Dutch excellence

When our SAAB 95 broke down during our trip home from Amsterdam to Sweden, we were so lucky that it happened near Drachten and that Sjoerd took charge. A more friendly and knowledgeable mechanic I have rarely met. I left our car in his expert hands and have since returned to pick it up. Everything has been perfect.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Uitstekende vakgarage van hoge kwaliteit!

Bij de aanschaf van mijn auto werd ik uitstekend geholpen. Het is een deskundige garage met erg klantvriendelijke medewerkers. Ze zijn beleefd, hebben veel kennis en begeleiden je op een hele behulpzame en rustige manier. De volvo v40 die ik heb aangeschaft heeft voor aflevering keurig een grote beurt gekregen en de auto werd bij ophalen bijna in nieuwstaat voor me klaar gezet op het afgesproken moment. Ik kom hier zeker terug voor al het toekomstige onderhoud en keuringen. Topgarage!

Top service.

Nog geen auto gekocht bij Terpstra, maar wel twee auto’s in onderhoud. De service is gewoon hartstikke goed en met een prima prijs-/kwaliteitverhouding. Als er lastige storingen zijn, moet er soms eerst eea uitgesloten worden waardoor je een keer terug moet. Ze kijken dan niet moeilijk, maar gaan de uitdaging aan. Ze zijn servicegericht en brengen, volgens mij, lang niet alle uren in rekening. Ze denken ook mee om de juiste keuze te maken wat betreft onderdelen (bijv A- of B-merk, banden etc) en bijvoorbeeld om een beurt te laten samenvallen met de APK. Kortom: prettig bedrijf, vriendelijk personeel, vlotte service en heel kundig.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige auto, supervriendelijk personeel, mooie prijs voor iedere beurs

Vandaag hebben we een mooie Opel Astra Sports Tourer opgehaald. Een geweldige auto, mooie kilometerstand, mooie prijs. Als vaste klant komen wij al vanaf 2009 bij Vakgarage Terpstra, vertrouwd adres voor iedere beurs een geschikte auto.

Goed en leuk bedrijf

Ik heb al meerdere auto van terpstra gekocht en paasmaandag een peugot 208 gekocht zeer tevreden na 3 dagen stond hij al klaar voir mij super bedank marco eerlijk en een betrouwbare vent

• Faciliteiten wachtruimte

Heb daar in maart een Renault Scenic gekocht, en ik moet zeggen een geweldige auto. Je word daar goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, betrouwbaar en een fijn bedrijf!

Eind vorige maand heb ik mijn occassions gekocht bij vakgarage Terpstra, daarbij heb ik zaken gedaan met Marco Douma, een leuke, eerlijke en sympthatieke man, ik kan iedereen aanraden om een auto bij dit bedrijf te kopen, van de aankoop tot de afwikkeling een is dit een top bedrijf. Bedankt voor alles! :-)

Dik tevreden

Meerdere keren een wagen gekocht. Prima behandeld en goed zaken gedaan. Inmiddels 3 wagens bij hun garage in onderhoud. Altijd dik tevreden. Gr Menno

Apk keuring

Top garage en altijd lekker vlot Vakkundige mensen en zeer vriendelijk!

Poerbêst

Al jaren trouwe klant bij deze vakgarage waar deskundigheid, service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Kortom, top en een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Bêst genôch (Fries voor geweldig)

Duidelijke communicatie: als er extra kosten moeten worden gemaakt worden het duidelijk gecommuniceerd én toegelicht indien nodig. Goede prijs en kwaliteit! Vriendelijk ontvangst. Lekkere cappuccino. Zijn flexibel, een afspraak kan op de dag én tijdstip dat ik dat wil. Leenauto staat er. Netjes schoon.

Top service

Verschillende auto’s al gekocht. Zeer tevreden over de kwaliteit van de getoonde auto’s. Gepoetst, fris. Mijn volgende auto word ook weer een occasion van vakgarage terpstra! Ga zo door mannen!

Uitstekende snelle service

2 Volkswagens en een mini in onderhoud bij de vakman lees(vakgarage) Altijd goede service. Wij zijn zeer tevreden over deze garage en kunnen u deze dan ook zeer aanbevelen.

Goeie en snelle service

Mijn bus is voor onderhoud en APK bij vakgarage Terpstra geweest. Zeker een aanrader ! Goede en snelle service! Ik had een leenauto nodig en dit was ook geen probleem ! Zeker aan te raden. En bij afhalen van de auto kreeg je een lekkere bak koffie aangeboden. Al met al zeker aan te bevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Ze doen wat ze zeggen ze zeggen wat ze doen!

Mijn privé auto en werkbus zijn beide bij terpstra in onderhoud en daar ben ik zeer tevreden over :)

Top service!!

Deskundig bedrijf, denkt met je mee. Belt netjes als er iets afwijkt, zoals het hoort. Snel en komt afspraken na. Zekers een aanrader.

Levert ondeugdelijk product

Zojuist APK-keuring gehad. 2 banden afgekeurd en 1 band aangeraden te vervangen nadat ze slechts 21.000 km hebben gereden. Banden zijn zelf door deze vakgarage zelf geleverd. Troep!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Heel slecht!

Ik had voor het na drachten gaan eerst gebeld omdat het voor mij een uur rijden is of de auto meteen mee kon als ik hem zou kopen. Eerst bij het maken van de proefrit zagen we dat er een stekker los lag. Deze erin gedaan en toen liep meteen de temperatuur hoog op. Na beloftes dat alles na aankoop gemaakt zou worden en niet eerder zou hoeven betaald te worden dan dat het goed was toch besloten de auto te kopen. Een volle tank benzine bedongen bij afhaal om goed te maken dat we nu dus toch nog weet een keer een uur heen en later nog weer zouden moeten tijden. (Domste beslissing van mij geef ik meteen toe.) Na een week gebeld. Het duurde nog wat langer er moest nog meer aan gebeuren. Na een aantal dagen weer gebeld en kreeg de belofte zou de auto donderdags kunnen halen. Woensdagavond werd ik gebeld, het was toch nog niet goed er kwam nog een ander onderdeel op. (Vrouw dus ik kan al die namen niet onthouden). Uiteindelijk pas de week erna na nog een aantal keer gebeld te hebben kon ik de auto halen. Meteen toen we terug reden bleek dat de beloofde volle tank benzine bij ophalen niet waargemaakt was en toen het begon te regenen bleek dat de ruitenwissers niet goed werken (vreemd want dit is apk punt en auto was net gekeurd) maat omdat we inmiddels al een eindje weg waren en we de auto net voor sluitingstijd gehaald hadden en ik er helemaal wel klaar mee was besloten om toch naar huis te rijden. Het ruitenwisserprobleem zelf maar op te lossen en de volle tank benzine die beloofd was ze dan maar gelukkig mee te laten worden wat ze daarmee bespaard hebben. Nu alleen na een maandje blijft de koelvin draaien en ben ik net bij een andere garage geweest en deze constateerden dat het een rommeltje is qua bedrading (zoals de monteur zei: tairips tape en waarschijnlijk doorgelust) en dat er ergens kortsluiting in zit. Waardeloos dus. Ja het is een oudere auto en hij was niet duur maar de belofte dat hij goed zou zijn hebben ze zich niet aan gehouden!

Waardeloos

Een te duidelijke schade auto proberen te verdoezelen waardoor iemand 300+ km voor niks rijdt.

Prima en Klantvriendelijk

Wij hebben al eerder auto's bij Terptra gekocht! Nu zijn we ook weer prima geholpen!

Prima en eerlijke verkoop

We hebben er een occasion gekocht waar na aankoop toch een probleem mee was. Dit werd eerlijk gecommuniceerd en door hen opgelost. Prima service!

teleurstellend

In juni een honda sh 300i gekocht. Zou goed onderhouden zijn. Vanuit Amsterdam naar Friesland gereisd met de trein en terug gereden. Omdat de vario behoorlijk lawaai maakte naar mijn eigen garage gebracht voor onderhoud waar bleek dat de vario versleten was er 3 switches kapot waren en er achterstallig onderhoud dus was. De garage laten weten dat ik teleurgesteld was, maar dat dat mijn risico was en ik geen geld hoefde, maar een reactie, omdat ze gezegd hadden dat hij goed onderhouden was. Eerst geen reactie. Nog een keer geappt, waarop de reactie kwam dat hij op vakantie was, maar zeker nog zou reageren (eind juli) >> geen reactie. Nog een keer geappt op 11 sept, maar weer geen reactie. Had misschien een sorry of zo verwacht. Teleurstellend dus.

Auto kopen met HUMOR

Nu vandaag, 16-10-2021, auto gekocht. Zelf opgezocht op marktplaats door gegeven en besproken met Folkert. Opgehaald door Hans. Super deze service en auto ook super. Kortom mooi dat dit ook mogelijk is. Mijn dank is groot. Rein

Service en kwaliteit

Eerlijk advies en doen wat nodig is, zonder er zelf vanalles bij te bedenken. Gelukkig ook met een gezonde kritische blik zoals je van een vakgarage mag verwachten. De achterste remklauwen werden preventief gangbaar gemaakt, onderhoud is behoud. Verder een beurt waarbij ook het lpg filter werdt vervangen, keurig. Verder zijn ze erg flexibel en denken met je mee, en geven advies voor wat er voor volgend jaar zou moeten gebeuren. Vakmannen.

Vakkundig en betrouwbaar

Ik heb onlangs een occasion gekocht bij deze garage, ik ben erg prettig geholpen en geadviseerd. Ze hielden mij netjes op de hoogte met een aantal zaken die nog geregeld moesten worden. Prima garage!!