GEWELDIG!

Erg fijn zaken doen! Een nette prijs voor je eigen auto, om in te ruilen. Vriendelijk en behulpzame verkopers/personeel. Alles was vlot en netjes afgehandeld!

• Faciliteiten wachtruimte

eerlijk en uitstekend auto bedrijf

al jaren klant bij deze garage , en nog NOOIT gezeur mee gehad, eerlijk en betrouwbaar. ook in deze corona tijd gaan ze uitstekend mee om! meneer terpstra is altijd eerlijk.

Slecht

Inmiddels voor een 2e keer er ingetrapt WAT dom van mij. Auto gekocht 1 en al lekkage inmiddels gerepareerd niet door hem dit zou hij wel uitvieren bij de koop.Het betreft een oudere diesel uit 2005.Ik vroeg de verkoper Folkert Terpstra nog geen fijnstof belasting toch Nee zei Folkert deze auto niet.Vandaag de brief gekregen fijnstofbelasting. IK Stoot mij niet voor een derde X kom er nooit weer.

• Faciliteiten wachtruimte

Nette garage waarin afspraken worden nagekomen

Ik heb hier een Audi A4 Avant gekocht. Auto was in nette staat, afspraken zijn duidelijk, netjes en eerlijk. Directe communicatie, personeel is daarnaast vriendelijk. Ik had achteraf nog enkele vragen, deze zijn netjes beantwoord. Het voelt allemaal goed en betrouwbaar aan, zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijke personeel en ruime keuze aan goede auto's

Ik heb hier mijn Seat Leon ST 2014 gekocht. De verkoper benaderde mij op het moment dat ik het ook wilde. Ik kwam eerst even wat auto's bekijken voordat ik meer ging verdiepen in de auto die ik wilde. Verkoper wist waarover hij sprak en gaf mij advies over de desbetreffende auto's. Uiteindelijk na afwegen en test ritten, gekozen voor de Seat Leon. Tijdens APK kwam er een klein puntje naar voren, dat telefonisch werd overlegd met mij. (handrem werkte niet) Dit werd professioneel opgepakt en zonder extra kosten verwerkt. Verder werd ik goed geïnformeerd over de keuring en werd alles netjes bij langs gegaan.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs!

vriendelijk

wij hebben goede ervaring over dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Ook mooi dat ze in Leeuwarden tevreden zijn!

Top service! En ook een eerlijke prijs voor je eigen inruil auto!

Prettig zaken doen, eerlijke prijs voor je eigen auto om in te ruilen! Er valt echt te onderhandelen. Ze zijn ook erg vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Top Celia-anna! Nog heel veel plezier met de auto!

Klantvriendelijk, vakkundig en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Via de site van Vakgarage Terpstra, zag ik dat zij een groot occasion aanbod hebben in het segment wat ik zocht. Na een afspraak te hebben gemaakt, werd ik in de showroom vakkundig en vriendelijk te woord gestaan door verkoper Marco. De informatie op de website was helder en kwam precies overeen met hetgeen ik bij de occasion aantrof, geen nare verrassingen. Na een proefrit was het goed zaken doen met de verkoper. Geen onverwachte bijkomende kosten, oude auto inruilen geen probleem en afspraken kunnen maken over de aflevering. Aflevering zeer klantvriendelijk. Toen ik met de occasion thuis kwam, lagen de laatste papieren vanuit de RDW op de deurmat. Keurig geregeld Vakgarage Terpstra! Ik beveel Vakgarage Terpstra zeker aan!

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor uw positieve feedback. Ook dat is leuk om te horen!

Vriendelijk en uitnodigend en vakkundig

Ruime keuze auto's. Het bedrijf heeft een goede uitstraling. De verkopers zijn klantvriendelijk,hebben veel kennis van, hoe te onderhandelen over auto's en zijn niet opdringerig en vertellen geen fabeltjes. Ook de inruilwaarde van de huidige auto is naar tevredenheid. Marco begeleidde de jonge stageloper Jesse professinee l. Een dikke 10 voor deze beide jonge mannen,die met hart en ziel niet alleen voor het bedrijf gaan, maar ook voor de klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundige garage met bijzonder mooi onderhouden auto' s

Onze dochter heeft hier een Fiat 500 gekocht waarbij de verkoper uitgebreid de tijd voor ons nam. Diverse verzoeken konden snel geregeld worden en na 1 week kon de auto in ontvangst genomen worden. De auto ziet er binnen en buiten verzorgd uit. Deze garage is een aanrader.

Uitstekende zaak!

Deal snel gesloten, auto snel mee kunnen nemen. Zeer vrindelijk personeel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Snelle service met prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Maandagochtend problemen met de auto, egr positioneringsprobleem. Met moeite op het werk gekomen en naar Terpstra gebeld. Ik kon de auto direct brengen en kon deze 's middags al weer ophalen mét nieuw onderdeel! Zo kon ik weer veilig naar huis rijden!

niks mis mee

Er zijn altijd mensen die denken te moeten klagen en het onderste uit de kan willen hebben, normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort site,s Naar mijn mening een prima garage met goeie service en vriendelijke mensen (geen kouwe kak) Ik heb er een Seat gekocht van 2010 en na een paar weken bleek er toch iets mis te zijn met het uitlaatsysteem dit werd ook al had ik geen garantie gratis verholpen .. dus dikke pluim wat mij betreft mijn volgende auto zal ik ook met een gerust hart hier weer aanschaffen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettige ervaring met vakgarage Terpstra

Op zoek naar een autootje voor mijn dochter, kwam ik bij Terpstra terecht. De keuze viel op een Renault Modus uit 2004. Via mail een aantal foto's gestuurd van onze inruiler en een indicatie gekregen, voor de inruil prijs. Nadien heen geweest en snel tot een akkoord gekomen, prima geholpen door dhr. Folkert Terpstra. Bij het ophalen van de gekochte auto, hadden ze er nog 2 nieuwe achterbanden opgezet en een nieuwe veer achter, had niet gehoeven, want ik had het niet gemerkt / gezien. Kreeg er ook nog een emmer met schoonmaak spullen bij. Dus, niets dan lof voor deze garage. Eerlijke inruil prijs en prima service.

Super service!!

Onlangs een VW POLO bij Vakgarage Terpstra gekocht, fijne service en snelle aflevering!! Tevreden, bedankt voor de goede service!!

• Faciliteiten wachtruimte

met grote frustratie ervaren!

In april een auto gekocht te hebben bij deze garage (incl. tegen meerprijs 3 mnd. garantie) waren we erg blije eigenaar tot op moment dat we met gepiep aan de auto terug zouden komen voor de reparatie. Er werd alleen gekeken en volgens de monteur werd de probleem verholpen aan de hand van remblokken schoonmaken. We zouden terugkomen als er weer problemen zijn. Auto bleef piepen, daarvoor hebben we deze keer gekozen om niet 105 km heen en 105 km weer te rijden maar ergens in de beurt naar garage te gaan voor reparatie.. Daarna hebben we weer gebeld met garage omdat de auto te veel motorolie gebruikt. In 3 maanden tijd hebben we hem 4 keer moesten vullen. Had ik een mevrouw aan de lijn, ik heb de probleem verteld, ze zei ik ga even overleggen waarna ik zonder enig gehoor van mevrouw, een andere meneer aan de lijn kreeg. Die noemde niet eens zijn naam en niet eens een gedag en hoi hallo. Ik was natuurlijk beetje verbaasd, ik vroeg met wie ik sprak hij zei met de monteur. Ik heb de probleem verteld, opeens was meneer heel agressief en met een onbeschoft manier bleef hij praten. Ik kon niet eens meer concentreren om de probleem verder te vertellen. Uiteindelijk heb ik afspraak gekregen. Hij gaf aan dat we daar niet kunnen wachten, dat we daarom auto moesten brengen en weer moesten gaan. Ik vroeg of ze leenauto hadden, dat was dus ook weer niet mogelijk.! Dus we hebben met veel gedoe nog 1 auto geregeld, oppas geregeld voor me kind omdat we niet weten hoe lang het zou gaan duren, naar garage gegaan, monteur kwam bij ons en wat is het nou? Ik had jullie vorig week verwacht en niet vandaag gaf hij aan. Ik heb op papier en in mijn telefoon dezelfde dag al genoteerd wanneer ik de afspraak had. Maar meneer monteur zegt "nee was vorig week ik had het genoteerd". Het werd een welles/nietes spelletje geworden. Hij had dus geen tijd voor de reparatie. Hij wou wel alleen even kijken en een beetje olie bijgevuld en paar maanden gaan rijden gaf hij aan. Jongens,een grote frustratie

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne mensen die je deskundig adviseren.

Nadat ik contact had opgenomen om een auto te kopen verliep het vervolgens erg vlot. In no time had ik een mooie Toyota Auris Hybride gekocht tegen een erg scherpe prijs en kreeg ook nog een mooi inruilbod voor mijn auto. Twee dagen later kon ik de auto met een nieuwe APK al ophalen.

goede service

auto voor een beurt moest ea aan gebeuren ,prima offerte ontvangen,en auto stond op tijd gewassen klaar! rekening viel achter af mee

• Faciliteiten wachtruimte

Perfecte service bij aankoop jonge occasion

Nette en verzorgde auto's. Goede prijs voor onze eigen auto terug gekregen en de nieuwe auto gekocht met een afleverpakket. Goede duidelijke omschrijving wat er gedaan word met de auto. Vriendelijke verkopers en er hangt een ontspannen zweer! Nemen de tijd om je verhaal aan te horen en gaan samen opzoek naar de juiste occasion. Wij komen zeker terug bij dit adres omdat het direct vertrouwd en goed aanvoelt!

Gewone goede garage!

Hier een hele mooie Opel Astra van 2014 gekocht met 148.000 kilometers. Goed en vlot geholpen en lekkere koffie! Bewust gekozen voor 'zo mee geen garantie'. Auto had volgens de dealervoorschriften alle onderhoudsbeurten gehad. Helaas 5 maanden later en 18.000 kilometers ging de koppeling kapot. Vakgarage Terpstra heeft mij toen ontzettend goed geholpen! Ik heb het materiaal betaalt en de garage heeft de arbeidsuren gedaan! Echt top! Tijdens het verkoop gesprek werd al gezegd, mocht er iets gebeuren dan alles in de redelijkheid. Van beide kanten moet dan worden meegedacht. Dit is in de praktijk ook gebleken. Bedankt! en tot de volgende keer.

• Faciliteiten wachtruimte

Occasion gekocht, geholpen door dhr. Oosterhof. Goede service, testritje maken geen probleem, koffie erbij, begrip voor het feit dat we van ver moesten komen. Vriendelijke benadering. Er werd advies gegeven over het best te plaatsen type trekhaak, hierop voor een ander type gekozen. Prima service, auto rijdt goed, tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018. Geen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier \"eigenlijk\" geen zin. Half jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd. Volgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen. Kortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra. Nu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!

Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers. Samen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.