juweeltje bij en de proefrit beviel prima. Airco kreeg nog een extra controle en beurt. Overdracht, garantie verzekering en betaling ter plekke met Yuri geregeld en met een gratis volle tank naar huis. Dat bleek precies 307km, met veel cruise-controle, snorrend en pittig. Thuis pas onder de kap gekeken( uiteraard stom van mij!). Geen smetje, geen of vlekje! Als een nieuwe motor in de showroom. Chapeau Terpstra!

• Faciliteiten wachtruimte

Professionele, vakkundige en klantvriendelijke ondersteuning! Top

Op internet trof ik een interessant aanbod bij vakgarage Terpstra en besloot er te gaan kijken. Daar aangekomen werd ik direct vriendelijk onthaalt door Jesse en Marco en op een plezierige manier geïnformeerd en meegenomen in de voors en tegens van de auto. Op de route naar aankoop ervaar ik een open gesprek over mogelijkheden, prijs en verdere voorwaarden. De volgende dag heb ik een proefrit kunnen maken en na wat onderhandelingen kwamen we tot een overeenkomst. Ik vond het plezierig en professioneel en ben blij met de aankoop. Mannen, bedankt!

Wat een fantastisch bedrijf

Wij hebben onze 2 de auto ook weer bij dit bedrijf gekocht en gaan ook zeker onze volgende daar kopen. Het personeel is in een woord fantastisch en zeer vriendelijk, je voelt je direct op je gemak en welkom. Ze hebben veel keuze in auto's dus er is voor elk wat wils te koop. Doen dus Mvg de familie Rozema

• Faciliteiten wachtruimte

Wat goed om te lezen. De klant staat bij ons op nummer 1. Tot een volgende keer :).

goede prijs/kwaliteit

uitstekende service bij aankoop 2e hands auto

• Faciliteiten wachtruimte

Wat goed om te lezen. Tot de volgende keer!

Unprofessional

I bought a car whose price was justified only because of a declared big maintenance written in the book of the auto but without a stamp of the garage who did it. Despite the seller declared several times before i paid that the big maintenance was done by an official dealer, this was not the case. The seller declared only after i paid that it was not done at an official dealer but by a "friend". I requested invoices of the reparation and he did provide invoices with a date stamps related to purchases many months before and after it which are not linked to the big maintenance. Another garage did confirm that part of those maintenance works, easier to see without dismounting the car, have not been done. Absolutely unprofessional despite the Bovag logo.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de lezers..... De beste meneer Fiorentino probeert de verhalen te verdraaien en vraagt van ons 1200.- retour. Wij hebben deze meneer al meerdere keren gevraagd om langs te komen, zodat hij de klacht kan uitleggen en we dan een oplossing kunnen vinden. maar dat weigert de beste man. Hij wil 1200,- op z'n rekening. (bijna de helft van de aankoopwaarde) Inmiddels ligt gelukkig "de kwestie" bij de Bovag. Vakgarage Terpstra

erg blij dat ik hier ben geweest!

ik heb hier een peugeot 308 sw gekocht en ik ben hier top geholpen door de medewerkers! ik was mijn tenaamstellingcode vergeten mee te nemen van mijn inruilauto maar ik werd prettig en goed geholpen om ze online te vinden. echt een aanrader om hier een auto te kopen!

• Faciliteiten wachtruimte

Aankoop Mazda 626 (ruim een jaar terug)

Nog steeds super tevreden over de Mazda 626.(onverwoestbaar) Bewijst dat je hier ook voor niet al te veel geld een goede betrouwbare auto kunt kopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat leuk om te horen! Nog veel rijplezier met de mazda :).

Super!!

Wij zijn vanmorgen naar garage Terpstra geweest omdat wij intresse hadden in een Volvo V40 die op de website stond. Daar aangekomen na gebeld te hebben zijn wij super geholpen door verkoper Marco. Niks niet opdringerig of gehijg in je nek gewoon heel rustig en relax bakje koffie tijdens het wachten. De proefrit is er bij ingeschoten maar toen we thuis kwam en ik de brede glimlach van manlief zag wist ik dat het goed was. Verlopig heb ik geen kind aan hem hij is helemaal blij met zijn nieuwe auto. Dus wij komen zeker terug als we weer een auto gaan kopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooi om te horen. U bent de volgende keer uiteraard ook weer van harte welkom :).

Top service!

Wij hebben deze garage als zeer prettig en servicegericht ervaren. Proefgereden in een auto, deze beviel goed, echter wouden we er toch nog even over nadenken. Wat wij fijn vonden was dat er niet opdringerig werd gedaan en dat we er rustig over na konden - mochten denken. Werd erg goed mee gedacht over diverse praktische zaken. Kortom voor ons reden om zeker terug te komen!

Baleno rijdt al 418.000 km

Onze Suzuki Baleno Sport, op LPG, rijdt al 418.000 km. Hoewel we geen originele klant zijn van Terpstra zitten de autopapieren nog steeds in het hoesje van Terpstra. Misschien leuk om te weten.

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat leuk om dit te lezen. Nog vele veilige kilometers gewenst:)

Professionele en deskundige, toegankelijke verkoper

Wij zijn bij garage Terpstra geweest omdat we een mooie Mercedes op de website gezien hebben. We zijn vriendelijk te woord gestaan, vragen waarop Marco geen antwoord paraat had heeft hij voor ons uitgezocht. Aansluitend een proefrit gemaakt. Uiteindelijk van de koop afgezien maar we houden de site in de gaten en mocht er iets geschikts binnen komen dan weet Marco ons te vinden. Een fijne ervaring!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor de positieve feedback. Mocht u 1 zien die u bevalt kom gerust weer langs. Groet, Marco Douma

Een nette, vriendelijke en betrouwbare garage!

Vandaag hebben we een mooie auto gekocht. We voelden ons direct op ons gemak in de garage. We werden vriendelijk welkom geheten, mochten eerst zelf naar de auto kijken, konden vragen stellen en hebben een proefrit gemaakt. We kregen deskundig advies van medewerker Marco. Kortom; we bevelen de garage zeker aan!

Leuk om te lezen. Dank dat ik u van dienst kon zijn. Groet, Marco Douma

geweldig

heb nu al 4 auto's hier gekocht en ben blij dat er zo een bedrijf bestaat. Afgelopen week hier de auto voor mijn dochter gekocht en alles was zo geregeld. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeg het voort :). Goed om dit te lezen!

GEWELDIG!

Erg fijn zaken doen! Een nette prijs voor je eigen auto, om in te ruilen. Vriendelijk en behulpzame verkopers/personeel. Alles was vlot en netjes afgehandeld!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat top om te horen! Daar doen we het voor!

eerlijk en uitstekend auto bedrijf

al jaren klant bij deze garage , en nog NOOIT gezeur mee gehad, eerlijk en betrouwbaar. ook in deze corona tijd gaan ze uitstekend mee om! meneer terpstra is altijd eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed om dit te lezen! Bedankt!

Slecht

Inmiddels voor een 2e keer er ingetrapt WAT dom van mij. Auto gekocht 1 en al lekkage inmiddels gerepareerd niet door hem dit zou hij wel uitvieren bij de koop.Het betreft een oudere diesel uit 2005.Ik vroeg de verkoper nog geen fijnstof belasting toch Nee zei de verkoper deze auto niet.Vandaag de brief gekregen fijnstofbelasting. IK Stoot mij niet voor een derde X kom er nooit weer.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Ophuis, Om een lang verhaal heel kort te houden. Denk ik dat het ook beter is dat u bij ons ook geen auto weer koopt. Wij willen graag eerlijk te werk gaan. Ik hoop dat u elders een garage vind die wel bij u past...

Nette garage waarin afspraken worden nagekomen

Ik heb hier een Audi A4 Avant gekocht. Auto was in nette staat, afspraken zijn duidelijk, netjes en eerlijk. Directe communicatie, personeel is daarnaast vriendelijk. Ik had achteraf nog enkele vragen, deze zijn netjes beantwoord. Het voelt allemaal goed en betrouwbaar aan, zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen. Daar zijn we voor.

Goede service, vriendelijke personeel en ruime keuze aan goede auto's

Ik heb hier mijn Seat Leon ST 2014 gekocht. De verkoper benaderde mij op het moment dat ik het ook wilde. Ik kwam eerst even wat auto's bekijken voordat ik meer ging verdiepen in de auto die ik wilde. Verkoper wist waarover hij sprak en gaf mij advies over de desbetreffende auto's. Uiteindelijk na afwegen en test ritten, gekozen voor de Seat Leon. Tijdens APK kwam er een klein puntje naar voren, dat telefonisch werd overlegd met mij. (handrem werkte niet) Dit werd professioneel opgepakt en zonder extra kosten verwerkt. Verder werd ik goed geïnformeerd over de keuring en werd alles netjes bij langs gegaan.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs!

vriendelijk

wij hebben goede ervaring over dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Ook mooi dat ze in Leeuwarden tevreden zijn!

Top service! En ook een eerlijke prijs voor je eigen inruil auto!

Prettig zaken doen, eerlijke prijs voor je eigen auto om in te ruilen! Er valt echt te onderhandelen. Ze zijn ook erg vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Top Celia-anna! Nog heel veel plezier met de auto!

Klantvriendelijk, vakkundig en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Via de site van Vakgarage Terpstra, zag ik dat zij een groot occasion aanbod hebben in het segment wat ik zocht. Na een afspraak te hebben gemaakt, werd ik in de showroom vakkundig en vriendelijk te woord gestaan door verkoper Marco. De informatie op de website was helder en kwam precies overeen met hetgeen ik bij de occasion aantrof, geen nare verrassingen. Na een proefrit was het goed zaken doen met de verkoper. Geen onverwachte bijkomende kosten, oude auto inruilen geen probleem en afspraken kunnen maken over de aflevering. Aflevering zeer klantvriendelijk. Toen ik met de occasion thuis kwam, lagen de laatste papieren vanuit de RDW op de deurmat. Keurig geregeld Vakgarage Terpstra! Ik beveel Vakgarage Terpstra zeker aan!

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor uw positieve feedback. Ook dat is leuk om te horen!

Vriendelijk en uitnodigend en vakkundig

Ruime keuze auto's. Het bedrijf heeft een goede uitstraling. De verkopers zijn klantvriendelijk,hebben veel kennis van, hoe te onderhandelen over auto's en zijn niet opdringerig en vertellen geen fabeltjes. Ook de inruilwaarde van de huidige auto is naar tevredenheid. Marco begeleidde de jonge stageloper Jesse professinee l. Een dikke 10 voor deze beide jonge mannen,die met hart en ziel niet alleen voor het bedrijf gaan, maar ook voor de klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundige garage met bijzonder mooi onderhouden auto' s

Onze dochter heeft hier een Fiat 500 gekocht waarbij de verkoper uitgebreid de tijd voor ons nam. Diverse verzoeken konden snel geregeld worden en na 1 week kon de auto in ontvangst genomen worden. De auto ziet er binnen en buiten verzorgd uit. Deze garage is een aanrader.

Uitstekende zaak!

Deal snel gesloten, auto snel mee kunnen nemen. Zeer vrindelijk personeel.