Occasion gekocht, geholpen door dhr. Oosterhof. Goede service, testritje maken geen probleem, koffie erbij, begrip voor het feit dat we van ver moesten komen. Vriendelijke benadering. Er werd advies gegeven over het best te plaatsen type trekhaak, hierop voor een ander type gekozen. Prima service, auto rijdt goed, tevreden.

• Showroom
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018. \r\nGeen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier \"eigenlijk\" geen zin. \r\n\r\nHalf jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd.\r\n\r\nVolgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen. \r\n\r\nKortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra.\r\nNu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers.\r\nSamen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Altijd tijd tussendoor voor een klein klusje zoals een lamp verwisselen of en band controleren.\r\nNa de laatste grote beurt was onze auto gewassen en waren de automaten vervangen, omdat de oude doorweekt waren. Wat een service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 11-03-2019 een mooie occasion gekocht bij Terpstra in Drachten Wij werden prima geholpen door Marco Douma Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam Wij hebben onze eigen auto met een goede deal kunnen inruilen Zodat er een win win situatie is ontstaan

2 sterren: slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 25 januari 2019 een auto gekocht. Wij hadden Van te voren vast voor de auto gebeld. Aan de telefoon werden wij vriendelijk te woord gestaan. Ook bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte ook uitgebreid te woord gestaan. Bij de testrit van de auto piepten de remmen maar dit zou volgens de verkoper bij de APK, die wij bij aankoop zouden krijgen, verholpen worden. uitendelijk trotse eigenaar geworden van de auto. Na ongeveer 2 weken begonnen de remmen toch weer behoorlijk te piepen. Wij naar een garage gegaan en het bleek dat de remmenschijven wel vervangen waren maar dat het erg goedekope schijven zijn die het piepen veroorzaakt. Wij kregen van de garage te horen dat de remschijven en blokken dus vervangen moesten worden. Daarnaast kregen wij te horen dat de koppeling versleten is en vervangen moet worden. Totale reparatie kosten bedragen 1200 euro. Verder zijn wij erg tevreden met de auto. Alleen jammer van de enorme kostenpost die binnen zo een korte tijd al bij de auto kwam. verder leuk en vlot personeel waar je, je snel op je gemak voelt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag hebben wij hier onze \"nieuwe\" auto gekocht.\r\nEen Renault Clio uit 2014. Wij waren er rond 14:00 en het was er erg druk. Toch vriendelijk te woord gestaan, sleutels van de auto gekregen om deze te bekijken en een kopje koffie erbij gekregen. Voelde allemaal erg ontspannen en er werd geen druk opgelegd. Na een proefrit waren wij helemaal overtuigd. Realistische inruilprijs gekregen en alles werd netjes op papier gezet. Inmiddels rijden wij in de auto en zijn helemaal happy. De auto werd netjes afgeleverd (met een presentje). \r\n\r\nLeuk, vlot en druk bedrijf waar je, je snel op je gemak voelt. Mooie (schone!) auto\'s voor scherpe prijzen en leuke mensen. Bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden een afspraak om een C1 te bekijken. Toen wij kwamen was de auto reeds verkocht. Er werd bij verteld dat dat wel vaker voorkwam. Zeer slordig en teleurstellend!

Beste mevrouw Werkman, Nogmaals excuses! Wij vinden het erg vervelend dat het gistermiddag verkeerd is gegaan. De verkoper is ervan uitgegaan dat de mensen die de C1 hebben gekocht, de mensen waren van de afspraak en heeft niet het telefoonnummer gecontroleerd. Wij balen hier ontzettend van en kunnen ons heel goed uw teleurstelling voorstellen. Maat het is gebeurd, terugdraaien kan niet meer, we kunnen er alleen maar van leren. Ik weet dat u uit drachten komt en hoop dat u onze reactie leest. Er ligt hier een bloemenbon voor u klaar. Ik hoop dat u deze wilt aannemen. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer netjes geholpen door verkoper gemaakte afspraken worden netjes nagekomen goede koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de gekochte auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ter herstel van de vorige recensie. Ik ben terruggebeld door de verkoper. Heel netjes zijn we tot een oplossing gekomen. Ik ben zeer tevreden. Ik bied mijn excuses aan voor de vorige recensie die niet helemaal terecht is geplaatst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ronduit geweldig,\r\n\r\nBMW ingeruild voor een Renault Clio van 2013!\r\nBij aflevering alle punten nagelopen die waren afgesproken! \r\n\r\nHeerlijk koffie, en zeer vriendelijke verkopers!\r\n\r\nTop Vakgarage Terpstra, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij, die ook voor de reparatie bij jullie terug komt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mensen wees gewaarschuwd deze heren komen hun afspraken zeker niet na, vandaag in de ochtend gebeld voor een polo en afgesproken dat we langs zouden komen om de auto te bezichtigen zij gaven aan dat ze er tot 18.00 zouden zijn dus wij op tijd vertrokken richting drachten vanuit utrecht onderweg is het allemaal later geworden dan we hadden gedacht omdat er een grote ongeluk is gebeurd op de snelweg dit kon het bedrijf ook zien we zouden dan ook rond sluitingstijd daar zijn ze gaven aan dat we het beter morgen ochtend/ middag zouden kunnen doen dus wij rechtsomkeer terug naar utrecht heel lullig maar niks aan te doen eenmaal thuis aangekomen horen we dat de auto is verkocht en dat we niet meer hoeven te komen dit is echt te gek voor woorden mischien moesten we van te voren ook de ECHTE negatieve reviews van deze bedrijf zien heel erg sneu om het op deze manier te spelen door deze bedrijf, wees gewaarschuwd zij komen hun afspraken niet na!!

Beste heer Gielis, Helaas is dit niet helemaal de waarheid en misschien is het verstandig van mijn kant uit te leggen hoe wij altijd te werk gaan! Dit is namelijk heel duidelijk en transparant. Men kan bij ons geen auto's reserveren. (alleen bij hoge uitzondering) En wij zeggen altijd tegen de klant voordat u vertrekt, bel ons! Dan weten we zeker of de auto er nog is en komt u niet voor niks. In uw geval hebben wij vanaf de betreffende vrijdagmiddag niks meer gehoord, en hebben wij u vanaf vrijdagmiddag gebeld, maar u neemt de telefoon tot op heden niet op! Waarom wel een recensie schrijven en geen contact met ons opnemen????? Dit had heel anders gekund! Bij deze vraag ik u, bel mij! (06-53209576) Vriendelijke groet, Folkert Terpstra

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht in juni 2018.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In September een audi A4 gekocht bij terpstra, goede deal kunnen sluiten voor een leuke auto. Echter de nieuwe apk was onterecht ivm bult op remslang hier was ik liever over gebeld evt. Tegen meerprijs. Verder geen klachten goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 24/10/2018 een vw passat gekocht, en ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling hiervan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg.\r\nZonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra.\r\nGeweldig prettige kijkervaring en service ontvangen.\r\nEen goed adres voor een mooie occasion \r\nNiet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 1 september peugeot 308 hatchback 2014 opgehaald.\r\nPrima bedrijf, goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto \r\nprima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren voor mijn vertrek nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gangsters terpstra denkt alleen maar aan het verdienen.\r\n\r\nIk heb vorig jaar een Opel astra gekocht. Na het overeenkomen van de prijs en met inruil van mijn oude auto begon de ellende. \r\n\r\nEenmaal de betaling gedaan te hebben kwamen de klachten. De auto zou gekeurd worden samen met nog een aantal dingen wat ze zouden maken. \r\n\r\nHet begon met de centrale vergrendeling. Deze zou werken stond er in de advertentie. Dit bleek niet zo te zijn. Na het overwegen een nieuwe sleutel aangeschaft dit heeft al met al 2 maanden geduurd voordat ik deze ook daadwerkelijk werkend kreeg. \r\n\r\nNa enkele weken heb ik een compleet nieuwe uitlaat eronder moeten zetten omdat ze het gat dicht hadden gesmeerd en geverfd hadden zodat deze door de keuring kwam. (Apk zat bij de prijs in ongeacht wat er aan moest gebeuren) \r\n\r\nDaarnaast waren er enkele kleine dingen wat ze zouden doen en niet gedaan hebben.\r\n\r\nNu een jaar later de auto weer voor de keuring. Wat blijkt, nieuwe remleidingen ed. Terwijl ze dit vorig jaar vervangen hebben met de apk. Beweerden ze. \r\n\r\nDit is een bedrijf die ik niemand aan zou raden.\r\nWaardeloos.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Terpstra