Zeer snel geholpen en zeer netjes en vriendelijk behandeld een aanrader
Echt een “Vakgarage “ die meedenkt en oplossingen zoekt
Denken met je mee en goede monteurs weten waat ze het over hebben
Snel, behulpzaam en zeer vriendelijke ervaring
Moest plotseling naar Zweden en dan is Vakgarage Nederhorst zo flexibel om snel mijn winterwielen eronder te zetten. Top!
prima
Auto voor de beurt en APK geweest. Rekening bleek lager dan in eerste instantie gemeld door onderdelen van de remmen goed schoon te maken in plaats van te vervangen.
Altijd vriendelijk en duidelijk. Ook als het druk is kunnen E een oplossing geven
Snel en eerlijk
Betrouwbaar adres!
Dank weer! Groetjes, “de” A5
Er was snel een onderhoudsbeurt nodig. Deze hebben we hier in alle tevredenheid gevonden.
Zeer goede service gemixt met gezelligheid en vakmanschap
Prettige mensen en goede service
Goede afspraken, goed werk aan mijn auto. Wat wil je nog meer?
Prima service!
Omdat ik regelmatig storingen kreeg op Fiat Talento en hij recent nog voor een grote beurt was geweest hebben zij dit niet opgelost. Het bleek achter om de EGR klepsensor te gaan die alle storingen veroorzaakte. Een computer eraan leggen kan iedereen maar een echter oplossing zoeken en het probleem verhelpen. Dat zijn er nog maar weinig die dat gegeven zijn. Dus vandaar mijn 2 sterren.
vriendelijk en behulpzaam
Probleem goed vastgesteld, en oplossing gevonden.
Ik had graag een ander oordeel gegeven maar helaas. Bobine moest vervangen (Twingo). Deze garage heeft ook maar meteen nieuwe bougies berekend (Die er in zaten waren nog geen half jaar oud met hooguit 1000km gereden) wat echt niet nodig was. Ik had van te voren gezegd dat ze in april al vervangen waren. 48 euro extra. En er moest volgens hen een remlichtschakelaar van 14 euro vervangen worden want dat kon niet anders omdat de auto dan foutmelding zou geven. Remlichtschakelaar was al heel lang kapot maar had geen invloed op functioneren van auto. Dat betekent dus 75 euro netto onnodig materiaalkosten. En twee en een half uur arbeidskosten. Rekening kwam dus op 388,97 uit voor wat in feite alleen een kapotte bobine was. Dat bedrag is wel van te voren vermeld en dat vond ik al erg duur maar nu snap ik dus waarom. Echt jammer. Toch maar weer wat langer reizen naar mijn oude garage.
Idem
Er worden nooit onnodige kosten gemaakt als dat niet nodig is
Goede service vriendelijke mensen
Er waren best wel wat zaken aan de hand met mijn auto, waar de dealer geen raad mee wist, niet naar wilde kijken en zelfs zelf schuld aan had. Marcel en Jelmer hebben wel de tijd willen nemen en met hun kennis en expertise de auto weer helemaal in top staat weten te krijgen. Het is fijn serieus te worden genomen door vakmensen die kwaliteit leveren.
het reservewiel van de camper bleek niet bereikbaar. Hoe is dat op te lossen? De garage ging op zoek naar onderdelen voor een betaalbare oplossing.
Middenweg 101
1394AE Nederhorst den berg
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.