Filters

10

Geweldige service

Nette Garage waar de klant nog koning is. We werden netjes te woord gestaan door de verkoper: Yoeri. Alles werd netjes uitgelegd en vragen werden netjes beantwoord. Je kunt wel zien dat het een garage is die service hoog in het vandel heeft. Het was ons de anderhalf uur rijden naar Drachten toe wel waard om onze Nissan Micra te kopen. En bij aflevering stond hij mooi gepoetst klaar om hem mee te nemen naar huis. En we kregen als dank nog een mooi winterpakket voor de auto erbij. Vakgarage terpstra bedankt voor de geweldige service die ons is geboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

vertouwd, behulpzaam,eerlijk

Voor de tweede keer een mooie Ford aangeschaft eerlijk en goed geholpen, doen wat ze met je afspreken! Een aanrader om te gaan kijken als je een andere auto zoekt! We komen zeker terug..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Al jaren een tevreden klant

Al jaren een tevreden klant. Vriendelijk en deskundig personeel. Voel me altijd welkom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Nuchtere friezen met scherpe prijzen

Afgelopen week kwam ik op gaspedaal een mooie Yaris T-Sport tegen. Scherpe prijs en compleet uitgevoerd. Alleen is Drachten niet echt in de buurt van Rotterdam. Dus even vrijblijvend gaan kijken was geen optie. Van te voren een aantal foto's gemaild van de in te ruilen auto en een in principe inruilprijs afgesproken. Als deze te laag zou uitvallen had ik de rit niet gemaakt. En 2 dagen later op zaterdag ben ik naar Drachten gereden met de oude auto. Bij aankomst netjes ontvangen door Yoeri, lekkere espresso erbij en even de auto bekeken. Ook is de inruilauto even door hem bekenen. Inruilprijs afgekaart en een proefrit gemaakt. Auto gekocht zonder garantie, aan een Toyota kan niet veel mankeren tenslotte, en 1,5 uur later waren de auto's overgeschreven, de rekening betaald, de verzekering geregeld (met weer een lekkere espresso) en kon ik met de nieuwe bolide op huis aan, maar niet nadat ik een leuke Friese lunchtrommel en een winterschoonmaakset van Yoeri in ontvangst had genomen. Kortom: geen praatjes, ruim aanbod, scherp geprijsd, alles snel geregeld en zeker een aanrader! Ik ben een tevreden mens!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prettig, vlot, vertrouwd.

Wij hebben onlangs een occassion aangeschaft bij Terpstra. We zijn tevreden over de manier waarop het contact is verlopen. Niet teveel praatjes, goede informatie en een vertrouwd gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

super goed bedrijf, erg klantvriendelijk en behulpzaam!

Dit bedrijf is vriendelijk en klantgericht. In de afgelopen week hebben wij hier een mooie auto gekocht , en hierbij erg goed geholpen om de juiste keuze te maken. De afhandeling verliep goed en snel , en we konden dezelfde dag nog onze auto mee naar huis nemen. applaus voor dit bedrijf en hun personeel !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste M en C, Bedankt voor het vertrouwen. Hier doen we het voor. Tot ( wie weet ) een andere keer. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Terpstra

1

Bedriegers zijn het!

Als je een auto koopt, mag je ervanuit gaan dat alles werkt. Helaas heb ik een auto aangeschaft met allerlei gebreken. En dan zegt een of andere debiel die daar werkt, had je maar moeten testen. Ze verkopen auto's, maar weten zelf de staat er niet van! Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Koop NOOIT een auto daar!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

heer Marciano, Dat u het woord DEBIEL gebruikt zegt denk ik genoeg..... Voor de buitenstaanders: (korte uitleg) Auto gekocht en helaas bleek na enkele weken de stoelverwarming het niet te doen. Doordat deze auto zo scherp is aangekocht zat er geen garantie op dit. Toch hebben we aangeboden om dit kosteloos te gaan oplossen. Aangezien meneer uit Rotterdam komt hadden we een gratis leenauto klaar staan! Eenmaal hier eiste de man dat we het gelijk gingen oplossen en hij met een uurtje weer terug kon rijden....... Toen we duidelijk probeerden te maken dat dat echt niet ging lukken reageerde meneer Marciano op een manier die past bij de woordkeuze die hij gebruikt in de review. Erg jammer en zonde allemaal..........

10

Erg prettig en goede service

2 weken geleden heb ik mijn 3e auto hier gekocht. De auto’s zijn altijd keurig en in goede staat. 1 x ging er kort na de koop een lampje branden en dit werd toen ook keurig opgelost. De laatste keer bij de proefrit zag ik dat de tank bijna leeg was dus ik was er op voorbereid dat ik direct zou moeten tanken na aankoop. Maar toen ik wegreed zat de tank halfvol! Kijk, dat is service! Ik raad Terpstra aan omdat er volop keuze is, goede service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te horen. Tot ziens bij Vakgarage Terpstra

9

soepele aankoop van goede auto

soepele aankoop van goede auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Dat horen wij graag. Bedankt.

10

GEWELDIG!

Wat een fantastische garage. Dit is hoe het hoort, klant is koning. Uitstekende ervaring gehad bij Vakgarage Terpstra. Ik was opzoek naar een twingo dieseltje. Veel afgezocht op internet en kwam uiteindelijk via markplaats een zeer mooie tegen voor een scherpe prijs. Berichtje via markplaats gestuurd met wat vragen over de auto. Super snel en netjes antwoord. Ben de week erop langsgegaan (vanuit Haarlem). Leuk autotje en aardige verkopers! Niet opdringerig veel kennis en open en eerlijk. Paar dingetjes waar ik niet tevreden mee was (oud slangetje, airco die het niet deed en klemmetje wat ontbrak) Terplekke vervangen/ bijgevuld en keurig kunnen wachten in een afgesloten ruimte voor het papierwerk. Garantie gekregen op de airco en een leuk emmertje met poetsspullen als geschenk. Met plezier naar huis gereden en ik voelde dat het goed zat! Heerlijke auto waar ik elke dag met veel plezier van geniet. Helaas mijn airco na 2 weken toch kapot gegaan. Gebelt voor een afspraak, ik kon snel terecht! Helaas duurde het wat langer dan verwacht en omdat ik uit Haarlem moest komen hebben zij mij kostenloos een leenauto aangeboden en de auto thuis afgeleverd !!! Niet normaal wat een service en kwaliteit! Op maandag netjes de auto bij mij thuis afgeleverd met een nieuwe, goedwerkende airco. Garage aan al mijn vrienden en familie aangeraden. Is de moeite zeker waard om naar toe te gaan. Zelfs als je niet in de buurt woont:) Vakgarage Terpstra, bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Hoi Julian, Wat goed om te lezen! Nog vele jaren rijplezier met de Twingo. Groet Vakgarage Terpstra

9

eerst niet tevreden,maar later super!!!

volvo S80 gekocht met voorwaarde dat de airco zou werken ,die deed het niet ,maar ze zouden het maken. ik kreeg een week lang een leen auto mee {super} . ze hebben er alles aan gedaan om het te maken ,lukte niet en toen hebben ze er een splinternieuwe aircopomp opgezet en nu werkt ie . {na 3 tweedehands pompen } vind het een hele goede service ,en afspraken nakomen. .............als je zo door gaat hou je klanten........ mvg Erik pouwels

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste heer Pouwels, Daar doen we het voor! Ik hoop dat u nog veel plezier beleefd aan uw Volvo. Met vriendelijke groet, Bas Vakgarage Terpstra

10

Professioneel

Een maand geleden onze auto ingeruild. Geholpen door Marco Douma. Hij dacht goed met ons mee, had verstand van zaken en gelukkig niet zo’n ‘gladde verkoper’. De auto loopt als een zonnetje, we zijn er blij mee. En de deal was zeer schappelijk. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Erik. Mooi om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Daar doen we het allemaal voor, de klant. Groet, Vakgarage Terpstra

10

Boven verwachting, de moeie waard om zelfs vanuit Limburg

We hadden onze Peugeot 307 uit 2003 al geruime tijd uitgeleend aan onze dochter. Waren zeer tevreden over het rijcomfort van deze topwagen en zijn transportcapaciteit. Je kon er bv in één keer het complete herfstsnoei van onze notenboom maar even gemakkelijk een kast of bed in verstouwen. Groot was onze teleurstelling toen dochter een paar zondagen geleden belde dat ze wegens oververhitting niet meer verder kon en onder begeleiding van de Wegenwacht de garage nog net had gehaald. Diagnose daar: kachelradiator (alweer) lek, maar de koppakking ook. Met 260.000 km op de klok en dagwaarde nulkommaniks was reparatie niet zinvol. Persé eenzelfde Peugeot 307 gezocht en op internet dezelfde hatchback gevonden, uit 2007 en maar 80.000 in de wielen, paar extraatjes meer dan de oude, in schitterende staat en verhoudingsgewijs aantrekkelijke prijs. Maar die stond ergens in Friesland, bij Terpstra en wij wonen 300 km zuidwaarts. Toch gebeld, want nostalgie en liefde voor deze wagen was groot. Yuri's informatie was zeer plezierig en duidelijk, beantwoordde alle vragen die onze eigen garagehouder ons had ingefluisterd. Een ingeschakelde kennis uit Drachten meldde, na enige poolshoogte dat Terpstra een gedegen kwalietsreputatie had. Gewapend met een Corona-mondkapje, vertrok ik op een vroege ochtend per trein naar Drachten, via Heerenveen en vandaar met de bus naar Drachten ( dat daar de trein niet stopt!!?). In het stadscentrum stond een jongen van de Vakgarage Terpstra mij al op te wachten. Na 6 uur reizen eindelijk aangekomen. De wagen stond er als een juweeltje bij en de proefrit beviel prima. Airco kreeg nog een extra controle en beurt. Overdracht, garantie verzekering en betaling ter plekke met Yuri geregeld en met een gratis volle tank naar huis. Dat bleek precies 307km, met veel cruise-controle, snorrend en pittig. Thuis pas onder de kap gekeken( uiteraard stom van mij!). Geen smetje, geen of vlekje! Als een nieuwe motor in de showroom. Chapeau Terpstra!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste Jacques, Bedankt dat wij u als klant mochten verwelkomen. Deze positieve en mooie feedback doet ons goed. Nog vele jaren rijplezier. Groet Vakgarage Terpstra

8

Professionele, vakkundige en klantvriendelijke ondersteuning! Top

Op internet trof ik een interessant aanbod bij vakgarage Terpstra en besloot er te gaan kijken. Daar aangekomen werd ik direct vriendelijk onthaalt door Jesse en Marco en op een plezierige manier geïnformeerd en meegenomen in de voors en tegens van de auto. Op de route naar aankoop ervaar ik een open gesprek over mogelijkheden, prijs en verdere voorwaarden. De volgende dag heb ik een proefrit kunnen maken en na wat onderhandelingen kwamen we tot een overeenkomst. Ik vond het plezierig en professioneel en ben blij met de aankoop. Mannen, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste Rene, Graag gedaan. Daar zijn we voor. Met vriendelijke groet, Vakgarage Terpstra

10

Wat een fantastisch bedrijf

Wij hebben onze 2 de auto ook weer bij dit bedrijf gekocht en gaan ook zeker onze volgende daar kopen. Het personeel is in een woord fantastisch en zeer vriendelijk, je voelt je direct op je gemak en welkom. Ze hebben veel keuze in auto's dus er is voor elk wat wils te koop. Doen dus Mvg de familie Rozema

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te lezen. De klant staat bij ons op nummer 1. Tot een volgende keer :).

8

goede prijs/kwaliteit

uitstekende service bij aankoop 2e hands auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te lezen. Tot de volgende keer!

3

Unprofessional

I bought a car whose price was justified only because of a declared big maintenance written in the book of the auto but without a stamp of the garage who did it. Despite the seller declared several times before i paid that the big maintenance was done by an official dealer, this was not the case. The seller declared only after i paid that it was not done at an official dealer but by a "friend". I requested invoices of the reparation and he did provide invoices with a date stamps related to purchases many months before and after it which are not linked to the big maintenance. Another garage did confirm that part of those maintenance works, easier to see without dismounting the car, have not been done. Absolutely unprofessional despite the Bovag logo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Voor de lezers..... De beste meneer Fiorentino probeert de verhalen te verdraaien en vraagt van ons 1200.- retour. Wij hebben deze meneer al meerdere keren gevraagd om langs te komen, zodat hij de klacht kan uitleggen en we dan een oplossing kunnen vinden. maar dat weigert de beste man. Hij wil 1200,- op z'n rekening. (bijna de helft van de aankoopwaarde) Inmiddels ligt gelukkig "de kwestie" bij de Bovag. Vakgarage Terpstra

10

erg blij dat ik hier ben geweest!

ik heb hier een peugeot 308 sw gekocht en ik ben hier top geholpen door de medewerkers! ik was mijn tenaamstellingcode vergeten mee te nemen van mijn inruilauto maar ik werd prettig en goed geholpen om ze online te vinden. echt een aanrader om hier een auto te kopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Aankoop Mazda 626 (ruim een jaar terug)

Nog steeds super tevreden over de Mazda 626.(onverwoestbaar) Bewijst dat je hier ook voor niet al te veel geld een goede betrouwbare auto kunt kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Wat leuk om te horen! Nog veel rijplezier met de mazda :).

10

Super!!

Wij zijn vanmorgen naar garage Terpstra geweest omdat wij intresse hadden in een Volvo V40 die op de website stond. Daar aangekomen na gebeld te hebben zijn wij super geholpen door verkoper Marco. Niks niet opdringerig of gehijg in je nek gewoon heel rustig en relax bakje koffie tijdens het wachten. De proefrit is er bij ingeschoten maar toen we thuis kwam en ik de brede glimlach van manlief zag wist ik dat het goed was. Verlopig heb ik geen kind aan hem hij is helemaal blij met zijn nieuwe auto. Dus wij komen zeker terug als we weer een auto gaan kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Mooi om te horen. U bent de volgende keer uiteraard ook weer van harte welkom :).

10

Top service!

Wij hebben deze garage als zeer prettig en servicegericht ervaren. Proefgereden in een auto, deze beviel goed, echter wouden we er toch nog even over nadenken. Wat wij fijn vonden was dat er niet opdringerig werd gedaan en dat we er rustig over na konden - mochten denken. Werd erg goed mee gedacht over diverse praktische zaken. Kortom voor ons reden om zeker terug te komen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Baleno rijdt al 418.000 km

Onze Suzuki Baleno Sport, op LPG, rijdt al 418.000 km. Hoewel we geen originele klant zijn van Terpstra zitten de autopapieren nog steeds in het hoesje van Terpstra. Misschien leuk om te weten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wat leuk om dit te lezen. Nog vele veilige kilometers gewenst:)

8

Professionele en deskundige, toegankelijke verkoper

Wij zijn bij garage Terpstra geweest omdat we een mooie Mercedes op de website gezien hebben. We zijn vriendelijk te woord gestaan, vragen waarop Marco geen antwoord paraat had heeft hij voor ons uitgezocht. Aansluitend een proefrit gemaakt. Uiteindelijk van de koop afgezien maar we houden de site in de gaten en mocht er iets geschikts binnen komen dan weet Marco ons te vinden. Een fijne ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve feedback. Mocht u 1 zien die u bevalt kom gerust weer langs. Groet, Marco Douma

10

Een nette, vriendelijke en betrouwbare garage!

Vandaag hebben we een mooie auto gekocht. We voelden ons direct op ons gemak in de garage. We werden vriendelijk welkom geheten, mochten eerst zelf naar de auto kijken, konden vragen stellen en hebben een proefrit gemaakt. We kregen deskundig advies van medewerker Marco. Kortom; we bevelen de garage zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Leuk om te lezen. Dank dat ik u van dienst kon zijn. Groet, Marco Douma

10

geweldig

heb nu al 4 auto's hier gekocht en ben blij dat er zo een bedrijf bestaat. Afgelopen week hier de auto voor mijn dochter gekocht en alles was zo geregeld. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Zeg het voort :). Goed om dit te lezen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd